Ik weet niet hoelang hij hier nu modereert maar hij zit langer dan ik op FOK!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Te vroeg![]()
Dat gaat nog komen hoor (dat z'n geduld op de proef wordt gesteld)
Ik ken 'm voornamelijk nog van WGR .... mooie tijd, toffe modquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang hij hier nu modereert maar hij zit langer dan ik op FOK!
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:29 schreef Armani XL het volgende:
Als ik er niet ben en het loopt uit de hand, dan gewoon een TR maken met het verzoek om een beoordeling/Gastslotje van een andere mod. TR’s zien ze wel. Wijs ze maar op deze post dat het prima is.
Maar het mág welquote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:46 schreef maily het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden hoor.
Het punt is dat dit niet pas 2 of 3 topics speelt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:14 schreef Droopie het volgende:
Als je na 2 topics nog steeds halsstarig dat weigert, dan is een derde topic ook niet echt meer nodig lijkt me.
Helemaal eens, daar hebben de hulpverleners ook mee te dealen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het punt is dat dit niet pas 2 of 3 topics speelt.
Integendeel, dit speelt al jaren, via tig topics.
En in al die topics is hem al ontelbare keren geadviseerd om professionele hulp te zoeken, en al die keren doet hij daar helemaal niks mee.
En in alle tig topics die ongetwijfeld nog zullen volgen zal dat precies hetzelfde gaan.
En daarom reageren de mensen zo, en zullen ze blijven reageren, of het nou ervaringsdeskundigen zijn, mensen die dit in hun nabije omgeving hebben meegemaakt, en andere users.
Dweilen met de tap kraan open.
Gaan we weer , het vragen om een banquote:Op zondag 1 juni 2025 01:38 schreef Masberum het volgende:
Willen jullie kijken naar mijn topic? De reacties zijn niet inhoudelijk, zijn aanvallend, zijn zoals ik al vaker aangaf 95% (of meer) gewoon offtopic. Deze mensen r_one, stateofmind o.a. komen er elke keer mee weg. Waarom krijgen zij geen ban waar ik voor dat soort onzin altijd een ban krijg als ik vragen mag?
Het is gewoon dweilen met de kraan open voor mij met dat soort reacties, waarop moet ik reageren als 95% van de reacties zo is? En uiteindelijk word ik gebanned omdat ik een keer flip en te fel reageer op dat soort figuren.
Toch wel jammer dat jij maar 5% (of minder) van de reacties herkent (lees: erkent) als behulpzaam.quote:Op zondag 1 juni 2025 01:38 schreef Masberum het volgende:
Willen jullie kijken naar mijn topic? De reacties zijn niet inhoudelijk, zijn aanvallend, zijn zoals ik al vaker aangaf 95% (of meer) gewoon offtopic. Deze mensen r_one, stateofmind o.a. komen er elke keer mee weg. Waarom krijgen zij geen ban waar ik voor dat soort onzin altijd een ban krijg als ik vragen mag?
Het is gewoon dweilen met de kraan open voor mij met dat soort reacties, waarop moet ik reageren als 95% van de reacties zo is? En uiteindelijk word ik gebanned omdat ik een keer flip en te fel reageer op dat soort figuren.
Wat ben je toch ook een ongelofelijke kleuter!!! En dan zeg ik dit nog netjes.quote:Op zondag 1 juni 2025 01:38 schreef Masberum het volgende:
Ban vragen is zelf ban krijgen... Dat weet je toch?quote:Op zondag 1 juni 2025 01:38 schreef Masberum het volgende:
Bemoei je met je eigen zakenquote:Op zondag 1 juni 2025 09:03 schreef Roesjesjager het volgende:
Als ik een cent in het zakje mag doen, ik vind het vooral bijzonder dat er mensen zijn die het nodig vinden TS in zijn topic op te zoeken. Blijf gewoon lekker weg, als het je niet aanstaat.
De kinderen zijn bij zijn vrouw, dus jullie hoeven je niet druk te maken om de veiligheid van de kinderen. Masberum zit gewoon op zichzelf, en er is geen reden om te roepen dat hij X of Z moet doen en dan boos worden omdat hij dat niet doet.
Hij moet namelijk zelf tot die conclusie komen. Geef mensen ruimte en om een ban vragen is niet netjes, maar ik kan me ook wel voorstellen dat het frustratie oproept als mensen je steeds opzoeken.
Steek jullie tijd in topics van andere die volgens jullie wel hulp willen, in plaats van masberum steeds op te zoeken.
Common sense.
Sorry, wist niet dat de FB-pagina exclusief was voor een X-aantal mensen, die het gevoel hebben dat ze ergens moeten posten in plaats van er weg te blijven voor hun eigen gemoedsrustquote:
Wel grappig dat jij denkt online mijn gemoedsrust in te kunnen schattenquote:Op zondag 1 juni 2025 09:57 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat de FB-pagina exclusief was voor een X-aantal mensen, die het gevoel hebben dat ze ergens moeten posten in plaats van er weg te blijven voor hun eigen gemoedsrust
MyATquote:Op zondag 1 juni 2025 09:03 schreef Roesjesjager het volgende:
Steek jullie tijd in topics van andere die volgens jullie wel hulp willen, in plaats van masberum steeds op te zoeken.
Mijn reacties zijn wel degelijk inhoudelijk, het is alleen niet wat je horen wil.quote:Op zondag 1 juni 2025 01:38 schreef Masberum het volgende:
Hij heeft het al meermalen zelfs ontvoering genoemd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 23:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Met alle respect, bezit wellicht niet maar het komt wel in de buurt. Ik heb ze gemaakt, ik heb voor ze betaald, ik heb meer voor ze gedaan dan dat ieder ander hier weet. De kinderen zelf zijn nog te jong om te weten wat ze zelf willen. Maar ze hebben zeker geen hekel aan mij. En nu wordt mij de kans ook ontnomen om extra een band met hen op te bouwen juist. Ik heb mijn gezin financieel ondersteund (alles betaald betekent dat), ze hadden nergens een tekort aan, en dit is mijn beloning.
En als je over bezit praat, zij neemt ze wel mee alsof ze bezit zijn zonder juist het ouderschap in overweging te nemen. Ik heb geen idee hoe ze gaat overleven zonder mij tenzij ze een ander persoon neemt die mooi verdient
Wel gvdquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:04 schreef Masberum het volgende:
[ Bericht 5% gewijzigd door Armani XL op 01-06-2025 11:49:07 ]
quote:Op zondag 1 juni 2025 11:34 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Vast wel iemand die hem kan aanpassen voor de OP van dit topic
Grappig wel, maar dat kan hij helemaal niet. Als hij 1 of 2 rondjes om zijn as draait valt hij gelijk halfdood neer.quote:Op zondag 1 juni 2025 12:26 schreef r_one het volgende:
De OP
[..]
Wel gvd, hij doet het ook gewoon he
[..]
quote:Op zondag 1 juni 2025 12:31 schreef Iceage het volgende:
[..]
Grappig wel, maar dat kan hij helemaal niet. Als hij 1 of 2 rondjes om zijn as draait valt hij gelijk halfdood neer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:
@ArmaniXL vind je dit nu een handige zet?quote:Op zondag 1 juni 2025 12:26 schreef r_one het volgende:
De OP
[..]
Wel gvd, hij doet het ook gewoon he
[..]
Hij heeft al 200 kansen gehad op serieuze reacties, zo'n gifje is niet de reden dat het de 201e keer ook fout gaat.quote:Op zondag 1 juni 2025 13:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
@:ArmaniXL vind je dit nu een handige zet?
Ook ik kan TS slecht volgen in veel van zijn redeneringen en wijze van reageren.
Maar als de mods zo’n ‘lolletje’ in zijn OP gaan zetten, dan is het niet vreemd als TS daarop gaat (re)ageren.
En het topic mede daardoor ontspoort.
Ik zou het niet fair vinden als zijn topic dan een slotje of hij een ban zou krijgen.
Want het is in mijn ogen kinderachtig om zijn gedrag zo te kakken te zetten in een serieus subforum als dit.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |