SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you![]()
Is er kermis?Don't follow me. I am lost too
Meer, meer, meer...quote:Don't follow me. I am lost too
Dan ben je toch wel wanhopig dat je daar voor naar zo club moetquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wij gaan tieten kijken vannacht
thuiswedstrijdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Waarom gaan jullie ook?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat dat wel mee gaat vallenquote:
Vooral vanavond het lapohuntenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Roosquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veel plezier bij de meet allen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zag de foto net!quote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Jep!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
O hoe dat dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk telkens dat je het dan tegen mij hebtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke foto?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk stiekem zomaar stil in mijn hoofd hé dat ze Roos heetquote:
Well, life can be a riot
Die aan 't begin van dit topic gepost werd.quote:Well, life can be a riot
Denken
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zijnquote:
Well, life can be a riot
O dat zou kunnenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk stiekem zomaar stil in mijn hoofd hé dat ze Roos heetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Head and shoulders reclame Ik wist niet dat je roos hadquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk stiekem zomaar stil in mijn hoofd hé dat ze Roos heet![]()
Volgens mij zijn dat geen users toch? Neem aan dat men die hier niet gaat postenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die aan 't begin van dit topic gepost werd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is echt een van de meest kutte reclames van 't jaar.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Head and shoulders reclame Ik wist niet dat je roos hadWell, life can be a riot
Er zijn helemaal geen leuke reclames meerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is echt een van de meest kutte reclames van 't jaar.![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Denk stiekem zomaar stil in mijn hoofd hé dat ze Roos heet
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Tuurlijk niet. Is gewoon een random foto van internet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat geen users toch? Neem aan dat men die hier niet gaat posten
F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik snap hem alquote:
Nee er is niks meer zo als de reclames van Fruit Joy van vroeger en Hariboquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen leuke reclames meer
Well, life can be a riot
Ervaringsdeskundige?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:02 schreef SwJ het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Is gewoon een random foto van internet.
cannabisquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee er is niks meer zo als de reclames van Fruit Joy van vroeger en Haribo
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ben er niet zo bij, er is hier van alles aan de hand waar mijn hoofd mee bezig is.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hariboquote:
Ja, ik neem aan als menigeen dit had geweten er geen zak meer in de schappen had gelegenquote:
Was ook maar bij een paar zakken toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan als menigeen dit had geweten er geen zak meer in de schappen had gelegen![]()
Hoef het allebei nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan als menigeen dit had geweten er geen zak meer in de schappen had gelegen![]()
![]()
Ik heb idd ergens gelezen dat er ook een groep was die daar op zoek naar warenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan als menigeen dit had geweten er geen zak meer in de schappen had gelegen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
High wordenquote:Well, life can be a riot
Peter Jan Rens vroeger
Peter Jan Rens nu
Well, life can be a riot
Dat geloof ik graagquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb idd ergens gelezen dat er ook een groep was die daar op zoek naar waren
Ik blow eigenlijk al een hele tijd niet meerquote:![]()
Wel te lang gedaanMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nooit gedaan ook geen andere drugsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik blow eigenlijk al een hele tijd niet meer![]()
Wel te lang gedaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik neem aan dat voor ze het bekend maakte de zakken al wel uit de schappen warenquote:
Ik denk het wel maar ik moest wel lachen toen ik het lasquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat voor ze het bekend maakte de zakken al wel uit de schappen waren
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja snap ikquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk het wel maar ik moest wel lachen toen ik het lasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar ik heb ook wel meteen mijn zoon geapptquote:![]()
Maakte me wel een klein beetje zorgen voor mijn kleindochter![]()
Maar het ging om de colaflesjes met suiker en zij hebben altijd die zonder suiker
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gelukkigquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ik heb ook wel meteen mijn zoon geappt![]()
Maar het ging om de colaflesjes met suiker en zij hebben altijd die zonder suiker![]()
![]()
Dan op zoek naar bierquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waar zijn jullie op tilburg? Zie geen piano![]()
Ja dat snap ik, dan gaan alle alarmbellen rinkelenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ik heb ook wel meteen mijn zoon geappt![]()
Maar het ging om de colaflesjes met suiker en zij hebben altijd die zonder suikerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja echt welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, dan gaan alle alarmbellen rinkelen![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
DIe was er ook niet meer Ga maar heel hard BOLK roepen BOLK waar zijn jullieeeeeeeequote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waar zijn jullie op tilburg? Zie geen pianoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yuki eruit.Don't follow me. I am lost too
Je bent ook echt naar Tilburg gegaan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waar zijn jullie op tilburg? Zie geen piano
F.K.A. SuperwormJim![]()
Ja hoe doe je dat nu he
Je zoekt mensen en je kan ze niet vinden
Dan sta je daar Grrrrrrrr of Hemarookworst, If KillemWieft of Jellybelly waar zijn jullie
Ze verklaren je gelijk voor gek
De rest zit nu gniffelend thuis in de appgroep te genieten met een glaasje ranja.quote:
F.K.A. SuperwormJim![]()
Steukertquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:25 schreef SwJ het volgende:
[..]
De rest zit nu gniffelend thuis in de appgroep te genieten met een glaasje ranja.
Och heden. Nou weet ik meteen wat ik hieraan hebquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:25 schreef SwJ het volgende:
[..]
De rest zit nu gniffelend thuis in de appgroep te genieten met een glaasje ranja.![]()
WAT ERRUG!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:26 schreef mario390 het volgende:
nog en platz gevallen![]()
bedankt swj dat ik geen kans optop 10 had
F.K.A. SuperwormJim![]()
Het is SwJ.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:26 schreef mario390 het volgende:
F.K.A. SuperwormJim![]()
Zorgen dat je vanavond de lapo hebt sta je gelijk op 1quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:26 schreef mario390 het volgende:
Ranj met een rietjequote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:25 schreef SwJ het volgende:
[..]
De rest zit nu gniffelend thuis in de appgroep te genieten met een glaasje ranja.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Altijd wel iemand die erin traptquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:25 schreef SwJ het volgende:
[..]
De rest zit nu gniffelend thuis in de appgroep te genieten met een glaasje ranja.![]()
![]()
Ga ik sowieso doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zorgen dat je vanavond de lapo hebt sta je gelijk op 1
F.K.A. SuperwormJim![]()
Ze gingen daar ergens bierdrinken toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Och heden. Nou weet ik meteen wat ik hieraan hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niemand reageert, blijkbaar niet hahaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gingen daar ergens bierdrinken toch?![]()
In ruil voor een live feed, wil ik best wat punten aan m geven.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:28 schreef maily het volgende:
[..]
daar gaat weer een mes in de radiator, zijn muis tegen de deur, zijn pc door het raam
F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik heb geen appgroepquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:25 schreef SwJ het volgende:
[..]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Och heden. Nou weet ik meteen wat ik hieraan hebVerzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locatiesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarschijnlijk bij LOCquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niemand reageert, blijkbaar niet haha![]()
![]()
Ik heb begrepen dat appgroepjes weleens ruzie krijgenquote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Die zitten ook niet hier als ze samen zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niemand reageert, blijkbaar niet hahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh jee heb ik ff mazzelquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat appgroepjes weleens ruzie krijgen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
We zijn verder gelopen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niemand reageert, blijkbaar niet haha
Zit je in de app groep?
We gaan iig zo naar Spoorpark. Google Maps weet het wel.
Nu bij AH XL.
Ik ben niet mee naar binnen, vandaar
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Kben nu al ergens anders naar toequote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:38 schreef Sally het volgende:
[..]
We zijn verder gelopen.
Zit je in de app groep?
We gaan iig zo naar Spoorpark. Google Maps weet het wel.
Nu bij AH XL.
Ik ben niet mee naar binnen, vandaar![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kben nu al ergens anders naar toe![]()
![]()
Ik ook niet en heb er ook geen behoefte aan, er zijn ook mmessenger groepjes heb ik gehoordquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O is die er ook al Veel meets momenteel niet meer b ij te houdenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als mod moet je wel goed op de hoogte blijven.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is die er ook al Veel meets momenteel niet meer b ij te houdenHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
O dat doe je snel je kan altijd nog elders aan sluitenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kben nu al ergens anders naar toeVerzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locatiesDaarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuurDe volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben hier geen mod, dat is het pakkie aan van SwJquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:44 schreef notturna het volgende:
[..]
Als mod moet je wel goed op de hoogte blijven.
@JustinKquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat doe je snel je kan altijd nog elders aan sluitenVerzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locatiesDaarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuurDe volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!![]()
![]()
![]()
Die heeft vakantie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23[/url] schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Oh jammer!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kben nu al ergens anders naar toeOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Volgens mij wil ze met je naar de meetquote:
Gezelliquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze met je naar de meet![]()
![]()
Met hoeveel zijn jullie nu?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh maar dat maakt toch niet uit? Een mod moet alles overzienquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod, dat is het pakkie aan van SwJ
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Zellufquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh maar dat maakt toch niet uit? Een mod moet alles overzien![]()
![]()
Nee hoor ik kan hier rustig met mijn ogen dicht gaan zittenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:50 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh maar dat maakt toch niet uit? Een mod moet alles overzien
Ik verdenk @SwJ er stiekem van dat hij op een afstandje de meet in de gaten houdtTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Welke meet?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik verdenk @:swj er stiekem van dat hij op een afstandje de meet in de gaten houdt![]()
Die bij mij thuis. Ben je niet uitgenodigd?quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee ik word overal buiten gehoudenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die bij mij thuis. Ben je niet uitgenodigd?![]()
Soms ook maar beter ookquote:
Volgens mij blijf jij voor de puntjes thuis.quote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ja heb er nog wel een aantal nodigquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Volgens mij blijf jij voor de puntjes thuis.![]()
Heeft hij niet meer nodig, staat met kop en kont boven aan en vandaag is de laatste speeldag van deze maandquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:59 schreef notturna het volgende:
[..]
Volgens mij blijf jij voor de puntjes thuis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja stel je voor ik haal je nog in........... o wachtquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja stel je voor ik haal je nog in........... o wacht![]()
![]()
Ik ben sowieso geen beller of apperquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet en heb er ook geen behoefte aan, er zijn ook mmessenger groepjes heb ik gehoord
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik app wel maar niet in een groepje van hierquote:
Maar ik heb er wel de pest aan hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Postduifquote:
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Dat typen alleen al , mijn grote valkuil op een mobieltje. Ik praat lieverquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik app wel maar niet in een groepje van hier
Maar ik heb er wel de pest aan hoor.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb er nog ruim 400 tegoed van gisteren, die mag jij wel hebbenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ben zelf uit de top50 gedonderd. Kan jij wat schenken aan mij?Even aan @SwJ vragen.
![]()
Enne hallootjes allemaal
Hey lekkerdingquote:
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik ben best een apper. Achter de computer met WhatsApp Web, heerlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat typen alleen al , mijn grote valkuil op een mobieltje. Ik praat liever
Als ik niet achter de PC zit dan stuur ik vaker voicememo's.Well, life can be a riot
Gewoon voor het volle pond gaanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft hij niet meer nodig, staat met kop en kont boven aan en vandaag is de laatste speeldag van deze maandHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Is ook zo, daarom bel ik ook liever dan dat ik app.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat typen alleen al , mijn grote valkuil op een mobieltje. Ik praat lieverWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hello Lovelyquote:
Honijnquote:
Meen je niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoimijnquote:
Don't follow me. I am lost too
Hey Dottekequote:
PC is wat anders maar mobiel gebruik ik weinigquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben best een apper. Achter de computer met WhatsApp Web, heerlijk.
Als ik niet achter de PC zit dan stuur ik vaker voicememo's.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb het deze maand te goed gedaanIk dreig gewoon 34e te worden, in plaats van 37e.
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
O schrok al ppffffquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Manmanmanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:10 schreef Homijn het volgende:
Ik heb het deze maand te goed gedaanIk dreig gewoon 34e te worden, in plaats van 37e.
![]()
![]()
Bij mij gaat er regelmatig wat fout als ik app. Mijn mobiel maakt er van woorden andere woorden dan ik typequote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
PC is wat anders maar mobiel gebruik ik weinig
Je hebt het geweldig gedaan deze maand, hulde aan BolkHomijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:10 schreef Homijn het volgende:
Jaja, daar trappen we niet meer in hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij mij gaat er regelmatig wat fout als ik app. Mijn mobiel maakt er van woorden andere woorden dan ik type![]()
![]()
Je moet niets tegen je zin in doen natuurlijkquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jaja, daar trappen we niet meer in hoor
ik doe nooit auto correctie dus het kost vaak heel veel tijd om alles weer te corrigeren met mijn ADD hoofdquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij mij gaat er regelmatig wat fout als ik app. Mijn mobiel maakt er van woorden andere woorden dan ik type
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je begon aan dit bericht om 15:46 ?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik doe nooit auto correctie dus het kost vaak heel veel tijd om alles weer te corrigeren met mijn ADD hoofd![]()
![]()
Ik moet leren om te kijken voor ik verzend maar ik tik en hoppa wegquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik doe nooit auto correctie dus het kost vaak heel veel tijd om alles weer te corrigeren met mijn ADD hoofd
Ik check het vrijwel altijd , en dan nog verbeter ik vaak de zinnen in een editquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet leren om te kijken voor ik verzend maar ik tik en hoppa weg
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
I know uquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan snap ik dat je de pest hebt aan Appenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik check het vrijwel altijd , en dan nog verbeter ik vaak de zinnen in een edit
Overdag heb ik het op mijn laptop staan, dat gaat velen malen beter dan op de foon.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu 12quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
I know u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
O, dat valt mij niet tegen eerlijk gezegdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een drama is hetquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je de pest hebt aan Appen
Overdag heb ik het op mijn laptop staan, dat gaat velen malen beter dan op de foon.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Komen er nog een paar meer ahgiquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat valt mij niet tegen eerlijk gezegdOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Gezelligquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja opzich wel, alhoewel ik nu lekker binnen zitquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ook lekker
Van het mooie weer aan het genieten?![]()
![]()
Ja ik nu ookquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:34 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja opzich wel, alhoewel ik nu lekker binnen zit
Maar drstraks lekker buiten geweest![]()
![]()
Heerlijkquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik nu ook
Maar drstraks lekker buiten geweest![]()
![]()
Ik krijg net live beelden door uit TilburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:40 schreef JustinK het volgende:
Ik krijg net live beelden door uit TilburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bedankt, bedankt. Ik bedank kdaalder, het vliegend spaghettimonster, etc.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het geweldig gedaan deze maand, hulde aan BolkHomijnMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Emotioneel moment welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
Bedankt, bedankt. Ik bedank kdaalder, het vliegend spaghettimonster, etc.![]()
Zo, klaar met behangen en zojuist een spareribschotel achter de kiezen. Lekker met de benen omhoog in de tuin
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Klinkt niet verkeerdquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:44 schreef StevenHyde het volgende:
Zo, klaar met behangen en zojuist een spareribschotel achter de kiezen. Lekker met de benen omhoog in de tuin![]()
![]()
Ik had de spareribs opgegeten en de schotel laten staanquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:44 schreef StevenHyde het volgende:
Zo, klaar met behangen en zojuist een spareribschotel achter de kiezen. Lekker met de benen omhoog in de tuin
Nee was het ook niet. Ze hadden er ook goed veel friet bij gedaan, heerlijkquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Foto anders geloof ik niet dat je daar bentquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nep foto incomingquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Foto anders geloof ik niet dat je daar bent![]()
![]()
Als je moeder je een glaasje ranja komt brengen op je kamer, is dat nog geen meet.quote:F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik heb uit betrouwbare bron dat er om 18:30 uur weer uitzending is op Radio 49En dat iedereen welkom is om mee te luisteren.
* Homijn wil ook weleens een puntMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ja bolk en proostI'm surrounded by morons!
Spambarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar spam
[ afbeelding ]
Hot boy, in alle opzichten.![]()
![]()
![]()
Proost 🥃quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een leukerdquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar spam
[ afbeelding ]
Hot boy, in alle opzichten.![]()
Ik had een hele spannende situatie zo vanmiddag. Op mijn dochters kamer miste een stuk plint. Dus kwamen met t idee om dan de plint op mijn werkkamer te pakken, die achter de kast. Omdat je die toch niet ziet. Moest ik dus mijn kast (zo'n volle ikea vakjeskast met 25 vakken naar voren schuiven). Maar toen dacht ik ooooooo shit mijn geheimen op de kast vallen straksquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
25 dozen bastogne?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik had een hele spannende situatie zo vanmiddag. Op mijn dochters kamer miste een stuk plint. Dus kwamen met t idee om dan de plint op mijn werkkamer te pakken, die achter de kast. Omdat je die toch niet ziet. Moest ik dus mijn kast (zo'n volle ikea vakjeskast met 25 vakken naar voren schuiven). Maar toen dacht ik ooooooo shit mijn geheimen op de kast vallen straks
Trust nobody![]()
Morgen lukt het vast wel weer ,wat vandaag niet lukteLet's take the long way home, love is burning slowly
Hope soquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:02 schreef Lovely het volgende:
Morgen lukt het vast wel weer ,wat vandaag niet lukte
Trust nobody![]()
Komt wel goedquote:
Down this country road tonight. 🎵
Forum Opties Forumhop: Hop naar: