Die is dood waarom is het niet Koning Charleswedstrijd?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
Finale van Koningin Elisabethwedstrijd Piano is ook op tv.
En niets van de ongeregeldheden?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag op Eurosport de Eiffeltoren in PSG-kleuren.
Die is zelfs al zestig jaar doodquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Die is dood waarom is het niet Koning Charleswedstrijd?
Amai, gaat om ne koningin der Belgen, hesp, cecemel, goesting.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:06 schreef Nober het volgende:
[..]
De Belgische Elisabeth Hans.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:06 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Slecht spel.quote:
Akkoord.quote:
Ach komt altijd een nieuwe, kappen met die shit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is zelfs al zestig jaar dood
Ik snapte dat al niet, die kwamen al een paar rondjes met alle geluk van de wereld weg terwijl PSG overwegend dominant is sinds de winterstop. Hadden natuurlijk voor de winterstop wel het fortuin dat het niet draaide bij City, want als ze daar tegen een Barca hadden gemoeten hadden ze verloren en er mogelijk uit gelegen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
En het merendeel hier voorspelde winst Inter.
Zijn jullie nu blij?
Een kijkje achter de schermen:quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
En het merendeel hier voorspelde winst Inter.
Zijn jullie nu blij?
Geloven doe je maar in de kerkquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:16 schreef Zipportal het volgende:
Ik geloof dit wel verder. Tot morgen bij Telstar.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:16 schreef Zipportal het volgende:
Veel plezier met de nieuwe Lily!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:16 schreef Zipportal het volgende:
Hoeveel doden zullen er vallen vanavond?quote:
Bij 1 dode crimineel staan ze daar de komende weken met z'n allen op straatquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoeveel doden zullen er vallen vanavond?
Leek ook even zo.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
De commentator dacht dat ie naast was
Boeken toe.quote:
Haha, jij bent niet 100.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die Doue dus helemaal niet zo goed, maar vandaag valt het precies.
Ik heb hem ook potjes niks zien klaarspelenquote:
Het is een jongen van 19 jaar.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb hem ook potjes niks zien klaarspelen
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die Doue dus helemaal niet zo goed, maar vandaag valt het precies.
Ja, dus?quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:26 schreef Bugno3 het volgende:
Zal wel een waar volksfeest in de banlieu's zijn momenteel
Dan is het logisch dat je weleens een wedstrijdje niks klaarspeelt. Maar om dan te zeggen dat hij niet zo goed is is redelijk, ja, idioot.quote:
Ik zie het gewoon niet. Die 3-0 was wel een prima goal, eerlijk is eerlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dan is het logisch dat je weleens een wedstrijdje niks klaarspeelt. Maar om dan te zeggen dat hij niet zo goed is is redelijk, ja, idioot.
Typisch Nederlands.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:28 schreef Nober het volgende:
2 Nederlanders in 't team die weer een finale verliezen.
Geen KILLERS mentaliteit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:28 schreef Nober het volgende:
2 Nederlanders in 't team die weer een finale verliezen.
De aanname bij de 1-0? Zo zo?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon niet. Die 3-0 was wel een prima goal, eerlijk is eerlijk.
15:00.quote:
Zeer goede balcontrole op hoge snelheid.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb hem ook potjes niks zien klaarspelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |