Doe mij ook wat.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga maar eens zorgen dat we iets te eten hebben vóór de Indycars race van start gaat
Ja. Dat vind ik ook wel. 1 of 2 was goed geweest.quote:
Verstappen krijgt altijd meer, zielig en overdreven.quote:
Ik begrijp RBR wel, omdat de FIA elke keer een ander standpunt aanneemt bij niet teruggeven.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:10 schreef Marcoss het volgende:
Apart wel dat GP zo stellig zei dat Max de plek terug moet geven, terwijl er helemaal geen signaal was dat anders een straf zou volgen (blijkt nu)
Vreemd wel ja.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:12 schreef Starflyer het volgende:
En het document. Saillant detail, de actie waarvoor hij de plek terug moest geven werd door de stewards beoordeeld als no further action.
[ afbeelding ]
Ja 3 is wel erg overdreven, 1 of 2 was genoeg geweest, er zijn geen ongelukken door gebeurt of slachtoffers (behalve Max zelf dan). 3 lijkt me meer voor als je iemand anders doelbewust de muur in torpedeertquote:
Dit inderdaadquote:Op zondag 1 juni 2025 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja 3 is wel erg overdreven, 1 of 2 was genoeg geweest, er zijn geen ongelukken door gebeurt of slachtoffers (behalve Max zelf dan). 3 lijkt me meer voor als je iemand anders doelbewust de muur in torpedeert
mwah, daar krijg je soms zelfs minder voorquote:Op zondag 1 juni 2025 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja 3 is wel erg overdreven, 1 of 2 was genoeg geweest, er zijn geen ongelukken door gebeurt of slachtoffers (behalve Max zelf dan). 3 lijkt me meer voor als je iemand anders doelbewust de muur in torpedeert
We hebben vandaag salade met tonijn (en rode ui, gele paprika, tomaat, olijven en ijsbergsla. En thousand islandsdressing) en friet.quote:
Volgens mij zonder dat dat gebeurde.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook logisch als je als team al zegt dat je de plek teruggeeft.
Nee, dat was als hij de plek NIET teruggegeven zou hebben..quote:Op zondag 1 juni 2025 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat hij die plek ook al terug had gegeven uiteindelijk maar ik denk inderdaad dat het gewoon zou zijn afgedaan als racing incident.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:12 schreef Starflyer het volgende:
En het document. Saillant detail, de actie waarvoor hij de plek terug moest geven werd door de stewards beoordeeld als no further action.
[ afbeelding ]
Het is mij wat onduidelijk.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kom wel voor de friet.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We hebben vandaag salade met tonijn (en rode ui, gele paprika, tomaat, olijven en ijsbergsla. En thousand islandsdressing) en friet.
Dus als je dat lust, kom maar halen..
quote:Op zondag 1 juni 2025 18:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat hij die plek ook al terug had gegeven uiteindelijk maar ik denk inderdaad dat het gewoon zou zijn afgedaan als racing incident.
Overigens hoop ik op een race ban, dat zou goed zijn voor Verstappen zelf.
quote:Op zondag 1 juni 2025 18:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat was als hij de plek NIET teruggegeven zou hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |