quote:
Die geur als het gips eraf gaatquote:Op zondag 1 juni 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je heel lang niet douchen vanwege al dat gips en bespaar je lekker veel water.
quote:
quote:
US en CL zijn weer on a rollquote:Op zondag 1 juni 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uit welke plooien wordt dat geschraapt?
quote:Op zondag 1 juni 2025 10:15 schreef Recce het volgende:
[..]Ze moeten bij jou een keer zo'n Rorschachtest doen. Volgens mij kan de afnemer van de test dan direct opgenomen worden.
Alleen maar voordelen, die zeepjes.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je heel lang niet douchen vanwege al dat gips en bespaar je lekker veel water.
Als van een Mexicaanse baby die drie weken in het water heeft gelegen.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met die bleke vochtige huid eronder.
Dood of levend?quote:Op zondag 1 juni 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als van een Mexicaanse baby die drie weken in het water heeft gelegen.
quote:
Denk dat bal haar plannen moet herbezien.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uit welke plooien wordt dat geschraapt?
Levend of reeds overleden ?quote:Op zondag 1 juni 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als van een Mexicaanse baby die drie weken in het water heeft gelegen.
quote:Op zondag 1 juni 2025 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Denk dat bal haar plannen moet herbezien.
Geef de foon maar weer aan mama, Wattie.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
BASS MOET JE NIET HOREN, DIE MOET JE VOELENNNNN !!![]()
![]()
ik was net nog wel enthousiastquote:Op zondag 1 juni 2025 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Denk dat bal haar plannen moet herbezien.
Dat is vrij gevaarlijk.quote:
Ik zie dit voor me.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geef de foon maar weer aan mama, Wattie.
Dat zwembad kun je er dan ook door laten graven natuurlijkquote:Op zondag 1 juni 2025 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, koken, boodschappen en auto wassen ook wel. Ik heb geen zwembad, dus dat hoeft niet gedaan te worden.
Nog iets om voor je te zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |