Daar ben ik nog niet uit, door de aluminium strips op de achterkant zit er al geen beweging meer in. Het zou dus puur esthetisch zijn. Misschien morgen er een paar afgeslepen spijkerkoppen op lijmen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:32 schreef BE het volgende:
Vraag naar de bekende weg, denk ik, ga je ze wel ook onderaan nog nagelen? Puur uit 'symmetrie' oogpunt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:46 schreef Six. het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet uit, door de aluminium strips op de achterkant zit er al geen beweging meer in. Het zou dus puur esthetisch zijn. Misschien morgen er een paar afgeslepen spijkerkoppen op lijmen.
Hmmm permanent marker, de perfecte oplossing voor een tijdelijke marker. Top idee.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 07:39 schreef Six. het volgende:
[..]
Hmmm permanent marker, de perfecte oplossing voor een tijdelijke marker. Top idee.
😂
Beitsen kan ook maar ik heb eerder een eindresultaat in gedachten dat er helemaal hetzelfde uitziet. Maar Six. zal hier zelf ook wel iets van vindenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:07 schreef AnneX het volgende:
…”niét onbehandeld hout…” moet ik lang nadenken.
Eerder postte ik dat een donkere bies een fraaie afwerking is…
Je kunt het ook beitsen. Toch!? Lakken is gronden, en schuren en lakken en repeat x 2.
Mooi hè?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:38 schreef Leandra het volgende:
Oh, een verstopdeur ook echt!![]()
Ik zag het pas toen ik inzoomde, maar prachtig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |