Goed plan. Ik kan helaas niet mee eten, want ik ga slapen. Drukke dag en morgen weer vroeg op om uit een vliegtuig te springen.quote:Op zondag 1 juni 2025 03:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Balen
Ik bereid t eten maar ff voor
Oeiquote:Op zondag 1 juni 2025 03:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed plan. Ik kan helaas niet mee eten, want ik ga slapen. Drukke dag en morgen weer vroeg op om uit een vliegtuig te springen.
Eet smakelijk en (hopelijk) slaap lekker voor later
Hey UNquote:
quote:
Dat hoor ik hier in Nederland b ijna niet meerquote:
Ja, dat is het.. Ben ook op zoek naar andere bezigheden in de ochtend, heel jammer dat "mijn" ochtend niet meer is zoals het wasquote:Op zondag 1 juni 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
Het is de laatste dagen echt zo saai in de vroege ochtend, zo jammer
Hey UN mooi stukje in FBquote:
Ja ik ben ook zoekende naar iets waar je in de nacht als je niet kan slapen gezellig kan kletsen.quote:Op zondag 1 juni 2025 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, dat is het.. Ben ook op zoek naar andere bezigheden in de ochtend, heel jammer dat "mijn" ochtend niet meer is zoals het was
Is ook een net stukje, niets mis meequote:Op zondag 1 juni 2025 06:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik moest het gewoon kwijt om het kwijt te zijn
Het is ook gewoon onderdeel van mijn dag, ik word al een jaar of 17 wakker met FOK!, eerder FP, daarna forum. Maar goed, daar nog voor was het IRC en dat is ook dood gegaan en heb ik overleefd dus dit zal ik ook wel redden. Maar DTS hoeft wat mij betreft niet meer als het zo gaat, ook juni is al gemanipuleerd.quote:
Nee klopt En in DTS gaat het ook sneller, mensen willen antwoord geven om de punten dat heb je hier niet.quote:Op zondag 1 juni 2025 06:56 schreef _UserName_ het volgende:
Nope, mensen die normaal in de nacht zouden zijn komen ook niet hier, zoals baly bv
Plus verjaardag. Ik hoop dat ik relaxed blijf.quote:Op zondag 1 juni 2025 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoor ik hier in Nederland b ijna niet meer
Ja, heel jammer. En toch vind ik degene die wint door deze punten geen winnaar.quote:Op zondag 1 juni 2025 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is ook gewoon onderdeel van mijn dag, ik word al een jaar of 17 wakker met FOK!, eerder FP, daarna forum. Maar goed, daar nog voor was het IRC en dat is ook dood gegaan en heb ik overleefd dus dit zal ik ook wel redden. Maar DTS hoeft wat mij betreft niet meer als het zo gaat, ook juni is al gemanipuleerd.
O dus twee feesten?quote:Op zondag 1 juni 2025 06:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Plus verjaardag. Ik hoop dat ik relaxed blijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |