O schrok al ppffffquote:
Manmanmanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:10 schreef Homijn het volgende:
Ik heb het deze maand te goed gedaanIk dreig gewoon 34e te worden, in plaats van 37e.
Bij mij gaat er regelmatig wat fout als ik app. Mijn mobiel maakt er van woorden andere woorden dan ik typequote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
PC is wat anders maar mobiel gebruik ik weinig
Je hebt het geweldig gedaan deze maand, hulde aan BolkHomijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:10 schreef Homijn het volgende:
Ik heb het deze maand te goed gedaanIk dreig gewoon 34e te worden, in plaats van 37e.
Jaja, daar trappen we niet meer in hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij mij gaat er regelmatig wat fout als ik app. Mijn mobiel maakt er van woorden andere woorden dan ik type
Je moet niets tegen je zin in doen natuurlijkquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jaja, daar trappen we niet meer in hoor
ik doe nooit auto correctie dus het kost vaak heel veel tijd om alles weer te corrigeren met mijn ADD hoofdquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij mij gaat er regelmatig wat fout als ik app. Mijn mobiel maakt er van woorden andere woorden dan ik type
Je begon aan dit bericht om 15:46 ?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik doe nooit auto correctie dus het kost vaak heel veel tijd om alles weer te corrigeren met mijn ADD hoofd
Ik moet leren om te kijken voor ik verzend maar ik tik en hoppa wegquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik doe nooit auto correctie dus het kost vaak heel veel tijd om alles weer te corrigeren met mijn ADD hoofd
Ik check het vrijwel altijd , en dan nog verbeter ik vaak de zinnen in een editquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet leren om te kijken voor ik verzend maar ik tik en hoppa weg
I know uquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan snap ik dat je de pest hebt aan Appenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik check het vrijwel altijd , en dan nog verbeter ik vaak de zinnen in een edit
Nu 12quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
I know u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
O, dat valt mij niet tegen eerlijk gezegdquote:
Een drama is hetquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je de pest hebt aan Appen
Overdag heb ik het op mijn laptop staan, dat gaat velen malen beter dan op de foon.
Komen er nog een paar meer ahgiquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat valt mij niet tegen eerlijk gezegd
Gezelligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |