SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Nee joh, die SC blijftquote:Op zondag 1 juni 2025 10:58 schreef StephanL het volgende:
Safety car![]()
Hoop dat het niet nadelig uitpakt![]()
In het kampioenschap jaquote:
P1 zelfs, als Dunne zijn straf nog moet inlossen. Of heb ik het gemist en heeft hij dat al gedaan?quote:
Geef maar een flinke straf.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dunne wellicht nog under investigation
Welke straf?quote:Op zondag 1 juni 2025 11:02 schreef Mano_ het volgende:
[..]
P1 zelfs, als Dunne zijn straf nog moet inlossen. Of heb ik het gemist en heeft hij dat al gedaan?
Kunnen ze nu dus gelijk mee beginnen.quote:
Och met 5 sec ligt ie al buiten de puntenquote:
Jaquote:Op zondag 1 juni 2025 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kunnen ze nu dus gelijk mee beginnen.
Waarom zou je iemand meteen in de RBR jassen? Dat kun je iemand niet aandoen..quote:Op zondag 1 juni 2025 11:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi een Red Bull junior die wint. Kan je mooi inwisselen voor Yuki.
Aardje naar zijn vaartje?quote:Op zondag 1 juni 2025 11:05 schreef Peterselieman het volgende:
Zelfs als Montoya blij is moet de helft weggepiept worden
Dan moet je wel een hekel hebben aan die persoon.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand meteen in de RBR jassen? Dat kun je iemand niet aandoen..
Nou, inderdaad zeg..quote:Op zondag 1 juni 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet je wel een hekel hebben aan die persoon.
Ja en dan presteert die Rookie ook weer niet… trouwens als ze nog een keer wisselen , mogen ze geen coureur meer wisselen.. (maximaal 4 coureurs per seizoen (tenzij blessures of de coureur wilt ermee kappen (waarom denk je dat ze bij Andrea Moda toen der tijd die auto van Perry zo slecht prepareerde (in spa was het helemaal erg toen ze gewoon de ophanging willens en wetens “saboteerden” (hierna is het team ook uit het wk gegooid)quote:Op zondag 1 juni 2025 11:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alles kan. Maar ik heb ook nergens gezegd meteen in red bull. Je kan hem ook eerst in een Visa Cash App zetten.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand meteen in de RBR jassen? Dat kun je iemand niet aandoen..
Dat zei je wel:quote:Op zondag 1 juni 2025 11:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alles kan. Maar ik heb ook nergens gezegd meteen in red bull. Je kan hem ook eerst in een Visa Cash App zetten.
quote:Op zondag 1 juni 2025 11:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee. Je kan iemand ook inwisselen voor Yuki en dan iemand doorschuiven naar zijn plek zodat je een plek vrij hebt bij Visa.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 11:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee. Je kan iemand ook inwisselen voor Yuki en dan iemand doorschuiven naar zijn plek zodat je een plek vrij hebt bij Visa.
Waarom zo denigrerend? Ik heb uitgelegd wat ik bedoel, dus daarmee lijkt mij het duidelijk.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Je weet wat 'inwisselen' betekent?
Nu probeert hij zijn eigen fout recht te lullen.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Je weet wat 'inwisselen' betekent?
Totaal niet mijn fout. Zelfs als ik het heb uitgelegd ben je nog boos. Slaat nergens op.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu probeert hij zijn eigen fout recht te lullen.
Boos? Wie is er hier boos?quote:Op zondag 1 juni 2025 11:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Totaal niet mijn fout. Zelfs als ik het heb uitgelegd ben je nog boos. Slaat nergens op.
Die 2 man die hier op me inhakken zonder reden.quote:
No further actionquote:Op zondag 1 juni 2025 11:01 schreef Peterselieman het volgende:
Dunne mogelijk yellow flag infringement
Ik vind het echt knapquote:Op zondag 1 juni 2025 14:57 schreef Starflyer het volgende:
En Lacorte heeft er nog drie penalty points bij voor het te snel rijden tijdens de SC. Daarmee begint hij na zijn ban op 5 penalty points.
Daar kunnen we weer van genieten binnenkortquote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:34 schreef Zorro het volgende:
NEt even snel doorheen geskipt.
RPM heeft weer wat munitie
Het is niet haar beste weekend zo. Buiten haar schuld maar dus ook door haar schuld. Of zo lijkt het nu toch.quote:
Kan de beste overkomenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is niet haar beste weekend zo. Buiten haar schuld maar dus ook door haar schuld. Of zo lijkt het nu toch.
Zeker. Maar dit gaat geen weekend zijn waar ze met plezier op terugkijktquote:
In dat opzicht handig zo’n safety carquote:Op zondag 15 juni 2025 17:12 schreef QuidProJoe het volgende:
Netjes, 5 hele rondjes al zonder incident
Ze maken veel geluid. Dat is alles wat ik weet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alle actie gemist, was ff koffie maken
Dus: wat gebeurde er?
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze maken veel geluid. Dat is alles wat ik weet.
Oordoppen niet mee?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze maken veel geluid. Dat is alles wat ik weet.
Balen zeg!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat ik nog steeds in de rij sta
Familie van Luca Badoer die voor Ferrari een race reed?quote:
Zoon van.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Familie van Luca Badoer die voor Ferrari een race reed?
Zoon, ja. Idem voor Wurz.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Familie van Luca Badoer die voor Ferrari een race reed?
Niet echt, meer achter de leidersquote:
Dat is niet slimquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:47 schreef Starflyer het volgende:
Ugochukwu is het F3 paddock ingereden en het zal dus wel even duren voordat hij bij het podium is.
Hij mag daarna naar de stewardsquote:
Hij is 1,92m lang blijkbaar.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij steekt alsnog boven iedereen uit, al staat hij op de laagste trede
Knap dat hij sowieso in een formulewagen pastquote:
Bijna een halve meter groter dan Yuki.quote:
31 cm 'maar'quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bijna een halve meter groter dan Yuki.
Dan zou Yuki 1,42 zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bijna een halve meter groter dan Yuki.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vergat een miauw geluid van @:Nattekat
Wat?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vergat een miauw geluid van @:Nattekat
quote:
Ik hoor geen miauw van jequote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt grappig hoe ver jullie achter lopen.
Vonden wij regelmatig ook bij jou. Maar dan werd je kwaad en ging je mensen betichten vd live timing postenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt grappig hoe ver jullie achter lopen.
Daarom wachtte ik ook evenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vonden wij regelmatig ook bij jou. Maar dan werd je kwaad en ging je mensen betichten vd live timing posten
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vonden wij regelmatig ook bij jou. Maar dan werd je kwaad en ging je mensen betichten vd live timing posten
Nu hierquote:
Wat geweldig eigenlijk. Misschien komen al die tribunes wel op tv, kan je nagaan.quote:
Loop je achter op F1TV?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat er gebeurd is
Precies op het moment dat ik dat schreef kwam de herhaling eindelijkquote:
Sami haalde de bocht niet. En vervolgens een kettingreactie waarbij hij over de andere 2 heen rolt en ondersteboven eindigtquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:29 schreef Nattekat het volgende:
Meguetounif die een optimistische inhaalactie probeert op Lindblad en over zowel Lindblad als Browning heen rolt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:29 schreef Nattekat het volgende:
De Q is om 16:00 uurquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:38 schreef Mano_ het volgende:
Nog een kleine 25 minuten tot de kwali F1, zullen ze nog herstarten en schuift de kwali op?
ik heb nog beeldquote:
Dus half 4 moet F2 klaar zijn?quote:
Dat weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel tijd er tussen moet zitten.
Ik ook niet. Ik weet alleen dat er niet meer dan 3 uur mag zitten tussen het einde van FP3 en het begin van de Q.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet.
Misschien weet onze race encyclopedie @:Starflyer het wel.
Dan ga ik uit van half 4; Gezien de herstarttijd.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik weet alleen dat er niet meer dan 3 uur mag zitten tussen het einde van FP3 en het begin van de Q.
Dat is wel de eindtijd van deze race, zo te zien.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan ga ik uit van half 4; Gezien de herstarttijd.
Kwali pas om 6 uur?quote:
Nee ze rijden op tijd.quote:
Nee op wielen.quote:
Nee, gewoon 4 uur.quote:
Jij hebt F2 en F3 opvoeding nodig.quote:
Leuk.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij hebt F2 en F3 opvoeding nodig.
Je kan wel leuk doen, maar ik geef je volgens mij gewoon informatiequote:
Misschien niet alles zo serieus nemen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan wel leuk doen, maar ik geef je volgens mij gewoon informatierond half vier zijn ze klaar.
Het is een beetje jammer dat als je iemand informatie geeft er zo mee omgaat.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien niet alles zo serieus nemen.
Jawel, als hij blijft rijden krijgt hij iig geen gridstraf voor morgen..quote:
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel, als hij blijft rijden krijgt hij iig geen gridstraf voor morgen..
Jammer.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:13 schreef Starflyer het volgende:
Ugochukwu is zijn podium in de F3 kwijt. 10s penalty vanwege leaving the track and gaining an advantage.
Nee. Vanwege leaving the track and gaining an advantagequote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jammer.
Is dat vanwege dat hij geen ererondje reed?
Omdat hij van de baan reed bij het verdedigen van zijn positie tegen Tsolovquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jammer.
Is dat vanwege dat hij geen ererondje reed?
Heeft nog 5s penaltyquote:
Is al meegerekendquote:
quote:
Daar was ik intussen ook achterquote:
Vind ik ook. Daarom ga ik ook niet meer heen. Misschien nog zandvoort laatste jaar.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Zo'n lullige crash aan het einde
Toch het nadeel van op locatie zijn, je mist soms wat er op tv gebeurt
En al helemaal als alles in de vorige bocht is.
De rest ook niet.quote:
Waarom zou ik?quote:Op zondag 29 juni 2025 08:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heb je al een Oostenrijkse vlaggetje @:Nattekat ?
Net op tijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |