Theoriegek zou de juiste term zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je zo denkt ben je echt een complotwappie en hoor je in BNW thuis.
Vroeger was dat een parkeerplaats.quote:Op maandag 2 juni 2025 18:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Benieuwd wat de grens is.
Occupy Amsterdam in 2011 werd ook (uiteindelijk) verwijderd.
[ afbeelding ]
Het is juist te hopen dat ze ongehinderd in Gaza aankomt. De ontmoeting met terreurclub Hamas kan juist erg boeiend worden. Ik ben wel benieuwd hoe dat verloopt. Hamas kan wel een extra gijzelaar gebruiken.quote:Op maandag 2 juni 2025 15:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als er iemand de definitie van een aandachtshoer is geworden, is zij het wel. Wat mij betreft wordt ze met schip en al opgepikt door de Israëlische marine.
Uiteindelijk gun ik het haar ook niet dat ze als Hamasgijzelaar eindigt, ondanks dat het wel wat van sweet irony wegheeft.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:14 schreef hb64 het volgende:
[..]
Het is juist te hopen dat ze ongehinderd in Gaza aankomt. De ontmoeting met terreurclub Hamas kan juist erg boeiend worden. Ik ben wel benieuwd hoe dat verloopt. Hamas kan wel een extra gijzelaar gebruiken.
Waarschijnlijk doen ze onderweg naar Gaza alles om de aandacht van Israël te krijgen om maar opgepakt te worden, dat is beter voor de publiciteit en minder risicovol.
Als ik Israël was liet ik ze lekker doorvaren naar de zeehaven van Gaza.
De rode lijn is goed zichtbaar.quote:
Goed nieuws! Laat die teringlui maar bloeden voor de schade die ze aangericht hebben.quote:
Hamas is veel te slim om zo'n bruikbaar mediamoment te verknallen. Hun hele tactiek draait om de media, ten koste van alles inclusief de levens van hun eigen burgers.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Uiteindelijk gun ik het haar ook niet dat ze als Hamasgijzelaar eindigt, ondanks dat het wel wat van sweet irony wegheeft.
Links is dus synoniem met antisemitisme, 2-tier policing en terreur appeasement. Geen één linkse partij die voor heeft gestemd.quote:
Het bevestigt het beeld dat we al twee jaar zien in Amsterdam en landelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Links is dus synoniem met antisemitisme, 2-tier policing en terreur appeasement. Geen één linkse partij die voor heeft gestemd.
Zorgwekkend wel.
En Hamas verdient wat ze uiteindelijk krijgen, maar dat zou in dit geval wel heel extreem zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Uiteindelijk gun ik het haar ook niet dat ze als Hamasgijzelaar eindigt, ondanks dat het wel wat van sweet irony wegheeft.
Hoe kun je daar nou tegen stemmen?quote:Op donderdag 5 juni 2025 01:17 schreef Montagui het volgende:
[ x ]
Fijn, die aangenomen motie. Dan nu wel doorpakken!
Alle progressieve en linkse partijen tegenquote:Op donderdag 5 juni 2025 01:17 schreef Montagui het volgende:
[ x ]
Fijn, die aangenomen motie. Dan nu wel doorpakken!
En terecht, zoek het maar uit stel hobby-demonstranten.quote:
Ook weer dat een Joodse professor zelf beveiliging moet regelen omdat de universiteit dat vertikt.quote:
Hopelijk laten ze Greetje en de rest van de beroepsdemonstranten door zonder de goederen. Als ze zo graag naar Gaza gaan… Eens kijken hoe lang het duurt voordat Hamas smeekt dat we dit zooitje ongeregeld terugnemen.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:51 schreef Aether het volgende:
Greta's Gaza Flotilla nadert onderscheppingsvloot Israëlische marine
https://www.geenstijl.nl/(...)t-israelische-marine
Ik denk dat mevrouw Thunberg & Co. zich rot schrikken als ze er echt naartoe zouden moetenquote:Op zondag 8 juni 2025 16:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hopelijk laten ze Greetje en de rest van de beroepsdemonstranten door zonder de goederen. Als ze zo graag naar Gaza gaan… Eens kijken hoe lang het duurt voordat Hamas smeekt dat we dit zooitje ongeregeld terugnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |