Terroristje LARPen, leuk zo in het weekendquote:Op zondag 8 juni 2025 17:18 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Vraagje: als deze mannen zo graag willen schieten, is dan de kreet "Ceasefire now!" wel zo oprecht?
Dit lijkt meer op Syri dan Brussel.quote:Op zondag 8 juni 2025 17:18 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Vraagje: als deze mannen zo graag willen schieten, is dan de kreet "Ceasefire now!" wel zo oprecht?
de realiteit in delen van west-europa. En dan te bedenken dat een deel dit geen probleem vindtquote:Op zondag 8 juni 2025 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit lijkt meer op Syri dan Brussel.
Dat weet ik; de grootste propagandisten van de multiculti-droom komen qua diversiteit niet veel verder dan een keer sushi bestellen. Z fijn, al die verschillende eetgelegenheden.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
de realiteit in delen van west-europa. En dan te bedenken dat een deel dit geen probleem vindt
Ik heb geen enkel probleem met mijn Syrische overburen. Deze hebben alle recht hier te zijn en gedragen zich.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
de realiteit in delen van west-europa. En dan te bedenken dat een deel dit geen probleem vindt
Hippies? Extreem linkse antisemieten!quote:Op maandag 9 juni 2025 11:21 schreef hb64 het volgende:
De varende hippies hebben hun doel bereikt:
Activistenboot met Greta Thunberg en Nederlandse kapitein onderschept, exacte locatie schip onbekend
Had ze lekker door laten varen naar Gaza, dat had een leuker spektakel opgeleverd.
'/s' vergeten, sorry.quote:
Wij lijken redelijk op dezelfde lijn te zitten inzake het kernprobleem van het conflict.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:00 schreef hb64 het volgende:
[..]
'/s' vergeten, sorry.
Ik gun deze club juist een onbezorgde tocht naar Gaza om daar een belangrijke levensles te ondergaan. 'Hoe werkt terreur nu echt.'
Gaza bereiken is echter nooit het doel geweest. Het doel is publiciteit (aandacht) te genereren, dat lukt alleen door naar Isral te varen. Dat doel hebben ze bereikt.
De grootste vijand voor de Palestijnen is Hamas. Zichzelf bevrijden van hun onderdrukker lukt blijkbaar niet. Jammer dat de hulp van de buren niet gewaardeerd wordt.
Op het vliegtuig teruggestuurd.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:21 schreef hb64 het volgende:
De varende hippies hebben hun doel bereikt:
Activistenboot met Greta Thunberg en Nederlandse kapitein onderschept, exacte locatie schip onbekend
Had ze lekker door laten varen naar Gaza, dat had een leuker spektakel opgeleverd.
quote:
quote:Bij het ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag hebben zich maandagmiddag ongeveer 300 demonstranten verzameld voor een pro-Palestinaprotest. De politie en de Mobiele Eenheid zijn ter plaatse en houdt toezicht.
Nou, dan zit ik lekker met een bierpakketje mijn vadertje blij te maken. Daarna voor de diversiteit mijn betere helft trakteren op een Turkse hap in de wetenschap dat er geen schreeuwende intimiderende Friepelestijnen door ons centrum marcheren dit weekend omdat die in Den Haag zitten. Win-winquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:39 schreef Aether het volgende:
Deze week weer een rode lijn
https://www.amnesty.nl/ag(...)de-rode-lijn-15-juni
Op een vliegtuig nog wel, dat is pure mishandeling. Een grotere vernedering kun je niet ondergaan als activist..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:18 schreef Aether het volgende:
[..]
Op het vliegtuig teruggestuurd.
https://www.geenstijl.nl/(...)t-israelische-kerker
[ afbeelding ]
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
Samidoun op een Nederlandse universiteit, tragisch toch dat zoiets gewoon genormaliseerd is. Nog even en Hezbollah en Hamas komen ook een toespraak houden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:05 schreef Qarrad het volgende:
Vandaag was het gezellig op de universiteit van Maastricht, waar Samidoun gezellig op de koffie kwam, mensen werden belaagd, uitgescholden.
Trad de politie niet op? Jawel hoor!
[ x ]
Nou ja, en daarna werd de bezetting gestopt door ze en zijn er nog 8 arrestaties verricht gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen.
Ik begrijp daar ook weinig van. Het is een club die volledig achter die gevaarlijke slogan "from the river to the sea" staat, wat suggereert dat Isral geen bestaansrecht heeft (en dat ontkennen ze ook niet, want volgens Samidoun is er geen plaats voor de "zionistische entiteit"). Dit maakt elke vorm van dialoog onmogelijk en doet de Palestijnse zaak dus meer kwaad dan goed.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Samidoun op een Nederlandse universiteit, tragisch toch dat zoiets gewoon genormaliseerd is. Nog even en Hezbollah en Hamas komen ook een toespraak houden.
Gaat weer super in Amsterdam.quote:Lid CvB VU beaagd door pro-Palestinademonstranten
Een bron laat weten dat dinsdag een lid van het College van Bestuur is belaagd door gemaskerde demonstranten. Die werd onder meer klem gezet in een draaideur. Dit zou reden zijn om in te grijpen.
quote:Radicalen vrijuit op universiteiten, gedragscodes blijken vooral papieren tijgers
AMSTERDAM - Dreigende pro-Palestijnse docenten en studenten hebben niets te vrezen van universiteitsbesturen. Lezingen verstoren, intimidatie van Isralirs en Joden, verhulde oproepen tot geweld: op meerdere uni’s hebben radicalen ondanks een glasheldere gedragscode de vrije hand. Bestuurders stellen zich, terwijl haat en dreiging snel toenemen, op als tandeloze tijgers.
In militante bewoordingen gaat de Britse docent sociale geografie Harry Pettit van de Nijmeegse Radboud Universiteit tekeer op sociale media. Hij vergelijkt zionisten met nazi’s, en vindt dat iedereen die niet pro-Palestijns is, ’dat moet afleren’.
Het contrast tussen de uitlatingen van Pettit en de gedragscode van de universiteit is groot. Pettit lapt de regels keer op keer aan zijn Engelse boot.
Op papier is op de Radboud Universiteit alles tot in de puntjes geregeld. De uitgebreide gedragscode waaraan medewerkers - ook docenten - en studenten geacht worden zich te houden, laat geen ruimte voor onduidelijkheid. Een aantal belangrijke kernwaarden: onbevooroordeeld naar andersdenkenden, professionele normen en waarden, een veilige werkomgeving voor iedereen.
Medewerkers moeten ’een voorbeeld voor anderen zijn’. Discriminatie, intimidatie, bedreigingen, verbale en fysieke agressie en (psychisch) geweld zijn niet toegestaan. De schijn van partijdigheid moet worden voorkomen.
Tenslotte: docenten zijn zich bewust van hun voorbeeldfunctie en dragen de in deze Gedragscode vastgelegde normen over integer en respectvol gedrag in woord en daad uit.
Dat is de theorie. Nu de praktijk. Harry Pettit jubelt na het schrappen van ’zionistische propaganda op de campus’, nadat een pro-Isralische lezing is geschrapt. Op X meldt hij: ’Fuck Isral. En fuck iedereen die dit normaliseert. De enige oplossing is complete ontmanteling.’ Later zegt hij ook: ’Israli’s’ zijn psychotische baby’s’.
Uit meer voorbeelden blijkt dat Pettit lak heeft aan de gedragscode. Hij vergelijkt zionisten - die streven naar een Joodse staat in Isral - met nazi’s, zegt dat het zionisme moet worden ’uitgeroeid’.
Op de vraag ’hoe’ die uitroeiing er dan uit moet zien, weigert hij antwoord te geven, maar tegenover studenten geeft hij aan dat ’alle middelen geoorloofd zijn’. Over een Radboud-student met een mening die hem niet bevalt, zegt hij openlijk: ,,Alweer een voorbeeld van een genocidesupporter.”
Daarnaast maakte hij zich al meermaals schuldig aan agressie en verbaal geweld. Op 28 mei wordt een lezing van de Syrische pro-Isralische activiste Rawan Osman verstoord. De gemaskerde Pettit slaat met schreeuwende pro-Palestijnse activisten tegen het raam. Na Osmans vertrek wordt haar auto geblokkeerd.
Ook het bezoek van Juan Caldes van de Europees-Joodse Associatie werd onlangs moedwillig verstoord en kon enkel onder zware beveilingsmaatregelen doorgang hebben.
Een week later werd een herdenking op de Radboud Universiteit van de slachting door Hamas op 7 oktober verstoord door activisten die op ramen stonden te beuken, en geen enkel respect toonden voor aanwezigen die stil wilden staan bij de overledenen en hun nabestaanden. Ook hier konden de extremisten hun gang gaan.
Kortom: de code heeft in veel gevallen slechts papieren waarde. Ja, Pettit moest een keer op het matje komen, bij College van Bestuur-voorzitter Alexandra van Huffelen. Dat was voor ’een kritisch gesprek’. Iets waar bestuurskundestudent Milos Boksan, die namens een groep Joodse/Isralische studenten het woord voert, in De Telegraaf zegt: „Een ’kritisch gesprek’ is niks. Joodse studenten hebben al hun hoop verloren in een veilige plek om te studeren.”
De Telegraaf vroeg bestuursvoorzitter Van Huffelen en rector magnificus Jos Sanders naar het naleven van de gedragscode. Ze gaven geen antwoord, er kwam slechts een verklaring van een woordvoerder, met een algemene tekst die grotendeels al vaker is verstuurd.
Daarin staat dat ’sociale veiligheid voor al onze studenten en medewerkers ons aan het hart gaat’, maar ook dat ’het debat soms kan schuren’. Volgens het CvB voelen naast sommige pro-Isralische studenten k sommige pro-Palestijnse studenten zich op de campus niet altijd veilig. Het is onduidelijk waar dat laatste uit blijkt. Ook beweert het bestuur afstand te nemen van antisemitisme, maar laat niet na in n adem ook islamofobie te noemen. Voorbeelden daarvan worden niet gegeven.
Met personen die zich niet aan de gedragscode houden, zo meldt de verklaring, wordt gesproken en zo nodig worden maatregelen genomen. ,,Maar op individuele medewerkers gaan we niet in”, meldt de woordvoerder steevast. Op de vraag of de bestuurders angst hebben voor de activisten, wordt geen antwoord gegeven.
Pettit, aanjager van anti-Isralische en anti-Joodse excessen, liet eerder al weten niet te vrezen voor consequenties. „Waarom zou ik bang zijn voor gevolgen?”
Dat is inderdaad de vraag. Pettit lijkt zich alles te kunnen veroorloven. In een nieuwe reactie laat hij weten dat het ’de rol van academici is om te handelen en aan de kant van gerechtigheid en menselijkheid te staan’. ,,Radboud heeft een geschiedenis van verzet tegen bezetters. Ik wilde alleen dat het dat nu ook doet.” Hij foetert dat ook De Telegraaf verantwoordelijk wordt gesteld voor medeplichtigheid aan de ’holocaust’ in Gaza.
Diverse studenten zijn bezorgd. Bronnen melden dat zeker zes Nijmeegse studenten onlangs formele klachten hebben ingediend tegen de docent. Ze vinden zijn positie onhoudbaar. De klachtencommissie heeft twee maanden de tijd om tot een oordeel te komen. Eerder al vroegen Kamerleden aan onderwijsminister Eppo Bruins om op universiteiten in te grijpen. Die verwees naar de Raden van Toezicht (RvT’s).
De RvT - een onafhankelijk orgaan - van de Radboud Universiteit, verwijst in een reactie onmiddellijk naar het CvB. Bijzonder, omdat de RvT - met als lid de prominente rechter Henk Naves - toch een toezichthoudende rol heeft. ,,Als grenzen worden overschreden is het aan het CvB om maatregelen te nemen”, meldt een woordvoerster afgemeten.
De gezagscrisis speelt op meer universiteiten. Op de Wageningen University & Research mogen honderden medewerkers weigeren om uitwisselingsstudenten te begeleiden naar de Hebrew University of Jerusalem.
Ook op de Universiteit Maastricht werd de voorbije periode niet ingegrepen, toen een hoofddocent geschiedenis - ook hoofdonderzoeker Holocaust-studies - ernstig werd gentimideerd.
’We willen hier geen zionisten’
,,Toen ik aankwam om les te geven, werd ik geconfronteerd met demonstranten die agressief leuzen scandeerden als: we willen hier geen zionisten”, vertelt Amanda Kluveld. De betogers gingen zelfs nog veel verder, zegt ze. ,,’Met ons bloed, met onze ziel, zullen we je verlossen, Gaza’, werd geschreeuwd.”
Kluveld probeerde de vijandigheid vast te leggen met haar telefoon, waarop universiteitsbestuurders en veiligheidsfunctionarissen ingrepen. ,,Niet om me te beschermen, maar om me publiekelijk onder druk te zetten mijn opnames te verwijderen. Ze beweerden ten onrechte dat ik geen wettelijk recht had om deze openlijke intimidatie jegens Joden en zionisten vast te leggen.”
De hoofddocente gaf daar geen gehoor aan, waarna werd geist dat ze zou vertrekken. ,,Omdat demonstranten mijn aanwezigheid niet tolereerden. Ik weigerde, omdat ik antisemitische uitsluiting niet wil legitimeren. Bovendien: dit is mijn werkplek.”
Bron
Die naam komt me wel bekend voor ja, echt zo'n extremist die vooraan staat bij elke demonstratie.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:56 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is een docent aan een Nederlandse universiteit, heel erg schrikbarend. Dit kan allemaal probleemloos, want ach, het is tegen Isral en Joden.
[..]
Juist.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:56 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is een docent aan een Nederlandse universiteit, heel erg schrikbarend. Dit kan allemaal probleemloos, want ach, het is tegen Isral en Joden.
[..]
AD ook.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:25 schreef Aether het volgende:
Door NOS uitgezwaaide Gaza Marsers door Egypte opgepakt en uitgezet
https://www.geenstijl.nl/(...)opgepakt-en-uitgezet
Daar doen ze ook niet zo moeilijk als er wat mensen verplicht op een vliegtuig moeten. Instappen, wegwezen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:33 schreef Zoddie het volgende:
[..]
AD ook.
Egypte zet Nederlandse deelnemers mars naar Gaza land uit: op vliegtuig terug naar Istanboel
Arabische landen zitten er helemaal niet op te wachten, alleen de Westerse landen lijken zo gek te zijn met hun aanbidding van de Palestijnen.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:25 schreef Aether het volgende:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:25 schreef Aether het volgende:
Mooi ook dat Egypte dit doet en niet net over de grens door Israel, want dan was dat weer tot in den treure uitgebuit.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:25 schreef Aether het volgende:
Sterker nog, Greta Thunberg werd "ontvoerd" door Isral!quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:32 schreef Montagui het volgende:
Doet Isral dit (Gretha) dan gebruiken de nieuwsmedia het beladen woord 'gedeporteerd'. Doet Egypte dit dan wordt het woord 'uitgezet' gebruikt.
Zie daar de bias.
NWS / Meerdere Nederlanders ontvoerd en gegijzeld door Egyptequote:Op donderdag 12 juni 2025 11:32 schreef Montagui het volgende:
Doet Isral dit (Gretha) dan gebruiken de nieuwsmedia het beladen woord 'gedeporteerd'. Doet Egypte dit dan wordt het woord 'uitgezet' gebruikt.
Zie daar de bias.
quote:Isral zou Van Rennes en nog twee vrijwilligers uitzetten en terugvliegen naar Nederland. Maar nu worden ze vanaf het vliegveld in Tel Aviv teruggebracht naar een gevangenis.
De kapitein heeft via een geleende telefoon een spraakbericht naar zijn familie weten te sturen. Daarin zegt hij dat zijn terugkeer nog wel een aantal weken op zich kan laten wachten.
Omdat het luchtruim/vliegveld momenteel gesloten is door de aanval op Iran.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:21 schreef Qarrad het volgende:
Correctie: ze mogen zich wel zorgen maken nu.
https://www.nu.nl/midden-(...)-nog-niet-terug.html
[..]
Nee joh, ze zijn ontvoerd, gegijzeld en worden ongetwijfeld onderworpen aan een onmenselijk regime in Israhel.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Omdat het luchtruim/vliegveld momenteel gesloten is door de aanval op Iran.
Dat is nu.nl even 'vergeten' om er bij te vermelden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Omdat het luchtruim/vliegveld momenteel gesloten is door de aanval op Iran.
Hehheh, lachen.quote:
Sja hoe zou je dat moeten duiden? Naïeve geïndoctrineerde westerlingen weggejaagd door bezorgde Egyptenaren?quote:
Past niet in het gewenste narratief.quote:
Dat trekken ze niet op de redacties van DPG en de NOS. Veel te genuanceerd allemaal, doet afbreuk aan het narratief. Het zou maar eens tot introspectie kunnen leiden en dan blijk je toch niet de moral high ground te hebben. Moet je niet willen. Met twijfel in je hart kun je niet strijden voor de goede zaak.quote:
Vanaf 0.50 zegt hij zowaar wat zinnigs. Het is inderdaad belangrijk dat dit nieuws naar buiten komt zodat het clubje naevelingen ziet dat hun gejank niet in dergelijke landen gedeeld wordt en dat ze gewoon rechtsomkeert gestuurd worden. Scheelt ze weer een zinloze trip.quote:
Wat een kerel, smeekt jankend de politie toe..quote:
En die arme vertaler die het naar het Arabisch mag vertalen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:25 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Wat een kerel, smeekt jankend de politie toe..
"The women are trying to feed their dieing baby's and their breasts are empty! Do you know what that smells like?! Do you know what that sounds like?!"
Uhm...Gast....
Hoezo compleet gestoord.
Weer een leuk schoolreisje.quote:Op zondag 15 juni 2025 15:05 schreef HowardRoark het volgende:
De 'Rode-lijn' demonstratie in Den Haag is weer bezig. Volgens de organisatie zijn er 150.000 mensen aanwezig, maar dat valt gezien de foto's toch te betwijfelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker man al die culturele en religieuze stammenstrijden importeren.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:07 schreef HowardRoark het volgende:
Ah, nu ook al verheerlijking van het religieuze regime in Iran.
[ twitter ]
wat een debielen zeg op dat veldquote:Op zondag 15 juni 2025 16:07 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Ik hoop dat ze bij de volgende demonstratie een Iraanse vlag ter grootte van het Malieveld nodig hebben als ze alle gelimineerde kopstukken van het Iraanse regime willen afbeelden ter grootte van een postzegel.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:07 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Je denkt iedere keer, ze kunnen niet gekker wordenquote:Op zondag 15 juni 2025 16:07 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
De meeste Iraanse mensen hier zijn niet echt fan van het regime en zijn ook niet verlegen om dit te uiten. Dit kliekje is -in mijn ervaring- echt een uitzondering. Het is best tekenend dat uitgerekend deze mensen hier opduiken.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker man al die culturele en religieuze stammenstrijden importeren.
Nu weet je gewoon zeker dat het 100% Jodenhaat is wat er heerst bij die lui.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je denkt iedere keer, ze kunnen niet gekker wordenmaar wtf!
Wat moeten die lui hier in Nederland? Opzouten!quote:Op zondag 15 juni 2025 16:07 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Het is vooral bizar dat dit gewoon geaccepteerd wordt. Maar dat laat zien dat er ruimte is voor zulke sentimenten. Op de sociaals staan er meer verhalen dat er Iraanse vlaggen aanwezig zijn bij de demonstratie.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De meeste Iraanse mensen hier zijn niet echt fan van het regime en zijn ook niet verlegen om dit te uiten. Dit kliekje is -in mijn ervaring- echt een uitzondering. Het is best tekenend dat uitgerekend deze mensen hier opduiken.
Tja, progressieve en linkse politici lopen ook weer mee. Wat toch benadrukt wat voor een ongelofelijke haatdrek er in die kringen wordt omarmd. En dan allemaal weggestopt en verdoezeld onder eufemismes als 'internationale recht' en 'mensenrechten'. Maar dat kan ze helemaal niets schelen, het is simpelweg een ongezonde antipathie jegens Isral.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat moeten die lui hier in Nederland? Opzouten!
Wat weer in lijn is met hoe Iran Hamas heeft bewapend. En Hezbollah. En de milities in Syri. En de Houthi's. Voor die laatste stonden bepaalde demonstranten ook te juichen. "Yemen Yemen make us proud, turn another ship around!"quote:Op zondag 15 juni 2025 16:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is vooral bizar dat dit gewoon geaccepteerd wordt. Maar dat laat zien dat er ruimte is voor zulke sentimenten. Op de sociaals staan er meer verhalen dat er Iraanse vlaggen aanwezig zijn bij de demonstratie.
De onderdrukte mensen uit Jemen, Darfur, Ethiopi, China, Ruwanda hebben het topic verlatenquote:Op zondag 15 juni 2025 16:07 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Het is inderdaad bizar en ook zorgwekkend. Want dit zijn over het algemeen geen random mafklappers zonder invloed, maar gewoon hoogopgeleide (jonge) mensen met in een aanzienlijk aantal gevallen gewoon een prima baan. Als je deze beelden van gister uit Londen bijvoorbeeld ook weer ziet, man man man:quote:Op zondag 15 juni 2025 16:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat weer in lijn is met hoe Iran Hamas heeft bewapend. En Hezbollah. En de milities in Syri. En de Houthi's. Voor die laatste stonden bepaalde demonstranten ook te juichen. "Yemen Yemen make us proud, turn another ship around!"
[ x ]
Het is allemaal openlijk, maar als je er kritische vragen over stelt, dan is het allemaal superspontaan, die broederschap en heeft het niks te maken met de koloniale aspiraties van Iran in de regio. Weet je wie de echte kolonisator is? De Joden Isral!
Wat moet je ook met dit soort figuren in Nederland.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:50 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Hier wil je toch niet bij horen
[ x ]
je weet waar je op stemt, als je voor deze man gaat.
quote:Op zondag 15 juni 2025 16:50 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
[ x ]
Dubbele Deugpunten!quote:Op zondag 15 juni 2025 17:03 schreef HowardRoark het volgende:
Ah, zelfs vlaggen van terreurorganisaties zijn nu acceptabel.
[ afbeelding ]
quote:Kindvriendelijke demonstratie in hartje Hilversum.
Doe eens lief! ’Zie het! Zeg het! Stop het!’ Hilversumse Gezinnen voor Gaza spreken zich uit. ’Want als je ziet dat er wordt gepest dan meld je dat’
Er zullen maar weinig PvdA rs problemen hebben met de presentie van Timmermans bij die demo. Om over Groenlinksers nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 15 juni 2025 16:50 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
[ x ]
Het is toch aandoenlijk om te zien dat er meer vrouwen links stemmen dan mannen en dus ook op de PvdA/GL bijvoorbeeld. Laat ze drie dagen wonen in Iran en ze zijn wellicht meteen genezen. Toch triest dat zo weinig van hen verstand van zaken hebben.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:18 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Er zullen maar weinig PvdA rs problemen hebben met de presentie van Timmermans bij die demo. Om over Groenlinksers nog maar te zwijgen.
Antisemieten, geen andere verklaring voor.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:17 schreef Toine51 het volgende:
Gadverdamme zeg...
Nog niet zo lang geleden riep deuglinks moord en brand over de dood van een Iraanse vrouw die weigerde haar hoofddoek te dragen.
Toen uit solidariteit haren afknippen.
En diezelfde figuren uit die partijen lopen nu zij aan zij met die figuren die dat Iraanse regime steunen...
Schandalig!
Kapot schamen als je nog op zulke partijen stemt...
En dat is dus de werking van propaganda.quote:"De daden van Isral in de Gazastrook gaan alle perken te buiten", zegt een demonstrant op het Malieveld tegen de NOS. "We moeten in Nederland de regering aansporen om een rode lijn te trekken. De filmpjes zijn niet meer te verdragen."
Een andere demonstrant vertelt dat ze weer deelneemt aan het Rode Lijn-protest omdat de oorlog in Gaza "alleen maar erger wordt". "Er is een genocide aan het plaatsvinden en ik kan daar gewoon niet naar kijken en daar met mijn belastinggeld aan bijdragen."
Drievoudige Deugpunten!quote:Op zondag 15 juni 2025 17:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Vandaag had "Gezinnen voor Gaza" (nog nooit van gehoord) hier in Hilversum een dagje uit. De gegoede papa's en mama's kwamen even de villawijken uit om samen met hun Sterre en Fleur voor activistje te spelen.
[ afbeelding ]
Om op het belevingsniveau van de kids te communiceren werd er maar gezegd dat Palestijnen door Israel "gepest" worden. Tsja.
[..]
Waarom nog geen Palestijnse vlag bij de middelbare schoolgebouwen. Eventueel naast de LHBTQIA+ vlag.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Vandaag had "Gezinnen voor Gaza" (nog nooit van gehoord) hier in Hilversum een dagje uit. De gegoede papa's en mama's kwamen even de villawijken uit om samen met hun Sterre en Fleur voor activistje te spelen.
[ afbeelding ]
Om op het belevingsniveau van de kids te communiceren werd er maar gezegd dat Palestijnen door Israel "gepest" worden. Tsja.
[..]
Volgens mij heb ik die eerder gezien, maar ben misschien in de war met Londen/Berlijn.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:03 schreef HowardRoark het volgende:
Ah, zelfs vlaggen van terreurorganisaties zijn nu acceptabel.
[ afbeelding ]
Je zou je kind maar indoctrineren met een haat jegens Isral aan de hand van allerlei zoetsappige eufemismes. Dan ben je ook gewoon ongeschikt voor het ouderschap.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Misschien een week mee laten draaien op een Joodse school in Amsterdam terwijl de marechaussee het speelplein bewaakt tijdens de pauze.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:39 schreef HowardRoark het volgende:
Moet je ook nagaan dat zulke kinderen bij Joodse kinderen in de klas zitten. Die wordt het leven goed zuur gemaakt dan. Van huis uit wordt immers het idee meegegeven dat Joden eigenlijk slechte mensen zijn
Ja, waar kennen we dat gedrag van..quote:Op zondag 15 juni 2025 17:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je zou je kind maar indoctrineren met een haat jegens Isral aan de hand van allerlei zoetsappige eufemismes. Dan ben je ook gewoon ongeschikt voor het ouderschap.
'Isral pest de Palestijnen'
Realiteit: de Palestijnen terroristen al decennialang Isral
Moet je ook nagaan dat zulke kinderen bij Joodse kinderen in de klas zitten. Die wordt het leven goed zuur gemaakt dan. Van huis uit wordt immers het idee meegegeven dat Joden eigenlijk slechte mensen zijn
Of een leuk schoolreisje naar Gaza organiseren om daar gezellig te demonstreren?quote:Op zondag 15 juni 2025 17:45 schreef Aether het volgende:
Misschien een week mee laten draaien op een Joodse school in Amsterdam terwijl de marechaussee het speelplein bewaakt tijdens de pauze.
Tja, stemrecht afpakken kun je natuurlijk niet maken. Maar laten we zeggen dat Volt, D66, PvdD en GroeLinks-PvdA wel in een klap een stuk kleiner zouden zijn. Wat ook benadrukt waar het grote probleem in het electoraat zit.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:51 schreef Saekerhett het volgende:
Ik kan er echt met mijn kop niet bij dat er zoveel achterlijke idioten zijn in dit land die opkomen voor Hamas/Iran.
Iran moet gewoon weer terug naar de jaren ‘70 voor die islamitische revolutie, waarin vrouwen gewoon normaal over straat konden gaan. Met dat huidige regime dat tevens dreigt Isral van de kaart te vegen door hun atoomprogramma is dat niet echt denkbaar en op een gegeven moment escaleert het.
Isral heeft helemaal niet burgers/onschuldigen/vrouwen/kinderen als doel, maar in een oorlog ontkom je niet aan onschuldige slachtoffers. De Amerikanen/Canadezen/Britten hebben tijdens WO2 ook her en der wel eens een verkeerd bommetje gedropt. Dat gebeurt en is niet te voorkomen.
Al die idioten die dat niet snappen moet je zo snel mogelijk hun stemrecht afpakken want die begrijpen er helemaal geen fuck van.
Er liepen ook veel Iraanse Ayatalloh vlaggen mee in die demo. Dat vinden ze inmiddels ook helemaal prima bij het compleet gestoorde linksvolk. Echt bizar allemaal hoe de onwetendheid zo groot kan zijn bij die mensen. Dus verwacht weinig van die cognitieve dissonantie. Ze juichen inmiddels zelfs voor Ayatollah’s als die maar anti Israel is. Zo ver gaat het al.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:06 schreef ColorCartridge het volgende:
Kan leuk worden als Isral het Iraanse regime geheel uitschakelt, waarna de Iraanse bevolking weer sinds jaren voorzichtig van de vrijheid kan genieten en vrouwen weer vrij over straat kunnen. Ik ben dan echt benieuwd wat de reactie van al die Rodelijners dan zal zijn.
Stel je voor, vrijheid in Iran voornamelijk gebracht door Isral dat nu door westerse palliewappies zo intens gehaat wordt.
Kan niet anders dan dat er een enorme cognitieve dissonantie zal optreden bij dat soort types.
Het ironische is natuurlijk dat de meeste vrouwen die daar staan ook daadwerkelijk de jaren '70 hebben meegemaakt.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:51 schreef Saekerhett het volgende:
Ik kan er echt met mijn kop niet bij dat er zoveel achterlijke idioten zijn in dit land die opkomen voor Hamas/Iran.
Iran moet gewoon weer terug naar de jaren ‘70 voor die islamitische revolutie, waarin vrouwen gewoon normaal over straat konden gaan.
Betaald door de Nederlandse belastingbetaler. Die hitst de samenleving nog even lekker op totdat het volledig uit de hand gaat lopen.quote:Op zondag 15 juni 2025 17:52 schreef HowardRoark het volgende:
En de media blijft rustig doorgaan met het produceren van tranentrekkers:
'Zeker 25 doden bij aanvallen in Gazastrook' kopt de NOS in het liveblog.
Met natuurlijk wr een vermeend zielige foto van jammerende vrouwen en kinderen.
Koren op de molen van al deze demonstranten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |