Bed al verschoond??quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:44 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik nog even het balkon stofzuigen.
hier krijg ik een error vanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:44 schreef CherryLips het volgende:
Nu moet ik nog even het balkon stofzuigen.
oh ik dacht dat je dat meestal op zaterdag deed...quote:
even lieveheersbeestjes op jezelf zettenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik net wel leuk met die kamperfoelie lopen stoeien, maar die zat onder de luis en nu KRIEBELT ALLES.
Die gaan eitjes leggen, morgenvroeg schrik je wakker met allemaal bewegende bulten in je hals.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik net wel leuk met die kamperfoelie lopen stoeien, maar die zat onder de luis en nu KRIEBELT ALLES.
Nee, nog steeds zonquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:18 schreef essnhills het volgende:
@:gianni61 zijn die zware buien boven Limboland nu ook bij jou?
Hier ook zonquote:
*smelt*quote:He’s pretty cheerful though. Puppies still annoying but I make time to give him extra attention. He loves to sit on my lap. He snuggles right in, rests his whole body against me (despite the heat!) and puts his head under my chin. Not long now until it’s your turn! ❤
Welke smaak Pims?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga thee zetten en een kudde Pim's eten
Ik heb nog mini magnums in het vriesvakje liggenquote:
Sinaasappelquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke smaak Pims?
[..]
Ik heb nog mini magnums in het vriesvakje liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |