O dat is slim bekeken. Maar voor toeristen. Hoe is het om als buitenlander daar te wonen. Wordt je makkelijk opgenomen door de bevolking?quote:Op zondag 1 juni 2025 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tis gewoon een super makkelijk land om op vakantie te gaan. De thai hebben dat echt heel goed geregeld. Je kan bv ook niet echt verdwalen ofzo omdat er overal mogelijkheden voor je zijn om mee te reizen.
In thailand als je bv met meerdere type verkeersopties moet zoals busjes en ferries dan geven ze een sticker en die moet je dan op je shirt plakken. En elke eindbestemming heeft een eigen code. Dus de chauffeur van het busje of personeel van de boot weet dan waar je naar toe moet. Doen ze heel slim
Dat is nog al een verschil.quote:Op zondag 1 juni 2025 07:56 schreef mschol het volgende:
ps5 spelletje gekocht via de zaak.. (indiana jones, niet voor mijzelf duidelijk want geen ps5)
krijg ik factuur van 15 ipv 65 euro
ja eiland waar ik zit zitten vrijwel alleen maar buitenlanders.. Maar denk over het algemeen blijf je altijd een gast in hun land. Ze zullen je met respect behandelen maar je wel altijd je plek weten.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is slim bekeken. Maar voor toeristen. Hoe is het om als buitenlander daar te wonen. Wordt je makkelijk opgenomen door de bevolking?
Ja zo is ieder land anders natuurlijk.quote:Op zondag 1 juni 2025 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eiland waar ik zit zitten vrijwel alleen maar buitenlanders.. Maar denk over het algemeen blijf je altijd een gast in hun land. Ze zullen je met respect behandelen maar je wel altijd je plek weten.
totaal anders dan hier
waarschijnlijk omdat ik gisteren nog een flink aantal uren op de zaak heb geholpen (en ik bestel verder zelden wat via de zaak)quote:
absoluutquote:
Ja en dan kan je altijd zeggen, de rest heb ik voor je betaaldquote:Op zondag 1 juni 2025 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ik gisteren nog een flink aantal uren op de zaak heb geholpen (en ik bestel verder zelden wat via de zaak)
[..]
absoluut
ik was al niet van plan de game volledig zelf te betalen (degene die em wilde mocht ook de helft bijdragen)
maar nu mag die hem volledig betalen
ohh het was een cadeautje van je werk?quote:Op zondag 1 juni 2025 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ik gisteren nog een flink aantal uren op de zaak heb geholpen (en ik bestel verder zelden wat via de zaak)
[..]
absoluut
ik was al niet van plan de game volledig zelf te betalen (degene die em wilde mocht ook de helft bijdragen)
maar nu mag die hem volledig betalen
soort van i guess, iig heel onverwachtquote:Op zondag 1 juni 2025 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh het was een cadeautje van je werk?
dat voordeel zat er al in.. (consumentenprijs gaat richting 80 euro)quote:Op zondag 1 juni 2025 08:27 schreef bitterbal het volgende:
dacht misschien inkoop voordeel of zoiets
oh dat scheelt ook al ja. Wat duur zijn die spellen dan ook?quote:Op zondag 1 juni 2025 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dat voordeel zat er al in.. (consumentenprijs gaat richting 80 euro)
80 euro is de nieuwe adviesprijs sinds een paar jaar, er zijn nog wel momwnten waar het goedkoper is hoor maar ze zijn gemiddeld wel tientje of 2 duurder gewordenquote:Op zondag 1 juni 2025 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat scheelt ook al ja. Wat duur zijn die spellen dan ook?
Jij en stressen? Daar kan ik me helemaal niks bij voorstellenquote:Op zondag 1 juni 2025 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vakantie. Wilde vroeger een keer op vakantie maar had niemand om mee te gaan dus toen dacht ik zal ik alleen gaanMaar waar dan naar toe? Nou Thailand is het ideale land om alleen te gaan dus ticket gekocht , flink tegen @:ltvdk lopen stressen van wat heb ik nou gedaan
maar toch gegaan.
Nou perfectBen elk jaar terug gegaan sindsdien
Oh voortaan de PS5 games via jou kopen dusquote:Op zondag 1 juni 2025 07:56 schreef mschol het volgende:
ps5 spelletje gekocht via de zaak.. (indiana jones, niet voor mijzelf duidelijk want geen ps5)
krijg ik factuur van 15 ipv 65 euro
ja viel ook allemaal wel toch grmblquote:Op zondag 1 juni 2025 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij en stressen? Daar kan ik me helemaal niks bij voorstellen
quote:Op zondag 1 juni 2025 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh voortaan de PS5 games via jou kopen dus
Heb het geloof ik grotendeels allemaal verdrongenquote:
was dat een soort van koffer ervaring voor jou?quote:Op zondag 1 juni 2025 08:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het geloof ik grotendeels allemaal verdrongen
koffer ervaring ? vertelquote:Op zondag 1 juni 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was dat een soort van koffer ervaring voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |