SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb laatst ergens een erbarmelijk slecht grapje gemaakt. De favoriete vakantiebestemming van Donald Trump in Nederland? Oirschot.
Mooi geschrevenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:34 schreef livelink het volgende:
Hier mogen we Bruce wel dankbaar voor zijn. Mooi nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Wel balen, ruim een maand geen volledige werkweek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik ben gewoon wezen werken gisteren. Maar het viel mee, het is sowieso al een kortere werkdag voor mij. Daarna nog even lekker op het terras gezeten.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Wel balen, ruim een maand geen volledige werkweek
Hoe doe je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
In zuid Limburg waren er al hagelstenen zo groot als pingpongballen gevallen.quote:
Dat moet hier niet gebeuren. Arme kersen...quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:48 schreef Melting het volgende:
[..]
In zuid Limburg waren er al hagelstenen zo groot als pingpongballen gevallen.
4 om 3 dagen werken en wat feestdagen ertussen in mijn 4 daagse weken (4 dagen reken ik als volle week)quote:
Echt een ramp voor de telersquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat moet hier niet gebeuren. Arme kersen...
Ja, dat zou verschrikkelijk zijn. Maar het ziet er niet naar uit dat het hier zo heftig wordt.quote:
Ben benieuwd of het treinreizen goed bevalt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:55 schreef Symphonic het volgende:
Dit kan zo in het Voute uur![]()
Goede reis Melting. Het lijkt me best vermoeiend wel.
Ja, ben ik ook wel benieuwd naar. Lijkt me relaxter dan vliegen, maar je moet wel een aantal keer overstappen natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het treinreizen goed bevalt.
Dat wel. Maar dat breekt ook weer even. En ik meen dat ik in Brussel een half uur heb. Dus hoef ook niet te haasten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook wel benieuwd naar. Lijkt me relaxter dan vliegen, maar je moet wel een aantal keer overstappen natuurlijk.
Het is wel een beetje een omwegquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het treinreizen goed bevalt.
Dat wel. Maar ging helaas niet anders.quote:
Je kan zo’n beetje 3x naar je eigen huis zwaaien onderwegquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ging helaas niet anders.
Ate a zaterdagquote:Op zondag 1 juni 2025 00:01 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Dank allemaal voor het luisteren en de gezelligheid.
Donderdag ben ik er niet, dus wellicht tot zaterdag weer.
[ afbeelding ]
Vervelendquote:Op maandag 2 juni 2025 23:42 schreef DJ11 het volgende:
Onaangename verrassing toen ik vanavond van huis wegreed richting m'n ouders. Ik merkte meteen dat de auto stroever reed, nog voordat ik een lampje zag branden op het dashbord: motorstoring. Eenmaal 12 kilometer verderop aangekomen, zag m'n broer al vrij snel het euvel: er zijn kabels van de motor aangevreten door steenmarters.
Gelukkig ben ik wel weer thuis gekomen. Morgen de garage bellen en dan zal ik wel horen wat de schade bedraagt. Zucht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |