SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja ballie, niet alleen A zeggen en dan B niet.quote:
Ga jij je koffers maar pakken!quote:
Ik zocht een koffer, twijfelde even over welke en de kleur en ballie begon te miepen dat ik te lang twijfeldequote:Op zondag 1 juni 2025 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat GRMBL het maar moet vertellen
quote:Op zondag 1 juni 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zocht een koffer, twijfelde even over welke en de kleur en ballie begon te miepen dat ik te lang twijfelde
quote:
Ja, dit.quote:
Bwehehehe.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zocht een koffer, twijfelde even over welke en de kleur en ballie begon te miepen dat ik te lang twijfelde
Jij stelt je gewoon aanquote:
Ging dat ook zo met de plek van de kraan?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo zie je dat er in ieder goed huwelijk wel eens wat wrijving is.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ging dat ook zo met de plek van de kraan?
Mannen moeten soms ook nadenkenquote:Op zondag 1 juni 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in jouw herinnering was het zeker 10 minuten
Wel meer glansquote:Op zondag 1 juni 2025 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zie je dat er in ieder goed huwelijk wel eens wat wrijving is.
Gewoon even een dagje uitzoeken en klaarquote:Op zondag 1 juni 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja in jouw herinnering was het zeker 10 minuten
Gewoon allemaal, hoe is dit een vraag?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:27 schreef UitStraling het volgende:
Kaiserbroodje oude kaas,
Aardbeitjes in een glas melk,
Smoothie (groen),
Toast met Limburgse vleeswaren,
Of een ouderwets gebakke eike?
Toen kende ik ballie nog nietquote:Op zondag 1 juni 2025 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ging dat ook zo met de plek van de kraan?
Goh, Kirbyquote:Op zondag 1 juni 2025 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon allemaal, hoe is dit een vraag?
De Schoen?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel altijd genieten als mensen op een parkeerplaats totaal geen overzicht hebben, maar toch vol gas door crossen en zich dan bijna in de linkerzijkant van de Schoen lanceren.![]()
Af en toe maak ik de fout om te denken dat andere weggebruikers een denkproces hebben, terwijl dat niet zo is.
Ja.quote:
Anders had je keukenkraan wel hysterische ledverlichting gehad in 3890 verschillende kleurtjes.quote:
Zag laatst wel een kraan met LED-verlichtingquote:Op zondag 1 juni 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders had je keukenkraan wel hysterische ledverlichting gehad in 3890 verschillende kleurtjes.
Handig voor in het donker.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag laatst wel een kraan met LED-verlichting
Wat is dat?quote:
Dan had je dat sujet de parkeerplaats rondgeschoptquote:Op zondag 1 juni 2025 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel altijd genieten als mensen op een parkeerplaats totaal geen overzicht hebben, maar toch vol gas door crossen en zich dan bijna in de linkerzijkant van de Schoen lanceren.![]()
Af en toe maak ik de fout om te denken dat andere weggebruikers een denkproces hebben, terwijl dat niet zo is.
Denk dat je die 12 jaar geleden nog niet hadquote:Op zondag 1 juni 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders had je keukenkraan wel hysterische ledverlichting gehad in 3890 verschillende kleurtjes.
Dit zie je ook wel eens in van die kitsch sauna's beheert door mannetjes met dikke gouden schakelkettingen.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag laatst wel een kraan met LED-verlichting
quote:Op zondag 1 juni 2025 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er een botsing had plaats gevonden wel ja.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je dat sujet de parkeerplaats rondgeschopt
Mja, alles is flink duurder geworden.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:34 schreef LTVDK het volgende:
Koffers zijn wel flink duurder geworden trouwens. Zie dat de nieuwe variant van mijn koffer al ¤ 190,- kost, ik betaalde er destijds ¤ 95,- voor
Daar kom ik dan weer niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zie je ook wel eens in van die kitsch sauna's beheert door mannetjes met dikke gouden schakelkettingen.
Aardbeien in een glas melk.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:27 schreef UitStraling het volgende:
Kaiserbroodje oude kaas,
Smoothie (groen),
Vluchten vond ik nog wel meevallen, nu ook gewoon weer een retourtje met directe vlucht vanaf Schiphol naar Houston voor nog geen 800 euroquote:
In kitsch sauna's of gewoon überhaupt sauna's niet?quote:
Caravans zijn sowieso pure wegvervuiling. Lekker met je sleurhut de boel ophouden.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als er een botsing had plaats gevonden wel ja.
Ook laatst iemand met een caravan notabene op de rotonde die denkt: "ja kan wel.. oh nee toch niet, BOENK STOP."
En dat ie dan half op de rotonde staat? Heb je geen ogen ofzo?
Kitsch sauna's. Gewone sauna's zo nu en dan.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In kitsch sauna's of gewoon überhaupt sauna's niet?
Hangt er helemaal vanaf waar je heen gaat.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vluchten vond ik nog wel meevallen, nu ook gewoon weer een retourtje met directe vlucht vanaf Schiphol naar Houston voor nog geen 800 euro
Zou dan eerder voor de broodballetjes gaan als er iets in die melk moet, maar liever gewoon zonder iets er inquote:
Ja, is heel normaal.quote:
Gewoon verder weg gaan, dan is het goedkoper per kilometerquote:Op zondag 1 juni 2025 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf waar je heen gaat.
Naar Tenerife in februari was je 500 kwijt.
Dat vind ik helemaal niet meevallen
Lijkt mij veel te warm.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kitsch sauna's. Gewone sauna's zo nu en dan.
Precies.quote:
Dit is de tactiek.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon verder weg gaan, dan is het goedkoper per kilometer
Blijven vliegen tot je er geld bij krijgt.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon verder weg gaan, dan is het goedkoper per kilometer
quote:Op zondag 1 juni 2025 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijven vliegen tot je er geld bij krijgt.
quote:
Dadels bij in de melk en de aardbeien is ook lekker.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:27 schreef UitStraling het volgende:
Kaiserbroodje oude kaas,
Smoothie (groen),
Opgezopen door 4EBE.quote:
Pak lekker zelf.quote:
Dan moet je even van je luie reet afkomen en naar de keuken gaanquote:
Intergalactisch, kwekkwek en altijd praktisch.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
KSC voor al uw goed uitvoerbare adviezen.
Jij ging wandelen.quote:
Verkapte crewbash dit.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pak lekker zelf.
Waar is je laatste slaaf aan overleden?
Koffie pakken zeker.
3x per maand even de wereld rondvliegen en een modaal salarisje binnenhalenquote:Op zondag 1 juni 2025 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blijven vliegen tot je er geld bij krijgt.
En vaak ook ongevraagdquote:Op zondag 1 juni 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Intergalactisch, kwekkwek en altijd praktisch.
Dadels ja?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dadels bij in de melk en de aardbeien is ook lekker.
De dadels al een paar uur voor je gaat drinken in de melk doen
Gewoon de waarheid.quote:
Jij ging halen, bood je zelf aanquote:Op zondag 1 juni 2025 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pak lekker zelf.
Waar is je laatste slaaf aan overleden?
Koffie pakken zeker.
Wel eerst even eventuele beestjes uit de dadels halenquote:Op zondag 1 juni 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadels ja?
Ok ga ik een keer proberen
Ja echt lekker en dan de aardbeien er bij heerlijkquote:Op zondag 1 juni 2025 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadels ja?
Ok ga ik een keer proberen
Ik ben gisteravond alsnog van m'n luie reet af gekomen omdat ik morgen weer ga zwemmenquote:Op zondag 1 juni 2025 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nog naar de gym voordat F1 begint? Anders krijg je niets.
Denk dat je even goed moet lezen.quote:
Huh? Is dit afgeschaft?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Wat zouden jullie een slaaf allemaal laten doen, als ze dat niet afgeschaft hadden?
Je quote mij en stig met de opmerking "koffie dan maar"quote:Op zondag 1 juni 2025 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat je even goed moet lezen.
Glas melk vol krioelende wormen.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel eerst even eventuele beestjes uit de dadels halen
Gaat het seizoen weer beginnen?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond alsnog van m'n luie reet af gekomen omdat ik morgen weer ga zwemmen
Het huishouden en de tuin.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Wat zouden jullie een slaaf allemaal laten doen, als ze dat niet afgeschaft hadden?
Moet jij weten.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je quote mij en stig met de opmerking "koffie dan maar"
Dat kan op verschillende manieren opgevat worden, en ik kies voor de manier die het beste klinkt
Ik heb alweer gegeten en gedronken voor tienen.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glas melk vol krioelende wormen.
Soe-perlek-ker
Oh, dan doe ik het wel goed.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja, het mag niet zo duidelijk meer opvallen tegenwoordig.
De maand pauze is afgelopen. Als je in september weer in topvorm wil zijn, kan je niet pas in augustus beginnen.quote:
Op dit moment die hoerige tyfusvlieg die gisteren naar binnen is gevlogen toen ik even alles had opengezet om te luchten tijdens het dweilen helemaal de tering laten meppen. Dat dweilen waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Bovendien was dat Stig niet, maar CEquote:Op zondag 1 juni 2025 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je quote mij en stig met de opmerking "koffie dan maar"
Dat kan op verschillende manieren opgevat worden, en ik kies voor de manier die het beste klinkt
Koken, auto's laten wassen, boodschappen, huisonderhoud, zwembad schoonkrabben en agendabeheer niet?quote:
Ohquote:Op zondag 1 juni 2025 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bovendien was dat Stig niet, maar CE
Volgens mij moet je even je ogen wassen
Personal assistant met concurrentiebedingquote:Op zondag 1 juni 2025 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja, het mag niet zo duidelijk meer opvallen tegenwoordig.
Hier zit er ook eentje binnen.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op dit moment die hoerige tyfusvlieg die gisteren naar binnen is gevlogen toen ik even alles had opengezet om te luchten tijdens het dweilen helemaal de tering laten meppen. Dat dweilen waarschijnlijk ook.
Ja, dat blijktquote:Op zondag 1 juni 2025 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh
Ja ik had toen net m'n ogen open en had nog geen koffie op.
Kan best hoorquote:Op zondag 1 juni 2025 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De maand pauze is afgelopen. Als je in september weer in topvorm wil zijn, kan je niet pas in augustus beginnen.
OLIJVEN!!quote:Op zondag 1 juni 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zit er ook eentje binnen.
En de Nina poes kijkt er slechts een beetje blij naar.
Ja en het is ook nog eens zo'n klein hyperactief geval, en niet zo luie dikke die je met de elektrische meppert binnen 2 seconden hebt geroosterdquote:Op zondag 1 juni 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zit er ook eentje binnen.
En de Nina poes kijkt er slechts een beetje blij naar.
Hangt er van af wat je onder topvorm verstaat. 3 maanden stil zitten haal je niet in 1 maand in als je geen 18 meer bent.quote:
Zou dat lekker zijn?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* doopt vlieg in de olijfolie (Extra Vergine)
Probeer niet al te gek te doen zou ik zeggen.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De maand pauze is afgelopen. Als je in september weer in topvorm wil zijn, kan je niet pas in augustus beginnen.
Soort kleinformaat overpriced Bounty's?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou Merci - Coconut collection lekker zijn?
Klinkt wel aanlokkelijk
Het is niet eens zo'n leuke opmerking, maar ik moest er om lachen.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probeer niet al te gek te doen zou ik zeggen.
Hm... ja misschien ?quote:
Ik heb het idee dat er niet alleen koffie in je koffie zat.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is niet eens zo'n leuke opmerking, maar ik moest er om lachen.
Ik ken jouw uitstelgedrag, augustus is een realistische startdatumquote:Op zondag 1 juni 2025 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je onder topvorm verstaat. 3 maanden stil zitten haal je niet in 1 maand in als je geen 18 meer bent.
HIHIHIHIquote:Op zondag 1 juni 2025 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er niet alleen koffie in je koffie zat.
In de melk wel denk ik, samen met aardbeien en dadels, zo'n handjevol vliegen met olijfolie erbij.quote:
Het voordeel van een teamsportquote:Op zondag 1 juni 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken jouw uitstelgedrag, augustus is een realistische startdatum
Voor de extra crunch (pootjes/ vleugeltjes).quote:Op zondag 1 juni 2025 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de melk wel denk ik, samen met aardbeien en dadels, zo'n handjevol vliegen met olijfolie erbij.
Ewl, andere mensen.quote:
Die komen jou je huis uit sleuren als je niet komt opdagen?quote:
Is weer eens wat anders dan vlinders in je buik.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor de extra crunch (pootjes/ vleugeltjes).
inb4 "goed voor de plantjes"quote:Op zondag 1 juni 2025 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij blijft het weer voor komende week een beetje treurig, maar niet perse koud.
Nou ja.. vliegen in je buik...quote:Op zondag 1 juni 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan vlinders in je buik.
"Goed voor het land."quote:
Zo erg ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 1 juni 2025 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die komen jou je huis uit sleuren als je niet komt opdagen?
Rendac?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Staat hier in de buurt volgens mij iets in de fik
een week maar?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In mijn beleving duurde het wel een week
Niet gewoon een ontbijtbarbecue?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:
Haha, jaquote:
We heten niet allemaal LTVDK.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms ruik je die weeïge kadaverlucht in half Eindhoven.
Nee zou wel raar zijn, en ook wel ingewikkeldquote:
Dat is gewoon Brabant.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms ruik je die weeïge kadaverlucht in half Eindhoven.
Nee, lijkt me niet bepaald aangenaam.quote:
Gelukkig ben jij doodnormaal en ongecompliceerd.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zou wel raar zijn, en ook wel ingewikkeld
Joeee.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig ben jij doodnormaal en ongecompliceerd.
Dit?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:09:52:1101-06-2522BRANP 1 BOB-01 BR industrie (AGS) Draka Comteq Fibre ZWAANSTRAAT EINDHOVEN 225125 222451
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Lesbischequote:
quote:
quote:
Hopelijk blijft er nog iets van over.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat.
Eigen industrieterrein om te hoek om te gaan wandelen.
Dat is toch geen industrieterrein joh, paar loodjes en kantoortjesquote:Op zondag 1 juni 2025 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat.
Maar dan nu even nietquote:Op zondag 1 juni 2025 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat.
Zonder PFAS is er ook weinig aan.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch geen industrieterrein joh, paar loodjes en kantoortjes
Dat is de extra beleving.quote:
Beetje blij met 'n Playmobilbrein het graf intrippelen.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is de extra beleving.![]()
En een kortere levensverwachting, maar dat is bijzaak.
Ja, maar dat doen we toch allemaal?quote:Op zondag 1 juni 2025 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje blij met 'n Playmobilbrein het graf intrippelen.
HEMA heeft plastic bakjesquote:Op zondag 1 juni 2025 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus ik zoeken op bewaarblikjes van zo'n shampoobar
Zijn ze 5 euro per stuk en ik heb er 3 nodig![]()
Ik ga wel even kijken of ik ze goedkoper kan krijgen, HappySoaps.
Nicequote:
Ja nou .. ik zou er zelf niet voor kiezen, maar ik kon ze uitkiezen via werk (iets met een tegoedbon), dus toen heb ik dat maar gekozen om het uit te proberen.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:08 schreef CherryLips het volgende:
"MAAR JE BESPAART ZOVEEL PLASTIC MET SHAMPOO BARS EN ZE GAAN LANGER MEE DAN EEN FLES"
Ja dikke vinger, heb altijd ruzie met die dingen.
quote:
quote:
Ik ben het hele waterpoloseizoen elke woensdag braaf naar de sportschool gegaan tenzij er echt een goede reden was om een keer te skippen. Waar zie je me voor aan?quote:
Je kunt niet te hoge eisen hebben als je er een midden in de stad wil hebben.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch geen industrieterrein joh, paar loodjes en kantoortjes
Roeien met de riemen die je hebt.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt niet te hoge eisen hebben als je er een midden in de stad wil hebben.
Ik heb ze in zo'n stenen zeepbakje liggen maar daar ontstaat dan zo'n laagje zeepdrab in. Ik kan ook dat bakje over m'n hoofd halen ondertussen. En die bar plakt eraan vast. Ik heb ook zo'n blikje van de lush maar daar krijg ik ze niet meer uit.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou .. ik zou er zelf niet voor kiezen, maar ik kon ze uitkiezen via werk (iets met een tegoedbon), dus toen heb ik dat maar gekozen om het uit te proberen.
Vind het idd maar onhandig en het is best goor, want ik heb zo'n uitlekbakje van hout..
Vanaaf die omakasequote:Op zondag 1 juni 2025 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt niet te hoge eisen hebben als je er een midden in de stad wil hebben.
quote:Op zondag 1 juni 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze in zo'n stenen zeepbakje liggen maar daar ontstaat dan zo'n laagje zeepdrab in. Ik kan ook dat bakje over m'n hoofd halen ondertussen. En die bar plakt eraan vast. Ik heb ook zo'n blikje van de lush maar daar krijg ik ze niet meer uit.
En ze mogen niet in de straal van de douche liggen dus liggen ze buiten de douchecabine moeilijk te doen. En dan worden ze dun en breken ze in stukjes. Lekker handig! Moet je weer een soort zakje kopen waar je die scherven in doet en dan moet je dat zakje over je haar halen ofzo.
Echt top.
Oh ja, koken, boodschappen en auto wassen ook wel. Ik heb geen zwembad, dus dat hoeft niet gedaan te worden.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koken, auto's laten wassen, boodschappen, huisonderhoud, zwembad schoonkrabben en agendabeheer niet?
Het is wat het is, dat mag jij vinden en ach ja zo heeft iedereen wel eens wat.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Roeien met de riemen die je hebt.
Het gegeven paard niet in de bek kijken.
Je kan niet altijd 6 gooien.
HET IS ZO MAKKELIJK OP VAKANTIEquote:Op zondag 1 juni 2025 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
MAAR JE BESPAART ZOVEEL PLASTIC.
![]()
En dan laat je het zeepje vallen, glij je uit bij het oppakken en lig je daarna in het ziekenhuis.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze in zo'n stenen zeepbakje liggen maar daar ontstaat dan zo'n laagje zeepdrab in. Ik kan ook dat bakje over m'n hoofd halen ondertussen. En die bar plakt eraan vast. Ik heb ook zo'n blikje van de lush maar daar krijg ik ze niet meer uit.
En ze mogen niet in de straal van de douche liggen dus liggen ze buiten de douchecabine moeilijk te doen. En dan worden ze dun en breken ze in stukjes. Lekker handig! Moet je weer een soort zakje kopen waar je die scherven in doet en dan moet je dat zakje over je haar halen ofzo.
Echt top.
Zoals Vasco (zonder lachspieren) zou zeggen: es lo que es.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is wat het is, dat mag jij vinden en ach ja zo heeft iedereen wel eens wat.
Met een neger in je kont?quote:Op zondag 1 juni 2025 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan laat je het zeepje vallen, glij je uit bij het oppakken en lig je daarna in het ziekenhuis.
Het klinkt echt boss level moeilijk, maar oke.quote:
Dan kun je heel lang niet douchen vanwege al dat gips en bespaar je lekker veel water.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan laat je het zeepje vallen, glij je uit bij het oppakken en lig je daarna in het ziekenhuis.
Armoedequote:Op zondag 1 juni 2025 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, koken, boodschappen en auto wassen ook wel. Ik heb geen zwembad, dus dat hoeft niet gedaan te worden.
Dus veel plezier ermee.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het klinkt echt boss level moeilijk, maar oke.
Ja, ik heb nu al voorpretquote:
quote:
Die geur als het gips eraf gaatquote:Op zondag 1 juni 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je heel lang niet douchen vanwege al dat gips en bespaar je lekker veel water.
quote:
quote:
US en CL zijn weer on a rollquote:Op zondag 1 juni 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uit welke plooien wordt dat geschraapt?
quote:Op zondag 1 juni 2025 10:15 schreef Recce het volgende:
[..]Ze moeten bij jou een keer zo'n Rorschachtest doen. Volgens mij kan de afnemer van de test dan direct opgenomen worden.
Alleen maar voordelen, die zeepjes.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je heel lang niet douchen vanwege al dat gips en bespaar je lekker veel water.
Als van een Mexicaanse baby die drie weken in het water heeft gelegen.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met die bleke vochtige huid eronder.
Dood of levend?quote:Op zondag 1 juni 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als van een Mexicaanse baby die drie weken in het water heeft gelegen.
quote:
Denk dat bal haar plannen moet herbezien.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uit welke plooien wordt dat geschraapt?
Levend of reeds overleden ?quote:Op zondag 1 juni 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als van een Mexicaanse baby die drie weken in het water heeft gelegen.
quote:Op zondag 1 juni 2025 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Denk dat bal haar plannen moet herbezien.
Geef de foon maar weer aan mama, Wattie.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
BASS MOET JE NIET HOREN, DIE MOET JE VOELENNNNN !!![]()
![]()
ik was net nog wel enthousiastquote:Op zondag 1 juni 2025 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Denk dat bal haar plannen moet herbezien.
Dat is vrij gevaarlijk.quote:
Ik zie dit voor me.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geef de foon maar weer aan mama, Wattie.
Dat zwembad kun je er dan ook door laten graven natuurlijkquote:Op zondag 1 juni 2025 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, koken, boodschappen en auto wassen ook wel. Ik heb geen zwembad, dus dat hoeft niet gedaan te worden.
Nog iets om voor je te zien.quote:
Zonder sambal.quote:
Het is 10.00 uur geweestquote:Op zondag 1 juni 2025 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
US en CL zijn weer on a roll![]()
![]()
Mijn boter heeft geen kuipjequote:Op zondag 1 juni 2025 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon het kuipje van de boter bewaren
en zonder de margarinequote:Op zondag 1 juni 2025 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonder sambal.![]()
En zonder die kilo zout.![]()
Fijn.quote:
Ik heb liever roomboter, maar goed.quote:
Is grijs van oorsprong.quote:
Met de echte bali-jus.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonder sambal.![]()
En zonder die kilo zout.![]()
Per vestiging blijkbaar dus ook wel verschillendquote:
Toch maar weer naar Rotterdamquote:Op zondag 1 juni 2025 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Per vestiging blijkbaar dus ook wel verschillend
quote:
Nou, klinkt heerlijkquote:Wist je dat margarine eigenlijk een grijze kleur heeft? De Venlose apotheker Lodewijk van der Grinten vond in 1877 een kleurstof uit die aan de boter kon worden toegevoegd, waardoor het die bekende romige, lichtgele kleur kreeg.
Leuke locatiequote:
Gewoon weer terug in bed gaan liggen.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 1 sok binnenste buiten om aan, dit gaat helemaal de verkeerde kant op.
Dekens over mijn hoofd.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon weer terug in bed gaan liggen.
Is met kaas ook, zowat elke kaas heeft een lijkkleur, tot ze er Annatto bij stoppen, een gele kleurstof die gemaakt is uit de zaden van een Zuid-Amerikaanse boom. Dit additief houdt een risico in op onder andere anafylaxie, netelroos en angio-oedeem.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is met kaas ook, zowat elke kaas heeft een lijkkleur, tot ze er Annatto bij stoppen, een gele kleurstof die gemaakt is uit de zaden van een Zuid-Amerikaanse boom. Dit additief houdt een risico in op onder andere anafylaxie, netelroos en angio-oedeem.
Doe mij dan maar een stiek van minimaal 500 gram (ook wil ook wat), gebakken in roomboter.quote:
Check,quote:Op zondag 1 juni 2025 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een stiek van minimaal 500 gram (ook wil ook wat), gebakken in roomboter.
Stom 2.0.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Check,
https://www.ah.nl/product(...)a-belegen-48-plakken
Oh jaquote:Op zondag 1 juni 2025 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zwembad kun je er dan ook door laten graven natuurlijk
quote:Op zondag 1 juni 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man. Pa en ma hebben toch maar de vaste telefoonlijn eruit gedaan want dat scheelt 400 euro per jaar.
Maar het idee dat je zo'n mobiel periodiek moet opladen dat is nog wel een uitdaging. Voelt gewoon als een gijzeling. Juist.
jaquote:
Straks kijkenquote:Op zondag 1 juni 2025 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Check Joachim,
Bekijk deze YouTube-video
Zonde.quote:
Dat hebben ze nog lang volgehouden.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man. Pa en ma hebben toch maar de vaste telefoonlijn eruit gedaan want dat scheelt 400 euro per jaar.
Maar het idee dat je zo'n mobiel periodiek moet opladen dat is nog wel een uitdaging. Voelt gewoon als een gijzeling. Juist.
Mag de hond mee?quote:Op zondag 1 juni 2025 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo ook eens ontbijt regelen ergens
Ja ik vond het altijd wel handig want ik belde naar huis en het maakte toch niet uit wie ik aan de lijn kreeg. Gisteren belde ma met de telefoon van pa. Vandaag bel ik haar telefoon (ze is jarig) neemt pa op. Huhquote:
rustaagghh , jij duivel...quote:Op zondag 1 juni 2025 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaa dat zo die super brandende salpicon op hun hoofd terecht komt
Waterlof?quote:Op zondag 1 juni 2025 10:54 schreef Nizno het volgende:
ik heb extreem vroeg mijn witlof gekookt... die lekt nu uit...
wedden dat er vanavond als het in ham en kaas gerold is en in de oven heeft gezeten nog steeds water uit komt?
ja nou datquote:
Ik denk dat het zichzelf gaar stoomt in de oven.quote:
bescherming aan alle kanten, daar houden katten van.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:09 schreef Ama het volgende:
@:crack_ Ik had van de week dit reismandje gekregen van een vriendin omdat haar kater veel te groot en dik is voor dit reismandje. Ik had hem dus neergezet zodat ze eraan kan wennen maar schijnbaar valt dat ding meer in de smaak dan het slaapmandje wat ik gekocht had bij de Wibra.
[ link | afbeelding ]
(Dit was een foto van vannacht)
Maar dat heeft haar nieuwe mandje ook.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bescherming aan alle kanten, daar houden katten van.
Oh ja, toch wel. Dan geen idee.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
(Hier was ze er maar heel even in)
Maar ze vindt dat kleedje in het reismandje wel chill dus misschien komt het daardoor.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, toch wel. Dan geen idee.
Dat zou kunnen. Zou je die in haar slaapmandje kunnen leggen. Kijken waar ze dan gaat liggenquote:Op zondag 1 juni 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ze vindt dat kleedje in het reismandje wel chill dus misschien komt het daardoor.
Ik heb ook Kaiserbroodjesquote:Op zondag 1 juni 2025 10:35 schreef UitStraling het volgende:
Tas sterke koffie, schaaltje watermeloen, Kaiser broodje met belegen kaas, mandarijnensapje, ik kan er weer een half uurtje tegenaan.
ik heb een saladequote:
Iets meer info aubquote:
zo'n kant en klare van de appie met couscous en falafel.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iets meer info aub![]()
Wat voor salade? Is het lekker? Is het voldoende?
Oh ja, dat klinkt wel vullendquote:Op zondag 1 juni 2025 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n kant en klare van de appie met couscous en falafel.
en ja, die is best lekker, alleen de dressing laat ik weg.
en ja het is te vroeg voor lunch, maar wil zo nog even weg
Zag dat ze een 2e takumi nu in de haagse binnenstad hebben op de herengracht. Die hebben ook een terrasquote:
Die op de Herengracht zit er al jaren, maar dat terras hebben ze nog niet zo heel lang. Wel leuk gedaan, want voldoende te zien daar.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zag dat ze een 2e takumi nu in de haagse binnenstad hebben op de herengracht. Die hebben ook een terras
hmmm heb ik er dan altijd voorbij gelopen zonder te weten dat dat lekker eten wasquote:Op zondag 1 juni 2025 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die op de Herengracht zit er al jaren, maar dat terras hebben ze nog niet zo heel lang. Wel leuk gedaan, want voldoende te zien daar.
quote:Op zondag 1 juni 2025 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm heb ik er dan altijd voorbij gelopen zonder te weten dat dat lekker eten was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |