Jij had sepoquote:
Hey Kampioenquote:
quote:
Ik bedoel natuurlijk @greysbonesquote:Op zondag 1 juni 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
@:Gerysbones is weer een de bolkmood Jussie
F1 kijkenquote:Op zondag 1 juni 2025 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]Wat ben je nu aan het doen met al je vrije tijd
Dat deed je anders toch gewoon tussen door?quote:
Nu zonder gebolkquote:Op zondag 1 juni 2025 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat deed je anders toch gewoon tussen door?
Wel een stuk ontspanner kijken of nietquote:
Je kan ook terug komen als kloon en dan opnieuw voor de winst gaanquote:
Haags weer eens afstoffen?quote:Op zondag 1 juni 2025 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook terug komen als kloon en dan opnieuw voor de winst gaan
Kan ook natuurlijk, moet je wel een flinke stofdoek hebben want die heeft lang onder gedoken gezetenquote:
Ehm, nee niet echtquote:Op zondag 1 juni 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
Ha ik lees dat Verstappen weer mazzel heeft met een saftycar
Nee ik las het alquote:
Wel mazzel maar ze missen Hannah.. wat dom van Max om zich zo te laten leiden door emoties.. heel jammer maar eigen stomme schuld. Al had leclerc ook wel 10s mogen krijgen voor causing a collission. Dan was Max niet zo witheet en "gewoon" 4e want Russell was gewoon clean.quote:
Russel duwde Max eruit en Max had die plek helemaal niet terug hoeven geven. Daar zat de frustratie. Niet zozeer bij de beuk van Lecquote:Op zondag 1 juni 2025 16:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wel mazzel maar ze missen Hannah.. wat dom van Max om zich zo te laten leiden door emoties.. heel jammer maar eigen stomme schuld. Al had leclerc ook wel 10s mogen krijgen voor causing a collission. Dan was Max niet zo witheet en "gewoon" 4e want Russell was gewoon clean.
Op de apex was het gelijk op. Max ging van de baan; leave the track and gaining an atvantage, volgens mij werd ie niet echt gedrukt maar dan moet ik terugkijken. Plek geven was het verstandigste. Hij was al gefrustreerd door de "verkeerde" banden en het uitbreken van de auto, naast dat Leclerc er voorbij ging.. ik snap dat ie pissed is maar heeft verkeerd gehandeld bij het teruggevenquote:Op zondag 1 juni 2025 17:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Russel duwde Max eruit en Max had die plek helemaal niet terug hoeven geven. Daar zat de frustratie. Niet zozeer bij de beuk van Lec
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |