Denk je datquote:
NEEquote:
Jaquote:Op zondag 1 juni 2025 15:13 schreef QuidProJoe het volgende:
Spaart Max zijn bandjes of zit er niet meer in?
Ja.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:13 schreef QuidProJoe het volgende:
Dat maakt deze baan juist goed. Oprotten met die lange rechte einden met gratis DRS 'acties'.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat klopt maar doel erop dat inhalen niet mee valt hier.
Maar de Fia kan wel een beter circuit kiezen.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:11 schreef Nattekat het volgende: [..] Barcelona kan er niets aan doen dat McLaren te goed is.
Meer zit er niet inquote:Op zondag 1 juni 2025 15:13 schreef QuidProJoe het volgende:
Fingers crossedquote:Op zondag 1 juni 2025 15:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu nog een gelukkige SC van een Ferraricrash in T4.
Dat radiobericht alleen al is een tranendal.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit gaat in een tranendal eindigen voor Ferrari.
Nu welquote:Op zondag 1 juni 2025 15:15 schreef Middelpunt het volgende:
Als zelfs de Britten vinden dat Hamilton aan de kant moet voor Leclerc...
Ferrari gooit een mogelijk podium weg door niet meteen een team order te geven.
quote:
Dat dacht Kimi ook ooit.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Norris binnen DRS, rondje of 3 max en dan is het klaar.
Banden slijten harder, waren gebruikt.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:18 schreef LTVDK het volgende:
Max leek het redelijk te managen rond de 1.2/1.4 maar Norris toch opeens in de DRS
Ze moesten wel even benadrukken dat hij de grootste is en het zijn jongere teamgenoot is.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:15 schreef Middelpunt het volgende:
Als zelfs de Britten vinden dat Hamilton aan de kant moet voor Leclerc...
Ferrari gooit een mogelijk podium weg door niet meteen een team order te geven.
De McLaren rijdt nu op 85% ipv 80%quote:Op zondag 1 juni 2025 15:18 schreef LTVDK het volgende:
Max leek het redelijk te managen rond de 1.2/1.4 maar Norris toch opeens in de DRS
och ochquote:Op zondag 1 juni 2025 15:18 schreef Jane het volgende:
Met de snelheid van de McLaren is het eigenlijk gewoon een schande dat Norris nog steeds achter Verstappen rijdt.
DeWalt blazerquote:Op zondag 1 juni 2025 15:19 schreef Rnie het volgende:
Heeft McLaren een vriezer voor die bandjes ofzo?
Ja komt door DRSquote:
Vooral richting het team.quote:
Volgens mij te hard over kerbs gestuiterd, waardoor een storing optrad.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:21 schreef Jane het volgende:
Ik heb misschien niet goed opgelet, maar wat was nu precies het probleem met de auto van Russell vorige week? Lag dat aan de Mercedes-motor en kan dat ook McLaren overkomen?
F1TV met chromecast op de tv gooit die een hoop vertraging inquote:
Meest belachelijk iets, snelheid voordeeltje geven als je in de buurt bent van je voorstander.quote:
Dat is wel heel pijnlijkquote:
Ja tenzij Verstappen iemand inhaaltquote:Op zondag 1 juni 2025 15:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meest belachelijk iets, snelheid voordeeltje geven als je in de buurt bent van je voorstander.
quote:Op zondag 1 juni 2025 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja tenzij Verstappen iemand inhaalt
quote:
Ja.quote:
Ook niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja tenzij Verstappen iemand inhaalt
quote:
Wijquote:
Lijkt me niet dat hij dat hooptquote:Op zondag 1 juni 2025 15:25 schreef LTVDK het volgende:
Hadjar ging braaf aan de kant, die hoopt natuurlijk volgende race op Yuki zijn stoeltje te zitten
Nee dat is inmiddels het vervloekte stoeltjequote:
Max hoopt op een undercutquote:
Die gaan voor één stop.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:27 schreef wdn het volgende:
Ik snap McLaren niet. Die hadden Norris al lang moeten pitten.
Deed hij bij Mercedes ook altijdquote:Op zondag 1 juni 2025 15:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof jij de strategie van Ferrari zou vertrouwen
Hij heeft toch echt zelf gekozen voor Ferrariquote:Op zondag 1 juni 2025 15:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof jij de strategie van Ferrari zou vertrouwen
Succesquote:
Dan hadden ze op geel moeten starten lijkt me.quote:
eenstopper?quote:
Die gaan voor een 1-stopperquote:Op zondag 1 juni 2025 15:27 schreef wdn het volgende:
Ik snap McLaren niet. Die hadden Norris al lang moeten pitten.
Nee, is naamsverbastering. Op zich wel terecht, maar vond het wel grappigquote:
Nee, geen naamsverbasteringen, maar hij was leuk gevondenquote:
Ze rijden nu al 20 op rood.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan hadden ze op geel moeten starten lijkt me.
rood was optimaal 15 rondjes
Overtake waard!quote:
Dat kun je hem niet aandoenquote:Op zondag 1 juni 2025 15:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hadjar zo’n geweldige coureur.
Zet hem naast Max!
De banden worden ook rood.quote:
Ja, kut autocorrect.quote:
Dat was wel legendarisch ja.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:31 schreef Nober het volgende:
Doet Verstappen 4 stops, Schumacher Magny Cours 2004esque?
Norris nu pit en ook nog een trage pit (3.0)quote:Op zondag 1 juni 2025 15:31 schreef LTVDK het volgende:
Als McLaren nu toch gaat pitten zal een 1-stop lastig voor ze worden
Die app vanze op de TV zit (weer eens) in een startup loop. Dus kijk ik maar op de laptop.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
F1TV met chromecast op de tv gooit die een hoop vertraging in
lijkt me welquote:Op zondag 1 juni 2025 15:32 schreef wdn het volgende:
rood+geel voor Norris?! dat is een 2-stopper toch.
je moet watquote:Op zondag 1 juni 2025 15:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Red Bull probeert een strategie uit.
ja is wel bijzonder ditquote:Op zondag 1 juni 2025 15:34 schreef wdn het volgende:
Max heeft dus een 10s gewonnen tov Piastri. Hij zat op 4s voor de pit.
Ik zie het niet gebeuren.....maar je weet nooit met Maxquote:
Hopen dat Norris snel naar hem toe rijdt met zijn warmere bandjes en dat ze elkaar gaan lopen kutten danquote:
Hij is zoveel beter dan Lawson en Yuki, probeer het gewoon. De middelmaat moet niet regeren bij een topteam.quote:
Getergde Max beste Max.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren.....maar je weet nooit met Max
heb je ook nog de in en out lap erbij?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:35 schreef Nober het volgende:
Pit Stop Total Time
21.869 VER
22.454 NOR
21.858 PIA
Dat is hij nietquote:Op zondag 1 juni 2025 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is zoveel beter dan Lawson en Yuki, probeer het gewoon. De middelmaat moet niet regeren bij een topteam.
Vermaak moet je maken.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:37 schreef Jane het volgende:
Verstappen is wel weer de enige die deze race een beetje leuk maakt.
Buiten Lewis over de radio, dan.
Nee hoor, hij is weer in de pitsquote:
dit is toch niet te geloven, dit is echt ergquote:Op zondag 1 juni 2025 15:36 schreef Middelpunt het volgende:
Toch denk ik dat Leclerc derde wordt, achter de McLaren's.
Racing Bulls sloopt vleugels...quote:Op zondag 1 juni 2025 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Williams vliegt door die voorvleugels heen.
Briatore doet weer mee, dus wie weet ….quote:Op zondag 1 juni 2025 15:36 schreef Nattekat het volgende:
Deze race heeft een goedgetimede SC nodig.
Albons eigen schuldquote:Op zondag 1 juni 2025 15:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Racing Bulls sloopt vleugels...
Red Bull geeft neemt je vleugels?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Racing Bulls sloopt vleugels...
Preciesquote:
heeft norris al miepmiep gezegdquote:
1,3 sec in 2 rondesquote:Op zondag 1 juni 2025 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Heel vlotjes komen de McLarens nog niet dichterbij
Aan het sparen voor de 1 stopper.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Groot hart.quote:
Ja moment dat ik het post gooien ze opeens het gas openquote:
Het zal steeds meer worden.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Had je maar Antonelli moeten zeggen!quote:
Ik kijk live timing, loopt bijna driekwart ronde voorquote:Op zondag 1 juni 2025 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moment dat ik het post gooien ze opeens het gas open
Sowwiequote:Op zondag 1 juni 2025 15:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had je maar Antonelli moeten zeggen!
Hij reageert.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
Max verliest in sector 2 nu wel heel veel
Ik vind van welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |