quote:Op zondag 15 juni 2025 18:09 schreef Rnie het volgende:
Welke FOKkers hebben de rode lijn gelopen? Er moet tussen die 100.000 vast wel een FOkker te vinden zijn?
Correct.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:59 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Betaald door de Nederlandse belastingbetaler. Die hitst de samenleving nog even lekker op totdat het volledig uit de hand gaat lopen.
Mocht dat eventueel het geval zijn, zullen die dat hier natuurlijk niet gaan erkennen. Maar ik denk dat we allemaal wel wat namen kunnen invullen, waarbij dat wellicht een mogelijkheid zou zijn.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:09 schreef Rnie het volgende:
Welke FOKkers hebben de rode lijn gelopen? Er moet tussen die 100.000 vast wel een FOkker te vinden zijn?
Ben benieuwd, aan wie denk je zoal?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:15 schreef HowardRoark het volgende:
Maar ik denk dat we allemaal wel wat namen kunnen invullen, waarbij dat wellicht een mogelijkheid zou zijn.
Ik denk dat het tegen de Fok! policy ingaat om dat hier te melden, maar ik zou ook wel wat naampjes kunnen bedenken.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ben benieuwd, aan wie denk je zoal?
Je vraagt naar de bekende weg. Er zijn in het topic over deze oorlog in Isral verscheidene users actief die erg pro-Palestijnen zijn. En ook in POL zijn er verschillende uitingen geweest die erg pro-Palestijnen en anti-Isral zijn. Zulke mensen zouden dus eventueel kunnen meelopen in zo'n demonstratie.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ben benieuwd, aan wie denk je zoal?
Die Biancerie ofzo is echt volledig van het padje. Die zie ik wel met zo’n mooie Iraanse Ayatollah vlag marcheren op zo’n demo. En dan heb je nog WismutVeilchen natuurlijk, die heeft zn afkomst uit Duitsland al mee voor bonuspoints. Verder nog een paar met onduidelijke namen die ik allang weer vergeten ben. Die user met Koeman in zn naam is er ook wel een type voor.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je vraagt naar de bekende weg. Er zijn in het topic over deze oorlog in Isral verscheidene users actief die erg pro-Palestijnen zijn. En ook in POL zijn er verschillende uitingen geweest die erg pro-Palestijnen en anti-Isral zijn. Zulke mensen zouden dus eventueel kunnen meelopen in zo'n demonstratie.
Stel je niet zo aan en noem gewoon rugnummers in plaats van dat zeikerige 'ja ik kan ze wel opnoemen maar ik doe het niet!!'. Met je fokpolicyquote:Op zondag 15 juni 2025 18:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik denk dat het tegen de Fok! policy ingaat om dat hier te melden
Waarom wil jij het zooooo graag weten? Zou je dat echt niet zelf kunnen bedenken?quote:Op zondag 15 juni 2025 19:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan en noem gewoon rugnummers in plaats van dat zeikerige 'ja ik kan ze wel opnoemen maar ik doe het niet!!'. Met je fokpolicy.
Wat voor nut heeft dat? Je weet heel goed dat die users het toch gaan ontkennen.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan en noem gewoon rugnummers in plaats van dat zeikerige 'ja ik kan ze wel opnoemen maar ik doe het niet!!'. Met je fokpolicy.
Ik vind het gewoon een beetje kinderachtig om te insinueren dat bepaalde users bepaalde dingen doen zonder de mogelijkheid aan die users te geven om daarop te reageren.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:42 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom wil jij het zooooo graag weten? Zou je dat echt niet zelf kunnen bedenken?
Nee hoor, dat is mijn standpunt nooit geweest.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje kinderachtig om te insinueren dat bepaalde users bepaalde dingen doen zonder de mogelijkheid aan die users te geven om daarop te reageren.
Zo kan ik ook vertellen dat bepaalde lieden in dit topic hopen op daadwerkelijke genocide in Gaza, en we kunnen allemaal wel invullen wie dat zijn, maar dat is net zo kinderachtig. Zeg gewoon dat @:HowardRoark dat hoopt.
Zie je, het is wel prettig als je mensen de kans geeft te reageren in plaats van alleen dingen te insinueren.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is mijn standpunt nooit geweest.
Het is ook wel prettig als jij dat gewoon uit jezelf weet. Zo moeilijk is het niet om te bedenken wie er mogelijk mee zou kunnen lopen in die marsquote:Op maandag 16 juni 2025 19:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zie je, het is wel prettig als je mensen de kans geeft te reageren in plaats van alleen dingen te insinueren.
Het gaat er niet om of ik het kan bedenken, het gaat erom dat je mensen de kans geeft om zich te verdedigen als je iets over ze zegt.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is ook wel prettig als jij dat gewoon uit jezelf weet. Zo moeilijk is het niet om te bedenken wie er mogelijk mee zou kunnen lopen in die mars
Niemand wordt toch beschuldigd?quote:Op maandag 16 juni 2025 19:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of ik het kan bedenken, het gaat erom dat je mensen de kans geeft om zich te verdedigen als je iets over ze zegt.
Raar punt; ik moet zelf in kunnen vullen wie we bedoelen als we zeggen dat bepaalde users wel zullen hebben meegelopen in de mars, maar tegelijkertijd beschuldigen we niemand.quote:
Als je geen namen noemt is het niet echt een beschuldiging. Punt is, als @HowardRoark namen noemt, zouden mensen "nee" zeggen en lijkt het een domme uitspraak van hem. Mensen raken nogal getriggered door hem, wat vreemd is want hij post goede dingen. Het strijkt ze alleen te veel tegen de haren in.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Raar punt; ik moet zelf in kunnen vullen wie we bedoelen als we zeggen dat bepaalde users wel zullen hebben meegelopen in de mars, maar tegelijkertijd beschuldigen we niemand.
Het lijkt mij dat je wel degelijk mensen beschuldigd, maar dat @:HowardRoark dat zoals gebruikelijk weer erg omfloerst doet zodat mensen niet kunnen zeggen 'eh, fout, ik heb helemaal niet meegelopen'.
Onzin. Als ik zeg dat users zonder avatars in dit topic stiekem wel blij zijn met dode Gazababy's is dat ook gewoon een beschuldiging zonder een naam te noemen. Net als zeggen dat we allemaal wel weten wie er in dit topic meeloopt in dat soort marsen, aangezien jij net ook al aangeeft dat ik prima zelf kan bedenken wie daarmee bedoeld wordt.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je geen namen noemt is het niet echt een beschuldiging.
Wat ik bedoel is dat niemand persoonlijk iets ten laste wordt gelegd. En jij zit sowieso niet in dat rijtjequote:Op maandag 16 juni 2025 20:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Onzin. Als ik zeg dat users zonder avatars in dit topic stiekem wel blij zijn met dode Gazababy's is dat ook gewoon een beschuldiging zonder een naam te noemen. Net als zeggen dat we allemaal wel weten wie er in dit topic meeloopt in dat soort marsen, aangezien jij net ook al aangeeft dat ik prima zelf kan bedenken wie daarmee bedoeld wordt.
Alleen dat doe ik dus helemaal niet. Ik stelde dat we allemaal wel namen kunnen invullen, waarbij het wellicht een mogelijkheid zou kunnen zijn dat zij aanwezig waren bij de Rode Lijn-demonstratie.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Raar punt; ik moet zelf in kunnen vullen wie we bedoelen als we zeggen dat bepaalde users wel zullen hebben meegelopen in de mars, maar tegelijkertijd beschuldigen we niemand.
Het lijkt mij dat je wel degelijk mensen beschuldigd, maar dat @:HowardRoark dat zoals gebruikelijk weer erg omfloerst doet zodat mensen niet kunnen zeggen 'eh, fout, ik heb helemaal niet meegelopen'.
Letterlijk iedereen op Fok kan mogelijk aanwezig zijn bij de demonstratie. Wat je bedoelt is 'waarschijnlijk'.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Alleen dat doe ik dus helemaal niet. Ik stelde dat we allemaal wel namen kunnen invullen, waarbij het wellicht een mogelijkheid zou kunnen zijn dat zij aanwezig waren bij de Rode Lijn-demonstratie.
Nee hoor, want lang niet iedereen heeft pro-Palestijnse sympathien en heeft zich laten meeslepen in de anti-Isral propaganda rondom deze oorlog.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen op Fok kan mogelijk aanwezig zijn bij de demonstratie. Wat je bedoelt is 'waarschijnlijk'.
Dat lijkt me nietquote:Op maandag 16 juni 2025 21:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen op Fok kan mogelijk aanwezig zijn bij de demonstratie. Wat je bedoelt is 'waarschijnlijk'.
Hebben ze nooit gezien...quote:Op zondag 15 juni 2025 17:32 schreef HowardRoark het volgende:
Uit een artikel van de NOS:
[..]
En dat is dus de werking van propaganda.
Zou men ook zo hebben gedacht over het beeldmateriaal van 7 oktober? Waarschijnlijk niet.
Toch mooi dat Fransje hier al meteen z'n eerste blunder begaat in z'n verkiezingscampagne. Dat is namelijk de enige reden dat Fransje hierbij aanwezig is, omdat hij denkt dat dit goed is voor de verkiezingen. Helaas voor Fransje misrekent hij zich wederom, aangezien een groter deel van NL die Palliwappies uitkotst dan dat ze er sympathie voor hebben. Jammer Fransje, opzichtige poging mislukt.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:50 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Hier wil je toch niet bij horen
[ x ]
je weet waar je op stemt, als je voor deze man gaat.
Mja, een blunder valt eigenlijk te betwijfelen. We zien helaas dat er binnen dat deel van het electoraat wel degelijk enorm veel anti-Isral sentimenten leven.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 02:09 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Toch mooi dat Fransje hier al meteen z'n eerste blunder begaat in z'n verkiezingscampagne. Dat is namelijk de enige reden dat Fransje hierbij aanwezig is, omdat hij denkt dat dit goed is voor de verkiezingen. Helaas voor Fransje misrekent hij zich wederom, aangezien een groter deel van NL die Palliwappies uitkotst dan dat ze er sympathie voor hebben. Jammer Fransje, opzichtige poging mislukt.
Ik reageer hier even op je post, dat leek mij passender dan in het topic over de oorlog tussen Isral en Iran.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:37 schreef Bocaj het volgende:
'NOT WITHOUT RISK': Here's what's at stake amid Israel-Iran conflict.
Vanaf minuut 5 zie je een hele mooie samenvatting van wat er mis is met links.
Staan ze dan, met tig man en tig vlaggen zichzelf luidkeels druk te maken over n man en n vlaggetje, op drie hoog. Ze gooien een flesje water naar een agent, die daar met zijn collega's staat om te voorkomen dat ze het pand binnendringen en potentieel losgaan op die ene man met dat ene vlaggetje, op drie hoog.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In die contreien is deel inderdaad compleet geradicaliseerd. Er was afgelopen weekend ook een groep in Parijs die op tilt sloeg en over wilde gaan tot het binnenbreken van een appartementengebouw omdat iemand daar een Isralische vlag had daar. Dit zijn zeer gevaarlijke mensen die ongenadig hard zouden moeten worden aangepakt voor de overheid.
[ twitter ]
Dat zeker, maar dat deel van het electoraat gaat toch wel voor Frans.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:42 schreef HowardRoark het volgende:
Mja, een blunder valt eigenlijk te betwijfelen. We zien helaas dat er binnen dat deel van het electoraat wel degelijk enorm veel anti-Isral sentimenten leven.
quote:Kneecap rapper due in London court on terror charge over Hezbollah flag
https://www.timesofisrael(...)over-hezbollah-flag/
A member of the provocative Irish rap group Kneecap, charged with a terror offense for allegedly showing support for Hezbollah, is due to appear in a London court today.
Liam O’Hanna, 27, known by his stage name Mo Chara, was charged last month after being accused of displaying a Hezbollah flag during a London concert last November. He will appear at Westminster Magistrates’ Court.
https://www.ad.nl/utrecht(...)bouw-bezet~a544e192/quote:Blokkade Drift door Palestinademonstranten opgeheven, nu universiteitsgebouw bezet
Een groep pro-Palestina-activisten heeft woensdagmiddag een universiteitsgebouw aan de Drift in Utrecht bezet. Het is de vierde bezettingsactie dit jaar. Eerder op de dag werd de Drift zelf al geblokkeerd, waarop de universiteitsbieb werd gesloten. Deze is inmiddels weer open.
De activisten meldden zich rond 08.00 uur al op de Drift. Enkelen van hen ketenden zich vast aan het hek langs de gracht en regenpijpen, om de straat volledig te blokkeren. Studenten, docenten en passanten mochten van de demonstranten niet passeren. Daarop besloot de Universiteit Utrecht de universiteitsbibliotheek uit voorzorg te sluiten.
Dat leidt tot grote frustratie bij andere studenten, veel van hen zitten midden in de examenperiode. Enkelen dropen gefrustreerd af toen bleek dat de studenten hen niet door de Drift lieten. Het binnenplein van de bieb was niet geblokkeerd, maar dus wel gesloten.
En daarom past Pallywappies veel beter bij hen dan Pro-Palestijnen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:52 schreef HowardRoark het volgende:
Bijzondere interview, deze jongeman was onderdeel van de groep activisten die naar de Gazastrook wilde en vervolgens door Egypte het land werd uitgezet. In plaats van kritiek te hebben op Egypte stelt hij dat .. 'Wij hadden nooit kunnen anticiperen dat Isralische overheid de Egyptenaren een bevel zouden geven van hou die mensen tegen ..'
Blijkbaar runnen de Isralirs stiekem ook al Egypte in het wereldbeeld van sommige pro-Palestijnse demonstranten.
Bekijk deze YouTube-video
Tuurlijk! Isral en Egypte hebben een dusdanig warme band dat Egypte op bevel van Isral wappies gaat tegenhoudenquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:52 schreef HowardRoark het volgende:
Bijzondere interview, deze jongeman was onderdeel van de groep activisten die naar de Gazastrook wilde en vervolgens door Egypte het land werd uitgezet. In plaats van kritiek te hebben op Egypte stelt hij dat .. 'Wij hadden nooit kunnen anticiperen dat Isralische overheid de Egyptenaren een bevel zouden geven van hou die mensen tegen ..'
Blijkbaar runnen de Isralirs stiekem ook al Egypte in het wereldbeeld van sommige pro-Palestijnse demonstranten.
Bekijk deze YouTube-video
Dit is een redelijke visie, de vraag is nu nog hoeveel andere Palestijnen dit perspectief zouden steunen. .quote:
Juist, aldus een pally.quote:
En journalisten versterken die waanzin.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:58 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Tuurlijk! Isral en Egypte hebben een dusdanig warme band dat Egypte op bevel van Isral wappies gaat tegenhouden![]()
Dit moet haast iemand zijn die zo'n diepgewortelde hekel heeft aan pro-palliwappies dat hij dit verzint. Althans, dat zou ik toch hopen dan.
Maar het gaat echt alleen om Isral, hoor!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:45 schreef HowardRoark het volgende:
Pro-Palestina demonstratie in Berlijn:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |