Hier zit er ook eentje binnen.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op dit moment die hoerige tyfusvlieg die gisteren naar binnen is gevlogen toen ik even alles had opengezet om te luchten tijdens het dweilen helemaal de tering laten meppen. Dat dweilen waarschijnlijk ook.
Ja, dat blijktquote:Op zondag 1 juni 2025 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh
Ja ik had toen net m'n ogen open en had nog geen koffie op.
Kan best hoorquote:Op zondag 1 juni 2025 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De maand pauze is afgelopen. Als je in september weer in topvorm wil zijn, kan je niet pas in augustus beginnen.
OLIJVEN!!quote:Op zondag 1 juni 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zit er ook eentje binnen.
En de Nina poes kijkt er slechts een beetje blij naar.
Ja en het is ook nog eens zo'n klein hyperactief geval, en niet zo luie dikke die je met de elektrische meppert binnen 2 seconden hebt geroosterdquote:Op zondag 1 juni 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zit er ook eentje binnen.
En de Nina poes kijkt er slechts een beetje blij naar.
Hangt er van af wat je onder topvorm verstaat. 3 maanden stil zitten haal je niet in 1 maand in als je geen 18 meer bent.quote:
Zou dat lekker zijn?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* doopt vlieg in de olijfolie (Extra Vergine)
Probeer niet al te gek te doen zou ik zeggen.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De maand pauze is afgelopen. Als je in september weer in topvorm wil zijn, kan je niet pas in augustus beginnen.
Soort kleinformaat overpriced Bounty's?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou Merci - Coconut collection lekker zijn?
Klinkt wel aanlokkelijk
Het is niet eens zo'n leuke opmerking, maar ik moest er om lachen.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probeer niet al te gek te doen zou ik zeggen.
Hm... ja misschien ?quote:
Ik heb het idee dat er niet alleen koffie in je koffie zat.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is niet eens zo'n leuke opmerking, maar ik moest er om lachen.
Ik ken jouw uitstelgedrag, augustus is een realistische startdatumquote:Op zondag 1 juni 2025 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je onder topvorm verstaat. 3 maanden stil zitten haal je niet in 1 maand in als je geen 18 meer bent.
HIHIHIHIquote:Op zondag 1 juni 2025 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er niet alleen koffie in je koffie zat.
In de melk wel denk ik, samen met aardbeien en dadels, zo'n handjevol vliegen met olijfolie erbij.quote:
Het voordeel van een teamsportquote:Op zondag 1 juni 2025 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken jouw uitstelgedrag, augustus is een realistische startdatum
Voor de extra crunch (pootjes/ vleugeltjes).quote:Op zondag 1 juni 2025 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de melk wel denk ik, samen met aardbeien en dadels, zo'n handjevol vliegen met olijfolie erbij.
Ewl, andere mensen.quote:
Die komen jou je huis uit sleuren als je niet komt opdagen?quote:
Is weer eens wat anders dan vlinders in je buik.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor de extra crunch (pootjes/ vleugeltjes).
inb4 "goed voor de plantjes"quote:Op zondag 1 juni 2025 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij blijft het weer voor komende week een beetje treurig, maar niet perse koud.
Nou ja.. vliegen in je buik...quote:Op zondag 1 juni 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan vlinders in je buik.
"Goed voor het land."quote:
Zo erg ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 1 juni 2025 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die komen jou je huis uit sleuren als je niet komt opdagen?
Rendac?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Staat hier in de buurt volgens mij iets in de fik
een week maar?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In mijn beleving duurde het wel een week
Niet gewoon een ontbijtbarbecue?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:
Haha, jaquote:
We heten niet allemaal LTVDK.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms ruik je die weeīge kadaverlucht in half Eindhoven.
Nee zou wel raar zijn, en ook wel ingewikkeldquote:
Dat is gewoon Brabant.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms ruik je die weeīge kadaverlucht in half Eindhoven.
Nee, lijkt me niet bepaald aangenaam.quote:
Gelukkig ben jij doodnormaal en ongecompliceerd.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zou wel raar zijn, en ook wel ingewikkeld
Joeee.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2025 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig ben jij doodnormaal en ongecompliceerd.
Dit?quote:Op zondag 1 juni 2025 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:09:52:1101-06-2522BRANP 1 BOB-01 BR industrie (AGS) Draka Comteq Fibre ZWAANSTRAAT EINDHOVEN 225125 222451
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Lesbischequote:
quote:
quote:
Hopelijk blijft er nog iets van over.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat.
Eigen industrieterrein om te hoek om te gaan wandelen.
Dat is toch geen industrieterrein joh, paar loodjes en kantoortjesquote:Op zondag 1 juni 2025 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat.
Maar dan nu even nietquote:Op zondag 1 juni 2025 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat.
Zonder PFAS is er ook weinig aan.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch geen industrieterrein joh, paar loodjes en kantoortjes
Dat is de extra beleving.quote:
Beetje blij met 'n Playmobilbrein het graf intrippelen.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is de extra beleving.![]()
En een kortere levensverwachting, maar dat is bijzaak.
Ja, maar dat doen we toch allemaal?quote:Op zondag 1 juni 2025 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje blij met 'n Playmobilbrein het graf intrippelen.
HEMA heeft plastic bakjesquote:Op zondag 1 juni 2025 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dus ik zoeken op bewaarblikjes van zo'n shampoobar
Zijn ze 5 euro per stuk en ik heb er 3 nodig![]()
Ik ga wel even kijken of ik ze goedkoper kan krijgen, HappySoaps.
Nicequote:
Ja nou .. ik zou er zelf niet voor kiezen, maar ik kon ze uitkiezen via werk (iets met een tegoedbon), dus toen heb ik dat maar gekozen om het uit te proberen.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:08 schreef CherryLips het volgende:
"MAAR JE BESPAART ZOVEEL PLASTIC MET SHAMPOO BARS EN ZE GAAN LANGER MEE DAN EEN FLES"
Ja dikke vinger, heb altijd ruzie met die dingen.
quote:
quote:
Ik ben het hele waterpoloseizoen elke woensdag braaf naar de sportschool gegaan tenzij er echt een goede reden was om een keer te skippen. Waar zie je me voor aan?quote:
Je kunt niet te hoge eisen hebben als je er een midden in de stad wil hebben.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch geen industrieterrein joh, paar loodjes en kantoortjes
Roeien met de riemen die je hebt.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt niet te hoge eisen hebben als je er een midden in de stad wil hebben.
Ik heb ze in zo'n stenen zeepbakje liggen maar daar ontstaat dan zo'n laagje zeepdrab in. Ik kan ook dat bakje over m'n hoofd halen ondertussen. En die bar plakt eraan vast. Ik heb ook zo'n blikje van de lush maar daar krijg ik ze niet meer uit.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou .. ik zou er zelf niet voor kiezen, maar ik kon ze uitkiezen via werk (iets met een tegoedbon), dus toen heb ik dat maar gekozen om het uit te proberen.
Vind het idd maar onhandig en het is best goor, want ik heb zo'n uitlekbakje van hout..
Vanaaf die omakasequote:Op zondag 1 juni 2025 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt niet te hoge eisen hebben als je er een midden in de stad wil hebben.
quote:Op zondag 1 juni 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze in zo'n stenen zeepbakje liggen maar daar ontstaat dan zo'n laagje zeepdrab in. Ik kan ook dat bakje over m'n hoofd halen ondertussen. En die bar plakt eraan vast. Ik heb ook zo'n blikje van de lush maar daar krijg ik ze niet meer uit.
En ze mogen niet in de straal van de douche liggen dus liggen ze buiten de douchecabine moeilijk te doen. En dan worden ze dun en breken ze in stukjes. Lekker handig! Moet je weer een soort zakje kopen waar je die scherven in doet en dan moet je dat zakje over je haar halen ofzo.
Echt top.
Oh ja, koken, boodschappen en auto wassen ook wel. Ik heb geen zwembad, dus dat hoeft niet gedaan te worden.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koken, auto's laten wassen, boodschappen, huisonderhoud, zwembad schoonkrabben en agendabeheer niet?
Het is wat het is, dat mag jij vinden en ach ja zo heeft iedereen wel eens wat.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Roeien met de riemen die je hebt.
Het gegeven paard niet in de bek kijken.
Je kan niet altijd 6 gooien.
HET IS ZO MAKKELIJK OP VAKANTIEquote:Op zondag 1 juni 2025 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
MAAR JE BESPAART ZOVEEL PLASTIC.
![]()
En dan laat je het zeepje vallen, glij je uit bij het oppakken en lig je daarna in het ziekenhuis.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze in zo'n stenen zeepbakje liggen maar daar ontstaat dan zo'n laagje zeepdrab in. Ik kan ook dat bakje over m'n hoofd halen ondertussen. En die bar plakt eraan vast. Ik heb ook zo'n blikje van de lush maar daar krijg ik ze niet meer uit.
En ze mogen niet in de straal van de douche liggen dus liggen ze buiten de douchecabine moeilijk te doen. En dan worden ze dun en breken ze in stukjes. Lekker handig! Moet je weer een soort zakje kopen waar je die scherven in doet en dan moet je dat zakje over je haar halen ofzo.
Echt top.
Zoals Vasco (zonder lachspieren) zou zeggen: es lo que es.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is wat het is, dat mag jij vinden en ach ja zo heeft iedereen wel eens wat.
Met een neger in je kont?quote:Op zondag 1 juni 2025 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan laat je het zeepje vallen, glij je uit bij het oppakken en lig je daarna in het ziekenhuis.
Het klinkt echt boss level moeilijk, maar oke.quote:
Dan kun je heel lang niet douchen vanwege al dat gips en bespaar je lekker veel water.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:12 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan laat je het zeepje vallen, glij je uit bij het oppakken en lig je daarna in het ziekenhuis.
Armoedequote:Op zondag 1 juni 2025 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, koken, boodschappen en auto wassen ook wel. Ik heb geen zwembad, dus dat hoeft niet gedaan te worden.
Dus veel plezier ermee.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het klinkt echt boss level moeilijk, maar oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |