abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220533344
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:05 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
Prima dat dat de afspraak is, maar de AVG blijft leidend. Linkje = naar persoonsgegevens = herleidbaar naar persoon. Als we willen dat FOK! blijft bestaan moeten we hen geen boete aansmeren door persoonsgegevens te plaatsen.
Onzin. Als het openbaar gepost is mag je gewoon de tekst kopiëren of citeren met duidelijke bronvermelding. Dat men hier nepverhalen fileert is voor de auteur misschien niet leuk maar dat is niet mijn of ons probleem. Als je niet van meningen houdt heb je niks op een forum te zoeken waar men hun mening deelt.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220533435
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:08 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Onzin. Als het openbaar gepost is mag je gewoon de tekst kopiëren of citeren met duidelijke bronvermelding. Dat men hier nepverhalen fileert is voor de auteur misschien niet leuk maar dat is niet mijn of ons probleem. Als je niet van meningen houdt heb je niks op een forum te zoeken waar men hun mening deelt.
Ten eerste zijn het persoonsgegevens: https://www.privacy-regulation.eu/nl/r30.htm
Ten tweede mag je die helemaal niet posten zonder grondslag: https://www.privacy-regul(...)erwerking-EU-AVG.htm
Willen lullen op een forum = heeft geen grondslag.

Sorry, maar het mag gewoon niet.
pi_220533583
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:23 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]
Ten eerste zijn het persoonsgegevens: https://www.privacy-regulation.eu/nl/r30.htm
Ten tweede mag je die helemaal niet posten zonder grondslag: https://www.privacy-regul(...)erwerking-EU-AVG.htm

Dan zal het volgens jou linkjes ook verboden zijn om een post op Linked-In te reposten. En dat is onjuist.

Kopiëren/Plakken (citeren): Als je tekst kopieert, zorg dan dat het een citaat is. Citeren mag onder het auteursrecht als het doel is om te bespreken of te bekritiseren (in een discussie).

Dus ik ben en blijf het oneens met je. Je hebt gewoonweg geen gelijk.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220533762
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 07:57 schreef raptorix het volgende:

[..]
Allemaal AI rommel.
Net als het Fok-account waar je op reageert. En mag gewoon het hele forum blijven onderschijten.
  woensdag 8 april 2026 @ 13:52:22 #255
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_220533778
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:23 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:

[..]

Sorry, maar het mag gewoon wel.

Wat jij post heeft hier niets mee te maken. Dat gaat over natuurlijke identificatoren waarmee je identiteit zou zijn te achterhalen en hoe deze gegevens mogen worden verwerkt.

Als je met naam en achternaam je persoonlijke informatie deelt op een platform wat hiervoor bedoeld is kun je verwachten dat mensen op een ander platform hun mening hierover geven.
pi_220533860
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:52 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Wat jij post heeft hier niets mee te maken. Dat gaat over natuurlijke identificatoren waarmee je identiteit zou zijn te achterhalen en hoe deze gegevens mogen worden verwerkt.

Als je met naam en achternaam je persoonlijke informatie deelt op een platform wat hiervoor bedoeld is kun je verwachten dat mensen op een ander platform hun mening hierover geven.
Dank u !
Ook in moeilijke tijden.
pi_220535563
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:52 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Het spijt me maar je begrijpt het zelf verkeerd. Uit die AVG-overweging blijkt juist dat zelfs usernames persoonsgegevens zijn, wegens de online identificatoren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het linken naar zulke gegevens op een ander platform is dus niet oké.
  vrijdag 10 april 2026 @ 18:17:27 #258
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_220549700
quote:
Hoe moeilijk is het om een naam goed te schrijven 😅

Oké, ik heb misschien niet de meest gangbare achternaam. Maar zo verschrikkelijk moeilijk is die ook weer niet toch haha.

Net als dat het mij ook niet heel moeilijk lijkt om gewoon even te kijken naar de reservering en dan de naam netjes over te schrijven.

Anyway…

Neemt niet weg dat ik het altijd wel heel erg kan waarderen als iemand de moeite neemt voor een handgeschreven kaartje.

Zoals deze op het bed lag in het hotel afgelopen weekend.

Persoonlijke aandacht wordt steeds belangrijker in een wereld vol met AI en robots.

Blijf voor jezelf constant kijken waar jij een persoonlijke touch kunt toevoegen in jouw business.

Je klanten waarderen dat.

Mijn enige verbeterpuntje in dit geval zou zijn, de naam goed schrijven 😉
https://www.linkedin.com/(...)Tgcrv4z_g-TVNzSyi_oI

Met een foto van een handgeschreven briefje erbij waarop staat: "Welkom in ons Penthouse"

:')
  zaterdag 11 april 2026 @ 10:59:41 #259
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220554007
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:17 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
https://www.linkedin.com/(...)Tgcrv4z_g-TVNzSyi_oI

Met een foto van een handgeschreven briefje erbij waarop staat: "Welkom in ons Penthouse"

:')
Welke debiel bedenkt als hij zo iets echt zou meemaken 'wat een superboeiend verhaal! Laat ik er een foto van maken en het op Linkedin zetten!' Dan heb je echt een steekje los hoor :')
pi_220575900
quote:
Ik ga in mei 2,5 week naar Ibiza!!

En dat hebben we pas vorige week besloten. Niet maanden van tevoren gepland. Zoals dat natuurlijk eerst voor mij was in de zorg maar last minute.

Samen met twee vriendinnen die óók online werken.
Alle drie ondernemen.
Alle drie flexibel.

En dat is precies waarom dit kan.
We gaan daar niet alleen maar vakantie vieren.
We gaan daar ook gewoon werken.

Alleen dan niet vanuit Nederland, maar vanaf Ibiza.

Dit wordt mijn eerste “workation”.
En ik ben heel erg benieuwd hoe dat gaat bevallen.

Want dit is voor mij precies waar het om draait namelijk niet per se minder werken maar wel kunnen kiezen waar je werkt.

Ik heb er heel veel zin in ieder geval! 🤍 .
Selfie met korte broek eronder.

Nee hier zit Nl op te wachten, mensen die te pas en onpas overal heenvliegen om daar achter een laptop bullshit dingen te doen.
Noem het dan gewoon vakantie.

Ik heb er geen problemen mee maar zoiets moet je niet delen.
Vakman pur sang
  maandag 13 april 2026 @ 20:16:51 #261
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220575933
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee hier zit Nl op te wachten, mensen die te pas en onpas overal heenvliegen om daar achter een laptop bullshit dingen te doen.

Linkje of screenshot?
  Manager PR/Moderator maandag 13 april 2026 @ 22:01:15 #262
269689 crew  Viv
pi_220576619
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 20:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Linkje of screenshot?
Ik heb haar gevonden door op de tekst te zoeken. Wat the fuck is een "high ticket closer"? :?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 13 april 2026 @ 22:05:20 #263
284411 crew  heywoodu
pi_220576635
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 22:01 schreef Viv het volgende:

[..]
[..]
Ik heb haar gevonden door op de tekst te zoeken. Wat the fuck is een "high ticket closer"? :?
Klinkt als iemand op de servicedesk die altijd alle simpele probleempjes/tickets oppakt en er dus veel sluit.
  maandag 13 april 2026 @ 22:43:36 #264
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220576812
.

[ Bericht 67% gewijzigd door leolinedance op 13-04-2026 22:44:55 ]
  maandag 13 april 2026 @ 22:45:18 #265
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220576819
quote:

[..]
[..]
Ja dat is toch irritant. Zet er gewoon een linkje of screenshot bij zoals we dat vroegâh deden in dit topic. Screenshot doet het sowieso beter qua irritatiefactor door tekstopbouw, emoticons, foto etc. Het totaalplaatje :P
  Manager PR/Moderator dinsdag 14 april 2026 @ 00:01:58 #266
269689 crew  Viv
pi_220577000
quote:
9s.gif Op maandag 13 april 2026 22:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Klinkt als iemand op de servicedesk die altijd alle simpele probleempjes/tickets oppakt en er dus veel sluit.
Of een gewone ticket closer met een jointje op. :7

Ik las dat het iets met sales moet zijn, maar geen idee wat ze dan zou verkopen. Gebakken lucht denk ik :')
  dinsdag 14 april 2026 @ 05:46:28 #267
80382 manny
30 is best veel
pi_220577184
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 00:01 schreef Viv het volgende:

[..]
Of een gewone ticket closer met een jointje op. :7

Ik las dat het iets met sales moet zijn, maar geen idee wat ze dan zou verkopen. Gebakken lucht denk ik :')
Iets met health. En dat kan ze met haar MBO verpleegster diploma, natuurlijk als geen ander.

Maar nog even los van de foto en de prietpraat: fijne vakantie
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  Manager PR/Moderator dinsdag 14 april 2026 @ 07:45:17 #268
269689 crew  Viv
pi_220577360
quote:
19s.gif Op dinsdag 14 april 2026 05:46 schreef manny het volgende:

[..]
Iets met health. En dat kan ze met haar MBO verpleegster diploma, natuurlijk als geen ander.

Maar nog even los van de foto en de prietpraat: fijne vakantie
Ook mooi dat ze twee dagen eerder ook zo'n prietpraat stukje postte, waarin ze juist ageert tegen het idee dat je als online ondernemer geld kan verdienen terwijl je met een cocktail op het strand zit. :')
pi_220580697
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 07:45 schreef Viv het volgende:

[..]
Ook mooi dat ze twee dagen eerder ook zo'n prietpraat stukje postte, waarin ze juist ageert tegen het idee dat je als online ondernemer geld kan verdienen terwijl je met een cocktail op het strand zit. :')
Quick thinking, pump those Numbers, work
Party cocktailtime
Vakman pur sang
pi_220580804
quote:
'KAARTJES!!!'

Ik loop de coupé in om te gaan controleren als ik ineens iemand hoor schreeuwen. Het geluid komt van verderop, dus ik loop er direct naartoe.

'Wat fijn dat je er bent,' zeg ik tegen een uit de kluiten gewassen jongeman.

'KAARTJES!!!' roept hij hard, met een duidelijk enthousiasme dat moeilijk te negeren is.

'Ja, ik kom de kaartjes controleren,' antwoord ik rustig.

De moeder van de jongen overhandigt mij de OV-chipkaarten en ik neem de tijd om alles rustig na te kijken.

'Wat leuk dat je met ons mee reist vandaag. Waar gaan jullie naartoe?' vraag ik de jongen vriendelijk.

'TREIN!!!' roept de jongen, dit keer met net zoveel energie als daarvoor.

'Ja, met de trein,' zeg ik glimlachend.

'We stappen bij het volgende station uit,' vertelt de moeder, die net als ik haar kalmte bewaart.

'Prima, dan zie ik jullie zo nog even,' zeg ik terwijl ik verder ga met mijn controle.

Bij het volgende station loop ik terug naar de plek waar moeder en zoon staan te wachten.

'Dank u wel dat u het zo goed aanvoelde en rustig bleef,' zegt de moeder.

Ze kijkt me aan met een blik van dankbaarheid.

'Mijn zoon heeft het soms lastig, alles wat hij zegt klinkt extra hard. Dat zorgt wel eens voor vreemde blikken of opmerkingen van anderen.’

Opnieuw hoor ik de jongen, luid en duidelijk: 'TREIN VERTREKKEN NU!!!'

'Ja, we gaan zo vertrekken,' zeg ik vriendelijk. 'Tot de volgende keer!'

Terwijl de trein langzaam vertrekt, blijven moeder en zoon achter op het perron. Ik zwaai door het raam en hoor nogmaals de jongen vol enthousiasme zeggen dat de trein vertrekt.
Sowieso dat dit een FOK!ker was. Nee grapje. Maar je zal het maar meemaken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gibson88 op 14-04-2026 17:58:56 ]
Ook in moeilijke tijden.
pi_220580894
quote:

[..]
[..]
quote:
“Huh maar jij doet toch hetzelfde als een appointment setter?”

Nee dus.
Als high ticket closer krijg ik die vraag verrassend vaak.
En ik snap het. De termen lijken op elkaar.

Maar er zit een groot verschil tussen een appointment setter en een high ticket closer:
Een appointment setter is verantwoordelijk voor het koud of warm benaderen van leads (vaak via DM of telefoon) en het plannen van salesgesprekken voor iemand anders. Je opent de deur, maar sluit nog niks af.
Een high ticket closer voert juist die gesprekken zelf meestal via Zoom met mensen die al interesse hebben. Je gaat écht de diepte in: wat houdt iemand tegen? Waar loopt iemand vast? En is dit aanbod de juiste oplossing?

Kort gezegd:
De setter maakt de afspraak
De closer voert het gesprek

En dat maakt het werk als closer ook zo krachtig: je helpt mensen om knopen door te hakken en écht in zichzelf te investeren met volle JA.

Het vraagt empathie, leiderschap en oprechte interesse.
Niet om mensen te ‘overtuigen’, maar om ze helderheid te geven.

Overweeg jij om met high ticket sales te starten en weet je nog niet goed welk pad bij je past?
Stuur me gerust een berichtje ik denk graag met je mee.
Gelukkig heeft ze haar bullshit baan in de zorg opgezegd om dit onmisbare stukje werk te doen waar in NL echt een tekort aan is.
Vakman pur sang
pi_220583097
Bij het woord closen moet ik altijd denken aan de befaamde speech van Alec Baldwin in Glengarry Glen Ross :')
pi_220583167
Vermoeiend ook dat ál die ZZP-ers c.q. coaches nooit eens to the point komen met wat zou nou daadwerkelijk CLOSEN, of oplossen. Ik snap sowieso niet waar die mensen van leven. Met zoveel coaches kun je toch nooit genoeg omzetten om jezelf een fatsoenlijk salaris uit te betalen? En zonder uitzondering hebben ze ook allemaal een afsluitende foto van zichzelf bij elke post. Is er ooit een of andere linkedincursus-voor-werklozen geweest waar dat als gouden regel is gesteld? Net als het overmatig timmeren op enter tijdens je verhaal?
  Manager PR/Moderator dinsdag 14 april 2026 @ 22:33:59 #274
269689 crew  Viv
pi_220583430
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:02 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Vermoeiend ook dat ál die ZZP-ers c.q. coaches nooit eens to the point komen met wat zou nou daadwerkelijk CLOSEN, of oplossen. Ik snap sowieso niet waar die mensen van leven. Met zoveel coaches kun je toch nooit genoeg omzetten om jezelf een fatsoenlijk salaris uit te betalen?
Klopt! Mevrouw Ibiza van hierboven is daarom ook weer bij haar vader gaan wonen, schreef ze onlangs. Of nee, ze kon haar draai niet vinden in haar nieuwe woonplaats. Uhu :')
pi_220583459
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:02 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Vermoeiend ook dat ál die ZZP-ers c.q. coaches nooit eens to the point komen met wat zou nou daadwerkelijk CLOSEN, of oplossen. Ik snap sowieso niet waar die mensen van leven. Met zoveel coaches kun je toch nooit genoeg omzetten om jezelf een fatsoenlijk salaris uit te betalen? En zonder uitzondering hebben ze ook allemaal een afsluitende foto van zichzelf bij elke post. Is er ooit een of andere linkedincursus-voor-werklozen geweest waar dat als gouden regel is gesteld? Net als het overmatig timmeren op enter tijdens je verhaal?
Dat zeggen ze niet omdat ze kutwerk doen zoals energiecontracten aansmeren ofzo
Of een cursusje verkopen
Ik denk dat 2026 de online goeroe tijd wel is afgelopen.
Vakman pur sang
  woensdag 15 april 2026 @ 07:02:12 #276
80382 manny
30 is best veel
pi_220584284
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat zeggen ze niet omdat ze kutwerk doen zoals energiecontracten aansmeren ofzo
Of een cursusje verkopen
Ik denk dat 2026 de online goeroe tijd wel is afgelopen.
Je moet als ZZP er - zelfstandige jezelf ook verkopen. En je rijdt meestal niet rond in een busje met je naam er groot op of hebt geen geld om echt goede marketing te doen. Dan blijft posten, en reageren, op LinkedIn over als een toegankelijk instrument om gratis zichtbaar te zijn. Dus: de welbekende foto als je er goed uit ziet; en uiteraard als "gelukscoach" de mooie momenten die je meemaakt in de trein delen met de hele wereld...

Dus ergens nog wel een beetje te begrijpen, en er zijn zat ZZP'ers die daadwerkelijk goed werk doen, en af en toe posten dat ze klaar zijn met een klus bij bedrijf X en zoeken naar iets nieuws. Heb zelf ook oud collegas zat die zo af en toe opduiken in de feed. Maar die exemplaren die we hier posten. Man man man. Zou je er zelf echt denken dat je met je geleuter over jouw 4 hour work week, een beetje indruk maakt op nieuwe klanten? Ja, als je de reacties van de "high end closers" eronder mag geloven.. :)

Mmm. nu ik dit zo schrijf, het zal dus ook wel zo moeten zijn dat hier ook wel eens klanten uit voorkomen. Er zijn dus mensen die zo de weg kwijt zijn dat ze dit soort lieden gaan inschakelen... nog treuriger eigenlijk.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')