Lekker bakkie nooit verkeerdquote:
quote:
Goed en met jou. Alweer iets beter?quote:
quote:
Fijn te horenquote:Op zondag 1 juni 2025 18:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
Hier gaat het wel oke, ben aardig opgeladen. Net nog lekker in het bos gewandeld
Ach het is zondag en 12 (of 13?) DTS'ers moeten nog een beetje bijkomen van gisteren.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heeft vast niks te maken met de recente gang van zaken
jaaaaah dat leek me nou trouwens wel leuk, maar mijn mede toetsenist had ook al afgehaakt.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
best kut eigenlijkWe hadden geen pianist
Vast 🤣quote:Op zondag 1 juni 2025 19:08 schreef Lovely het volgende:
Ze gunnen mij de winst denk ik![]()
Maar wel saai zo, dus mensen kom posten uhhm bolken
Komen zo welquote:Op zondag 1 juni 2025 19:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heeft vast niks te maken met de recente gang van zaken
Hey Koen:Wquote:
Nou we weten al dat er slagroom van tieten is geluktquote:
hahaha. watquote:Op zondag 1 juni 2025 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou we weten al dat er slagroom van tieten is gelukt
Achja, dan moeten de mensen maar in de sc gaan posten of nachtbaggerquote:Op zondag 1 juni 2025 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
dat was het meest kutte idee ooit eigenlijk. maargoed.
Nou vind er niets spannends aan. En bij jij je eerste plek alweer kwijtquote:
ook optie jaquote:Op zondag 1 juni 2025 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Achja, dan moeten de mensen maar in de sc gaan posten of nachtbagger
Ja Kree dat heb jij gemist. Dit was je kans geweestquote:
Tja dat is even niet andersquote:Op zondag 1 juni 2025 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou vind er niets spannends aan. En bij jij je eerste plek alweer kwijt
T
haha weet niet of ik daar zo voor in zou zijn hoor, maargoed het klinkt wel gezelligquote:Op zondag 1 juni 2025 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Kree dat heb jij gemist. Dit was je kans geweest
Ik heb de tijd welquote:Op zondag 1 juni 2025 19:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat zal nog wel een uurtje of 3 duren denk ik.
Daar is geen reet aan in de nacht daar posten. Is toch anders dan hierquote:Op zondag 1 juni 2025 19:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Achja, dan moeten de mensen maar in de sc gaan posten of nachtbagger
Vooral lekker als je gek bent op slagroomquote:Op zondag 1 juni 2025 19:30 schreef kree het volgende:
[..]
haha weet niet of ik daar zo voor in zou zijn hoor, maargoed het klinkt wel gezellig
Zelfde mensen zitten daar tochquote:Op zondag 1 juni 2025 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is geen reet aan in de nacht daar posten. Is toch anders dan hier
hmmms vraag me nu wel echt af wat er gebeurde. hahahaquote:Op zondag 1 juni 2025 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vooral lekker als je gek bent op slagroom
Zit bijna niemand en al er al wat zit is het sloom. Hier krijg je vaak snel antwoordquote:Op zondag 1 juni 2025 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zelfde mensen zitten daar toch
Ik slaap in de nacht
wel meer serieuzer. opzich ben ik wel fan van die andere SC ook.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit bijna niemand en al er al wat zit is het sloom. Hier krijg je vaak snel antwoord
ik weet niet of het echt wat voor mij is eigenlijk, maar het klinkt wel als gezellige nacht enzoquote:Op zondag 1 juni 2025 19:35 schreef Dotteke het volgende:
Joh zo nachtclub waar vrouwen met blote tieten en iets met slagroom. Kan je in elkaars slijm
Likken 👅
Toch best raar dat het hier dan sneller gepost wordt. Of komt het omdat je hier punten kunt pakkenquote:Op zondag 1 juni 2025 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit bijna niemand en al er al wat zit is het sloom. Hier krijg je vaak snel antwoord
Ze hebben het heel gezellig gehad zo te lezen.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet niet of het echt wat voor mij is eigenlijk, maar het klinkt wel als gezellige nacht enzo
Ik vermoed van wel. Daarom zit er overdag ook bijna niemand denk ikquote:Op zondag 1 juni 2025 19:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Toch best raar dat het hier dan sneller gepost wordt. Of komt het omdat je hier punten kunt pakken
Of omdat sc slowchat is
omdat hier makkelijk gaat en alles kan he? en oke het is niet voor niks dat mods andere regel maken en hem damn sluiten.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Toch best raar dat het hier dan sneller gepost wordt. Of komt het omdat je hier punten kunt pakken
Of omdat sc slowchat is
Het is de combiquote:Op zondag 1 juni 2025 19:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of omdat sc slowchat is
Klopt tenzij dts helemaal dicht gaat..quote:Op zondag 1 juni 2025 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel. Daarom zit er overdag ook bijna niemand denk ik
juist tussen mensen die serieus posten en onzin, daardoor werkt hetquote:
Kan in onz sc ook gewoon. Behalve bolk postenquote:Op zondag 1 juni 2025 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
omdat hier makkelijk gaat en alles kan he? en oke het is niet voor niks dat mods andere regel maken en hem damn sluiten.
Ik ben het er niet mee eens want denk laat gaan zoals ie is. maargoed dit topic veroorzaakt wat drama soms.
Ja even en dan is het ook rustigquote:
weet ik en post daarom ook wat meer daar in. maar zoals gezegd. soms is dit enige die nog loopt.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan in onz sc ook gewoon. Behalve bolk posten
Maar toch zitten de mensen liever hier. Jij ook ik ook. Gewoon omdat het sneller gatquote:Op zondag 1 juni 2025 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan in onz sc ook gewoon. Behalve bolk posten
In onz sc?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en post daarom ook wat meer daar in. maar zoals gezegd. soms is dit enige die nog loopt.
dat komt omdat dit topic loopt door het spel soort van.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar toch zitten de mensen liever hier. Jij ook ik ook. Gewoon omdat het sneller gat
Oh zeker, maar als dit topic dicht is. Post ik net zoveel daar als hier..quote:Op zondag 1 juni 2025 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar toch zitten de mensen liever hier. Jij ook ik ook. Gewoon omdat het sneller gat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |