Jammer, ik zit er niet mee. Had het wel leuk gevonden een dagje op 1, maar meer ook niet. @devzero had me er al op voorbereid. Mijn post was gezet in mei en telt daarom niet meer mee in juni.quote:
Me tooquote:Op zondag 1 juni 2025 22:32 schreef Shii het volgende:
Ik had net een post en klikte op invoeren en zag het slotje.
Morgenvroeg verder.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik mag hier zeker niet quoten uit DTS op een vraag die aan me gesteld is he?
Als je wilt winnen zul je meer dan 500 moeten halenquote:Op zondag 1 juni 2025 22:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou jij pakt 400 tot 500 punten
Dat is wel lastig in te halen
Maar proberen kan altijd
Vast wel lijkt mequote:Op zondag 1 juni 2025 22:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik mag hier zeker niet quoten uit DTS op een vraag die aan me gesteld is he?
Ik zou met SwJ gaan sexting dan blijft hij langer wakkerquote:Op zondag 1 juni 2025 22:38 schreef HappyCharly het volgende:
Huh gaat t nu op een totaal willekeurig moment dicht?
Swj had gezegd randomquote:Op zondag 1 juni 2025 22:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Toch een soort DT-moment, maar had het niet zo vroeg verwacht.
Nou als iedereen morgen stil is, nadat ik gepost heb..lukt het vast welquote:Op zondag 1 juni 2025 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je wilt winnen zul je meer dan 500 moeten halen
Ahh okquote:Op zondag 1 juni 2025 22:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vast wel lijkt me
Deed ik net ook
Middenin een reactie ineens slotje
De meet was super gezelligquote:Op zondag 1 juni 2025 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe was de meet gisteren? Of ben je niet geweest?
quote:Op zondag 1 juni 2025 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou met SwJ gaan sexting dan blijft hij langer wakker
Tot nu toe meeste keren rond deze tijd en een keer echt laat. Pas rond half 2 ofzo.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Swj had gezegd random
Geloof dat de eerste keer ook zo rond deze tijd was
Als ik er benquote:Op zondag 1 juni 2025 22:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als iedereen morgen stil is, nadat ik gepost heb..lukt het vast wel
Fijn dat jje dan toch gegaan bent.quote:Op zondag 1 juni 2025 22:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh ok
[..]
De meet was super gezellig
Alleen was ik er maar een paar uurtjes, maar die tijd was echt tof! Blij dat bepaalde personen hier me over gehaald hebben toch te komen!
Ik wilde Sjaak afhaken want eng en zo.
Ja was met Hemelvaartsdag volgens mijquote:Op zondag 1 juni 2025 22:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Tot nu toe meeste keren rond deze tijd en een keer echt laat. Pas rond half 2 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |