Leuke locatiequote:
Gewoon weer terug in bed gaan liggen.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 1 sok binnenste buiten om aan, dit gaat helemaal de verkeerde kant op.
Dekens over mijn hoofd.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon weer terug in bed gaan liggen.
Is met kaas ook, zowat elke kaas heeft een lijkkleur, tot ze er Annatto bij stoppen, een gele kleurstof die gemaakt is uit de zaden van een Zuid-Amerikaanse boom. Dit additief houdt een risico in op onder andere anafylaxie, netelroos en angio-oedeem.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is met kaas ook, zowat elke kaas heeft een lijkkleur, tot ze er Annatto bij stoppen, een gele kleurstof die gemaakt is uit de zaden van een Zuid-Amerikaanse boom. Dit additief houdt een risico in op onder andere anafylaxie, netelroos en angio-oedeem.
Doe mij dan maar een stiek van minimaal 500 gram (ook wil ook wat), gebakken in roomboter.quote:
Check,quote:Op zondag 1 juni 2025 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een stiek van minimaal 500 gram (ook wil ook wat), gebakken in roomboter.
Stom 2.0.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Check,
https://www.ah.nl/product(...)a-belegen-48-plakken
Oh jaquote:Op zondag 1 juni 2025 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zwembad kun je er dan ook door laten graven natuurlijk
quote:Op zondag 1 juni 2025 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man. Pa en ma hebben toch maar de vaste telefoonlijn eruit gedaan want dat scheelt 400 euro per jaar.
Maar het idee dat je zo'n mobiel periodiek moet opladen dat is nog wel een uitdaging. Voelt gewoon als een gijzeling. Juist.
jaquote:
Straks kijkenquote:Op zondag 1 juni 2025 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Check Joachim,
Bekijk deze YouTube-video
Zonde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |