Ik heb nog een beetje hoop dat het goed zal gaanquote:Op zondag 1 juni 2025 19:45 schreef fetX het volgende:
Alle volwassen mannen met een Willem II shirtje aan in the mud.
En zometeen op het veld.
Ik vind het niet echt een aanwinst voor de Eredivisie, maar daarvoor danken we met zijn allen Willem II.quote:
KKD = kankerdivisie?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een awayday naar Telstar staat gelijk aan 15 pakjes wegroken.
Dat kan ook echt niet eigenlijk.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:44 schreef fetX het volgende:
[..]
De spelers zullen enorm blij zijn te mogen voetballen op dat amateurcomplex.
Welke club uit de KKD beschouw je als de IDEALE aanwinst.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt een aanwinst voor de Eredivisie, maar daarvoor danken we met zijn allen Willem II.
@HowardRoarkquote:Op zondag 1 juni 2025 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh die Howard nog wat zeker.
Heb daar ook met ongelofelijk veel verbazing naar gekeken.
Jong AZ.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke club uit de KKD beschouw je als de IDEALE aanwinst.
Vitessequote:Op zondag 1 juni 2025 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is je favoriete snack?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:47 schreef De_Kraam het volgende:
Willem II komt niet eens tot een slotoffensief, wat een treurig elftal.
De Graafschap / Cambuurquote:Op zondag 1 juni 2025 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De Graafschap vind ik wel een prima club.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien kan Kostas Lamprou mee naar voren voor de corners.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:47 schreef De_Kraam het volgende:
Willem II komt niet eens tot een slotoffensief, wat een treurig elftal.
Eigenlijk wel gewoon Vitessequote:Op zondag 1 juni 2025 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |