quote:Op zondag 1 juni 2025 23:41 schreef Shii het volgende:
![]()
Wat een stom plan. Laat dat bolken en punten lekker in DTSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 1 juni 2025 23:41 schreef Shii het volgende:
![]()
Haha dat zou een geniale move zijn. Moeten we wel lovely taggen vind ik als dat gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!
Ik heb even de PI aangepast, wat we zitten in ONZ en ik bedoelde het als grapje.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een stom plan. Laat dat bolken en punten lekker in DTS
Ohquote:Op zondag 1 juni 2025 23:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb even de PI aangepast, wat we zitten in ONZ en ik bedoelde het als grapje.![]()
Maar laat maar.
Het was niet serieus bedoeld, veroorzaakt alleen maar weer gedoe.quote:Op zondag 1 juni 2025 23:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha dat zou een geniale move zijn. Moeten we wel lovely taggen vind ik als dat gebeurd
Ja, afgelopen nacht van 3 tot half 11 geslapen, te kort geleden feitelijkquote:Op zondag 1 juni 2025 23:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Altijd lastig op een zondagavond (vind ik zelf altijd) om de slaap te vatten.
quote:Op maandag 2 juni 2025 00:11 schreef Harrie het volgende:
hoef gelukkig pas om 12.30 uur te melden dus ik ga me nog niet haasten
mss is dat voordeel denk?quote:Op maandag 2 juni 2025 00:34 schreef Harrie het volgende:
DiscussieLang geleden dat ik hier een discussie gezien heb.
Lang geleden een praatje met Ramses gemaakt, met een slokkie opquote:Op maandag 2 juni 2025 00:36 schreef kree het volgende:
dit is altijd mooie wat mij aanspreekt inleidde dan
Bekijk deze YouTube-video
ha echt?quote:Op maandag 2 juni 2025 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Lang geleden een praatje met Ramses gemaakt, met een slokkie op
Voordeel voor wiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |