Hihi, het is gekregen, niet gekocht.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:18 schreef Bombvis het volgende:
Gewoon op de grond gooien en op gaan stampen. Moeder huilen natuurlijk, maar het is toch jouw kind?
Vast menig etentje geweest die TS heeft moeten betalen, dus in zekere zinquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hihi, het is gekregen, niet gekocht.
Dan is erop stampen not done
wanneerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik vind het leuker als je "me" zegt ipv "men".
In deze OP en van bepaalde figuren op WhatsApp.quote:
* Ik ben de pil vergeten *quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:52 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Gefeliciteerd.
Je bent erin getrapt.
😂😂quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
In deze OP en van bepaalde figuren op WhatsApp.
Dat is dus nog maar de vraag. Niet van TS, maar mogelijk wel van zijn vriendin.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:24 schreef Puzzie het volgende:
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter.
Hij kan toch doen alsof het zijn kind is?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is dus nog maar de vraag. Niet van TS, maar mogelijk wel van zijn vriendin.
Van harte met de geboorte Rugdopey. Dat zijn de dingen des levens om voor een kleine zuigeling te zorgen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:53 schreef Rugdopey het volgende:
twee weken geleden ben ik vader geworden met men meissie komt veel op ons af en het is best een lieve dochter. maar iedereen vraagt en is het de mooiste tijd van leven??? ik moet eerlijk zeggen valt tot nu toe vies tegen. men vriendin zit de hele tijd met kraam visite te kleppen en ik moet meestal de fles geven. in de nacht elke keer als ze huilt moet ik eruit soms wel 8 keer en mn vriendin gewoon verder tukken met oordoppen in. ook niet gek want zij zorgt overdag voor haar maar toch wel wennen zo.
tevens kind lijkt niet op mij maar denk wel dat het van mij is
Dat zou wel kwalijk zijn. Ga je hier nog actief actie op ondernemen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:53 schreef Rugdopey het volgende:
twee weken geleden ben ik vader geworden met men meissie komt veel op ons af en het is best een lieve dochter. maar iedereen vraagt en is het de mooiste tijd van leven??? ik moet eerlijk zeggen valt tot nu toe vies tegen. men vriendin zit de hele tijd met kraam visite te kleppen en ik moet meestal de fles geven. in de nacht elke keer als ze huilt moet ik eruit soms wel 8 keer en mn vriendin gewoon verder tukken met oordoppen in. ook niet gek want zij zorgt overdag voor haar maar toch wel wennen zo.
Wij hebben een glazenwasserquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Je krijgt er zoveel voor terug 🤣🤣🤣🤣
Ik heb er ondertussen drie en het moet gezegd worden, ik kan het iedereen afraden.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:39 schreef FL_Freak het volgende:
Gefeliciteerd.
Moet er zelf niet aan denken om kinderen te krijgen
Ik durf niet op de link te klikken.quote:Op maandag 2 juni 2025 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit stukje gaat ook over postnatale abortus.
Ik proef enige twijfel.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:53 schreef Rugdopey het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |