Ik (m) heb vooral ervaring met gewoon fatsoenlijk communiceren met mijn vriendin. Als ik dat anders had aangepakt had ze misschien wel onzeker en needy kunnen worden, maar dat weet ik dus niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:54 schreef Patrick389 het volgende:
Ik zal mijn vraag anders formuleren. Iemand van de mannen hier ervaring hoe om te gaan met onzekere en needy vriendin? Die ook regelmatig vraagt of ze niks heeft fout gedaan? (Alleen omdat ik geen woorden gebruik als voor altijd samen en weinig app als we niet samen zijn).
Dit.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:58 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Op mijn beurt kan ik hierover zeggen dat die onzekerheid afneemt en uiteindelijk bijna helemaal weg gaat naar gelang van de tijd die je investeert in elkaar en in je relatie.
En dat begint met praten.
Eeeeuuuh wat?? Is zij een kind? Mond op slot en sleutel weggooien? Bah wat is dat een lelijk gebaar.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:13 schreef Patrick389 het volgende:
Ik wil me best aanpassen en lief zijn voor haar die dagen (ben ik altijd al) maar ik ga niet steeds 100 keer vragen beantwoorden over of ze nog lief is enz en dat zeg ik ook tegen haar. En nu zodra ze over de vakantie begint maak ik een figuurlijk gebaar dat mijn mond op slot zit en gooi ik de sleutel weg. Sindsdien heeft ze het er niet meer over gehad. Ik ben echt lief voor haar en doe alles voor haar maar ze kan heel intens zijn. Ze heeft een paar maanden terug weleens gezegd dat ze zo op haar tenen loopt omdat ik nog niet 100 procent zeker ervan ben dan we voor altijd samen blijven. Daar komt haar gedrag voornamelijk vandaan zeg maar.
Is dit de conclusie die je trekt uit alle tips en adviezen die je krijgt of ben je eigenlijk maar wat aan het trollen?quote:Op zondag 1 juni 2025 13:54 schreef Patrick389 het volgende:
Ik zal mijn vraag anders formuleren. Iemand van de mannen hier ervaring hoe om te gaan met onzekere en needy vriendin? Die ook regelmatig vraagt of ze niks heeft fout gedaan? (Alleen omdat ik geen woorden gebruik als voor altijd samen en weinig app als we niet samen zijn).
Na een jaar ... denk het niet ...quote:Op zondag 1 juni 2025 14:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit.
Maar als er steeds 4 dagen geen contact is, betwijfel ik of dat nut heeft.
Zo is een doodnormale relatie namelijk niet.
En daar hoeft TS niet aan te voldoen, maar de partner lijkt er wel doodnormaal in te staan en dan wordt het een beetje naar.
Misschien wacht zij of dit verandert en het klinkt niet of het ooit een doorsnee relatie wordt met dagelijks contact.
Jij wil maar 1 ding horen: jouw vriendin is een zeur en ze is needy. Trap er niet in!quote:Op zondag 1 juni 2025 13:54 schreef Patrick389 het volgende:
Ja, dat lijkt me niet meer dan normaal. Maar @TS opent blijkbaar liever een topic op FOK! dan erover te praten met z'n vriendin.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:43 schreef Stepperoller het volgende:
Ik was 16 jaar oud toen ik mijn vriendin ontmoette, maar ik praatte gewoon met mijn vriendin over dat soort dingen?
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:13 schreef Patrick389 het volgende:
zodra ze over de vakantie begint maak ik een figuurlijk gebaar dat mijn mond op slot zit en gooi ik de sleutel weg. Sindsdien heeft ze het er niet meer over gehad.
Hier had ik overheen gelezen. Mijn hemel zeg.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:13 schreef Patrick389 het volgende:
Ik wil me best aanpassen en lief zijn voor haar die dagen (ben ik altijd al) maar ik ga niet steeds 100 keer vragen beantwoorden over of ze nog lief is enz en dat zeg ik ook tegen haar. En nu zodra ze over de vakantie begint maak ik een figuurlijk gebaar dat mijn mond op slot zit en gooi ik de sleutel weg.
Ze verdient idd beter. Hopelijk ziet ze dat zelf ook in.quote:
Helemaal mee eens. En ook op dat gebied zal op elk potje een deksel passen, maar ik denk dat TS met deze vrouw eerder de deksel op de neus krijgtquote:Op zondag 1 juni 2025 14:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit.
Maar als er steeds 4 dagen geen contact is, betwijfel ik of dat nut heeft.
Zo is een doodnormale relatie namelijk niet.
En daar hoeft TS niet aan te voldoen, maar de partner lijkt er wel doodnormaal in te staan en dan wordt het een beetje naar.
Je moet haar dus wel zeggen dat je altijd samen wilt blijven met haar, of in elk geval dat je je voelt alsof je voor altijd samen met haar wilt blijven. En je zult haar ook meer moeten appen.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:54 schreef Patrick389 het volgende:
Oh in dat geval ....quote:Op zondag 1 juni 2025 12:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken straaljagerpiloot ....
Lastig te zeggen voor een buitenstaander. We weten niet hoe claimerig ze is. Elke dag even contact, snap ik wel. Maar als dat betekent uren aan de telefoon moeten hangen, dan zou dat voor mij ook niet hoeven. En elk dag (bij wijze van) moeten bevestigen dat je zin hebt in de vakantie, idem dito.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Flauw dat je haar wegzet als needy. Elke week 3-4 dagen nauwelijks of geen betekenisvol contact is voor geen enkele relatie gezond. We weten ook helemaal niet of zij wil samenwonen op termijn. Zij probeert commitment te krijgen op een gezamenlijke vakantie en zelfs dat krijgt ze niet.
Jammer dat zij niet ook een topic heeft geopendquote:Op zondag 1 juni 2025 14:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lastig te zeggen voor een buitenstaander. We weten niet hoe claimerig ze is. Elke dag even contact, snap ik wel. Maar als dat betekent uren aan de telefoon moeten hangen, dan zou dat voor mij ook niet hoeven. En elk dag (bij wijze van) moeten bevestigen dat je zin hebt in de vakantie, idem dito.
Ja. Er is zo weinig van te zeggen.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:54 schreef maily het volgende:
[..]
Jammer dat zij niet ook een topic heeft geopend
Dit moet wel een troll zijn.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:24 schreef Patrick389 het volgende:
Er mag wel over gesproken worden natuurlijk over de vakantie maar niet de hele tijd en ook niet steeds vragen of ik er ook zin in heb enz. Ze zegt dat dat haar enthousiasme is en dat begrijp ik ook wel maar ik weet dat het ook onzekerheid bij haar is of ik ook wel wil omdat ik er tot nu toe niet aan denk om vrij te vragen. Zij moet me dan appen als ik op m'n werk ben daarover maar dat doet ze niet omdat ik weleens heb gezegd dat als zij me apt overdag dat ik dan helemaal uit m'n werk moet stappen met m'n hoofd om haar te antwoorden. Het is gewoon nooit goed genoeg wat ik allemaal doe voor haar.
Mocht het allemaal echt waar zijn, dan heeft ze dat wel. Maar dan op een ander forum en ondertussen de openingspost verwijdertquote:Op zondag 1 juni 2025 14:54 schreef maily het volgende:
[..]
Jammer dat zij niet ook een topic heeft geopend
Ze zijn een jaar samen. Dat is niet meer de prille beginfase.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:15 schreef Guts het volgende:
Te weinig context om conclusies uit te kunnen trekken. In een beginnende relatie wil je veel met elkaar in contact zijn, dat zij moeite heeft met dagen geen contact is te begrijpen.
Wat een onzin om daar over te gaan drammen. Heel begrijpelijk als TS dat niet zeker weet. En wat voor waarde heeft het om dat geforceerd iemand te laten zeggen? Gaat ze er een notarieel contract van maken? Boeteclausule eventueel?quote:Ook zou ze graag van mij dingen willen horen als dat ik voor altijd samen met haar wil blijven, en dat het tussen ons voor altijd is. Ik zeg dat nu nooit tegen haar omdat ik dat na een jaar gewoon nog niet weet.
quote:Op zondag 1 juni 2025 15:15 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Mocht het allemaal echt waar zijn, dan heeft ze dat wel. Maar dan op een ander forum en ondertussen de openingspost verwijdert
https://forum.viva.nl/rel(...)t_messages/511609/4#
Jezus ... de OP is leeggehaald maar er staan nog stukjes van haar tekst bij de reacties.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:15 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Mocht het allemaal echt waar zijn, dan heeft ze dat wel. Maar dan op een ander forum en ondertussen de openingspost verwijdert
Ik zou je grenzen blijven bewaken. Volgens mij ben je heel duidelijk geweest. Op het moment dat je meegaat in dat onzekere gedrag is het een gebed zonder einde. Ik had ook eens een vriendin dat constant ik hou van je wilde horen en constant alles wilde weten wat ik op mijn mobiel deed. Ik ging daarin mee, maar zij was degene die uiteindelijk niet loyaal was. Nooit meer.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:54 schreef Patrick389 het volgende:
Die TS is 44, die van deze TS 36quote:Op zondag 1 juni 2025 15:15 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |