Er is ook nog zoiets als lichaamstaalquote:Op zondag 1 juni 2025 17:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen antwoord geven houdt niet in dat je het toegeeft hoor.
Ook dan kan je dat niet aannemen. Hij zal het ook nooit zeggen omdat Max dondersgoed weet dat het hem om de hypocrietheid van de regels/beoordeling daarvan gaat.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij geeft toe dat hij het had kunnen voorkomen, dat lijkt mij voldoende, hij gaf alleen geen antwoord op waarom hij het niet voorkwam.
Voor doelbewust rammen moet je toch echt een stuurbeweging hebben, dit was gewoon irritant doen wat resulteerde in rammen. Om dit doelbewust te kunnen doen heeft hij dus moeten inschatten dat Russel als een kip zonder kop in zou sturen terwijl Max daar nog zat.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Doelbewust beletten om in te sturen of doelbewust rammen?
Dit ja.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:41 schreef Evenstar het volgende:
Mensen die hier om een DQ vragen zijn trouwens lachwekkend
Behalve als ze ook om een DQ hebben gevraagd voor Lewis in Silverstone, dan zijn ze in ieder geval consequent.
Leclerc zou under investigation zijn? Of is er al een beslissing?quote:Op zondag 1 juni 2025 17:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit is voorlopig ook mijn conclusie. Het was niet bedoeld om te rammen, zoals bijv Schumacher op Villeneuve, maar meer om het Russell lastig te maken en misschien daarom weer de volgende bocht er voorbij te kunnen?
Russell was echter niet wakker genoeg en stuurt gewoon in terwijl Max daar nog zat. Hij had het, net als Max, kunnen voorkomen.
Ik ben nog wel een beetje verbaasd dat Leclerc met zoveel ruimte rechts gewoon mag wheelbangen met MaxDat had ook zo fout kunnen aflopen.
Oh toch wel, sorry, gemistquote:Op zondag 1 juni 2025 17:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leclerc zou under investigation zijn? Of is er al een beslissing?
In dit geval denk ik beletten om in te sturen.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Doelbewust beletten om in te sturen of doelbewust rammen?
Dat schijnt voor velen hier nog moeilijk te zijn.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, we kunnen wel met z'n allen zien wie er schuld aan had, dat was het punt ook niet echt.
Ik heb hier echt niemand, maar dan ook werkelijk waar niemand, die move op Russell zien verdedigen. Dat is die zwarte bril waar ik het over had.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat schijnt voor velen hier nog moeilijk te zijn.
Verstappen is echt een geweldenaar waar we race in race uit van genieten, maar als hij dan een keer zeldzaam in de fout gaat kan dat ook gewoon benoemd worden.
Ik respecteer hem er echt niet minder om.
Dat lijkt mij toch een stuk minder ernstig dan bewust rammen..quote:Op zondag 1 juni 2025 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
In dit geval denk ik beletten om in te sturen.
Omdat het 't schoolvoorbeeld is van kutgedrag laten zien en geen straf er voor krijgen.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het ergens altijd wel zorgwekkend dat Lewis er altijd bijgehaald moet worden.
Rare reflex blijf ik dat vinden.
Dan lees je niet zo heel goed.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hier echt niemand, maar dan ook werkelijk waar niemand, die move op Russell zien verdedigen. Dat is die zwarte bril waar ik het over had.
Ik lees "Dat schijnt voor velen hier nog moeilijk te zijn."quote:
Dit. En als je zelf iedere race onder een vergrootglas ligt omdat je Max Verstappen heet, en de rest komt steeds weg met anderen een beuk geven of de baan af duwen, kan ik me de frustratie enigzins begrijpen. Niet dat ik het geen ontzettend domme actie vond, maar Max is ook maar een mens.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat schijnt voor velen hier nog moeilijk te zijn.
Verstappen is echt een geweldenaar waar we race in race uit van genieten, maar als hij dan een keer zeldzaam in de fout gaat kan dat ook gewoon benoemd worden.
Ik respecteer hem er echt niet minder om.
10 seconden is hoe dan ook wel genoeg aan straf, wel zonde want hij heeft wel ploffende Mercedes motoren in de oranje auto's nodig om weer enigszins aansluiting te krijgen.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij toch een stuk minder ernstig dan bewust rammen..
Nog steeds niet fraai, maar van een geheel ander kaliber dan bewust rammen
Dat klopt. Maar alsnog is het hem gewoon aan te rekenen/is hij gewoon 'de schuldige' in deze.quote:Op zondag 1 juni 2025 17:56 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit. En als je zelf iedere race onder een vergrootglas ligt omdat je Max Verstappen heet, en de rest komt steeds weg met anderen een beuk geven of de baan af duwen, kan ik me de frustratie enigzins begrijpen. Niet dat ik het geen ontzettend domme actie vond, maar Max is ook maar een mens.
De FIA site ligt eruitquote:Op zondag 1 juni 2025 17:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leclerc zou under investigation zijn? Of is er al een beslissing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |