Alleen Berlijn?quote:Op zondag 1 juni 2025 23:25 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Count on it.. en als we een beetje pech hebben zal Berlijn ook bestookt worden
Op is op hè. Ze kunnen gerust elke maand tientallen miljarden blijven uitgeven, maar het zal wel ergens vandaan moeten komenquote:Op zondag 1 juni 2025 23:15 schreef Viesdik het volgende:
[..]
je hoeft je om Rusland geen zorgen te maken, maak je maar zorgen om de NL economie
quote:Russia's economy faces the triple threat of a banking crisis, companies forgoing dividend payouts and a sharp downturn in growth as the sanctions-hit country experiences continued turbulence due to President Vladimir Putin's full-scale invasion of Ukraine.
Dat doen we ook, want dat doen ze sowieso al om de dag ofzo.quote:
Neuh.quote:en als we een beetje pech hebben zal Berlijn ook bestookt worden
waarschijnlijk met beelden uit 1945...quote:Op zondag 1 juni 2025 23:25 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Kom je dan weer met beelden van vorig jaar?
Ik denk dat er geveegd is.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:26 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Waar is jouw post van zojuist gebleven?
Hij komt dan met beelden uit 1945.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:25 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Kom je dan weer met beelden van vorig jaar?
Nog meer slecht nieuws voor Trump. Als de economie van Rusland volledig in zou storten, dan heeft zaken doen met zijn vriendje ook weinig zin meer.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De Russische economie loopt ook tegen haar beperkingen aan, qua arbeidskrachten, qua onderdelen en machines en qua betaalbaarheid.
Dus het is niet zo dat ze problemen op kunnen lossen door simpelweg orders op te hogen.
ik denk dat het nog ongeveer 5 miljard jaar duurt voordat Rusland dezelfde staatschuld heeft als Amerika nu heeft.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Op is op hè. Ze kunnen gerust elke maand tientallen miljarden blijven uitgeven, maar het zal wel ergens vandaan moeten komen
[..]
Dit lijkt er iets te dik bovenop te liggen om volledig waar te zijn.quote:
Rusland doet het prima en binnenkort spelen ze de baas over de hele wereld. Dat Ukraine zo maar Rusland binnen rijdt om bommenwerpers op te blazen betekend verder niets.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ik denk dat het nog ongeveer 5 miljard jaar duurt voordat Rusland dezelfde staatschuld heeft als Amerika nu heeft.
Dus ik snap niet waarom mensen doen alsof Rusland er zo slecht voor staat.
De Amerikaanse economie (die van de VS) is ook ontiegelijk veel groter dan die van Rusland. De VS kan die schuldenlast dus ook veel beter dragen.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ik denk dat het nog ongeveer 5 miljard jaar duurt voordat Rusland dezelfde staatschuld heeft als Amerika nu heeft.
Juist jaquote:Op zondag 1 juni 2025 23:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Is uiteraard een klein beetje bewerktquote:Op zondag 1 juni 2025 23:33 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Dit lijkt er iets te dik bovenop te liggen om volledig waar te zijn.
Zo niet dan is dit het betere penetratiewerk.
Die ambitie heeft Rusland nietquote:Op zondag 1 juni 2025 23:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rusland doet het prima en binnenkort spelen ze de baas over de hele wereld. Dat Ukraine zo maar Rusland binnen rijdt om bommenwerpers op te blazen betekend verder niets.
Daar vertrouw ik niet op.quote:
Berlijn bestoken? Dan schiet Duitsland toch gewoon terug?quote:Op zondag 1 juni 2025 23:25 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Count on it.. en als we een beetje pech hebben zal Berlijn ook bestookt worden
dat doen ze volgens mij alquote:Op maandag 2 juni 2025 00:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Berlijn bestoken? Dan schiet Duitsland toch gewoon terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |