4 users is niet drukquote:
"Als je het echt druk hebt dan zeg je dat geen drie keer."quote:
Dat is waar.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Als je het echt druk hebt dan zeg je dat geen drie keer."
~Theo Maassen
Dat merk je morgen pas.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:52 schreef devzero het volgende:
3.5 uur kayaken overleefd. En amper verbrandt
Nee, gewoon heel relaxt gekayaked. Onderweg nog ergens de kayak aan wal getrokken en snacks gegeten. Dit was een baai die uitkomt in de golf van mexico, maar gelukkig was het water redelijk rustig.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat merk je morgen pas.![]()
Maar 3,5 uur kayaken klinkt als topsport.
Ja wel veel volgens mij.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:07 schreef devzero het volgende:
Wat is het rustig hier. Is iedereen bij die meet?
We zullen morgen wel de sterke verhalen krijgen. Hoe @Harry de nacht op het politiebureau heeft doorgebracht en @hemarookworst met de uitsmijter van de nacht heeft gevochtenquote:
En de tieten niet te vergeten.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:12 schreef devzero het volgende:
[..]
We zullen morgen wel de sterke verhalen krijgen. Hoe @:harry de nacht op het politiebureau heeft doorgebracht en @:hemarookworst met de uitsmijter van de nacht heeft gevochten
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Er zullen ook een hoop verzonnen verhalen tussen zitten
Ben je niet mee gegaan naar die nachtclub?quote:Op zondag 1 juni 2025 00:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Het was erg gezellig, en het weer was echt prima. Zelfs aan de warme kant, het had wel wat bewolkter mogen zijn.
En er stond wel degelijk een piano in de stationshal.
Oh toch een piano.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Het was erg gezellig, en het weer was echt prima. Zelfs aan de warme kant, het had wel wat bewolkter mogen zijn.
Fijn!quote:Op zondag 1 juni 2025 00:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Op den duur waren we met 13 DTS-ers.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben je niet mee gegaan naar die nachtclub?
Het zal vast gezellig zijn geweest, hoeveel mensen waren er opkomen dagen?
Ja, het is voor herhaling vatbaar. Morgen zullen de verhalen wel komen over de nachtclub, ik ben benieuwd...quote:Op zondag 1 juni 2025 00:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh toch een piano.![]()
Ik vond het jammer dat ik het voorbij heb moeten laten gaan, maar wie weet een volgende keer. Goed om te lezen dat het gezellig was.
Als ik in Nederland was geweest, dan was ik wel gegaan. Mooi dat het gezellig was.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op den duur waren we met 13 DTS-ers.
Ik ben om 20:15 uur naar huis gegaan, de rest is toen gaan eten. Ik ben net 15 minuten thuis.
In 1 ruk terugrijden is niet gelukt, onderweg wel even gepauzeerd.
Daarom worden meets normaliter ook centraal georganiseerdquote:Op zondag 1 juni 2025 00:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Die laatste 100 km naar huis ging niet meer netjes met 130.
Blij dat ik thuis ben.
De eerste in de bijna 7 jaar dat DTS bestaat.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:31 schreef Shii het volgende:
Ja echt leuk om te lezen, volgens mij de eerste DTS meet toch?
Jammer dat de kook "meet" bij mistig nooit is doorgegaan. Ik had wel wat kooktruckjes van hem hebben opgestokenquote:Op zondag 1 juni 2025 00:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, dit is de eerste DTS meet. Jaren werd er geroepen van oh, dat gaat nooit lukken, zo'n meet. Maar dus het is dus nu wel gelukt.
Dan organiseer jij de volgende keer eentje centraal.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarom worden meets normaliter ook centraal georganiseerd
Er post nu helemaal niemand, zo saai is hetquote:Op zondag 1 juni 2025 00:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar ik begreep dat het dus saai was in DTS? Weinig mensen die bolkten?
Nee dank je.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Dan organiseer jij de volgende keer eentje centraal.
Ja hij is weer dicht. En iedereen heeft nu nul punten. Even een run draaien met de puntentellerquote:Op zondag 1 juni 2025 00:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Er post nu helemaal niemand, zo saai is het
Ja mistig.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer dat de kook "meet" bij mistig nooit is doorgegaan. Ik had wel wat kooktruckjes van hem hebben opgestoken
Voor @Shii is het jammer dat die punten niet mee tellen voor Juni, hoewel ze daar waarschijnlijk niet wakker van zal liggenquote:Op zondag 1 juni 2025 00:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hij is weer dicht. En iedereen heeft nu nul punten. Even een run draaien met de puntenteller
Whut?quote:Op zondag 1 juni 2025 00:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb gehoord jij dat heel goed kunt, Meets regelen.
Hoezo niet meetellen voor juni.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor @:shii is het jammer dat die punten niet mee tellen voor Juni, hoewel ze daar waarschijnlijk niet wakker van zal liggen
Stom is dat he. Je krijgt die punten voor zaterdag 31 mei en niet wanneer het topic weer open gaatquote:
Oh waarom niet?quote:Op zondag 1 juni 2025 00:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor @:shii is het jammer dat die punten niet mee tellen voor Juni, hoewel ze daar waarschijnlijk niet wakker van zal liggen
Deze begrijp ik niet. Die punten tellen toch wel?quote:Op zondag 1 juni 2025 00:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Stom is dat he. Je krijgt die punten voor zaterdag 31 mei en niet wanneer het topic weer open gaat
Nou wat stom!quote:Op zondag 1 juni 2025 00:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Stom is dat he. Je krijgt die punten voor zaterdag 31 mei en niet wanneer het topic weer open gaat
Waarom shii daar niet wakker van ligt? Ik heb het idee dat ze de punten niet zo heel belangrijk vind. Maar ik kan het verkeerd hebbenquote:
Wat wilde je nou insinueren?quote:
en gebeld gvd!!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook niet![]()
Maar ik heb weleens met @:Killemwieft geappt trouwens
Oh een grapje, zo van dat je je nu gestreeld voelde en alsnog aanbood om een meet te regelen.quote:
Ja. Voor 31 mei.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze begrijp ik niet. Die punten tellen toch wel?
Ah mooi om te horen.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het overleefd, het was echt een toffe dag!
Ah, ben je ook thuis? Hoe lang ben je gebleven?quote:Op zondag 1 juni 2025 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Neuh, ik weet wie er mogelijk kunnen komen. Hard pass.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh een grapje, zo van dat je je nu gestreeld voelde en alsnog aanbood om een meet te regelen.
aangezien ik niet echt kon drinken leek meegaan naar 'de nacht' me geen goed idee, dus na het restaurant resp zuipkeet afgehaaktquote:Op zondag 1 juni 2025 00:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, ben je ook thuis? Hoe lang ben je gebleven?
Lekker gegeten daar? Wel een gezellige boel volgens mij.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aangezien ik niet echt kon drinken leek meegaan naar 'de nacht' me geen goed idee, dus na het restaurant resp zuipkeet afgehaakt
Dat denk je misschien, maar kree zal gewoon thuis blijvenquote:Op zondag 1 juni 2025 00:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Neuh, ik weet wie er mogelijk kunnen komen. Hard pass.
geen Kree gezien iddquote:Op zondag 1 juni 2025 00:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat denk je misschien, maar kree zal gewoon thuis blijven
Hij had nu wel mee kunnen gaan.... er stond een piano, waar door een random reiziger zowaar op gespeeld werd zelfs, heel toevallig toen wij daar waren.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:47 schreef devzero het volgende:
[..]
zekersquote:Op zondag 1 juni 2025 00:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker gegeten daar? Wel een gezellige boel volgens mij.
ow die piano was er dus tochquote:Op zondag 1 juni 2025 00:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij had nu wel mee kunnen gaan.... er stond een piano, waar door een random reiziger zowaar op gespeeld werd zelfs, heel toevallig toen wij daar waren.
Als dat de enige zou zijn.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Jullie hadden @SwJ moeten uitnodigen voor de meetquote:Op zondag 1 juni 2025 00:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik baal dat we zo lief zijn dat we een dicht DTS in de nacht accepteren.
Als ik het zo lees dan was het gezellig en een succes.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, ik had er ook wel bij willen zijn. Misschien komt er een volgende DTS meet.
Dan hopelijk wel wat centraler in het land. Nu hoeft verder niemand zo'n bizar eind te rijden natuurlijk.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, ik had er ook wel bij willen zijn. Misschien komt er een volgende DTS meet.
We hadden een mod erbij, sp3c was er...quote:Op zondag 1 juni 2025 00:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Jullie hadden @:swj moeten uitnodigen voor de meet
ik heb toch een tijd zitten twijfelen of ik zou gaan maar heb er geen spijt van gehadquote:
Ja, maar jij komt nog enkel naar NL voor de uitvaart van je ma zei je.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:53 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juni 2025 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb toch een tijd zitten twijfelen of ik zou gaan maar heb er geen spijt van gehad
ja kloptquote:Op zondag 1 juni 2025 00:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Je had nog geen goedemiddag gezegd of je kreeg al een blikje HJ toegeworpen.
Die had ik ook wel willen ontmoeten. Net als hema, grrrr en mikeytjuh (was die er?)quote:Op zondag 1 juni 2025 00:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We hadden een mod erbij, sp3c was er...
yep die was er ook. En Lilak was er ookquote:Op zondag 1 juni 2025 00:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Die had ik ook wel willen ontmoeten. Net als hema, grrrr en mikeytjuh (was die er?)
Goed om te horen Koen!quote:Op zondag 1 juni 2025 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb toch een tijd zitten twijfelen of ik zou gaan maar heb er geen spijt van gehad
Inderdaad!quote:Op zondag 1 juni 2025 01:02 schreef Shii het volgende:
En een mooienaar de users die dachten dat het geen succes zou worden, een DTS meet.
Goed zoquote:Op zondag 1 juni 2025 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@Harriequote:Op zondag 1 juni 2025 01:03 schreef Koen66 het volgende:
benieuwd of @:harry niet in slaap is gevallen in de trein
Weinig keus ...quote:Op zondag 1 juni 2025 00:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
het begon al om 15:00quote:Op zondag 1 juni 2025 01:04 schreef HappyCharly het volgende:
Ohh ik dacht dat t nachtwerk zou worden maat jullie xijn al naar huis?
ik kwam om half 5 aangewandeld en toen vloeide het bier al rijkelijkquote:
Tof!quote:Op zondag 1 juni 2025 01:06 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, zit eindelijk in de trein terug
Was een onvergetelijke dag
O, is De Nacht al afgelopen? Ik dacht dat jullie tot de ochtend door zouden gaan?quote:Op zondag 1 juni 2025 01:06 schreef hemarookworst het volgende:
☺️👍quote:Op zondag 1 juni 2025 01:06 schreef hemarookworst het volgende:
Hemaquote:Op zondag 1 juni 2025 01:06 schreef hemarookworst het volgende:
Vermaakt hadden we zeker maar op een gegeven moment heb je het al gezienquote:Op zondag 1 juni 2025 01:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, is De Nacht al afgelopen? Ik dacht dat jullie tot de ochtend door zouden gaan?
Nog slagroom op tieten? Of was het niet zo'n dolle boel?quote:Op zondag 1 juni 2025 01:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vermaakt hadden we zeker maar op een gegeven moment heb je het al gezien
Nog tieten gezien?quote:Op zondag 1 juni 2025 01:06 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op zondag 1 juni 2025 01:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Was de mevrouw die werd geïnterviewd bij nachtdieren er ook?
Ja wat jaren oud idd maar had gekunt natuurlijkquote:Op zondag 1 juni 2025 01:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]maar is ook een best oude aflevering
De dames zagen er best goed uit
Koen!quote:
nicequote:Op zondag 1 juni 2025 01:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Koen!
Ik heb mijn favoriete rum deze week weer eens gekocht
Krakenquote:
ja, ik kan nooit direct slapenquote:Op zondag 1 juni 2025 01:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Nog wakker? Alle indrukken van de dag aan het verwerken?
Ja echt gaaf dat jeugdhelden/heldinnen nog steeds optreden. Zo ook deze (Midge Ure van Ultravox - Vienna enz.)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slik - Forever And Ever
Bekijk deze YouTube-video
En uiteindelijk nog steeds een geweldige artiest die nog steeds optreedt.
quote:Op zondag 1 juni 2025 02:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja echt gaaf dat jeugdhelden/heldinnen nog steeds optreden. Zo ook deze (Midge Ure van Ultravox - Vienna enz.)jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slik - Forever And Ever
Deze herinner ik me zeker ook nog!
Truste![]()
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zondag 1 juni 2025 02:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja echt gaaf dat jeugdhelden/heldinnen nog steeds optreden. Zo ook deze (Midge Ure van Ultravox - Vienna enz.)Maar Ultravox was ook gewoon een goede bandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slik - Forever And Ever
Balenquote:Op zondag 1 juni 2025 03:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws. Het is te laat om nog naar die meet te gaan
Goed plan. Ik kan helaas niet mee eten, want ik ga slapen. Drukke dag en morgen weer vroeg op om uit een vliegtuig te springen.quote:Op zondag 1 juni 2025 03:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Balen
Ik bereid t eten maar ff voor
Oeiquote:Op zondag 1 juni 2025 03:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed plan. Ik kan helaas niet mee eten, want ik ga slapen. Drukke dag en morgen weer vroeg op om uit een vliegtuig te springen.
Eet smakelijk en (hopelijk) slaap lekker voor later
Hey UNquote:
quote:
Dat hoor ik hier in Nederland b ijna niet meerquote:
Hee Dotquote:
Hee mutskequote:
Ja, dat is het.. Ben ook op zoek naar andere bezigheden in de ochtend, heel jammer dat "mijn" ochtend niet meer is zoals het wasquote:Op zondag 1 juni 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
Het is de laatste dagen echt zo saai in de vroege ochtend, zo jammer
Hey UN mooi stukje in FBquote:
Ik moest het gewoon kwijt om het kwijt te zijnquote:
Ja ik ben ook zoekende naar iets waar je in de nacht als je niet kan slapen gezellig kan kletsen.quote:Op zondag 1 juni 2025 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dat is het.. Ben ook op zoek naar andere bezigheden in de ochtend, heel jammer dat "mijn" ochtend niet meer is zoals het was
Is ook een net stukje, niets mis meequote:Op zondag 1 juni 2025 06:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik moest het gewoon kwijt om het kwijt te zijn
Het is ook gewoon onderdeel van mijn dag, ik word al een jaar of 17 wakker met FOK!, eerder FP, daarna forum. Maar goed, daar nog voor was het IRC en dat is ook dood gegaan en heb ik overleefd dus dit zal ik ook wel redden. Maar DTS hoeft wat mij betreft niet meer als het zo gaat, ook juni is al gemanipuleerd.quote:
Nee klopt En in DTS gaat het ook sneller, mensen willen antwoord geven om de punten dat heb je hier niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 06:56 schreef _UserName_ het volgende:
Nope, mensen die normaal in de nacht zouden zijn komen ook niet hier, zoals baly bv
Plus verjaardag. Ik hoop dat ik relaxed blijf.quote:Op zondag 1 juni 2025 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoor ik hier in Nederland b ijna niet meer
Ja, heel jammer. En toch vind ik degene die wint door deze punten geen winnaar.quote:Op zondag 1 juni 2025 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is ook gewoon onderdeel van mijn dag, ik word al een jaar of 17 wakker met FOK!, eerder FP, daarna forum. Maar goed, daar nog voor was het IRC en dat is ook dood gegaan en heb ik overleefd dus dit zal ik ook wel redden. Maar DTS hoeft wat mij betreft niet meer als het zo gaat, ook juni is al gemanipuleerd.
O dus twee feesten?quote:Op zondag 1 juni 2025 06:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Plus verjaardag. Ik hoop dat ik relaxed blijf.
Daarom, het hele spel element is gewoon kapot. Alsof je monopoly speelt en je elke minuut dat je niet aan de beurt bent 1000 geld krijgt, maar tussen 22u en 6u mag er niet gespeeld worden.quote:Op zondag 1 juni 2025 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heel jammer. En toch vind ik degene die wint door deze punten geen winnaar.
Ik feliciteer ook niemand er mee, omdat ik het onterecht vind naar de andere spelers die er wel hun best voor doen een hele dag
Maar goed we kunnen er toch niets aan veranderen.
O de frietkraam is nooit verkeerdquote:Op zondag 1 juni 2025 07:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Yep.
Maar goed het zal wel meevallen want frietkraam en springkasteel.
Hoe was het @Grrrrrrrr Je bent wel voor je ging je gedichtje vergetenquote:Op zondag 1 juni 2025 00:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:Op zondag 1 juni 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O de frietkraam is nooit verkeerd
Ga lekker genieten Mutske en wordt het je te druk even een rustig plekje achter de frietkraam met een lekker zak friet met een klodder mayo
quote:
ZEGquote:
Dotjequote:
Nee Dot, dat zei je gister ook al en toen heb ik de link nog een keer geplaatstquote:Op zondag 1 juni 2025 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe was het @:Grrrrrrrr Je bent wel voor je ging je gedichtje vergeten
O je hebt je gedichtje gehad, ik heb het niet gezien, heb je de link nog dan kan ik hem in de OP zettenquote:Op zondag 1 juni 2025 09:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee Dot, dat zei je gister ook al en toen heb ik de link nog een keer geplaatst
Ik was wel vroeg wakker, maar ik ben nog even blijven liggenquote:Op zondag 1 juni 2025 10:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja wel redelijk![]()
Was jij een vroege vogel?
Dat is soms ook wel even lekkerquote:Op zondag 1 juni 2025 10:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik was wel vroeg wakker, maar ik ben nog even blijven liggen
Heerlijk, vanmiddag wel naar een verjaardagquote:
Hey koekskequote:
Wandelen, van de zon genieten, F1 kijken en IndyCar kijkenquote:Op zondag 1 juni 2025 10:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heerlijk, vanmiddag wel naar een verjaardag
Jij nog plannen voor vandaag?
Ah een leuk zondagje dusquote:Op zondag 1 juni 2025 10:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wandelen, van de zon genieten, F1 kijken en IndyCar kijken
Van de zon genieten doe ik ook wel, als we buiten gaan zitten tenminste..quote:
Als er een grote tuin is, zou dat zomaar kunnenquote:Op zondag 1 juni 2025 10:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Van de zon genieten doe ik ook wel, als we buiten gaan zitten tenminste..
Ja is er wel hoor, maar de zon gaat af en toe wegquote:Op zondag 1 juni 2025 10:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als er een grote tuin is, zou dat zomaar kunnen
Gewoon terug roepen!quote:Op zondag 1 juni 2025 10:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja is er wel hoor, maar de zon gaat af en toe weg
En bij jou werkt het altijd?quote:
Ik blijf de hele tijd roepenquote:Op zondag 1 juni 2025 10:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
En bij jou werkt het altijd?Of moet je soms ook meerdere keren roepen?
En dat helpt niet altijd dus..quote:
Ja stom dingquote:Op zondag 1 juni 2025 10:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dat helpt niet altijd dus..
Eigenwijze zon hoor
Helemaal een volle maan idd met een heldere nachtquote:Op zondag 1 juni 2025 10:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan liever de Maan. Wat een ding is dat
Skitterendquote:Op zondag 1 juni 2025 10:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helemaal een volle maan idd met een heldere nacht
*stuurt onweer in de nacht naar _UserName_quote:Op zondag 1 juni 2025 11:45 schreef _UserName_ het volgende:
Ja. Kutonweer! Moeten ze verbieden in de nacht!
Is hij niet de enigequote:
JustinnerT!quote:
Jawel, beetje weekend vieren met Jyske en moedersquote:
Oh das altijd fijnquote:Op zondag 1 juni 2025 12:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, beetje weekend vieren met Jyske en moeders
Jammer hoorquote:
Lovely houdt ht nooit vol Begint altijd fanatiek en is het dan opeens zatquote:
Ben benieuwd hoelang je dit volhoudt, jou kennende niet langquote:
Denk t ook niet maar goed ik bolk gewoon wanneer ik tijd en zin hebquote:Op zondag 1 juni 2025 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lovely houdt ht nooit vol Begint altijd fanatiek en is het dan opeens zat
[..]
Ben benieuwd hoelang je dit volhoudt, jou kennende niet lang
Gelijk heb je. Denk wel te weten wie deze maand er met de winst vandaar gaatquote:Op zondag 1 juni 2025 12:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk t ook niet maar goed ik bolk gewoon wanneer ik tijd en zin heb
Wie dan?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Denk wel te weten wie deze maand er met de winst vandaar gaat
Iemand die hard bolktquote:
Capuchon?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Denk wel te weten wie deze maand er met de winst vandaar gaat
quote:
I know, maar had zijn actie meegekregenquote:Op zondag 1 juni 2025 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]die komt eigenlijk zelden in Dts af en toe een keertje
Ik had het ook in gedachten maar vond het niet kunnen dus niet gedaanquote:Op zondag 1 juni 2025 13:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
I know, maar had zijn actie meegekregen
Ach, spel is toch al naar de klote plus jij telt niet mee dus als iemand door het slotje mag, ben jij het wel.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het ook in gedachten maar vond het niet kunnen dus niet gedaan
Maar het spookte mij wel door het hoofd, van ik ga door het slotje posten
Nee, maar dan pik ik wel de punten weg van iemand die de laatste post hadquote:Op zondag 1 juni 2025 13:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ach, spel is toch al naar de klote plus jij telt niet mee dus als iemand door het slotje mag, ben jij het wel.
Ja diequote:Op zondag 1 juni 2025 13:11 schreef _UserName_ het volgende:
Die punten die niet mee zouden moeten tellen bedoel je?
* TheStigsDutchCousin doet zijn bestquote:Op zondag 1 juni 2025 11:53 schreef _UserName_ het volgende:
Stuur maar naar Barcelona zo rond 16:15u, dan komt de SC en gaat Max op de zachte band van plek 3 naar 1
O, wat dan?quote:Op zondag 1 juni 2025 13:22 schreef _UserName_ het volgende:
Blijft zonde maar heb inmiddels ook wel wat anders gevonden, dat scheelt
Oude chat waar ik eerder vaak actief was, soort chatroulette. Zit een vast clubje waar ik er paar van ken.quote:
O gezellig, en daar kan je ook in de nacht gezellig kletsen? of iin de vroeg ochtend?quote:Op zondag 1 juni 2025 13:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oude chat waar ik eerder vaak actief was, soort chatroulette. Zit een vast clubje waar ik er paar van ken.
Wst is datquote:Op zondag 1 juni 2025 13:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oude chat waar ik eerder vaak actief was, soort chatroulette. Zit een vast clubje waar ik er paar van ken.
Zijn wel altijd wat mensen actief maar is een "18+" site, een klein deel zoekt er gewoon gezelligheid zonder bijbedoelingen maar het merendeel is uit op de 18+ activiteitenquote:Op zondag 1 juni 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gezellig, en daar kan je ook in de nacht gezellig kletsen? of iin de vroeg ochtend?
Dat is dat je 1 op 1 chat met iemand, bevalt het, blijf je hangen. Zo niet, ga je naar de volgende.quote:
Chat met beeld?quote:Op zondag 1 juni 2025 13:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zijn wel altijd wat mensen actief maar is een "18+" site, een klein deel zoekt er gewoon gezelligheid zonder bijbedoelingen maar het merendeel is uit op de 18+ activiteiten
Oh grappig.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is dat je 1 op 1 chat met iemand, bevalt het, blijf je hangen. Zo niet, ga je naar de volgende.
Ohhhhhhhquote:Op zondag 1 juni 2025 13:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zijn wel altijd wat mensen actief maar is een "18+" site, een klein deel zoekt er gewoon gezelligheid zonder bijbedoelingen maar het merendeel is uit op de 18+ activiteiten
quote:
Is optioneel, niet verplichtquote:
Heb mijn vrouw er 16 jaar terug ontmoet, toen viel dat nog wel mee allemaal.. tegenwoordig zitten er ook betaalde modellen, wel jammer want het huiselijke wat er was, is erdoor wel wat af. Maar het is open in de nacht en vroege ochtend en er zijn mensenquote:
Maar een op een, dat vind ik persoonlijk niets. Het is juist leuk om met meerdere te praten.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb mijn vrouw er 16 jaar terug ontmoet, toen viel dat nog wel mee allemaal.. tegenwoordig zitten er ook betaalde modellen, wel jammer want het huiselijke wat er was, is erdoor wel wat af. Maar het is open in de nacht en vroege ochtend en er zijn mensen
Toendertijd waren er kamers met 1 hoofdcammer waar 8 mensen in konden, volgens mij is dat nu niet meer en moet je ze los tegen komen. Dat is wel jammer ja.. Toen was het met recht samen kopje koffie drinken, muziek luisteren.. het is tegenwoordig wat meer seksueel gericht maar de die hards zijn wel gebleven zag ik vd weekquote:Op zondag 1 juni 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar een op een, dat vind ik persoonlijk niets. Het is juist leuk om met meerdere te praten.
Och wat romantischquote:Op zondag 1 juni 2025 13:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb mijn vrouw er 16 jaar terug ontmoet, toen viel dat nog wel mee allemaal.. tegenwoordig zitten er ook betaalde modellen, wel jammer want het huiselijke wat er was, is erdoor wel wat af. Maar het is open in de nacht en vroege ochtend en er zijn mensen
Goeie ouwe tijdquote:Op zondag 1 juni 2025 13:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Toendertijd waren er kamers met 1 hoofdcammer waar 8 mensen in konden, volgens mij is dat nu niet meer en moet je ze los tegen komen. Dat is wel jammer ja.. Toen was het met recht samen kopje koffie drinken, muziek luisteren.. het is tegenwoordig wat meer seksueel gericht maar de die hards zijn wel gebleven zag ik vd week
Ja, dat dan weer wel hequote:
Precies dat!quote:
Niets voor mij. Ik heb nog niets gevonden om de nacht gezellig kletsend door te brengen als ik niet kan slapen.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Toendertijd waren er kamers met 1 hoofdcammer waar 8 mensen in konden, volgens mij is dat nu niet meer en moet je ze los tegen komen. Dat is wel jammer ja.. Toen was het met recht samen kopje koffie drinken, muziek luisteren.. het is tegenwoordig wat meer seksueel gericht maar de die hards zijn wel gebleven zag ik vd week
Gelukkig is het nu meer de vroege ochtend. Jyske krijgt 23.30 de laatste fles en 6 uur meld ze zich weer.. das de laatste 4-5 dagen al wel zo dus we mikken een beetje met de voedingen zodat ze overdag voldoende krijgt voor de laatste voedingquote:Op zondag 1 juni 2025 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets voor mij. Ik heb nog niets gevonden om de nacht gezellig kletsend door te brengen als ik niet kan slapen.
Dus ik slinger netflix wel aan
O dat doet ze netjesquote:Op zondag 1 juni 2025 13:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu meer de vroege ochtend. Jyske krijgt 23.30 de laatste fles en 6 uur meld ze zich weer.. das de laatste 4-5 dagen al wel zo dus we mikken een beetje met de voedingen zodat ze overdag voldoende krijgt voor de laatste voeding
Lang geledenquote:Op zondag 1 juni 2025 13:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel hewe waren ook "het koppel" van dat clubje, toen we nog niet samenwoonde was het in het weekend vast samen een kamer openen en gewoon gezellig doen. En als er meer dan 7 man in wilde deden we beiden een aparte kamer zodat je 2 clubs van 8 had
Mooie tijden wel
Ja idd, ze is vandaag ook voor het eerst gaan duimen, zo lief!quote:
Ja, was 2009-2012 dat we er beiden erg actief warenquote:
A wat een schatje, ja is altijd leuk om te zien. Je wilt zeker geen foto delen van jullie wondertjequote:Op zondag 1 juni 2025 14:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja idd, ze is vandaag ook voor het eerst gaan duimen, zo lief!
Ik las hoofdscammerquote:Op zondag 1 juni 2025 13:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Niet openbaar, zal even kijken of ik een linkje kan maken via DM,gister met babygym leuke foto's gemaaktquote:Op zondag 1 juni 2025 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A wat een schatje, ja is altijd leuk om te zien. Je wilt zeker geen foto delen van jullie wondertje
Snap je wel ik zou dat ook niet openbaar doen.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Niet openbaar, zal even kijken of ik een linkje kan maken via DM,gister met babygym leuke foto's gemaakt
Hee! Ik ben een Nigeriaanse prins met geld te veel. Voor maar 10.000 euro geef ik je honderdmiljardmiljoen!quote:
Waar kan ik heen mailen?quote:Op zondag 1 juni 2025 14:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee! Ik ben een Nigeriaanse prins met geld te veel. Voor maar 10.000 euro geef ik je honderdmiljardmiljoen!
Awwww wat lief!quote:Op zondag 1 juni 2025 14:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja idd, ze is vandaag ook voor het eerst gaan duimen, zo lief!
Scam@nigeria.niquote:
_UserNigeriaan_quote:Op zondag 1 juni 2025 14:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee! Ik ben een Nigeriaanse prins met geld te veel. Voor maar 10.000 euro geef ik je honderdmiljardmiljoen!
Zie je mailtje zo wel verschijnenquote:
Ik zie hier een top idee ontstaan. Dot die na het sluiten van SWJ nog even post om de punten ook op slot te zetten.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:11 schreef _UserName_ het volgende:
Die punten die niet mee zouden moeten tellen bedoel je?
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zie hier een top idee ontstaan. Dot die na het sluiten van SWJ nog even post om de punten ook op slot te zetten.
Kan SwJ zelf ook doen en niet meedoen met de telling natuurlijk. Maar dat wil ie niet ofzo. Snap er ook de ballen niet van maarr goed. Met of zonder punten; dicht is dichtquote:Op zondag 1 juni 2025 14:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zie hier een top idee ontstaan. Dot die na het sluiten van SWJ nog even post om de punten ook op slot te zetten.
Dotje die een dot punten pakt!quote:Op zondag 1 juni 2025 14:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Stel ik deed wel mee voor de punten zou ik niet eens die punten willen pakkenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje die een dot punten pakt!
Punt gemaaktquote:Op zondag 1 juni 2025 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stel ik deed wel mee voor de punten zou ik niet eens die punten willen pakken
.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |