SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Amateurquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan helaas niet minder dan 400g spareribs bestellen, en dat is iets te veel voor mij alleen. Sorry @:TheStigsDutchCousin
Het recht om in mijn gemeente te mogen blijven wonen en droge voeten te houden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat voor leuks ben je aan het kopen dan?
Kan echt niet ditquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:bomenverzameling, kijk dan wat ie met die onschuldige gleufjes doet
Ja, altijd handig.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik mis de tijd dat je met dat groene kastje en je pinpas gewoon grote bedragen in één keer kon betalen. Nu moet ik 4 uur wachten verdomme.
Mag die dan zwemmen om af te koelen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
In Portugal is het ook warm, Ambar heeft te warm
Ik kreeg geld van de Belastingdienstquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:30 schreef Nattekat het volgende:
Onee, dit is de belastingdienst. Gemeente heb ik hiervoor betaald, daardoor gaat dit over mijn limiet.
Ik weet niet of hij van zwemmen houdtquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag die dan zwemmen om af te koelen?
Je kreeg mijn geldquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kreeg geld van de Belastingdienst
Ik kreeg vorig jaar ongeveer even veel als wat ik nu moet betalenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij niet echt; gaat ook vol in de zon liggen hier nuquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij van zwemmen houdt
Ik kreeg ook geld van ze begin deze maandquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geniet er maar van, van mijn geldquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kreeg ook geld van ze begin deze maand
Ja is goedquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik begin wel een beetje nesteldrang te krijgen
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan helaas niet minder dan 400g spareribs bestellen, en dat is iets te veel voor mij alleen. Sorry @:TheStigsDutchCousin
Ik heb nog geen bericht van zequote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kreeg ook geld van ze begin deze maand
Gelukkig heb je binnenkort een kind.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik begin wel een beetje nesteldrang te krijgen
Dit is zo kut steedsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik mis de tijd dat je met dat groene kastje en je pinpas gewoon grote bedragen in één keer kon betalen. Nu moet ik 4 uur wachten verdomme.
* Nattekat onweer des doods naar Luctor stuurt, met 4cm hagelquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het benauwd.
*einde dienstmededeling*
Samequote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het benauwd.
*einde dienstmededeling*
quote:
Blijkbaar was die de afgelopen 10 jaar niet echt nodig?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:58 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader heeft me net laten zien hoe de boor werkt die al tien jaar in m'n berging ligt.
tis inderdaad heerlijk weerquote:
Verwaxht je geld terug?quote:
Nu is het wel lekker iddquote:
Hij had alles al gefikst voordat ik kon vragen hoe dat ding nou werkte.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blijkbaar was die de afgelopen 10 jaar niet echt nodig?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij had alles al gefikst voordat ik kon vragen hoe dat ding nou werkte.
Ja preciesquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Herkenbaar
"Hey pap, ik wil dit doen, hoe doe ik dat?”
En dan is het even later al gefixt en weet ik het nog steeds niet
Pap, ik heb een lekke band ...quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij had alles al gefikst voordat ik kon vragen hoe dat ding nou werkte.
Mailyquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:19 schreef maily het volgende:
[..]
Pap, ik heb een lekke band ...
Oké, ik zal het nog één keer voordoen ...
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:19 schreef maily het volgende:
[..]
Pap, ik heb een lekke band ...
Oké, ik zal het nog één keer voordoen ...
Vadersquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:23 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik had een grote bak voor m'n kamperfoelie gekocht, echt al twee maanden geledenEn toen moest ik dus nog genoeg potgrond hebben. Die had ik vorige maand laten bezorgen, eindelijk. En nu stond die bak dus al die tijd klaar op het balkon voor de kamperfoelie. Maar er moesten eerst nog een paar gaatjes in die bak worden geboord voor het water. Mijn vader kwam net even wat brengen en waar ik dus al die tijd al tegen op zat te hikken hebben we net even in tien minuten gedaan
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:22 schreef maily het volgende:
[..]
Kleppie![]()
Ik las vandaag waarom motorrijders op hun helm kloppen
Bed al verschoond??quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:44 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik nog even het balkon stofzuigen.
hier krijg ik een error vanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:44 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik nog even het balkon stofzuigen.
oh ik dacht dat je dat meestal op zaterdag deed...quote:
even lieveheersbeestjes op jezelf zettenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik net wel leuk met die kamperfoelie lopen stoeien, maar die zat onder de luis en nu KRIEBELT ALLES.
Die gaan eitjes leggen, morgenvroeg schrik je wakker met allemaal bewegende bulten in je hals.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik net wel leuk met die kamperfoelie lopen stoeien, maar die zat onder de luis en nu KRIEBELT ALLES.
Nee, nog steeds zonquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:18 schreef essnhills het volgende:
@:gianni61 zijn die zware buien boven Limboland nu ook bij jou?
Hier ook zonquote:
*smelt*quote:He’s pretty cheerful though. Puppies still annoying but I make time to give him extra attention. He loves to sit on my lap. He snuggles right in, rests his whole body against me (despite the heat!) and puts his head under my chin. Not long now until it’s your turn! ❤
Welke smaak Pims?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga thee zetten en een kudde Pim's eten
Ik heb nog mini magnums in het vriesvakje liggenquote:
Sinaasappelquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke smaak Pims?
[..]
Ik heb nog mini magnums in het vriesvakje liggen
Maar heb nu geen zin meerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je dat meestal op zaterdag deed...![]()
Dan zet ik m'n keukenspin even aan het werk. Die eet ze wel op.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gaan eitjes leggen, morgenvroeg schrik je wakker met allemaal bewegende bulten in je hals.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zet ik m'n keukenspin even aan het werk. Die eet ze wel op.
Goed geheugenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar heb nu geen zin meer
Dat dat wordt bijgehouden![]()
Je hebt al een excuus voordat de dag überhaupt begonnen isquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik bedacht me net dat ik morgen niet kan sporten omdat ik maandag weer zwemtraining heb, dus ik heb net 6000 stapjes genomen te compenseren. Hopelijk keuren jullie dat goed
Maar wel vandaag gecompenseerdquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt al een excuus voordat de dag überhaupt begonnen is
ik zit op ruim 15k stapjes vandaag....quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik bedacht me net dat ik morgen niet kan sporten omdat ik maandag weer zwemtraining heb, dus ik heb net 6000 stapjes genomen te compenseren. Hopelijk keuren jullie dat goed
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Dochter van Linda de Mol.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Noa Vahle in Munchen bij de Champions leauge finale tussen PSG en Inter![]()
Klopt. Maar ze doet het volgens mij wel goed, maar ik weet niet of ze deze kans ook had gekregen als ze de dochter van Piet de Vries uit Winschoten was geweest...quote:
Ik ga wel naar de bios.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje van het padje met de volgorde.
Speciaal voor mij?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Linkin Park treed ook zo op voor de CL Finale@:Gianni61
Geen idee wat daar is gedaan. Niks van meegekregen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje van het padje met de volgorde.
Vorige week was de nieuwste film op tv, nu de oudste.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wat daar is gedaan. Niks van meegekregen.
Ik ook.quote:
1993quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook.
cd-rom. Dat klinkt heel erg oud.
Jong gestorven aan kanker.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:49 schreef CherryLips het volgende:
Het boek is echt geweldig. Pure horror.
Dat ruikt zo lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog geen regen te zien, maar ik ruik het wel
Ik zappte er toevallig langs. Even opnieuw opgestartquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Linkin Park treed ook zo op voor de CL Finale@:Gianni61
Is vd Vaart ooit weleens wèl enthousiast?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:58 schreef gianni61 het volgende:
Van basten en vd vaart zijn minder enthousiast
Ik heb de Duitser maar opgezet....quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:58 schreef gianni61 het volgende:
Van basten en vd vaart zijn minder enthousiast
Schijnbaar gisteravond bij de toppersquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is vd Vaart ooit weleens wèl enthousiast?
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schijnbaar gisteravond bij de toppers
Ik heb jurassic park weer opgezetquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb de Duitser maar opgezet....
Ik zie en hoor nog niksquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoor ook lichtjes gerommel in de lucht.
Zou het?
Scheelt mij zo water geven
Volgens de radar moet Limburg al verdronken en weggespoeld zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb jurassic park weer opgezet
[..]
Ik zie en hoor nog niks
Limburg had ditquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoor ook lichtjes gerommel in de lucht.
Zou het?
Scheelt mij zo water geven
Is allemaal meer noordelijk geweest blijkbaarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens de radar moet Limburg al verdronken en weggespoeld zijn
Ja die kijk ik bewust gewoon maar niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister de trailer van de nieuwe.
Spreek jij dialect?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Limburg had dit
[ afbeelding ]
tss AD wil niet meer dat je plaatjes kopidingest
neequote:
Geen ADje voor de sfeer dusquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Limburg had dit
[ afbeelding ]
tss AD wil niet meer dat je plaatjes kopidingest
het leven is te kort om nuchter te blijvenquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
het leven is te kort om nuchter te blijven
je hangt je was buiten in de nacht?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:30 schreef Ama het volgende:
Oke ik moet niet vergeten dat ik over een half uur mijn was buiten moet hangen.
zal jou eens buiten zettenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:30 schreef Ama het volgende:
Oke ik moet niet vergeten dat ik over een half uur mijn was buiten moet hangen.
De post waarvan je wist dat die zou komen..quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf dat niet. Dan gaat het geheid regenen.
Ik kan mijn was niet eens buiten hangen...quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben trots op jequote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net voor het eerst m'n herbruikbare gft-zak van de HEMA gebruikt en de eerste recensie is positief. En wat ben ik burgerlijk.
Trots op jouquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net voor het eerst m'n herbruikbare gft-zak van de HEMA gebruikt en de eerste recensie is positief. En wat ben ik burgerlijk.
quote:
quote:
Heb een klein afdakje boven de waslijnen, zolang het niet hard waait blijft dat wel droog.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik maar zoeken naar de knop om het op te slaanquote:
ik reken het goedquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weer een keer geen warm water hier
Was vorig jaar ook al. Of was dat nog dit jaar.. Had ik gewoon een paar dagen geen warm water. Gelukkig kon ik toen wel douchen op een kamer waar wel warm water was...quote:
Bijzonderquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook al. Of was dat nog dit jaar.. Had ik gewoon een paar dagen geen warm water. Gelukkig kon ik toen wel douchen op een kamer waar wel warm water was...
essssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssie esssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssiequote:
Ettooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
essssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssie esssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssie
Niet op dit tijdstip. Maar als er morgen nog steeds geen warm water is, kan ik het best wel vragen en zullen ze vast wel even een kamer voor me open doen. Nu zijn er natuurlijk al heel wat kamers leeg, omdat er nog maar 10 bewoners van de oorspronkeijke 23 zijn...quote:
Ja daarom. Dat zou dan geen probleem moeten zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet op dit tijdstip. Maar als er morgen nog steeds geen warm water is, kan ik het best wel vragen en zullen ze vast wel even een kamer voor me open doen. Nu zijn er natuurlijk al heel wat kamers leeg, omdat er nog maar 10 bewoners van de oorspronkeijke 23 zijn...
quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De post waarvan je wist dat die zou komen..
Omdat het eindelijk begint te regenenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht het wordt donker, mooi moment om nog wat planten te verplaatsen in de balkonbakken, want waarom niet
Whoop whoopquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omdat het eindelijk begint te regenen
It's da sound of da police!quote:
Dan maar snel gaan slapen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik wil wat rechtzetten. Vanochtend zei ik nog 9 nachtjes slapen, maar het zijn er dus nog 10.
Excuses voor het ongemak en verwarring.
Kan echt niet dit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik wil wat rechtzetten. Vanochtend zei ik nog 9 nachtjes slapen, maar het zijn er dus nog 10.
Excuses voor het ongemak en verwarring.
Ik zag het ook aan de overkant van de Rijn flitsen, maar dat zal wel niet deze kant op komen. Zuiden en oosten van Arnhem is volgens mij weer de sjaak.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje gerommel en een flits net. Klein buitje denk ik.
zoals altijdquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zag het ook aan de overkant van de Rijn flitsen, maar dat zal wel niet deze kant op komen. Zuiden en oosten van Arnhem is volgens mij weer de sjaak.
Je hoort allang in bed te liggen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:51 schreef bitterbal het volgende:
Helemaal niet gewend om zo laat nog buiten te zijn
Is het eng?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:51 schreef bitterbal het volgende:
Helemaal niet gewend om zo laat nog buiten te zijn
Ja was op een verjaardagquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoort allang in bed te liggen.
Wat heb je vanavond gegeten?
Komt door de rivieren en verhoging in het landschapquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zoals altijd
Maar goed. Was al bijna bang dat ik voor de kat z'n viool het balkon had opgeruimd.
Zo'n idee had ik al. Het gaat vrijwel altijd die kant op.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Komt door de rivieren en verhoging in het landschap
Ik zie het hier ook. Lijkt iets toe te nemen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga richting bed
Oh en @:cherrylips het flits beneden de Rijn, maar dat is wel.
Nou is al weer iemand aan het flippen in de metroquote:Op zaterdag 31 mei 2025 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel uitkijken hè.
Gelukkig is het nog wel lekker buiten.
Warme weer zijn er ook veel gekkies op straat.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou is al weer iemand aan het flippen in de metro
En het is gewoon zaterdagavond in Rotterdam, dat is gewoon normaal danquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Warme weer zijn er ook veel gekkies op straat.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou is al weer iemand aan het flippen in de metro
Ruziebuuf zal ook wel weer heetgebakerd zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
en lekker weer om op palingbeestjes te vissen.
Wodanwaffer zal ook wel gepeperde brokjes hebben gehadquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruziebuuf zal ook wel weer heetgebakerd zijn.
kun je lekker glaasjes whisky drinkenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:08 schreef bitterbal het volgende:
K wil straks gewoon slapen. Moet eerst nog duizend jaar op die vervangende bus wachten
Ik ben een alcoholvrije serpentquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kun je lekker glaasjes whisky drinken
Tegenwoordig is er ook alchoholloze Whisky/whiskeyquote:
Dan kun je net zo goed water met een beetje siroop drinken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er ook alchoholloze Whisky/whiskey
Geen idee. Ik drink nooit whisk(e)y ...quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed water met een beetje siroop drinken.
Heeft die speciaal op jou gewacht?quote:
Die wist gewoon dat jij in de metro zatquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hij kwam net aanrijden toen ik de metro uitkwam. Echt een geluk.
Ja denk het :pquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wist gewoon dat jij in de metro zat
Gekieteldquote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:35 schreef UitStraling het volgende:
Vroeger kon je als vrouw in je blote kont veilig met paard en wagen van Vlissingen naar Groningen rijden en tegenwoordig is het zowat een wonder om niet verkracht, vermoord, beroofd, gekieteld en lastig gevallen te worden om 'n stukje met het OV te reizen.
yeah de update waardoor we zeker weten dat het veilig is voor ons om op bed te gaanquote:
En zijn de buren allemaal netjes stil?quote:
ze heeft een vriendjequote:Op zondag 1 juni 2025 00:09 schreef Ama het volgende:
Hedwig heeft weinig zin om thuis te komen vannacht volgens mij.
Het is zaterdag dus die heeft een nachtje uit.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:09 schreef Ama het volgende:
Hedwig heeft weinig zin om thuis te komen vannacht volgens mij.
Ze is inmiddels terug.quote:Op zondag 1 juni 2025 00:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is zaterdag dus die heeft een nachtje uit.
Ja nog niet geïnstalleerd maar dacht in de sale dus laat ik hem maar kopenquote:Op zondag 1 juni 2025 01:13 schreef mschol het volgende:
Parkitect is leuke game hoor @:bitterbal
wel wennen aan al het decoreren
Morguhquote:Op zondag 1 juni 2025 07:40 schreef bitterbal het volgende:
Wilde nog langer slapen maar zat maar te piekeren over de dingen die ik nog moet doen
ja oven schoonmaken. Moet die lijst van zaken invullen voor de woning. en zorgen dat alles goed is voor de bezichtigingen als ik weer weg ben. En de komende dagen heb ik ook elke dag met mensen afgesprokenquote:
Druk leventje dus. Heb je het leven hier niet gemist nu je weer even terug bent?quote:Op zondag 1 juni 2025 07:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja oven schoonmaken. Moet die lijst van zaken invullen voor de woning. en zorgen dat alles goed is voor de bezichtigingen als ik weer weg ben. En de komende dagen heb ik ook elke dag met mensen afgesproken
nee eigenlijk nietquote:Op zondag 1 juni 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Druk leventje dus. Heb je het leven hier niet gemist nu je weer even terug bent?
Je bent daar al helemaal ingeburgerd. Hoe ben je daar eigenlijk zo terecht gekomen?quote:Op zondag 1 juni 2025 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee eigenlijk nietVind het wel leuk om iedereen te zien
vakantie. Wilde vroeger een keer op vakantie maar had niemand om mee te gaan dus toen dacht ik zal ik alleen gaanquote:Op zondag 1 juni 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent daar al helemaal ingeburgerd. Hoe ben je daar eigenlijk zo terecht gekomen?
Zo. Wat een vakantie al niet kan veroorzaken hè. Maar fijn dat het je gelukt isquote:Op zondag 1 juni 2025 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vakantie. Wilde vroeger een keer op vakantie maar had niemand om mee te gaan dus toen dacht ik zal ik alleen gaanMaar waar dan naar toe? Nou Thailand is het ideale land om alleen te gaan dus ticket gekocht , flink tegen @:ltvdk lopen stressen van wat heb ik nou gedaan
maar toch gegaan.
Nou perfectBen elk jaar terug gegaan sindsdien
ja tis gewoon een super makkelijk land om op vakantie te gaan. De thai hebben dat echt heel goed geregeld. Je kan bv ook niet echt verdwalen ofzo omdat er overal mogelijkheden voor je zijn om mee te reizen.quote:Op zondag 1 juni 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo. Wat een vakantie al niet kan veroorzaken hè. Maar fijn dat het je gelukt is
Waarom?quote:Op zondag 1 juni 2025 07:56 schreef mschol het volgende:
ps5 spelletje gekocht via de zaak.. (indiana jones, niet voor mijzelf duidelijk want geen ps5)
krijg ik factuur van 15 ipv 65 euro
O dat is slim bekeken. Maar voor toeristen. Hoe is het om als buitenlander daar te wonen. Wordt je makkelijk opgenomen door de bevolking?quote:Op zondag 1 juni 2025 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tis gewoon een super makkelijk land om op vakantie te gaan. De thai hebben dat echt heel goed geregeld. Je kan bv ook niet echt verdwalen ofzo omdat er overal mogelijkheden voor je zijn om mee te reizen.
In thailand als je bv met meerdere type verkeersopties moet zoals busjes en ferries dan geven ze een sticker en die moet je dan op je shirt plakken. En elke eindbestemming heeft een eigen code. Dus de chauffeur van het busje of personeel van de boot weet dan waar je naar toe moet. Doen ze heel slim
Dat is nog al een verschil.quote:Op zondag 1 juni 2025 07:56 schreef mschol het volgende:
ps5 spelletje gekocht via de zaak.. (indiana jones, niet voor mijzelf duidelijk want geen ps5)
ja eiland waar ik zit zitten vrijwel alleen maar buitenlanders.. Maar denk over het algemeen blijf je altijd een gast in hun land. Ze zullen je met respect behandelen maar je wel altijd je plek weten.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is slim bekeken. Maar voor toeristen. Hoe is het om als buitenlander daar te wonen. Wordt je makkelijk opgenomen door de bevolking?
Ja zo is ieder land anders natuurlijk.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eiland waar ik zit zitten vrijwel alleen maar buitenlanders.. Maar denk over het algemeen blijf je altijd een gast in hun land. Ze zullen je met respect behandelen maar je wel altijd je plek weten.
totaal anders dan hier
waarschijnlijk omdat ik gisteren nog een flink aantal uren op de zaak heb geholpen (en ik bestel verder zelden wat via de zaak)quote:
absoluutquote:
Ja en dan kan je altijd zeggen, de rest heb ik voor je betaaldquote:Op zondag 1 juni 2025 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ik gisteren nog een flink aantal uren op de zaak heb geholpen (en ik bestel verder zelden wat via de zaak)
[..]
absoluut
ik was al niet van plan de game volledig zelf te betalen (degene die em wilde mocht ook de helft bijdragen)
maar nu mag die hem volledig betalen
ohh het was een cadeautje van je werk?quote:Op zondag 1 juni 2025 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ik gisteren nog een flink aantal uren op de zaak heb geholpen (en ik bestel verder zelden wat via de zaak)
[..]
absoluut
ik was al niet van plan de game volledig zelf te betalen (degene die em wilde mocht ook de helft bijdragen)
maar nu mag die hem volledig betalen
soort van i guess, iig heel onverwachtquote:Op zondag 1 juni 2025 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh het was een cadeautje van je werk?
dat voordeel zat er al in.. (consumentenprijs gaat richting 80 euro)quote:Op zondag 1 juni 2025 08:27 schreef bitterbal het volgende:
dacht misschien inkoop voordeel of zoiets
oh dat scheelt ook al ja. Wat duur zijn die spellen dan ook?quote:Op zondag 1 juni 2025 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dat voordeel zat er al in.. (consumentenprijs gaat richting 80 euro)
80 euro is de nieuwe adviesprijs sinds een paar jaar, er zijn nog wel momwnten waar het goedkoper is hoor maar ze zijn gemiddeld wel tientje of 2 duurder gewordenquote:Op zondag 1 juni 2025 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat scheelt ook al ja. Wat duur zijn die spellen dan ook?
Jij en stressen? Daar kan ik me helemaal niks bij voorstellenquote:Op zondag 1 juni 2025 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vakantie. Wilde vroeger een keer op vakantie maar had niemand om mee te gaan dus toen dacht ik zal ik alleen gaanMaar waar dan naar toe? Nou Thailand is het ideale land om alleen te gaan dus ticket gekocht , flink tegen @:ltvdk lopen stressen van wat heb ik nou gedaan
maar toch gegaan.
Nou perfectBen elk jaar terug gegaan sindsdien
Oh voortaan de PS5 games via jou kopen dusquote:Op zondag 1 juni 2025 07:56 schreef mschol het volgende:
ja viel ook allemaal wel toch grmblquote:Op zondag 1 juni 2025 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij en stressen? Daar kan ik me helemaal niks bij voorstellen
quote:Op zondag 1 juni 2025 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh voortaan de PS5 games via jou kopen dus
Heb het geloof ik grotendeels allemaal verdrongenquote:
was dat een soort van koffer ervaring voor jou?quote:Op zondag 1 juni 2025 08:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het geloof ik grotendeels allemaal verdrongen
koffer ervaring ? vertelquote:Op zondag 1 juni 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was dat een soort van koffer ervaring voor jou?
Denk misschien zelfs nog wel ergerquote:Op zondag 1 juni 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was dat een soort van koffer ervaring voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |