Er wordt altijd wel geflirt met coureurs door andere teams, volgens mij heeft Wolff nog recent met Jos of Max gebeld.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?
De Mercedes lijkt me een beduidend betere kar dan de RBR.
Niet dat ik verwacht dat Max RBR verlaat maar Toto lijkt de deur op een kier te hebben staan en zoals het er nu bij staat kunnen er rare dingen gebeuren.
Welke actie? Die laatste was zijn fout. Jammer maar helaas.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er nou precies mis was met de actie van Verstappen op Russell? Dus niet wat er mis was met zijn gemoedstoestant of dat hij de plek niet teruggeeft, maar gewoon de actie zelf. Mag hij niet op die lijn zitten of zo?
Als al die coureurs zo gaan praten hoef je ze niet meer te interviewen. Zet ze dan gewoon een kwartier in een cooldown-room.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
ik mag deze goser wel
mario kart racing
wat is het toch een Sukkeltje, je ziet hem ook meteen van 🫣quote:Op zondag 1 juni 2025 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
ik mag deze goser wel
mario kart racing
Deze excuses?quote:Op zondag 1 juni 2025 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max heeft zijn excuses wel aangeboden meen ik.
Die zit alweer met Martin in het vliegtuig.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max heeft zijn excuses wel aangeboden meen ik.
Martin wie?quote:Op zondag 1 juni 2025 20:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die zit alweer met Martin in het vliegtuig.
Ik vind toch vooral de interviewer erg storend weer. Waarom ineens kinderen erbij halen die naar de sport kijken en dit gaan proberen?quote:Op zondag 1 juni 2025 20:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
wat is het toch een Sukkeltje, je ziet hem ook meteen van 🫣
Maar hij had ook nog softs, al waren die al 7 ronden oud.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Verstappen realiseerde zich niet dat hij alleen nog hards had. Dus toch weer eens een zeldzaam foutje van Verstappen vandaag.
Volgens Marko waren de zachte banden 17 ronden oud.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:24 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Maar hij had ook nog softs, al waren die al 7 ronden oud.
Maar ze hadden hem gewoon helemaal niet naar binnen moeten halen. De McLaren's waren er dan wel voorbij gekomen maar de rest niet, in die paar rondjes.
Maar goed, achteraf makkelijk lullen.
Ohja, je hebt gelijk. Dan zou het natuurlijk nog veel logischer zijn geweest om hem helemaal niet naar binnen te halen.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens Marko waren de zachte banden 17 ronden oud.
https://www.f1maximaal.nl(...)t-de-verkeerde-keuze
Hij was fout, maar meteen die kindertjes er bij halen is ook weer wat overdreven, wie is er hier dan kinderachtig?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:08 schreef Middelpunt het volgende:
Het zou Verstappen sieren om toe te geven dat hij in 'the heat of the moment' teveel risico had genomen. Maar nee, meneer gaat vervolgens ook nog eens een grote bek opzetten over Russell en dat hij de volgende keer wel tissues voor hem mee zal nemen. Dat is gewoon enorm kinderachtig gedrag.
Max is kinderachtig, omdat hij zn fout niet wil toegeven.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was fout, maar meteen die kindertjes er bij halen is ook weer wat overdreven, wie is er hier dan kinderachtig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |