quote:Onderweg naar Spanje. En ja hoor, daar is ie weer…De Franse manoeuvre.
Auto’s die van rijstrook wisselen zonder te kijken. Geen richting, geen overleg, gewoon gaan!
Op de snelweg levensgevaarlijk.
Binnen organisaties? Net zo link.
Want wat gebeurt er als één iemand ineens van richting verandert zonder de rest mee te nemen?
Dan sta je met z’n allen op de rem.
Of erger nog, stil.
We maken deze rit inmiddels al drie zomers.
En het valt me elke keer weer op.
Veranderen is niet het probleem.
De manier waarop wel.
Een koerswijziging is prima.
Als je ‘m maar samen maakt.
Dus… ben je zelf nog onderweg naar vakantie?
Of net aan het schakelen richting een nieuwe fase binnen je organisatie?
Ik wens je een fijne reis.
En als je onderweg even wil sparren over structuur, groei of richting…
Dan weet je me te vinden.
Diep hoor. Mooie metafoor.quote:Op maandag 14 juli 2025 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
Swen Cox (ja echt Swen)
AI plaatje van een auto die op een Franse snelweg van rijstrook wisselt:
[..]
Dit is toch om te kotsen ?quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:04 schreef de_boswachter het volgende:
Bettina de Jong - Commissaris / Bestuurder
[..]
En dan uiteraard een foto, genomen vanaf de achterzijde van de dochter in trouwjurk, van een uiterst emotionele Bettina.
#howcanimakethisaboutme
Ik zie echt totaal geen enkel haakje waarom dit op LI moet staan
Niko moet gewoon wat ballen kweken en minder lui worden, jankzak.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:24 schreef de_boswachter het volgende:
Niko Saris - ik maak je zichtbaar in de maakindustrie
[..]
Niko leest ons allen even een les. Uiteraard inclusief foto van Niko waarin hij voor een TV staat met daarop een foto van….. Niko.
Zou Niko zichzelf in de spiegel aftrekken denken jullie?
quote:🎈 Ik ben jarig vandaag! Maar... dit was wel het meest uitdagende jaar uit mijn leven.
Tijd voor een eerlijke post en wat cijfers:
✨ 50+ programma’s gedraaid, en net zo vaak geghost
✨ Al mijn spaargeld geïnvesteerd
✨ 9 maanden bij mijn ouders gewoond om te verbouwen en geld te besparen
✨ Meer dan 10 keer uit eten met vrienden afgezegd.
✨ 1 parttime freelancer aannemen, en weer moeten afzeggen. Auw.
✨ 2 ziekenhuisbezoekjes na een iets te fanatieke trainings try-out
✨ 16 te gekke trainers aangesloten, maar nog geen bomvolle agenda’s
✨ In totaal 2 verhuizingen, 3 verbouwingen (altijd leuk als je al druk bent)
✨ En minstens 10 rollen vervuld: (HR, e-marketing, trainer, design etc (thank god voor Canva)
Coaches zeggen dan: “Zet mensen naast je die het beter kunnen.” Topidee: maar in een start-up heb je die mogelijkheden niet direct.
Tot die tijd, heb ik gelukkig de allerbeste naast me: Maroeska Bakker. En wat ben ik ook trots op ons dit jaar. En dankbaar voor alle lieve mensen om ons heen die ons supporten. Het was vaak veel, maar ook vaak meer dan geweldig!
Na al dat (ver)bouwen is het nu tijd voor revalideren. Voor rustiger groeien. En voor een gezellige verjaardagsborrel.
Op naar het volgende jaar!! ❤️🔥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oprichter @ The Recharge Club | The next gen leadership company | Wij maken young professionals veerkrachtiger en laten generaties succesvol samenwerken
https://www.therechargeclub.nl/Burn-out -> coach worden -> start-up -> nieuwe burn-outquote:👋 𝗪𝗲𝗹𝗸𝗼𝗺!
Mijn naam is Diede, ik ben een enthousiaste aanpakker, zit vol met energie en ideeën en vind het heerlijk om samen ergens volledig voor te gaan. Uitdaging, vernieuwing, snelheid, ambitie, energie – daar ga ik goed op. Maar niet altijd. Om tot rust te komen ga ik de sportschool in, ga ik offline op een eiland of speel ik met mijn dochter. Daar laad ik het meest van op.
Met meer dan 13 jaar als project- en influencer manager heb ik veel ervaring in het opzetten en ontwikkelen van nieuwe merken/bedrijven en het persoonlijk begeleiden en coachen van mensen met ambitie.
Maar er kan ook een keerzijde zitten aan werk. Namelijk de werkdruk en verwachtingen. Dit heeft er helaas voor gezorgd dat maar door en door en door ging en uiteindelijk mijn baan op zei om tot rust te komen. Dit heeft me wel gebracht tot het punt waar ik nu ben. Dit, in combinatie met mijn ervaring manager en coach, weet ik hoe belangrijk het is om zowel fysiek als mentaal in balans te zijn, zonder je ambities en dromen los te laten. Dat dit zo belangrijk is, heeft me er mede toe doen besluiten om hier iets mee te gaan doen. In juni 2023 zijn we The Recharge Club gestart.
Bij The Recharge Club streven we ernaar om young professionals de start te geven die we zelf hadden gewild. We geloven dat ambitie en welzijn hand in hand kunnen gaan. Want door regelmatig op te laden, bereiken we meer dan door altijd maar door te gaan. Rust nemen en ons hoofd leegmaken is essentieel om vervolgens grote stappen vooruit te zetten.
We faciliteren begrip tussen organisaties en nieuwe generaties, waardoor young professionals veerkrachtiger worden en succesvol samenwerken met verschillende generaties. Hierdoor worden organisaties toekomstbestendig en aantrekkelijk voor de nieuwe generaties.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:23 schreef Evangelion het volgende:
[..]KnettergekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oprichter @ The Recharge Club | The next gen leadership company | Wij maken young professionals veerkrachtiger en laten generaties succesvol samenwerken
https://www.therechargeclub.nl/
[..]
Burn-out -> coach worden -> start-up -> nieuwe burn-outVakman pur sang
quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:23 schreef Evangelion het volgende:
[..]Die website ook. Van "the recharge club". Jeuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oprichter @ The Recharge Club | The next gen leadership company | Wij maken young professionals veerkrachtiger en laten generaties succesvol samenwerken
https://www.therechargeclub.nl/
[..]
Burn-out -> coach worden -> start-up -> nieuwe burn-outproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
quote:i hired an intern who got rejected ~150 times, because he’s not from EU.
his resume is insane:
- 1st place math modeling competition in azerbaijan at 15
- 8.8 GPA at university of amsterdam
- won the global case competition at harvard
- speaks 5 languages
- pro at excel
oh — and he’s only 17 years old.
he got 150 no’s before he found us on instagram.
insane. and honestly, it makes me angry.
Azar Mammadzada has been with us for 2 months now and already built:
- a full GMV model
- a dynamic forecasting model
- a subscription revenue model
- a plan to reduce our costs by 10%
- all while handling our full accounting
we’re lucky to have him for 3 more months before he goes back to continue his BSc in economics & business economics at University of Amsterdam.
i really hope he’ll come back after.
just wanted to share this as a reminder:
there are so many incredibly talented people out there who get overlooked for the wrong reasons.
if you’re hiring — look beyond the obvious.
https://www.netinfluencer.com/jens-glerum-creatormate/quote:i’m jens, co-founder @creatormate. an exclusive platform helping brands access today’s best creative talent for video productions.
we’ve decided to add a film-studio layer to help brands who don’t have internal creative teams tell their story by working with the best talent on the market.
we work with the best creators & brands in this industry to innovate their approach so you have something to copy in the coming years 😉.
i share my thoughts on x/twitter @__glerum (say hi).
Goeie pleister op de neus. En volgens mij is vergeten te melden dat de stagiair ook in het circus werkt, check die schoenen!quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:22 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lol, ja hoor
Wat is dit voor ballentent die "full accounting" door een kind laat doen.
die gast is zelf een kind aan de foto te zien, en heeft nooit van hoofdletters gehoord.
Is dit AI of zo.
[..]
https://www.netinfluencer.com/jens-glerum-creatormate/
Ik zou Diede wel doenquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:07 schreef manny het volgende:
Sorry dat ik er even in blijf hangen.
Hier heb je de 2 helden van Recharge vol in beeld na een Next Gen event met wel 100 bezoekers, en dat event was echt NEXT LEVEL LEUK! Nou mag je niet oordelen op basis van de kaft.....
https://www.linkedin.com/(...)074986630275073-ZUF9?
Mijn mening?quote:Nee, onze kinderen hebben nu geen zomervakantie. Wij bepalen namelijk zelf wanneer wij op vakantie gaan en de school niet.
“Hebben jullie kinderen geen zomervakantie?”
Die vraag krijg ik nu dagelijks.
Het is een "logische" vraag, want het is een normale zomervakantieweek.
Maar waarom voelt het eigenlijk zo gek als kinderen wel naar school gaan terwijl de rest vakantie viert?
Waarom bepaalt het schoolsysteem nog steeds wanneer wij vrij mogen nemen?
De zes weken zomervakantie stammen uit de tijd van 100 jaar geleden.
Inmiddels is er veel veranderd:
✅ Gezinsstructuur
✅ Werkcultuur
✅ Samenleving
✅ Technologie
✅ Toegang tot kennis
✅ Ons hele leven ziet er nu anders uit
❌ Behalve het schoolsysteem
Waarom zouden we niet net als in het bedrijfsleven zelf onze vakanties plannen?
Geen drukte.
Geen hoofdprijs.
Geen opgelegde ritmes.
Maar wel: vrijheid, rust en balans.
Dankzij een pilot op onze school mogen we 17 dagen flexibel inzetten.
In ruil daarvoor hebben onze kinderen “maar” 4 weken zomervakantie.
Voor ons werkt het geweldig.
Maar waarom blijft dit voor zoveel andere gezinnen onmogelijk?
Als straks iedereen weer terug moet naar school…
Dan gaan wij lekker op vakantie. In alle rust. Zoals wij het willen. 😌
Wat vind jij?
Moet het onderwijs loskomen van oude structuren en meer vrijheid geven aan gezinnen én leraren?
👇 Laat je mening horen
Ik vind het schoolsysteem ook waanzinnig achterhaald. Maar ik vind LinkedIn geen geschikt forum om daarover een punt te maken.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 16:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn mening?
Ik hoor alleen maar dat het handig is voor jezelf, kneus.
quote:𝗩𝗶𝗲𝗿 𝗱𝗮𝗴𝗲𝗻. 𝟰𝟬 𝗸𝗶𝗹𝗼𝗺𝗲𝘁𝗲𝗿 𝗽𝗲𝗿 𝗱𝗮𝗴. 𝗠𝗲𝗲𝗿 𝗱𝗮𝗻 𝟮𝟬𝟬.𝟬𝟬𝟬 𝘀𝘁𝗮𝗽𝗽𝗲𝗻.
En toch voelt het alsof ik óók op mijn werk ben geweest.
Want de Vierdaagse is net ondernemen.
o Doorzetten als het tegenzit
o Vertrouwen op een goede voorbereiding
o Energie halen uit mensen om je heen
o En weten: als je consistent blijft, kom je er wel
Vanaf morgen loop ik de Vierdaagse van Nijmegen voor de tweede keer.
Het blijft een uitdaging, een beetje spannend en eerlijk gezegd ook een test voor m’n mindset.
Elke ochtend de wekker om half 4, weer die rugzak op. Misschien wel blaren en zeker zere benen en voeten. Maar ook gesprekken met onbekenden, applaus van wildvreemden en de energie van een regio die je letterlijk draagt.
En dat is precies iets wat ik ook herken in ons werk.
Bij het bouwen van merken. Content maken die mensen raakt.
Steeds opnieuw op pad gaan met een duidelijk doel: die eindstreep halen!
Of het nou 40 kilometer of 40 posts zijn: consistentie en doorzettingsvermogen winnen altijd.
Ik ben nu al trots op iedereen die vol toewijding de komende vier dagen gaat lopen. Maar ook op alle mensen die er toch maar weer iedere dag staan om ons aan te moedigen en alles uit de kast halen om er een onvergetelijk feest van te maken.
Dus of je nou loper bent of aanmoediger, heel veel plezier de komende dagen. Laten we samen genieten er en weer iets moois van maken 🧡💚
Vast een vrouwquote:
Altijd zo'n knauw die je voelt als je ziet dat je daarmee bevriend bentquote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:34 schreef Smart_ass het volgende:
Zeker een vrouw. Het was geliked door iemand in mijn directe vriendenkring.
Iedereen kent deze LI gebruiker.quote:Wist je dat?
Een keizersnede is de enige operatie waarbij vijf lagen weefsel voorzichtig worden geopend. Slechts zes uur later wordt van de moeder verwacht dat ze opstaat en voor een pasgeborene zorgt.
En dat alles terwijl ze pijnlijke samentrekkingen van de baarmoeder doorstaat, veroorzaakt door de natuurlijke afgifte van oxytocine wanneer het lichaam melk gaat produceren. Het herstel is intens, zowel fysiek als emotioneel.
Als je een keizersnedemoeder bent, weet dan dit:
Je bent ongelooflijk sterk.
Bron: Reddit
Toevallig zelfde maatquote:Ik was moe, geen zin om te koken. Dus ik ging maar een keer uit eten.
Toen ik even naar het toilet liep, keek een vrouw me aan. Met een open blik, en een glimlach.
Ik glimlachte terug.
En toen ik terugkwam, stond ze ineens naast me:
“Wat heb jij een prachtig pak aan. Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?”
En ik zei, zonder nadenken: “Je mag hem hebben.”
Ze moest lachen. Hard.
“Je meent het niet?”
“Jawel,” zei ik, “als jij er blij van wordt, is hij van jou.”
En daar gebeurde iets.
Iets zeldzaams.
Ze zei niet “wat gek” of “je bedoelt dat niet echt”.
Ze nam het aan, ze durfde.
En de dagen erna stuurde ze berichtjes. Dat het haar raakte. Dat niemand dat ooit doet.
Gisteren kwam ze het pak ophalen. Met een bon van een ijssalon.
Ze stond te stralen. “Je hebt geen idee wat dit voor me betekent,” zei ze.
En weet je wat ik dacht?
We geven zo weinig zonder eigen belang. Omdat we bang zijn.
Bang om te kort te komen.
Lol, dit kan toch gewoon niet man, zo tergendquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |