Vroem vroemquote:Op maandag 2 juni 2025 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, klep dicht en dromen dat ik een motor ben
Sweet dreamsquote:Op maandag 2 juni 2025 22:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ik ga slapen
[..]
Amy snapt het
Tuurlijk niet, heet geen Russellquote:Op maandag 2 juni 2025 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vroem vroem
Niet te hard aan die gashendel draaien
Opeens een weekendje weg ofzo vind ik ook niet zo prettig.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa tenzij het ineens iets is als uit een vliegtuig springen
quote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 22:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, heet geen Russell
quote:Op maandag 2 juni 2025 22:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat @:StevenHyde swj omgekocht heeft met een pak bastognekoeken
Ga je nu weer de hele nacht vroem vroem vroemmmmmm liggen doen?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, klep dicht en dromen dat ik een motor ben
Durf je het woord aftrekken niet te gebruiken?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik wil die punten van gisternacht eraf laten tellen. Moet ik dan een mod dm-en of bondage?
Uh humquote:Op maandag 2 juni 2025 22:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je nu weer de hele nacht vroem vroem vroemmmmmm liggen doen?
Thnx. Ik zit al in bed. Nog even tv kijken en dan naar dromenlandquote:
Je kunt het SwJ vragenquote:Op maandag 2 juni 2025 22:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik wil die punten van gisternacht eraf laten tellen. Moet ik dan een mod dm-en of bondage?
Ik rijd je er wel heen!quote:Op maandag 2 juni 2025 22:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Ik zit al in bed. Nog even tv kijken en dan naar dromenland
Jij hebt me door!!quote:Op maandag 2 juni 2025 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Durf je het woord aftrekken niet te gebruiken?
Dat is waar, maar ga ze wel weg laten halen. Tnx!quote:Op maandag 2 juni 2025 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt het SwJ vragen
Maar uiteindelijk zal bondage het moeten doen
Maar lieve steven
Die punten zullen er niet voor zorgen dat je 1ste blijft
Dat is wel waar, over 3 dagen kan @Lovely ze al wel ingehaald hebbenquote:Op maandag 2 juni 2025 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt het SwJ vragen
Maar uiteindelijk zal bondage het moeten doen
Maar lieve steven
Die punten zullen er niet voor zorgen dat je 1ste blijft
quote:Op maandag 2 juni 2025 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is wel waar, over 3 dagen kan @:Lovely ze al wel ingehaald hebben
ik weet niet wat ik hiervan moet vindenquote:
Denk niet dat ze dat doen Justin heeft ook zijn misgelopen punten door dat geintje er nooit bijgekregenquote:Op maandag 2 juni 2025 22:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
O dat is nog eens lief.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |