Hij geeft zijn fout ook niet toe als een volwassen persoon. Heb dit Lewis vaker wel zien doen.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:25 schreef Elan het volgende:
Shumi werd gediskwalificeerd in 1997 voor zo'n soort actie, hopelijk pakken ze Max keihard aan want dit kon echt niet.
Nee, dat deed hij niet. Russell stuurt in alsof Verstappen hem de bocht laat.quote:
Welke frustratatie, en welke fout precies? Hij mag daar zijn, check, hij laat genoeg ruimte aan Russell, check. Controle over de auto, check. Waarom is het dan zijn schuld en niet van beide coureurs en een racing incident? Ik kan wel wat bedenken en dat is erratic driving, door het eerst te laten lijken dat hij Russell voorlaat en het dan toch niet doet. Maar dat is niet de beslissing en rechtvaardigt ook geen 3 strafpunten.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:03 schreef Cherni het volgende:
[..]
Welke actie? Die laatste was zijn fout. Jammer maar helaas.
Maar zijn eerste actie was niets aan de hand. Hij hoefde zijn positie niet terug te geven(was niet under investigation). Maw RBR maakt 2 fouten. Verkeerde banden en opdracht positie terug te geven.
Tja door frustratie gaat Max dan uiteindelijk de fout in.
Welke GP exact zette Lewis zijn auto in de zijkant van een tegenstander nadat hij een positie moest teruggeven?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hij geeft zijn fout ook niet toe als een volwassen persoon. Heb dit Lewis vaker wel zien doen.
De conclusie mist nog wel wat tijdvolgordelijkheid.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:08 schreef Middelpunt het volgende:
Ik denk dat het als volgt ging:
1: Verstappen was het er totaal niet mee eens dat hij Russell er voorbij moest laten gaan.
2: op een zeker moment vond hij echter dat hij toch maar naar GP niet luisteren en bedacht hij dat hij Russell er toch maar voorbij zou laten
3: een fractie van een seconde nadat hij dit gedaan had, bedacht hij echter dat het toch echt onzin was. Hij zag een gat en dacht 'ik haal hem gewoon meteen weer in' met alle risicos van dien.
4: vanwege alle frustratie en ook nog eens eens omdat het zn vijand Russell was, vond hij het wel even best om wat extra risico te nemen
5: in praktijk werkte dit totaal niet. Omdat Russell hem daar (logischerwijs) totaal niet meer verwachte en omdat het nu zijn bocht was, had hij alle recht om in te sturen, met het contact als gevolg.
Het zou Verstappen sieren om toe te geven dat hij in 'the heat of the moment' teveel risico had genomen. Maar nee, meneer gaat vervolgens ook nog eens een grote bek opzetten over Russell en dat hij de volgende keer wel tissues voor hem mee zal nemen. Dat is gewoon enorm kinderachtig gedrag.
Volslagen belachelijke vraagstelling, een slecht voorbeeld voor kinderen.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
ik mag deze goser wel
mario kart racing
Lewis is 7-voudig WDC. Schumi is 7-voudig WDC.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hij geeft zijn fout ook niet toe als een volwassen persoon. Heb dit Lewis vaker wel zien doen.
Ach lagaan joh, het zegt zoveel over hen.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Je mist een middag en het zit vol dagjesvolk hier. Gek genoeg valt dat altijd samen met een mindere GP van Max.
Mokerdomme actie verder met een terechte straf. Jammer, hij heeft dit niet nodig, maar dat je het er niet uit gaat krijgen is inmiddels wel duidelijk.
Ja hoe vaak heeft Lewis toegeven dat zijn tikje op de band van de tegenstander eigenlijk een vieze tactiek was ?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Je mist een middag en het zit vol dagjesvolk hier. Gek genoeg valt dat altijd samen met een mindere GP van Max.
Mokerdomme actie verder met een terechte straf. Jammer, hij heeft dit niet nodig, maar dat je het er niet uit gaat krijgen is inmiddels wel duidelijk.
Welke fout? Hij hoefde de plek niet terug te geven…quote:Op zondag 1 juni 2025 21:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Jos en Raymond zullen RBR wel willen spreken.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:59 schreef RamboDirk het volgende:
Wel twee flinke flaters bij Red Bull.
- Bandenwissel bij de safety car naar hardterwijl er nog maar 6 ronden te gaan waren nadat de sc naar binnen ging
- de call om Russell voorbij te laten
De tilt van Verstappen kon je natuurlijk op wachten.
Niet te vergelijken. Schumi stuurde bewust in op een tegenstander. Max stuurt bewust niet in. Russell stuurde in alsof Max er niet zat en had ook niet hoeven insturen, maar inhouden en achterlangs gaan.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:25 schreef Elan het volgende:
Shumi werd gediskwalificeerd in 1997 voor zo'n soort actie, hopelijk pakken ze Max keihard aan want dit kon echt niet.
Lewis is dan ook een goat.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Zo'n strategie faal zie je niet vaak bij Red Bull terwijl Hannah Schmitz aan de pitmuur zit.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:59 schreef RamboDirk het volgende:
- Bandenwissel bij de safety car naar hardterwijl er nog maar 6 ronden te gaan waren nadat de sc naar binnen ging
Dat is gewoon weer een sterk staaltje intens zuigen van Sky Sports, alles er aan doen om 'ophef' te creërenquote:Op zondag 1 juni 2025 21:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volslagen belachelijke vraagstelling, een slecht voorbeeld voor kinderen.
Lijkt me niet. Hij rijdt gewoon tegen Russell aan. En ik zeg niet expres om hem te raken, maar omdat hij te hard ging. Russell was de normale racelijn door de bocht aan het volgen. Verstappen had er ruim aan de binnenkant langs gekund als hij met die snelheid de bocht had kunnen houden.quote:
Ik begrijp wel dat Red Bull verwacht dat de positie aan Russel gegeven moet worden omdat die voor lag toen ze de bocht in gingen maar ze hebben dus zelf al besloten zonder dat ze iets van de wedstrijdleiding gehoord hadden dat Max dat dus moest doen en dat kan je inderdaad een flater noemen.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:59 schreef RamboDirk het volgende:
Nee, Russell staat niet stil en is degene met de grootste stuurbeweging en stuuruitslag op dat moment. Russell was inderdaad de normale racelijn door de bocht aan het volgen alsof Verstappen er niet was, alsof die de bocht al opgegeven had. Daarom werd het wheelbangen, en niks meer.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Hij rijdt gewoon tegen Russell aan. En ik zeg niet expres om hem te raken, maar omdat hij te hard ging. Russell was de normale racelijn door de bocht aan het volgen. Verstappen had er ruim aan de binnenkant langs gekund als hij met die snelheid de bocht had kunnen houden.
3 fouten naar mijn mening.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:03 schreef Cherni het volgende:
[..]
Welke actie? Die laatste was zijn fout. Jammer maar helaas.
Maar zijn eerste actie was niets aan de hand. Hij hoefde zijn positie niet terug te geven(was niet under investigation). Maw RBR maakt 2 fouten. Verkeerde banden en opdracht positie terug te geven.
Tja door frustratie gaat Max dan uiteindelijk de fout in.
Als het een stuurfout was of een verkeerde lijn waarom zei Max dan na afloop letterlijk dat het te voorkomen was? Daarmee suggereer je toch dat je het met opzet deed?quote:Op zondag 1 juni 2025 22:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. Schumi stuurde bewust in op een tegenstander. Max stuurt bewust niet in. Russell stuurde in alsof Max er niet zat en had ook niet hoeven insturen, maar inhouden en achterlangs gaan.
Dit is imho meer vergelijkbaar met Rosberg en Verstappen in 2016 en Norris en Verstappen vorig jaar, waarbij de tegenstander belet werd in te sturen. Volgens mij allebei in Oostenrijk.
Nog steeds strafbaar, maar lang zo erg niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |