Genoeg kansrijke ritjes volgens mij hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:37 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Trek niet zo goed naar het parcours van de Dauphine heeft gekeken, die starten met een ploeg die gericht is op sprints, maar waarschijnlijk is er maar 1 rit voor de sprinters..
Skjelmose zou starten, maar die start nu in Zwitserland. Verschil in klassementsrenners is ook wel enorm, daar is hij na Almeida 1 van de favorieten, terwijl hij in de Dauphine een heleboel kleppers voor zich heeft
Dat valt inderdaad erg mee.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik vind ¤25.000 niet heel veel geld om als etappeplaats te fungeren
[ afbeelding ]
bron: website gemeente Terneuzen.
Ik zie wel meer kansen op sprintritten in de Dauphiné. Daarnaast zijn er in deze periode niet veel andere wedstrijden, tenzij je in België wilt gaan koersen. Maar daar is de kans op valpartijen weer wat groter.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:37 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Trek niet zo goed naar het parcours van de Dauphine heeft gekeken, die starten met een ploeg die gericht is op sprints, maar waarschijnlijk is er maar 1 rit voor de sprinters..
Wel voor types als Mathieu, denk dat Milan er dan niet meer bij zit.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:36 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Genoeg kansrijke ritjes volgens mij hoor
Die staat toch op de lijst voor de Dauphiné?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lars Boven hard op weg naar einde carrière. Die had 1 goed najaar en 1 goed voorseizoen in Australië. Wat een rare carrière. Wat is daar aan de hand?
Jep, maar hij rijdt echt als een patatje. 1x koers uitgereden de laatste maanden. Chanant.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:30 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die staat toch op de lijst voor de Dauphiné?
Die heeft eigenlijk na de Ronde van Algarve in 2024 geen goede uitslag meer gereden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jep, maar hij rijdt echt als een patatje. 1x koers uitgereden de laatste maanden. Chanant.
Heel frappant wel. Niks over gehoord of gelezen dat hij fysieke ongemakken of zo zou hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die heeft eigenlijk na de Ronde van Algarve in 2024 geen goede uitslag meer gereden.
quote:De ZLM Tour begint dan met een openingstijdrit rond Kapelle, waarna op dag twee een rit van Westkapelle naar Heinkenszand over de Oosterscheldekering en de Zeelandbrug volgt. Later in de week is er ook nog een rit met start en finish in Schijndel.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:37 schreef Marcoss het volgende:
Skjelmose zou starten, maar die start nu in Zwitserland. Verschil in klassementsrenners is ook wel enorm, daar is hij na Almeida 1 van de favorieten, terwijl hij in de Dauphine een heleboel kleppers voor zich heeft
quote:Enkele dagen geleden liet zijn ploeg Lidl-Trek al weten dat Mattias Skjelmose (als een van de weinige klassementsmannen) niet zal deelnemen aan de Dauphiné. Nu komt de Deen zelf met een update en geeft een reden waarom. Op zijn Instagram schrijft hij het volgende: "Ik kon een week lang niet fietsen door een maaginfectie en kon daardoor ook niet eten. Het is frustrerend dat ik alweer tegenslag heb, en al helemaal door de timing. Maar ook dat hoort bij de sport."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |