quote:Op zondag 15 juni 2025 18:09 schreef Rnie het volgende:
Welke FOKkers hebben de rode lijn gelopen? Er moet tussen die 100.000 vast wel een FOkker te vinden zijn?
Correct.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:59 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Betaald door de Nederlandse belastingbetaler. Die hitst de samenleving nog even lekker op totdat het volledig uit de hand gaat lopen.
Mocht dat eventueel het geval zijn, zullen die dat hier natuurlijk niet gaan erkennen. Maar ik denk dat we allemaal wel wat namen kunnen invullen, waarbij dat wellicht een mogelijkheid zou zijn.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:09 schreef Rnie het volgende:
Welke FOKkers hebben de rode lijn gelopen? Er moet tussen die 100.000 vast wel een FOkker te vinden zijn?
Ben benieuwd, aan wie denk je zoal?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:15 schreef HowardRoark het volgende:
Maar ik denk dat we allemaal wel wat namen kunnen invullen, waarbij dat wellicht een mogelijkheid zou zijn.
Ik denk dat het tegen de Fok! policy ingaat om dat hier te melden, maar ik zou ook wel wat naampjes kunnen bedenken.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ben benieuwd, aan wie denk je zoal?
Je vraagt naar de bekende weg. Er zijn in het topic over deze oorlog in Isral verscheidene users actief die erg pro-Palestijnen zijn. En ook in POL zijn er verschillende uitingen geweest die erg pro-Palestijnen en anti-Isral zijn. Zulke mensen zouden dus eventueel kunnen meelopen in zo'n demonstratie.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ben benieuwd, aan wie denk je zoal?
Die Biancerie ofzo is echt volledig van het padje. Die zie ik wel met zo’n mooie Iraanse Ayatollah vlag marcheren op zo’n demo. En dan heb je nog WismutVeilchen natuurlijk, die heeft zn afkomst uit Duitsland al mee voor bonuspoints. Verder nog een paar met onduidelijke namen die ik allang weer vergeten ben. Die user met Koeman in zn naam is er ook wel een type voor.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je vraagt naar de bekende weg. Er zijn in het topic over deze oorlog in Isral verscheidene users actief die erg pro-Palestijnen zijn. En ook in POL zijn er verschillende uitingen geweest die erg pro-Palestijnen en anti-Isral zijn. Zulke mensen zouden dus eventueel kunnen meelopen in zo'n demonstratie.
Stel je niet zo aan en noem gewoon rugnummers in plaats van dat zeikerige 'ja ik kan ze wel opnoemen maar ik doe het niet!!'. Met je fokpolicyquote:Op zondag 15 juni 2025 18:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik denk dat het tegen de Fok! policy ingaat om dat hier te melden
Waarom wil jij het zooooo graag weten? Zou je dat echt niet zelf kunnen bedenken?quote:Op zondag 15 juni 2025 19:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan en noem gewoon rugnummers in plaats van dat zeikerige 'ja ik kan ze wel opnoemen maar ik doe het niet!!'. Met je fokpolicy.
Wat voor nut heeft dat? Je weet heel goed dat die users het toch gaan ontkennen.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan en noem gewoon rugnummers in plaats van dat zeikerige 'ja ik kan ze wel opnoemen maar ik doe het niet!!'. Met je fokpolicy.
Ik vind het gewoon een beetje kinderachtig om te insinueren dat bepaalde users bepaalde dingen doen zonder de mogelijkheid aan die users te geven om daarop te reageren.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom wil jij het zooooo graag weten? Zou je dat echt niet zelf kunnen bedenken?
Nee hoor, dat is mijn standpunt nooit geweest.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje kinderachtig om te insinueren dat bepaalde users bepaalde dingen doen zonder de mogelijkheid aan die users te geven om daarop te reageren.
Zo kan ik ook vertellen dat bepaalde lieden in dit topic hopen op daadwerkelijke genocide in Gaza, en we kunnen allemaal wel invullen wie dat zijn, maar dat is net zo kinderachtig. Zeg gewoon dat @:HowardRoark dat hoopt.
Zie je, het is wel prettig als je mensen de kans geeft te reageren in plaats van alleen dingen te insinueren.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is mijn standpunt nooit geweest.
Het is ook wel prettig als jij dat gewoon uit jezelf weet. Zo moeilijk is het niet om te bedenken wie er mogelijk mee zou kunnen lopen in die marsquote:Op maandag 16 juni 2025 19:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zie je, het is wel prettig als je mensen de kans geeft te reageren in plaats van alleen dingen te insinueren.
Het gaat er niet om of ik het kan bedenken, het gaat erom dat je mensen de kans geeft om zich te verdedigen als je iets over ze zegt.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is ook wel prettig als jij dat gewoon uit jezelf weet. Zo moeilijk is het niet om te bedenken wie er mogelijk mee zou kunnen lopen in die mars
Niemand wordt toch beschuldigd?quote:Op maandag 16 juni 2025 19:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ik het kan bedenken, het gaat erom dat je mensen de kans geeft om zich te verdedigen als je iets over ze zegt.
Raar punt; ik moet zelf in kunnen vullen wie we bedoelen als we zeggen dat bepaalde users wel zullen hebben meegelopen in de mars, maar tegelijkertijd beschuldigen we niemand.quote:
Als je geen namen noemt is het niet echt een beschuldiging. Punt is, als @HowardRoark namen noemt, zouden mensen "nee" zeggen en lijkt het een domme uitspraak van hem. Mensen raken nogal getriggered door hem, wat vreemd is want hij post goede dingen. Het strijkt ze alleen te veel tegen de haren in.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Raar punt; ik moet zelf in kunnen vullen wie we bedoelen als we zeggen dat bepaalde users wel zullen hebben meegelopen in de mars, maar tegelijkertijd beschuldigen we niemand.
Het lijkt mij dat je wel degelijk mensen beschuldigd, maar dat @:HowardRoark dat zoals gebruikelijk weer erg omfloerst doet zodat mensen niet kunnen zeggen 'eh, fout, ik heb helemaal niet meegelopen'.
Onzin. Als ik zeg dat users zonder avatars in dit topic stiekem wel blij zijn met dode Gazababy's is dat ook gewoon een beschuldiging zonder een naam te noemen. Net als zeggen dat we allemaal wel weten wie er in dit topic meeloopt in dat soort marsen, aangezien jij net ook al aangeeft dat ik prima zelf kan bedenken wie daarmee bedoeld wordt.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je geen namen noemt is het niet echt een beschuldiging.
Wat ik bedoel is dat niemand persoonlijk iets ten laste wordt gelegd. En jij zit sowieso niet in dat rijtjequote:Op maandag 16 juni 2025 20:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Onzin. Als ik zeg dat users zonder avatars in dit topic stiekem wel blij zijn met dode Gazababy's is dat ook gewoon een beschuldiging zonder een naam te noemen. Net als zeggen dat we allemaal wel weten wie er in dit topic meeloopt in dat soort marsen, aangezien jij net ook al aangeeft dat ik prima zelf kan bedenken wie daarmee bedoeld wordt.
Alleen dat doe ik dus helemaal niet. Ik stelde dat we allemaal wel namen kunnen invullen, waarbij het wellicht een mogelijkheid zou kunnen zijn dat zij aanwezig waren bij de Rode Lijn-demonstratie.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Raar punt; ik moet zelf in kunnen vullen wie we bedoelen als we zeggen dat bepaalde users wel zullen hebben meegelopen in de mars, maar tegelijkertijd beschuldigen we niemand.
Het lijkt mij dat je wel degelijk mensen beschuldigd, maar dat @:HowardRoark dat zoals gebruikelijk weer erg omfloerst doet zodat mensen niet kunnen zeggen 'eh, fout, ik heb helemaal niet meegelopen'.
Letterlijk iedereen op Fok kan mogelijk aanwezig zijn bij de demonstratie. Wat je bedoelt is 'waarschijnlijk'.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Alleen dat doe ik dus helemaal niet. Ik stelde dat we allemaal wel namen kunnen invullen, waarbij het wellicht een mogelijkheid zou kunnen zijn dat zij aanwezig waren bij de Rode Lijn-demonstratie.
Nee hoor, want lang niet iedereen heeft pro-Palestijnse sympathien en heeft zich laten meeslepen in de anti-Isral propaganda rondom deze oorlog.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen op Fok kan mogelijk aanwezig zijn bij de demonstratie. Wat je bedoelt is 'waarschijnlijk'.
Dat lijkt me nietquote:Op maandag 16 juni 2025 21:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen op Fok kan mogelijk aanwezig zijn bij de demonstratie. Wat je bedoelt is 'waarschijnlijk'.
Hebben ze nooit gezien...quote:Op zondag 15 juni 2025 17:32 schreef HowardRoark het volgende:
Uit een artikel van de NOS:
[..]
En dat is dus de werking van propaganda.
Zou men ook zo hebben gedacht over het beeldmateriaal van 7 oktober? Waarschijnlijk niet.
Toch mooi dat Fransje hier al meteen z'n eerste blunder begaat in z'n verkiezingscampagne. Dat is namelijk de enige reden dat Fransje hierbij aanwezig is, omdat hij denkt dat dit goed is voor de verkiezingen. Helaas voor Fransje misrekent hij zich wederom, aangezien een groter deel van NL die Palliwappies uitkotst dan dat ze er sympathie voor hebben. Jammer Fransje, opzichtige poging mislukt.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:50 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Hier wil je toch niet bij horen
[ x ]
je weet waar je op stemt, als je voor deze man gaat.
Mja, een blunder valt eigenlijk te betwijfelen. We zien helaas dat er binnen dat deel van het electoraat wel degelijk enorm veel anti-Isral sentimenten leven.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 02:09 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Toch mooi dat Fransje hier al meteen z'n eerste blunder begaat in z'n verkiezingscampagne. Dat is namelijk de enige reden dat Fransje hierbij aanwezig is, omdat hij denkt dat dit goed is voor de verkiezingen. Helaas voor Fransje misrekent hij zich wederom, aangezien een groter deel van NL die Palliwappies uitkotst dan dat ze er sympathie voor hebben. Jammer Fransje, opzichtige poging mislukt.
Ik reageer hier even op je post, dat leek mij passender dan in het topic over de oorlog tussen Isral en Iran.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:37 schreef Bocaj het volgende:
'NOT WITHOUT RISK': Here's what's at stake amid Israel-Iran conflict.
Vanaf minuut 5 zie je een hele mooie samenvatting van wat er mis is met links.
Staan ze dan, met tig man en tig vlaggen zichzelf luidkeels druk te maken over n man en n vlaggetje, op drie hoog. Ze gooien een flesje water naar een agent, die daar met zijn collega's staat om te voorkomen dat ze het pand binnendringen en potentieel losgaan op die ene man met dat ene vlaggetje, op drie hoog.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In die contreien is deel inderdaad compleet geradicaliseerd. Er was afgelopen weekend ook een groep in Parijs die op tilt sloeg en over wilde gaan tot het binnenbreken van een appartementengebouw omdat iemand daar een Isralische vlag had daar. Dit zijn zeer gevaarlijke mensen die ongenadig hard zouden moeten worden aangepakt voor de overheid.
[ twitter ]
Dat zeker, maar dat deel van het electoraat gaat toch wel voor Frans.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:42 schreef HowardRoark het volgende:
Mja, een blunder valt eigenlijk te betwijfelen. We zien helaas dat er binnen dat deel van het electoraat wel degelijk enorm veel anti-Isral sentimenten leven.
quote:Kneecap rapper due in London court on terror charge over Hezbollah flag
https://www.timesofisrael(...)over-hezbollah-flag/
A member of the provocative Irish rap group Kneecap, charged with a terror offense for allegedly showing support for Hezbollah, is due to appear in a London court today.
Liam O’Hanna, 27, known by his stage name Mo Chara, was charged last month after being accused of displaying a Hezbollah flag during a London concert last November. He will appear at Westminster Magistrates’ Court.
https://www.ad.nl/utrecht(...)bouw-bezet~a544e192/quote:Blokkade Drift door Palestinademonstranten opgeheven, nu universiteitsgebouw bezet
Een groep pro-Palestina-activisten heeft woensdagmiddag een universiteitsgebouw aan de Drift in Utrecht bezet. Het is de vierde bezettingsactie dit jaar. Eerder op de dag werd de Drift zelf al geblokkeerd, waarop de universiteitsbieb werd gesloten. Deze is inmiddels weer open.
De activisten meldden zich rond 08.00 uur al op de Drift. Enkelen van hen ketenden zich vast aan het hek langs de gracht en regenpijpen, om de straat volledig te blokkeren. Studenten, docenten en passanten mochten van de demonstranten niet passeren. Daarop besloot de Universiteit Utrecht de universiteitsbibliotheek uit voorzorg te sluiten.
Dat leidt tot grote frustratie bij andere studenten, veel van hen zitten midden in de examenperiode. Enkelen dropen gefrustreerd af toen bleek dat de studenten hen niet door de Drift lieten. Het binnenplein van de bieb was niet geblokkeerd, maar dus wel gesloten.
En daarom past Pallywappies veel beter bij hen dan Pro-Palestijnen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:52 schreef HowardRoark het volgende:
Bijzondere interview, deze jongeman was onderdeel van de groep activisten die naar de Gazastrook wilde en vervolgens door Egypte het land werd uitgezet. In plaats van kritiek te hebben op Egypte stelt hij dat .. 'Wij hadden nooit kunnen anticiperen dat Isralische overheid de Egyptenaren een bevel zouden geven van hou die mensen tegen ..'
Blijkbaar runnen de Isralirs stiekem ook al Egypte in het wereldbeeld van sommige pro-Palestijnse demonstranten.
Bekijk deze YouTube-video
Tuurlijk! Isral en Egypte hebben een dusdanig warme band dat Egypte op bevel van Isral wappies gaat tegenhoudenquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:52 schreef HowardRoark het volgende:
Bijzondere interview, deze jongeman was onderdeel van de groep activisten die naar de Gazastrook wilde en vervolgens door Egypte het land werd uitgezet. In plaats van kritiek te hebben op Egypte stelt hij dat .. 'Wij hadden nooit kunnen anticiperen dat Isralische overheid de Egyptenaren een bevel zouden geven van hou die mensen tegen ..'
Blijkbaar runnen de Isralirs stiekem ook al Egypte in het wereldbeeld van sommige pro-Palestijnse demonstranten.
Bekijk deze YouTube-video
Dit is een redelijke visie, de vraag is nu nog hoeveel andere Palestijnen dit perspectief zouden steunen. .quote:
Juist, aldus een pally.quote:
En journalisten versterken die waanzin.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:58 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Tuurlijk! Isral en Egypte hebben een dusdanig warme band dat Egypte op bevel van Isral wappies gaat tegenhouden![]()
Dit moet haast iemand zijn die zo'n diepgewortelde hekel heeft aan pro-palliwappies dat hij dit verzint. Althans, dat zou ik toch hopen dan.
Maar het gaat echt alleen om Isral, hoor!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:45 schreef HowardRoark het volgende:
Pro-Palestina demonstratie in Berlijn:
[ twitter ]
Sodemieter heel die 5e kolonne naar buiten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:45 schreef HowardRoark het volgende:
Pro-Palestina demonstratie in Berlijn:
[ twitter ]
Gelukkig geen schilder.quote:
Om te beginnen zou het echt superfijn met kersjes erop zijn als er een keer gehandhaafd en opgevolgd zou worden. Dat ze hier bij de Navo-top ook wr met gezichtsbedekking alle ruimte krijgen voor hun intimidatie, het is echt meer dan ergerlijk aan het worden.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sodemieter heel die 5e kolonne naar buiten.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:28 schreef HowardRoark het volgende:
Bijzonder ook hoe het activisme grip heeft gekregen op festivals en de muziekindustrie, waar artiesten steeds grenzen lijken op te zoeken. Raar ook het gebruik van 'inshallah' hier. Deze artiest is namelijk geen moslim schijnbaar.
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:Iran uit indirect doodsbedreiging tegen Trump
Iran heeft een indirecte doodsbedreiging geuit tegen de Amerikaanse president Donald Trump.
Dat gebeurde nadat een invloedrijke geestelijke zei dat bedreigingen tegen de Iraanse opperste leider, ayatollah Ali Khamenei, beschouwd worden als een vloek en een zonde waarop onder de islam de doodstraf staat.
Ongeveer twee weken geleden zei Trump dat de Verenigde Staten "precies wisten waar de zogenaamde 'Opperste Leider' zich schuilhoudt", maar niet van plan waren om hem "te elimineren, althans voorlopig".
De dag ervoor had de Isralische premier Benjamin Netanyahu ook gezegd dat het doden van ayatollah Khamenei "een einde zou maken aan het conflict" tussen Iran en Isral.
Ayatollah Nasser Makarem Shirazi, een invloedrijke geestelijke van Qom, noemde Trump niet bij naam, maar zei in een religieuze verklaring dat bedreigingen aan het adres van Khamenei of andere religieuze leiders zo zwaar zijn dat er binnen de islam de doodstraf op staat, meldt staatspersagentschap Irna.
Hij reageerde op een vraag van een gelovige over Trump.
"Individuen of regimes die de Iraanse regering aanvallen of haar religieuze leiders bedreigen of aanvallen worden beschouwd als 'mohareb' (vijanden van God)", aldus Shirazi.
Daarom is het de plicht van moslims om deze "vijanden" verantwoordelijk te achten.
36 minuten geleden
Hoe laag kun je zakken.quote:This beautiful Israeli woman,
@ArgamaniNoa
, was taken hostage on October 7th, 2023 by Hamas death cultists. Incredibly, she survived her ordeal.
Noa came to Canada to tell her story. Her boyfriend, Avinatan Or, remains a captive of Hamas.
She went to speak at a Jewish fundraiser in Windsor. Members of University of Windor's Palestinian Solidarity Group (PSG) blocked the exit to the Noa Argamani event.
One PSG member was recorded yelling "HAMAS IS COMING!" at attendees.
No low is too low for these terrorist sympathisers. They are dangerous, they are evil, and they are emboldened.
Bubble legislation just moves them 50 or 100 metres away from their victims. They will still be living among us, gaining power in our institutions, and provoking us on our streets.
I am absolutely appalled and disgusted by these thugs and the enabling of their criminal activity.
Noa, these degenerates do not represent normal Canadians. Please know that your voice is valued here.
Dat is helaas wat een aanzienlijk deel van de pro-Palestijnse activisten. Jammeren over de Palestijnen en ondertussen alles waarvan men Isral beticht, anderen (Isralirs, Joden) toewensen en zich verlagen tot intimidatie, vandalisme en geweld.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:28 schreef HowardRoark het volgende:
Bijzonder ook hoe het activisme grip heeft gekregen op festivals en de muziekindustrie, waar artiesten steeds grenzen lijken op te zoeken. Raar ook het gebruik van 'inshallah' hier. Deze artiest is namelijk geen moslim schijnbaar.
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:Het antisemitische punkduo Bob Vylan krijgt geen visum om in de Verenigde Staten op te treden. “Buitenlanders die geweld en haat verheerlijken zijn geen welkome bezoekers aan ons land,” schrijft de Amerikaanse onderminister van Buitenlandse Zaken Christopher Landau op X.
https://niw.nl/jodenhater(...)iet-in-en-nederland/
Je zou bijna hopen dat er iemand van pro-Pallie-hoek afhankelijk is van een Teva-medicijn en ineens zelf last krijgt van dit gedoe in plaats van andere mensen.quote:https://www.leuvenactueel(...)elische-teva-geneesm
Frederick De Buck, staflid van de dienst Anesthesiologie in UZ Leuven, is duidelijk: “Ik als arts schrijf geen producten meer voor van TEVA”, stelt de man op zijn persoonlijke Facebookpagina.
Dat TEVA een medicijn is van een Isralische geneesmiddelenproducent weten weinigen. Op social media wordt uit een bepaalde hoek meer en meer opgeroepen om geen medicijnen van TEVA meer te aanvaarden zolang onze regering niet optreedt tegen Isral. Arts De Buck doet er nog een schepje bovenop en laat weten dat hij als arts geen producten van TEVA meer voorschrijft. Hij laat ook weten dat veel apothekers ook al geen producten van TEVA meer willen verkopen. Er zouden voldoende alternatieven zijn.
Het UZ Leuven laat weten dat het om een persoonlijk standpunt van de arts gaat en niet om een algemene richtlijn.
Volstrekt normaal, dit, hoor...quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:28 schreef Aether het volgende:
Moet dat nou? Joodse studenten en medewerkers UvA en VU klagen in Het Parool over onveiligheid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Compleet knettergek aan het wordenquote:Op zondag 6 juli 2025 20:08 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je zou bijna hopen dat er iemand van pro-Pallie-hoek afhankelijk is van een Teva-medicijn en ineens zelf last krijgt van dit gedoe in plaats van andere mensen.
Je weet nu al gewoon dat het een keer helemaal verkeerd gaat.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Volstrekt normaal, dit, hoor...
Tijd dat heel die Pro-Palestina sekte eens onderzocht wordt, want het begint gewoon eng te worden.
Ja kijk, als iemand zelf beslist voor zichzelf dat ie geen Teva meer wil slikken, alla. Dat een arts dat voor iemand bepaalt is al een stap verder en te ver. De stap erna is dat beslist wordt voor iedereen dat Teva gecanceled moet worden en dat gaat natuurlijk weer met dwingelandij en intimidatie.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:21 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je weet nu al gewoon dat het een keer helemaal verkeerd gaat.
Het is ook best raar om zo openlijk pro-Hamas te zijn als je je zo bekommert om de Palestijnse bevolking. Die zijn vast ook beter af zonder Hamas.quote:en soms schreeuwen keurige Nederlanders van nu dan ineens dingen als "Hup Hamas!"
Sowieso erg opvallend dat een groep die zich steeds beroept op de vrijheid van meningsuiting en de grenzen daarvan echt nul tolerantie vertoont als een ander daar gebruik van wil maken.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Voor een groep demonstranten die zich altijd heel druk maakt om (vermeend) gehinderd worden bij het demonstreren hebben ze toch merkwaardig weinig tolerantie voor anderen die voor iets willen demonstreren.
https://www.geenstijl.nl/5184251/hup-hamas
[..]
Het is ook best raar om zo openlijk pro-Hamas te zijn als je je zo bekommert om de Palestijnse bevolking. Die zijn vast ook beter af zonder Hamas.
Die extreme selectiviteit van de pers, politie, politici en instituten is de rot van binnen. Dat straalt af naar buiten. Iedereen denkt dan; ff flink rellen, dan kan ik de boel derailen. Gewoon niet aan de wet houden, want zij en hullie doen het toch ook niet? Iedereen wijst naar een ander. Zie weer die wethouders (let op dit woord, de wet houden) kondigen nu al aan die nieuwe asielwetten, die nog geeneens goedgekeurd zijn in de Senaat, in de prullenbak te werpen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:04 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Opmerkelijk dat de NOS het nu wel over zwichten heeft maar niet wanneer universiteiten zwichten voor de Palliewappie terreur.
quote:Keurige Nederlandse demonstranten roepen "Hup Hamas!" bij replica Hamastunnel te Wageningen
Ja er reed dus een vrachtwagen door Wageningen met daarin een replica van een Hamastunnel, om aandacht te vragen voor het lot van alle Isralische gijzelaars die in zulke tunnels gevangen en gedood zijn, of er nog altijd verblijven. In het Nederland van nu roept zulks natuurlijk een zogeheten 'tegenreactie' op, en soms schreeuwen keurige Nederlanders van nu dan ineens dingen als "Hup Hamas!" Zie bovenstaande video, onderstaand het langere tafereel. Hier twee duidelijke foto's van de twee betreffende dames. Uiteraard klonk ook veelvoudig Bob Vylans "Death, death, to the IDF!"
Zijn ze wel te spreken dat we al jaren terreurorganisaties zoals Hamas sponsoren zodat ze o.a. als goden in Qatar kunnen leven?quote:Op maandag 7 juli 2025 08:47 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Moet je je voorstellen dat iemand brieven verstuurde terwijl hij zich voordeed als de Belastingdienst om te vertellen dat er belastinggeld wordt besteed aan het indoctrineren van mensen met ongeverifieerde en zeer gekleurde informatie middels de NPO inclusief het gebruik van termen als genocide. De schuimbekjes zouden moord en brand gillen over zulk gemeen spel.
Over de NPO gesproken. NOS kwam gisteren weer met een tenenkrommend stukje propaganda ...quote:Op maandag 7 juli 2025 08:47 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Moet je je voorstellen dat iemand brieven verstuurde terwijl hij zich voordeed als de Belastingdienst om te vertellen dat er belastinggeld wordt besteed aan het indoctrineren van mensen met ongeverifieerde en zeer gekleurde informatie middels de NPO inclusief het gebruik van termen als genocide. De schuimbekjes zouden moord en brand gillen over zulk gemeen spel.
Tja de groep die het hardste schreeuwt om demonstratierecht staat er ook als eerste erbij om anderen de mond te snoeren.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Voor een groep demonstranten die zich altijd heel druk maakt om (vermeend) gehinderd worden bij het demonstreren hebben ze toch merkwaardig weinig tolerantie voor anderen die voor iets willen demonstreren.
[..]
Het is ook best raar om zo openlijk pro-Hamas te zijn als je je zo bekommert om de Palestijnse bevolking. Die zijn vast ook beter af zonder Hamas.
Oh ik ben ook knetterlinks maar als ik mijn mond opentrek willen ze mij ook echt niet horen, hoor.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:41 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Tja de groep die het hardste schreeuwt om demonstratierecht staat er ook als eerste erbij om anderen de mond te snoeren.
Alleen links heeft het recht om te demonstreren.
Ja, dat is ook een mooie. Al die miljarden aan ontwikkelingsgeld en dat ze de waterleidingen nog tot raketten verwerkten waardoor een groot deel van Gaza geen toegang kreeg tot schoon water en afhankelijk bleef van Isral.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:00 schreef Aether het volgende:
[..]
Zijn ze wel te spreken dat we al jaren terreurorganisaties zoals Hamas sponsoren zodat ze o.a. als goden in Qatar kunnen leven?
Wat mij verbaast is dat de NOS niemand aan het woord laat die duidelijk maakt dat hij of zij graag met eigen ogen wil zien wat er gaande is in Gaza (voornamelijk vernietiging van gebouwen en kinetische impact, want veel meer zie je niet vanaf dat punt), en die duidelijk maakt dat hij of zij zich ernstige zorgen maakt over het menselijk leed dat zich daar afspeelt.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Over de NPO gesproken. NOS kwam gisteren weer met een tenenkrommend stukje propaganda ...
https://nos.nl/collectie/(...)vel-kijken-naar-gaza
... waarin doodleuk indruk wordt gewekt dat heel Isral de situatie in de Gazastrook als een soort leedvermaak ziet. En dit soort troep wordt dagelijks opgehoest door sommige media. En dit wekt vervolgens een enorme woede en haat op jegens Isral en Joden. Ik zag dat dit toevallig ook werd gedeeld op Reddit, nou als je de reacties dan ziet:
[ afbeelding ]
Nu trekt Reddit natuurlijk disproportioneel een bepaald deel van het electoraat, maar het is de bedoeling van zulke reportages om dit sentiment los te maken onder het publiek. Het is een eindeloze stroom van reportages en artikelen die deze emoties aanwakkeren. En dat gaat dan ook leiden tot mensen die de noodzaak zien in naam van de Belastingdienst andere burgers uit te spelen tegen Isral.
Dit is een variant op narratief van afgelopen weken; Gaza zou namelijk een project van Isral zijn waar experimenten worden uitgevoerd.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:08 schreef HowardRoark het volgende:
... waarin doodleuk indruk wordt gewekt dat heel Isral de situatie in de Gazastrook als een soort leedvermaak ziet. En dit soort troep wordt dagelijks opgehoest door sommige media. En dit wekt vervolgens een enorme woede en haat op jegens Isral en Joden. Ik zag dat dit toevallig ook werd gedeeld op Reddit, nou als je de reacties dan ziet:
Tja, het is bizar en zorgwekkend. Het sluit ook aan bij andere wilde verhalen zoals hoe Isral zogenaamd de organen van Palestijnen zou stelen. Het zijn allemaal bloedsprookjes voortkomende uit onderbuikgevoelens en wensdenken over de vermeend valse Joden en de semi-heilige Palestijnen.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Dit is een variant op narratief van afgelopen weken; Gaza zou namelijk een project van Isral zijn waar experimenten worden uitgevoerd.
Het is exact hetzelfde als rechtse wappies die het altijd hebben over satanische kindermoordernaars sekte's van poitici.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, het is bizar en zorgwekkend. Het sluit ook aan bij andere wilde verhalen zoals hoe Isral zogenaamd de organen van Palestijnen zou stelen. Het zijn allemaal bloedsprookjes voortkomende uit onderbuikgevoelens en wensdenken over de vermeend valse Joden en de semi-heilige Palestijnen.
De realiteit is echter dat zulke narratieven wel degelijk vervelende effecten hebben en een deel van de bevolking opstoken tegen Isral en ook Joden.
Het is weer helemaal hip, inclusief de standaard sprookjes zoals Rothschild en dat de Joden alle media beheersen (waarom die dan zoveel pro-Hamas nieuws verspreiden is onduidelijk).quote:Op maandag 7 juli 2025 10:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, het is bizar en zorgwekkend. Het sluit ook aan bij andere wilde verhalen zoals hoe Isral zogenaamd de organen van Palestijnen zou stelen. Het zijn allemaal bloedsprookjes voortkomende uit onderbuikgevoelens en wensdenken over de vermeend valse Joden en de semi-heilige Palestijnen.
De realiteit is echter dat zulke narratieven wel degelijk vervelende effecten hebben en een deel van de bevolking opstoken tegen Isral en ook Joden.
Ik heb een keer gezien dat men dit bewust ging uittesten op een publiek. Heel verhaal van een zgn. betrouwbare onderzoeker (die niet bestond), maar vrijwel iedereen ging direct mee zonder kritische vragen of eigen onderzoek.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:55 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Het is exact hetzelfde als rechtse wappies die het altijd hebben over satanische kindermoordernaars sekte's van poitici.
Alleen worden deze pallywappies veel serieuzer genomen.
Of deze, van afgelopen week:quote:Op maandag 7 juli 2025 10:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
quote:De eerste keer dat ik hoorde dat de Joden van alles de schuld waren, was in een Amsterdams studentencaf. Het was tijdens de ‘Duitse Herfst’ van 1977.
“Ze bedoelen het grappig,” zei ik tegen mijn vriendin Lenie.
“Ik wil hier weg!” zei ze.
“Ik wil even horen wat ze zeggen.” De studenten spraken over de ontvoeringen van de RAF, de Rote Armee Fraktion. Werkgeversvoorzitter Hanns Martin Schleyer was ontvoerd en drie van zijn lijfwachten plus zijn chauffeur waren doodgeschoten. De terroristen wilden dat elf gevangen RAF-leden werden vrijgelaten. Voor de jongeren: de Rote Armee Fraktion was een extreemlinkse organisatie die toen al meer dan dertig doden op zijn geweten had.
“Waarom is het de schuld van de Joden?” vroeg ik de heren studenten. Zij redeneerden als volgt: “De RAF had rond 1970 aansluiting gezocht met het Popular Front for the Liberation of Palestine, de PFLP. Van de Palestijnen kreeg de RAF militaire training en logistieke steun. De Palestijnen waren tegen de Joden en maakten de RAF gewelddadiger. Dus dat de RAF gewelddadig was, kwam in feite door de Joden. Want als die niet tegen de Palestijnen waren, had de PFLP niet bestaan en was de RAF vanzelf opgelost.”
[…]
https://niw.nl/paranoide/
Viel mij ook op.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:04 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Opmerkelijk dat de NOS het nu wel over zwichten heeft maar niet wanneer universiteiten zwichten voor de Palliewappie terreur.
quote:
Blastingdienstquote:Op maandag 7 juli 2025 08:47 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
quote:Groot Brittanni verbiedt protestgroep Palestine Action als terroristische organisatie
Vanaf zaterdag geldt de actiegroep Palestine Action in Groot-Brittanni als terroristische organisatie. Wie zitten er achter die groepering en waarom vindt de Britse Labour-de regering de club net zo gevaarlijk als Hamas of Hezbollah?
https://www.volkskrant.nl(...)rganisatie~ba2dd02e/
quote:De VS hebben sancties opgelegd aan Francesca Albanese, de omstreden ‘Speciale VN-rapporteur voor de ‘Bezette Palestijnse Gebieden’. Albanese maakt zich regelmatig schuldig aan uitspraken die volgens de internationaal en ook door het Nederlandse parlement erkende definitie van antisemitisme van de International Holocaust Remembrance Alliance.
Zo sprak Albanese schande van de ‘Joodse lobby die Amerika tot slaaf heeft gemaakt’, stelde zij de Arabische Nederlaag tegen Isral in 1948 gelijk aan de Holocaust en betwist zij het recht van dat land te bestaan als Joodse staat. Ook bagatelliseerde of rechtvaardigde zij het bloedbad van 7 oktober 2023 en andere terreur tegen Isralische burgers. Daarnaast wordt zij ervan beschuldigd dat pro-Palestijnse lobbyorganisaties haar reizen betalen, iets wat verboden is voor VN-functionarissen. Albanese begon recent zelfs een lastercampagne tegen de Nederlandse organisatie Christenen voor Isral. Desondanks bleek zij een graag geziene gast bij alle linkse partijen in de Tweede Kamer: GroenLinks-PvdA, SP, Partij voor de Dieren en Denk.
https://niw.nl/amerikaans(...)rapporteur-albanese/
quote:
Ja die naam ben ik wel vaker tegen gekomen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:41 schreef mackinac het volgende:
[ x ]
Die Albanese is echt knettergek. De branden in L.A. en Gaza zijn met elkaar 'verbonden'
Dit is een uitstekende zet natuurlijk, dit is geen objectieve en integere vrouw maar een radicale activiste die een heksenjacht voert jegens Isral en trouwens ook de VS in mindere mate. Zou ze bijvoorbeeld voor soortgelijke sancties pleiten als het ging om pakweg China? We weten hier allemaal het antwoord wel op.quote:
Aldus de pro genocide wappies.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
We mogen pro-Palestina onderhand als kerkgenootschap inschrijven.
Alles is er. Loodzware in steen gebeitelde Waarheid, een hele reeks aan regels en geboden, een systeem van excommunicatie van ketters, massale bijeenkomsten met rituelen, gezangen en vaandels, en, uiteraard, het demoniseren van de wereld buiten het waardige vat der uitverkorenen.
Je kan fel tegen die haat groepen van Pro-Pallies zijn zonder meteen 100% voor Israel te zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aldus de pro genocide wappies.
Zelfs de advocaat van Isral (Eyal Benvenisti) geeft aan dat zijn land wat hij verdedigde in Den Haag oorlogsmisdaden pleegt.
' Pro-genocide'.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aldus de pro genocide wappies.
Zelfs de advocaat van Isral (Eyal Benvenisti) geeft aan dat zijn land wat hij verdedigde in Den Haag oorlogsmisdaden pleegt.
De protesten zijn er omdat de misdadigers gesteund worden door Nederland.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:29 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Je kan fel tegen die haat groepen van Pro-Pallies zijn zonder meteen 100% voor Israel te zijn.
Er zijn oorlogsmisdaden gepleegd ja, dat geloof ik wel, dat is ook zo in elke oorlog en zeker n waar de soldaten zo'n hekel aan de ander heeft.
Israel heeft echt geen schone handen en daar ben ik het helemaal mee eens.
Maar voor dat volk ben je 100% voor Palestijnen en haat je Israel, en enige afwijking daarvan en je bent een genocide steuner die nog net niet lekkerlijk een keel doorsnijd van een palestijns kind.
Haha..quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
De protesten zijn er omdat de misdadigers gesteund worden door Nederland.
Russen plegen ik oorlogsmisdaden maar daar komt de regering voor de slachtoffers op en blijven demonstraties uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |