Als je alle appjes / contactmomenten voor je werk uit je hoofd onthoudt, maar contact met je partner in je agenda moet zetten, dan is dat toch wel een teken aan de wand hoor.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
3 dagen je kop bij het werk hebben ipv het vrouwtje en je bent al workaholic? Sjonge jonge.
Prioriteitenquote:Op zondag 1 juni 2025 10:31 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Als je alle appjes / contactmomenten voor je werk uit je hoofd onthoud, maar contact met je partner in je agenda moet zetten, dan is dat toch wel een teken aan de wand hoor.
Vind ik vergezocht.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:57 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Uitgesloten.
[..]
Dit klinkt meer als een gevolg van hechtingsproblematiek vanuit je jongere jaren. En dat hoeft op latere leeftijd geen probleem te zijn of te worden, dus ik wil je niet bestempelen als “verkeerd”.
Wat wel verkeerd is, is je aanname dat elke relatie zo zou werken. Dat is absoluut niet het geval. Dat is zelfs niet zo het geval als er vanwege een slechte jeugd op jongere leeftijd ernstige hechtingsproblemen zijn vastgesteld. Ook dat kun je op latere leeftijd gaan herkennen bij jezelf en besluiten aan te werken.
Je hoeft helemaal niets, maar de toegevoegde diepgang in je relatie en de emotionele ontwikkeling die daaruit voortkomt, is absoluut de moeite waard. Vooral in het begin is het hard werken, maar als je eenmaal de juiste partner hebt gevonden gaat het op een gegeven moment vanzelf.
Het leven is veel te kort en veel te mooi om zo’n grote afstand te moeten hebben tussen jou en de mensen die het allermeest van je houden.
Die levensstijl lijkt mij wel bij jou passen jaquote:Op zondag 1 juni 2025 10:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Komt denk ik ook het dichtst bij de natuur waar de man een paar dagen ging jagen/vissen en terugkwam iedereen blij.
Hoe houd jij afstand als je samenwoont? Gewoon afspreken op maandag en woensdag niet met met elkaar te praten? De een op de bank avondeten en de ander aan tafel?quote:Op zondag 1 juni 2025 10:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Juist soms even wat afstand en dan weer samen houdt de relatie gezond voor beide kanten. Denk dat ook veel vrouwen het fijn vinden wat dagen alleen of niet op de lip te zitten. I.i.g. al overdag dat je je eigen ding doet.
Komt denk ik ook het dichtst bij de natuur waar de man een paar dagen ging jagen/vissen en terugkwam iedereen blij.
Het mag duidelijk zijn dat noch ik nog iemand anders in dit topic, dat voor ogen heeft.quote:Ipv allebei thuis zijn 7/24
Wat ik vergezocht vind is denken dat die afstandelijkheid in alle relaties zo werken.quote:Vind ik vergezocht.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Zo'n bed schroef je binnen een uurtje in elkaar, zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:38 schreef Patrick389 het volgende:
Ook wil ze graag blijven slapen, dat kan alleen pas als ik het tweepersoons bed in elkaar heb gezet, ik heb nu nog een één persoonsbed omdat ik hier nog maar twee jaar woon en het er nog niet van is gekomen die tweepersoons in elkaar te zetten.
Zij vindt het dan apart dat ik dat twee persoons bed nu vier maanden heb en het nog niet in elkaar staat. Maar ik heb het gewoon ontzettend druk en het weekend is voor leuke dingen.
Ik vind het moeilijk soms allemaal.
Samen kun je ook dat bed in elkaar zetten. In het weekend. Is leuk. Tip: doe dat op vrijdagavond, kunnen jullie er een heel weekend van profiteren.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:38 schreef Patrick389 het volgende:
Ik heb zeker weten geen autisme en het huwelijk tussen mijn ouders was en is gewoon goed.
Een kinderwens hebben we allebei niet dus dat is ook het probleem niet.
Ik denk zeker wel aan haar overdag maar ik ben geen apper en dan vergeet ik gewoon haar te appen. Dan zou ik echt een herinnering in mijn agenda moeten zetten.
Ik heb haar al meerdere keren gezegd dat wat zij vraagt, soms wat meer contact gedurende de avond (ze weet dat ik op m'n werk een drukke kantoorbaan geen tijd heb) dat ik dat niet kan leveren. Ze begrijpt dat nu en heeft zich erbij neergelegd maar ze lijkt onzeker daardoor te worden en vraagt dan weer regelmatig of ze een lieve vriendin is en of ze mij gelukkig maak. Ik kan dan geen volmondig ja zeggen want ik zie liefde niet in termen als elkaar gelukkig maken.
Ik zeg dan van ik ben blij als je er bent en hou van jou. Dat zou toch voldoende moeten zijn of ben ik nou zo moeilijk.
Ook wil ze graag blijven slapen, dat kan alleen pas als ik het tweepersoons bed in elkaar heb gezet, ik heb nu nog een één persoonsbed omdat ik hier nog maar twee jaar woon en het er nog niet van is gekomen die tweepersoons in elkaar te zetten.
Zij vindt het dan apart dat ik dat twee persoons bed nu vier maanden heb en het nog niet in elkaar staat. Maar ik heb het gewoon ontzettend druk en het weekend is voor leuke dingen.
Mij lijkt het een leuk idee om samen dat bed in elkaar te zettenquote:Op zondag 1 juni 2025 11:38 schreef Patrick389 het volgende:
Ik heb zeker weten geen autisme en het huwelijk tussen mijn ouders was en is gewoon goed.
Een kinderwens hebben we allebei niet dus dat is ook het probleem niet.
Ik denk zeker wel aan haar overdag maar ik ben geen apper en dan vergeet ik gewoon haar te appen. Dan zou ik echt een herinnering in mijn agenda moeten zetten.
Ik heb haar al meerdere keren gezegd dat wat zij vraagt, soms wat meer contact gedurende de avond (ze weet dat ik op m'n werk een drukke kantoorbaan geen tijd heb) dat ik dat niet kan leveren. Ze begrijpt dat nu en heeft zich erbij neergelegd maar ze lijkt onzeker daardoor te worden en vraagt dan weer regelmatig of ze een lieve vriendin is en of ze mij gelukkig maak. Ik kan dan geen volmondig ja zeggen want ik zie liefde niet in termen als elkaar gelukkig maken.
Ik zeg dan van ik ben blij als je er bent en hou van jou. Dat zou toch voldoende moeten zijn of ben ik nou zo moeilijk.
Het is toch ook het meest logische? Dat had ik werkelijk het eerste weekend al gedaan om daarna het bed goed uit te testen de rest van het weekendquote:
Waarom vraag je dat in vredesnaam aan de mannen hier?!quote:Op zondag 1 juni 2025 11:57 schreef Patrick389 het volgende:
Nee we slapen nu nooit samen inderdaad. Nog een vraagje, voor de mannen dan. Ik heb het idee dat de twee a drie dagen voordat ze ongesteld moet worden ze erg last heeft van haar hormonen. Zegt ze zelf ook. Ze wordt dan snel emotioneel (huilen) en is heel soms wat kortaf of zelfs een beetje chagrijnig. Meestal wil ze continu kroelen (wil ze normaal gesproken ook maar die paar dagen echt non stop). Hebben meer vrouwen dit?
Nooit eerder een vriendin gehad?quote:Op zondag 1 juni 2025 11:57 schreef Patrick389 het volgende:
Nee we slapen nu nooit samen inderdaad. Nog een vraagje, voor de mannen dan. Ik heb het idee dat de twee a drie dagen voordat ze ongesteld moet worden ze erg last heeft van haar hormonen. Zegt ze zelf ook. Ze wordt dan snel emotioneel (huilen) en is heel soms wat kortaf of zelfs een beetje chagrijnig. Meestal wil ze continu kroelen (wil ze normaal gesproken ook maar die paar dagen echt non stop). Hebben meer vrouwen dit?
Misschien is dit pas z'n eerste vriendin en is hij nog een beetje bleu op dit gebied?quote:Op zondag 1 juni 2025 11:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar om vraag je dat in vredesnaam aan de mannen hier?!
En waarom wéét je dat niet eens? Je bent 38..
Dus dit is je eerste vriendin.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:01 schreef Patrick389 het volgende:
Ik vraag het aan de mannen omdat ik wel wil weten hoe zij met een vriendin omgaan die ongesteld is of moet worden en wat anders in haar vel zit dan normaal. Om tips te krijgen zeg maar.
Maar dat vraag je niet. Je vraagt of meer vrouwen dat hebbenquote:Op zondag 1 juni 2025 12:01 schreef Patrick389 het volgende:
Ik vraag het aan de mannen omdat ik wel wil weten hoe zij met een vriendin omgaan die ongesteld is of moet worden en wat anders in haar vel zit dan normaal. Om tips te krijgen zeg maar.
Dan nog weet je dat toch inmiddels gewoon op die leeftijd? Als was het maar door de grappen erover..quote:Op zondag 1 juni 2025 12:01 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Misschien is dit pas z'n eerste vriendin en is hij nog een beetje bleu op dit gebied?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |