Nog erger. Het is niet eens met mij overlegd.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
1 mod dus???? het is erger als ik dacht, niet eens overlegd met FA ofzo?
Wat zit je nou moeilijk te doenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:06 schreef kree het volgende:
haha nou we wachten maar van 1 mod af dan wanneer ie jeuk aan zijn ballen krijgt om dit weer dicht te gooien.
ik ga naar andere topic.
er is savonds geen bal meer op tvquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo zag je de laatste dagen lekker lapohunten en bolken.
Mag ook, maar ben dat van jou niet meer gewend
Dit is toch echt te gênant voor woordenquote:
nah denk weten ze al en heb mijn punt gemaakt. snap niet dat zoveel het hier mee eens zijn trouwens. tis dictatuur en van 1 iemand afhankelijk ten top.quote:
Hoe durven zequote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nog erger. Het is niet eens met mij overlegd.
ja maarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat zit je nou moeilijk te doen
het is open
en jij bent de enigste die het er moeilijk mee heeft
Waarom zo moeilijk doen? Laat het los
Klopt de tv is waardeloos, we komen nu weer in de tijd van de herhalingenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is savonds geen bal meer op tv
en op 1 avond na ben ik veel eerder gestopt met posten dan dat de DT/lapo was
Ja hij kan wel zoveel willen maar soms win je het gewoon nietquote:
Bord?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is toch echt te gênant voor woorden![]()
![]()
Bord voor het hoofd
Wet je zeker dat je je punt hebt gemaak?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:07 schreef kree het volgende:
[..]
nah denk weten ze al en heb mijn punt gemaakt. snap niet dat zoveel het hier mee eens zijn trouwens. tis dictatuur en van 1 iemand afhankelijk ten top.
ach en wat valt er te 'winnen'quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja hij kan wel zoveel willen maar soms win je het gewoon niet
nou dat ik het er niet mee eens ben mag duidelijk zijn denk?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Wet je zeker dat je je punt hebt gemaak?
Dat iedereen doordramtquote:
Ik twijfel aan deze stellingquote:
Ja, kan echt niet hoor Dot. Het is dat jij me tipte, anders had ik het waarschijnlijk nooit geweten. Zelfs @kree zei er niks over.quote:
Nee denk dat je niet duidelijk genoeg bentquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat ik het er niet mee eens ben mag duidelijk zijn denk?
Nee toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat ik het er niet mee eens ben mag duidelijk zijn denk?
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee denk dat je niet duidelijk genoeg bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |