Je hebt al een excuus voordat de dag überhaupt begonnen isquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik bedacht me net dat ik morgen niet kan sporten omdat ik maandag weer zwemtraining heb, dus ik heb net 6000 stapjes genomen te compenseren. Hopelijk keuren jullie dat goed
Maar wel vandaag gecompenseerdquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt al een excuus voordat de dag überhaupt begonnen is
ik zit op ruim 15k stapjes vandaag....quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik bedacht me net dat ik morgen niet kan sporten omdat ik maandag weer zwemtraining heb, dus ik heb net 6000 stapjes genomen te compenseren. Hopelijk keuren jullie dat goed
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Dochter van Linda de Mol.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Noa Vahle in Munchen bij de Champions leauge finale tussen PSG en Inter![]()
Klopt. Maar ze doet het volgens mij wel goed, maar ik weet niet of ze deze kans ook had gekregen als ze de dochter van Piet de Vries uit Winschoten was geweest...quote:
Ik ga wel naar de bios.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje van het padje met de volgorde.
Speciaal voor mij?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Linkin Park treed ook zo op voor de CL Finale@:Gianni61
Geen idee wat daar is gedaan. Niks van meegekregen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje van het padje met de volgorde.
Vorige week was de nieuwste film op tv, nu de oudste.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wat daar is gedaan. Niks van meegekregen.
Ik ook.quote:
1993quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook.
cd-rom. Dat klinkt heel erg oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |