abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juni 2025 @ 18:02:59 #201
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_217954132
Wilders is natuurlijk ook niet best, maar met die Timmerfrans sla je als Nederland toch ook een pleefiguur zeg.

Dan zie je toch wel hoe ver een Rutte - met zijn flaws die hij ook wel had - daar op internationaal niveau boven staat zeg.
  zondag 15 juni 2025 @ 18:09:22 #202
174756 Rnie
& Bert
pi_217954177
Welke FOKkers hebben de rode lijn gelopen? Er moet tussen die 100.000 vast wel een FOkker te vinden zijn?
De enige echte.
pi_217954200
Als je het regime in Iran zo fijn vindt, dan ga je daar toch naartoe? Doei!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_217954205
quote:
2s.gif Op zondag 15 juni 2025 18:09 schreef Rnie het volgende:
Welke FOKkers hebben de rode lijn gelopen? Er moet tussen die 100.000 vast wel een FOkker te vinden zijn?
:')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 15 juni 2025 @ 18:15:01 #205
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217954207
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 17:59 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Betaald door de Nederlandse belastingbetaler. Die hitst de samenleving nog even lekker op totdat het volledig uit de hand gaat lopen.
Correct.

Als het ophitsen niets stopt is de kans zeker groot dat we op een gegeven terreur gaan zien, dat kan niet anders. Misschien gericht op de Isralische ambassade, synagoges of een organisatie zoals Christenen voor Isral.
quote:
2s.gif Op zondag 15 juni 2025 18:09 schreef Rnie het volgende:
Mocht dat eventueel het geval zijn, zullen die dat hier natuurlijk niet gaan erkennen. Maar ik denk dat we allemaal wel wat namen kunnen invullen, waarbij dat wellicht een mogelijkheid zou zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217954219
quote:
14s.gif Op zondag 15 juni 2025 18:15 schreef HowardRoark het volgende:
Maar ik denk dat we allemaal wel wat namen kunnen invullen, waarbij dat wellicht een mogelijkheid zou zijn.
Ben benieuwd, aan wie denk je zoal?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 15 juni 2025 @ 18:22:55 #207
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217954263
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 18:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik denk dat het tegen de Fok! policy ingaat om dat hier te melden, maar ik zou ook wel wat naampjes kunnen bedenken.
  zondag 15 juni 2025 @ 18:24:02 #208
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217954272
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 18:17 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Je vraagt naar de bekende weg. Er zijn in het topic over deze oorlog in Isral verscheidene users actief die erg pro-Palestijnen zijn. En ook in POL zijn er verschillende uitingen geweest die erg pro-Palestijnen en anti-Isral zijn. Zulke mensen zouden dus eventueel kunnen meelopen in zo'n demonstratie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 15 juni 2025 @ 18:25:23 #209
174756 Rnie
& Bert
pi_217954291
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 18:14 schreef RipCity het volgende:

[..]
:')
Ja wat nou joh? :6
De enige echte.
pi_217954311
quote:
14s.gif Op zondag 15 juni 2025 18:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je vraagt naar de bekende weg. Er zijn in het topic over deze oorlog in Isral verscheidene users actief die erg pro-Palestijnen zijn. En ook in POL zijn er verschillende uitingen geweest die erg pro-Palestijnen en anti-Isral zijn. Zulke mensen zouden dus eventueel kunnen meelopen in zo'n demonstratie.
Die Biancerie ofzo is echt volledig van het padje. Die zie ik wel met zo’n mooie Iraanse Ayatollah vlag marcheren op zo’n demo. En dan heb je nog WismutVeilchen natuurlijk, die heeft zn afkomst uit Duitsland al mee voor bonuspoints. Verder nog een paar met onduidelijke namen die ik allang weer vergeten ben. Die user met Koeman in zn naam is er ook wel een type voor.
pi_217954900
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2025 18:22 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik denk dat het tegen de Fok! policy ingaat om dat hier te melden
Stel je niet zo aan en noem gewoon rugnummers in plaats van dat zeikerige 'ja ik kan ze wel opnoemen maar ik doe het niet!!'. Met je fokpolicy :') .
pi_217954908
quote:
14s.gif Op zondag 15 juni 2025 18:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je vraagt naar de bekende weg.
Nee, ik vraag je om eens concreet te worden.
  zondag 15 juni 2025 @ 19:42:21 #213
396550 Richestorags
pi_217954991
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 19:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Stel je niet zo aan en noem gewoon rugnummers in plaats van dat zeikerige 'ja ik kan ze wel opnoemen maar ik doe het niet!!'. Met je fokpolicy :') .
Waarom wil jij het zooooo graag weten? Zou je dat echt niet zelf kunnen bedenken?
pi_217955127
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 19:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Wat voor nut heeft dat? Je weet heel goed dat die users het toch gaan ontkennen.

Ik zou zeggen let heel goed op welke users je soms een tijdje mist. Dit is namelijk een onderwerp dat nogal hoog kan oplopen bij bepaalde mensen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_217963470
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 19:42 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Waarom wil jij het zooooo graag weten? Zou je dat echt niet zelf kunnen bedenken?
Ik vind het gewoon een beetje kinderachtig om te insinueren dat bepaalde users bepaalde dingen doen zonder de mogelijkheid aan die users te geven om daarop te reageren.

Zo kan ik ook vertellen dat bepaalde lieden in dit topic hopen op daadwerkelijke genocide in Gaza, en we kunnen allemaal wel invullen wie dat zijn, maar dat is net zo kinderachtig. Zeg gewoon dat @HowardRoark dat hoopt.
  maandag 16 juni 2025 @ 18:37:28 #216
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217963538
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 18:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik vind het gewoon een beetje kinderachtig om te insinueren dat bepaalde users bepaalde dingen doen zonder de mogelijkheid aan die users te geven om daarop te reageren.

Zo kan ik ook vertellen dat bepaalde lieden in dit topic hopen op daadwerkelijke genocide in Gaza, en we kunnen allemaal wel invullen wie dat zijn, maar dat is net zo kinderachtig. Zeg gewoon dat @:HowardRoark dat hoopt.
Nee hoor, dat is mijn standpunt nooit geweest.
pi_217963774
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2025 18:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, dat is mijn standpunt nooit geweest.
Zie je, het is wel prettig als je mensen de kans geeft te reageren in plaats van alleen dingen te insinueren.
  maandag 16 juni 2025 @ 19:11:17 #218
396550 Richestorags
pi_217963789
quote:
7s.gif Op maandag 16 juni 2025 19:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Zie je, het is wel prettig als je mensen de kans geeft te reageren in plaats van alleen dingen te insinueren.
Het is ook wel prettig als jij dat gewoon uit jezelf weet. Zo moeilijk is het niet om te bedenken wie er mogelijk mee zou kunnen lopen in die mars :')
pi_217964037
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 19:11 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het is ook wel prettig als jij dat gewoon uit jezelf weet. Zo moeilijk is het niet om te bedenken wie er mogelijk mee zou kunnen lopen in die mars :')
Het gaat er niet om of ik het kan bedenken, het gaat erom dat je mensen de kans geeft om zich te verdedigen als je iets over ze zegt.
  maandag 16 juni 2025 @ 19:45:07 #220
396550 Richestorags
pi_217964049
quote:
7s.gif Op maandag 16 juni 2025 19:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Het gaat er niet om of ik het kan bedenken, het gaat erom dat je mensen de kans geeft om zich te verdedigen als je iets over ze zegt.
Niemand wordt toch beschuldigd?
pi_217964199
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 19:45 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Niemand wordt toch beschuldigd?
Raar punt; ik moet zelf in kunnen vullen wie we bedoelen als we zeggen dat bepaalde users wel zullen hebben meegelopen in de mars, maar tegelijkertijd beschuldigen we niemand.

Het lijkt mij dat je wel degelijk mensen beschuldigd, maar dat @HowardRoark dat zoals gebruikelijk weer erg omfloerst doet zodat mensen niet kunnen zeggen 'eh, fout, ik heb helemaal niet meegelopen'.
  maandag 16 juni 2025 @ 20:13:37 #222
396550 Richestorags
pi_217964285
quote:
7s.gif Op maandag 16 juni 2025 20:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Raar punt; ik moet zelf in kunnen vullen wie we bedoelen als we zeggen dat bepaalde users wel zullen hebben meegelopen in de mars, maar tegelijkertijd beschuldigen we niemand.

Het lijkt mij dat je wel degelijk mensen beschuldigd, maar dat @:HowardRoark dat zoals gebruikelijk weer erg omfloerst doet zodat mensen niet kunnen zeggen 'eh, fout, ik heb helemaal niet meegelopen'.
Als je geen namen noemt is het niet echt een beschuldiging. Punt is, als @HowardRoark namen noemt, zouden mensen "nee" zeggen en lijkt het een domme uitspraak van hem. Mensen raken nogal getriggered door hem, wat vreemd is want hij post goede dingen. Het strijkt ze alleen te veel tegen de haren in.
pi_217964356
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 20:13 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Als je geen namen noemt is het niet echt een beschuldiging.
Onzin. Als ik zeg dat users zonder avatars in dit topic stiekem wel blij zijn met dode Gazababy's is dat ook gewoon een beschuldiging zonder een naam te noemen. Net als zeggen dat we allemaal wel weten wie er in dit topic meeloopt in dat soort marsen, aangezien jij net ook al aangeeft dat ik prima zelf kan bedenken wie daarmee bedoeld wordt.
  maandag 16 juni 2025 @ 20:40:01 #224
396550 Richestorags
pi_217964478
quote:
7s.gif Op maandag 16 juni 2025 20:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Onzin. Als ik zeg dat users zonder avatars in dit topic stiekem wel blij zijn met dode Gazababy's is dat ook gewoon een beschuldiging zonder een naam te noemen. Net als zeggen dat we allemaal wel weten wie er in dit topic meeloopt in dat soort marsen, aangezien jij net ook al aangeeft dat ik prima zelf kan bedenken wie daarmee bedoeld wordt.
Wat ik bedoel is dat niemand persoonlijk iets ten laste wordt gelegd. En jij zit sowieso niet in dat rijtje :7

Mogelijk heeft Slayage wel een pasje meegelopen.
  maandag 16 juni 2025 @ 20:47:45 #225
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217964525
quote:
7s.gif Op maandag 16 juni 2025 20:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het lijkt mij dat je wel degelijk mensen beschuldigd, maar dat @:HowardRoark dat zoals gebruikelijk weer erg omfloerst doet zodat mensen niet kunnen zeggen 'eh, fout, ik heb helemaal niet meegelopen'.
Alleen dat doe ik dus helemaal niet. Ik stelde dat we allemaal wel namen kunnen invullen, waarbij het wellicht een mogelijkheid zou kunnen zijn dat zij aanwezig waren bij de Rode Lijn-demonstratie.

Vervolgens wil jij dat ik namen ga noemen zodat het openlijke beschuldigingen wordt waar dan weer fophef over kan worden gemaakt. Daar doe ik niet aan mee, bovendien heb ik ook aangegeven dat iedereen die actief is in de topics over de oorlog in Isral wel enigszins weet hoe de verhoudingen liggen.
pi_217965047
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2025 20:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Alleen dat doe ik dus helemaal niet. Ik stelde dat we allemaal wel namen kunnen invullen, waarbij het wellicht een mogelijkheid zou kunnen zijn dat zij aanwezig waren bij de Rode Lijn-demonstratie.

Letterlijk iedereen op Fok kan mogelijk aanwezig zijn bij de demonstratie. Wat je bedoelt is 'waarschijnlijk'.
  maandag 16 juni 2025 @ 21:58:56 #227
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217965059
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 21:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Letterlijk iedereen op Fok kan mogelijk aanwezig zijn bij de demonstratie. Wat je bedoelt is 'waarschijnlijk'.
Nee hoor, want lang niet iedereen heeft pro-Palestijnse sympathien en heeft zich laten meeslepen in de anti-Isral propaganda rondom deze oorlog.
  maandag 16 juni 2025 @ 22:10:08 #228
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217965141
Kan me voorstellen dat men het niet zomaar zegt want ik zie al de insinuaties voorbijkomen dat de mensen die daar mee liepen nu ook opeens aan de hand van Iran zijn omdat er enkele tientallen mensen met een Iraanse vlag rondliepen.

Dan ga je er aan voorbij dat bij vorige demonstratie 100.000 mensen meeliepen zonder dat er een Iraanse vlag te zien was. Maar goed, dan heb je voor nu in ieder geval al iedereen in een hok gestopt en hoef je de verscheidene standpunten en zorgen van de mensen die daar mee liepen niet serieus meer te nemen. Ook wel lekker natuurlijk. Kan je weer naar je eigen riedeltje.
  maandag 16 juni 2025 @ 22:39:15 #229
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217965386
twitter
pi_217965652
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 21:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat lijkt me niet :P
pi_217966056
quote:
14s.gif Op zondag 15 juni 2025 17:32 schreef HowardRoark het volgende:
Uit een artikel van de NOS:
[..]
En dat is dus de werking van propaganda.

Zou men ook zo hebben gedacht over het beeldmateriaal van 7 oktober? Waarschijnlijk niet.
Hebben ze nooit gezien...

Ik raad mensen aan die beelden eens te bekijken aangezien de NOS het vertikt om gewoon objectief verslag te doen. En dan ook even goed te letten op de reacties vanuit het (oh zo zielige) Palestijnse volk richting de gijzelaars die meegesleurd worden in Gaza.

En nee, de NOS hoeft niet de beelden van 7 oktober uit te zenden, de NOS moet als nieuwszender gewoon neutraal zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door Accordtje op 17-06-2025 01:44:58 ]
pi_217966092
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 16:50 schreef Tarado het volgende:
[ x ]

Hier wil je toch niet bij horen

[ x ]

je weet waar je op stemt, als je voor deze man gaat.
Toch mooi dat Fransje hier al meteen z'n eerste blunder begaat in z'n verkiezingscampagne. Dat is namelijk de enige reden dat Fransje hierbij aanwezig is, omdat hij denkt dat dit goed is voor de verkiezingen. Helaas voor Fransje misrekent hij zich wederom, aangezien een groter deel van NL die Palliwappies uitkotst dan dat ze er sympathie voor hebben. Jammer Fransje, opzichtige poging mislukt.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 08:42:00 #233
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217966774
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 02:09 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Toch mooi dat Fransje hier al meteen z'n eerste blunder begaat in z'n verkiezingscampagne. Dat is namelijk de enige reden dat Fransje hierbij aanwezig is, omdat hij denkt dat dit goed is voor de verkiezingen. Helaas voor Fransje misrekent hij zich wederom, aangezien een groter deel van NL die Palliwappies uitkotst dan dat ze er sympathie voor hebben. Jammer Fransje, opzichtige poging mislukt.
Mja, een blunder valt eigenlijk te betwijfelen. We zien helaas dat er binnen dat deel van het electoraat wel degelijk enorm veel anti-Isral sentimenten leven.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 07:37 schreef Bocaj het volgende:
'NOT WITHOUT RISK': Here's what's at stake amid Israel-Iran conflict.

Vanaf minuut 5 zie je een hele mooie samenvatting van wat er mis is met links. :Y
Ik reageer hier even op je post, dat leek mij passender dan in het topic over de oorlog tussen Isral en Iran.

In die contreien is deel inderdaad compleet geradicaliseerd. Er was afgelopen weekend ook een groep in Parijs die op tilt sloeg en over wilde gaan tot het binnenbreken van een appartementengebouw omdat iemand daar een Isralische vlag had daar. Dit zijn zeer gevaarlijke mensen die ongenadig hard zouden moeten worden aangepakt voor de overheid.

twitter
  dinsdag 17 juni 2025 @ 09:18:13 #234
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_217966993
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 08:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In die contreien is deel inderdaad compleet geradicaliseerd. Er was afgelopen weekend ook een groep in Parijs die op tilt sloeg en over wilde gaan tot het binnenbreken van een appartementengebouw omdat iemand daar een Isralische vlag had daar. Dit zijn zeer gevaarlijke mensen die ongenadig hard zouden moeten worden aangepakt voor de overheid.

[ twitter ]
Staan ze dan, met tig man en tig vlaggen zichzelf luidkeels druk te maken over n man en n vlaggetje, op drie hoog. Ze gooien een flesje water naar een agent, die daar met zijn collega's staat om te voorkomen dat ze het pand binnendringen en potentieel losgaan op die ene man met dat ene vlaggetje, op drie hoog.

Denken efficient en effectief bezig te zijn, maar denken eigenlijk gewoon niet (na).

Goed georganiseerd jongens. Degelijk protest. Tijd en energie uitstekend benut voor een nog uitstekender rendement 8)7

Als een zooitje straathonden die lukraak lopen te blaffen naar een kat :O
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_217971489
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 08:42 schreef HowardRoark het volgende:
Mja, een blunder valt eigenlijk te betwijfelen. We zien helaas dat er binnen dat deel van het electoraat wel degelijk enorm veel anti-Isral sentimenten leven.
Dat zeker, maar dat deel van het electoraat gaat toch wel voor Frans.
Vooral de kiezer die wat meer zoekende zal zijn heeft in ieder geval duidelijk kunnen zien waar Frans staat en dat hij simpelweg schijt heeft aan de belastingbetaler (daar hebben we recent nog wat mooie moties van voorbij zien komen).
pi_217974753
quote:
Kneecap rapper due in London court on terror charge over Hezbollah flag
https://www.timesofisrael(...)over-hezbollah-flag/

A member of the provocative Irish rap group Kneecap, charged with a terror offense for allegedly showing support for Hezbollah, is due to appear in a London court today.

Liam O’Hanna, 27, known by his stage name Mo Chara, was charged last month after being accused of displaying a Hezbollah flag during a London concert last November. He will appear at Westminster Magistrates’ Court.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 18 juni 2025 @ 15:20:35 #237
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217977668
En terwijl iedereen hier off-topic zit te ouwehoeren:

quote:
Blokkade Drift door Palestinademonstranten opgeheven, nu universiteitsgebouw bezet

Een groep pro-Palestina-activisten heeft woensdagmiddag een universiteitsgebouw aan de Drift in Utrecht bezet. Het is de vierde bezettingsactie dit jaar. Eerder op de dag werd de Drift zelf al geblokkeerd, waarop de universiteitsbieb werd gesloten. Deze is inmiddels weer open.

De activisten meldden zich rond 08.00 uur al op de Drift. Enkelen van hen ketenden zich vast aan het hek langs de gracht en regenpijpen, om de straat volledig te blokkeren. Studenten, docenten en passanten mochten van de demonstranten niet passeren. Daarop besloot de Universiteit Utrecht de universiteitsbibliotheek uit voorzorg te sluiten.

Dat leidt tot grote frustratie bij andere studenten, veel van hen zitten midden in de examenperiode. Enkelen dropen gefrustreerd af toen bleek dat de studenten hen niet door de Drift lieten. Het binnenplein van de bieb was niet geblokkeerd, maar dus wel gesloten.
https://www.ad.nl/utrecht(...)bouw-bezet~a544e192/
pi_217977778
Je zal er in de toekomst maar een collega van worden _O-
  woensdag 18 juni 2025 @ 16:52:27 #239
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217978376
Bijzondere interview, deze jongeman was onderdeel van de groep activisten die naar de Gazastrook wilde en vervolgens door Egypte het land werd uitgezet. In plaats van kritiek te hebben op Egypte stelt hij dat .. 'Wij hadden nooit kunnen anticiperen dat Isralische overheid de Egyptenaren een bevel zouden geven van hou die mensen tegen ..'

Blijkbaar runnen de Isralirs stiekem ook al Egypte in het wereldbeeld van sommige pro-Palestijnse demonstranten.

Bekijk deze YouTube-video
  woensdag 18 juni 2025 @ 17:13:40 #240
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_217978547
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:52 schreef HowardRoark het volgende:
Bijzondere interview, deze jongeman was onderdeel van de groep activisten die naar de Gazastrook wilde en vervolgens door Egypte het land werd uitgezet. In plaats van kritiek te hebben op Egypte stelt hij dat .. 'Wij hadden nooit kunnen anticiperen dat Isralische overheid de Egyptenaren een bevel zouden geven van hou die mensen tegen ..'

Blijkbaar runnen de Isralirs stiekem ook al Egypte in het wereldbeeld van sommige pro-Palestijnse demonstranten.

En daarom past Pallywappies veel beter bij hen dan Pro-Palestijnen.
pi_217979856
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juni 2025 16:52 schreef HowardRoark het volgende:

Tuurlijk! Isral en Egypte hebben een dusdanig warme band dat Egypte op bevel van Isral wappies gaat tegenhouden _O-

Dit moet haast iemand zijn die zo'n diepgewortelde hekel heeft aan pro-palliwappies dat hij dit verzint. Althans, dat zou ik toch hopen dan.
  woensdag 18 juni 2025 @ 21:01:14 #242
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217980393
twitter

Aldus een Palestijn.
  woensdag 18 juni 2025 @ 21:54:20 #243
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217980776
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:01 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Aldus een Palestijn.
Dit is een redelijke visie, de vraag is nu nog hoeveel andere Palestijnen dit perspectief zouden steunen. .
  donderdag 19 juni 2025 @ 06:33:25 #244
131800 Tarado
cap de fusca
pi_217981869
twitter
pi_217982041
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 21:01 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Aldus een Palestijn.
Juist, aldus een pally.

Ze kunnen hun stuk grond nog niet vrij houden van islamisme. Dus die heeft niks te zeggen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_217982048
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 19:58 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Tuurlijk! Isral en Egypte hebben een dusdanig warme band dat Egypte op bevel van Isral wappies gaat tegenhouden _O-

Dit moet haast iemand zijn die zo'n diepgewortelde hekel heeft aan pro-palliwappies dat hij dit verzint. Althans, dat zou ik toch hopen dan.
En journalisten versterken die waanzin.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_217983988
Egypte wilt zich niet mengen in het conflict. Om die reden komt er niemand vanuit Gaza het land van Egypte in, aangezien men geen onderscheid kan maken tussen Palestijnen en Hamas activisten.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 21 juni 2025 @ 18:45:27 #248
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218004966
Pro-Palestina demonstratie in Berlijn:

twitter
pi_218005091
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:45 schreef HowardRoark het volgende:
Pro-Palestina demonstratie in Berlijn:

[ twitter ]
Maar het gaat echt alleen om Isral, hoor!
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 22 juni 2025 @ 22:00:53 #250
16715 Mylene
*schatje*
pi_218017621

Docent he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')