Oh maar dat maakt toch niet uit? Een mod moet alles overzienquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod, dat is het pakkie aan van SwJ
Zellufquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh maar dat maakt toch niet uit? Een mod moet alles overzien
Nee hoor ik kan hier rustig met mijn ogen dicht gaan zittenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh maar dat maakt toch niet uit? Een mod moet alles overzien
Welke meet?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik verdenk @:swj er stiekem van dat hij op een afstandje de meet in de gaten houdt
Die bij mij thuis. Ben je niet uitgenodigd?quote:
Nee ik word overal buiten gehoudenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die bij mij thuis. Ben je niet uitgenodigd?
Soms ook maar beter ookquote:
Volgens mij blijf jij voor de puntjes thuis.quote:
Ja heb er nog wel een aantal nodigquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Volgens mij blijf jij voor de puntjes thuis.
Heeft hij niet meer nodig, staat met kop en kont boven aan en vandaag is de laatste speeldag van deze maandquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Volgens mij blijf jij voor de puntjes thuis.
Ja stel je voor ik haal je nog in........... o wachtquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja stel je voor ik haal je nog in........... o wacht
Ik ben sowieso geen beller of apperquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet en heb er ook geen behoefte aan, er zijn ook mmessenger groepjes heb ik gehoord
Ik app wel maar niet in een groepje van hierquote:
Dat typen alleen al , mijn grote valkuil op een mobieltje. Ik praat lieverquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik app wel maar niet in een groepje van hier
Maar ik heb er wel de pest aan hoor.
Ik heb er nog ruim 400 tegoed van gisteren, die mag jij wel hebbenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ben zelf uit de top50 gedonderd. Kan jij wat schenken aan mij?
Ik ben best een apper. Achter de computer met WhatsApp Web, heerlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat typen alleen al , mijn grote valkuil op een mobieltje. Ik praat liever
Gewoon voor het volle pond gaanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft hij niet meer nodig, staat met kop en kont boven aan en vandaag is de laatste speeldag van deze maand
Is ook zo, daarom bel ik ook liever dan dat ik app.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat typen alleen al , mijn grote valkuil op een mobieltje. Ik praat liever
Hello Lovelyquote:
Honijnquote:
Meen je niet?quote:
Hoimijnquote:
PC is wat anders maar mobiel gebruik ik weinigquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben best een apper. Achter de computer met WhatsApp Web, heerlijk.
Als ik niet achter de PC zit dan stuur ik vaker voicememo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |