abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juni 2025 @ 08:53:51 #51
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217814707
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 08:48 schreef Haushofer het volgende:
Wat als robots zich straks ook gediscrimineerd voelen en willen meedoen? Mag je het opnemen tegen een T1000 Terminator :7
Android Become Human! Goed vermaakt met dat spel.
pi_217814778
Trump is knettergek in alles.
Maar dat deze mannen niet bij vrouwen mogen meedoen is wel iets waar hij gelijk in heeft.

Dat is gewoon sporttechnisch niet eerlijk.
  zondag 1 juni 2025 @ 09:00:44 #53
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217814784
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 08:20 schreef Qarrad het volgende:
Deze discussie kan toch prima gevoerd worden zonder denigrerende opmerkingen? Het punt is niet of ze mooi of lekker is, maar of ze een oneerlijk voordeel heeft bij het sporten.

Dat laatste lijkt me evident. Ik vind het vreselijk voor haar, ze heeft er niet om gevraagd om in het verkeerde lichaam geboren te worden en gelukkig woont ze ergens waar ze behandeld heeft kunnen worden. Alleen betekent haar situatie ook dat ze toch wat één ding betreft niet als elke andere vrouw mee kan doen. Dat is uitermate pijnlijk voor haar, maar anders is het oneerlijk voor alle andere atletes.

Die hele oeverloze herhaling van zetten of transgenders nu wel of niet echt bestaan of er wel of niet uitzien is niet nodig verder.
En dat moet deze persoon zelf beseffen of iemand moet "the beans spillen" (privé). Ik snap best dat een 16-jarige, lang traject gehad, hier enthousiast van wordt. Het is echter om meerdere redenen niet opportuun. Is dat eerlijk en leuk? Eerlijk objectief gezien wel maar het leven is voor meerdere mensen in een uitzonderingspositie hard. Het is een gevolg van het feit dat je nog steeds een mannenlichaam hebt op sportief vlak.

Overigens maakte ik de opmerking over leeftijd omdat ik me daar gewoon oprecht over verwonderde en ik koppelde dat aan het bekende gegeven dat er aan geslacht wordt getwijfeld. Het is verder inderdaad irrelevant.

Verder is het een ding dat eens in de zoveel tijd terugkomt. Moet dan ook maar eens wat mee worden gedaan maar verwacht daar onder Trump niet veel van.
pi_217814807
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zestienjarig meisje of iets anders. Zeg het maar..............

[ afbeelding ]
16 cm ja
U MAD?
  zondag 1 juni 2025 @ 09:04:32 #55
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_217814811
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 23:05 schreef JopieKlaassen het volgende:
Het is dan ook bezopen dat er verbouwde mannen mee mogen doen bij vrouwensport.

Zullen we dan maar in de geest van de inclusiviteit ook leeftijdsbeperkingen opheffen? Ik vind het niet eerlijk dat ik volgende week bij het lokale loopje niet mee kan doen aan de 1km die nu voor kinderen t/m 6 jaar is.

Daarnaast ben je ook een minderwaardig gezwel als je kinderen gaat bedreigen.
Gezond verstand (tm) ^O^

Zo moeilijk is het allemaal niet.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 juni 2025 @ 09:19:33 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_217814926
Sommige reacties hier, manmanman :')

Je kan hier prima op tegen zijn zonder een respectloos stuk stront te zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_217814954
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 08:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Je kan het oplossen met een bonus-malus systeem qua tijd. Daar hebben vrouwen die man worden ook nog wat aan.
Ik weet niet of ze het nog steeds doen, maar dat deden ze met de Dam tot Damloop, dus men trekt het mannen en vrouwen record van elkaar af, en dat krijgen de vrouwen als voorsprong, erg tof vond ik zelf.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 1 juni 2025 @ 09:26:52 #58
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_217814975
quote:

[ afbeelding ]
Dat zestien jarige meisje heeft een dikkere nek dan ik :')
  zondag 1 juni 2025 @ 09:34:56 #59
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_217815062
Valt mij nog mee dat ze in de strijd tegen fat shamen de gewichtsklassen in de sport niet hebben aangepakt.

Ja ik weet het, al die sporters hebben weinig vet, maar moet je eens zien wat er gebeurt als ze dit afschaffen.

Sumoworstelaars tegen een veder gewicht etc. etc.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_217815201
Onderscheid tussen mannen en vrouwensport laten vervallen. Iedereen gelijk. Opgelost.
pi_217815206
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 09:34 schreef thedeedster het volgende:
Valt mij nog mee dat ze in de strijd tegen fat shamen de gewichtsklassen in de sport niet hebben aangepakt.

Ja ik weet het, al die sporters hebben weinig vet, maar moet je eens zien wat er gebeurt als ze dit afschaffen.

Sumoworstelaars tegen een veder gewicht etc. etc.
Daarom hebben de meeste van dat soort sporten ook een open klasse.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 1 juni 2025 @ 09:55:41 #62
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_217815260
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 09:49 schreef raptorix het volgende:

[..]
Daarom hebben de meeste van dat soort sporten ook een open klasse.
En volgens mij zijn het toch doorgaans de grotere jochies die winnen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 1 juni 2025 @ 10:08:54 #63
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_217815392
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 09:00 schreef bianconeri het volgende:
Trump is knettergek in alles.
Maar dat deze mannen niet bij vrouwen mogen meedoen is wel iets waar hij gelijk in heeft.

Dat is gewoon sporttechnisch niet eerlijk.
Ik dacht dat dat allang aangepast was, maar dat blijkt dus niet zo te zijn? Ik bedoel, qua regels.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 1 juni 2025 @ 10:22:38 #64
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_217815623
quote:
Die hele oeverloze herhaling van zetten of transgenders nu wel of niet echt bestaan of er wel of niet uitzien is niet nodig verder.
Inderdaad. Denk dat dit toch wel duidelijk is voor de meerderheid.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 juni 2025 @ 10:27:57 #65
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_217815673
quote:
Deze discussie kan toch prima gevoerd worden zonder denigrerende opmerkingen? Het punt is niet of ze mooi of lekker is, maar of ze een oneerlijk voordeel heeft bij het sporten.

Dat laatste lijkt me evident. Ik vind het vreselijk voor haar, ze heeft er niet om gevraagd om in het verkeerde lichaam geboren te worden en gelukkig woont ze ergens waar ze behandeld heeft kunnen worden. Alleen betekent haar situatie ook dat ze toch wat één ding betreft niet als elke andere vrouw mee kan doen. Dat is uitermate pijnlijk voor haar, maar anders is het oneerlijk voor alle andere atletes.

Ik zie personen zoals waar het hier over gaat eerder als hinderlijk voor de acceptatie van transgenders dan dat ik er medelijden mee heb. Ik heb me net uitgesproken over de kansloze reacties van sommigen hier, maar dat is minimaal even kansloos.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 1 juni 2025 @ 10:31:14 #66
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_217815706
Als je het niet erg vindt ga ik me niet druk maken om een kind van 16 wat meedoet in een scholentoernooi op 8000 kilometer weg.
Laffe huichelaar
pi_217815914
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 10:31 schreef timmmmm het volgende:
Als je het niet erg vindt ga ik me niet druk maken om een kind van 16 wat meedoet in een scholentoernooi op 8000 kilometer weg.
Meer mensen zouden zich hier niet druk om moeten maken. Laat kinderen gewoon lekker sporten.
pi_217816154
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

Verder: als dit een “officiële” wedstrijd is niet de handigste keuze, geen idee wat de regels zijn mbt hormoonremmers en of dat voldoende is gedaan etc dus precies kunnen we toch niets vaststellen
Afleidingsmanouevre. De hormonen hebben hun werk al gedaan, onze soort komt met twee soorten heupen, heupen om te rennen, springen en draaien, en heupen om te baren. Met heupen om te baren kun je minder goed sporten en een stuk beter baren. De krachtsverschillen en testosteron komen daar nog eens bovenop.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_217816282
quote:
Combinatie met dit is de realiteit :P zelfde gedachtengang
Bekijk deze YouTube-video
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  zondag 1 juni 2025 @ 11:42:06 #70
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217816585
quote:

[ afbeelding ]
Dit is een jongen.
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 10:55 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Meer mensen zouden zich hier niet druk om moeten maken. Laat kinderen gewoon lekker sporten.
Dat mogen kinderen doen bij de categorie van hun daadwerkelijke geslacht, niet bij het gebeelde geslacht waarmee men een oneerlijke competitie vormt voor anderen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217817948
Ik ken in het dagelijks leven echt niemand waarbij dit onderwerp een grote rol speelt in zijn of haar leven, terwijl het hier op Fok! bij een bepaalde groep een uitermate urgent en tevens hot topic is.
Bijzonder hoe dat werkt.
Radio Espantoso
pi_217817980
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 08:04 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me dat dit vooral iets is dat sportbonden maar moeten oplossen en vooral niet de politiek.
Dat linkt leuk, maar dit gaat over high school sport. Daar bepaalt de politiek weldegelijk.

Daarom heeft Trump hier toch echt een punt, de federale wet die sport voor meisjes op school regelt is hier van toepassing. Zonder die wet was er helemaal geen meisjes en vrouwensport in het land. Dat Trump dan weer overreageert door te dreigen met van alles en nog wat slaat natuurlijk nergens op, maar ja. Trump gaat altijd te ver, dat is zijn hele hebben en houden.

Gelukkig is deze ophef er nu alleen maar omdat het veel minder voorkomt, de meeste staten laten dit gewoon niet meer toe maar in California (en Maine) lopen ze altijd wat achter.
pi_217817988
Wat voor fucking loser ben je dan. Is hij nou trots op zichzelf?
pi_217817992
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 10:55 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Helemaal mee eens. Dus gewoon stoppen met die onzin dat jongens mee mogen doen met meisjes (na de puberteit) en mannen met vrouwen. Dat gebeurt gelukkig ook, over een paar jaar hoor je hier niets meer over.
pi_217818009
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Verder: als dit een “officiële” wedstrijd is niet de handigste keuze, geen idee wat de regels zijn mbt hormoonremmers en of dat voldoende is gedaan etc dus precies kunnen we toch niets vaststellen
Hormoonremmers doen niet zoveel, voor atletiek is het verschil na de puberteit zo enorm groot dat het onoverbrugbaar is. De man met veruit de laagste hoeveelheid testosteron produceert nog steeds veel meer dan de vrouw met de hoogste hoeveelheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')