RAMMEN!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Precies, gewoon lekker uitslapen en dan vol gas
Hij draaide keiharde hardcorequote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zijn fotoboek, filmpjes en zijn avonturen naar oa spanje
WT voor een behangetje ?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:19 schreef StevenHyde het volgende:
Morgen de kamer van mijn dochter een nieuw behang geven. Hopelijk scoor ik daar punten door en is ze er blij mee
Okergeel behang. En hebben bij de xenos een okergele fauteuil gekocht en knal donkerroze tafeltje en lichtroze rond kleed. Dus als 11 jarige echt even nu zelf mogen kiezen wat ze voor stijl wilquote:
Aaahquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okergeel behang. En hebben bij de xenos een okergele fauteuil gekocht en knal donkerroze tafeltje en lichtroze rond kleed. Dus als 11 jarige echt even nu zelf mogen kiezen wat ze voor stijl wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Die heb ik goddank niet gelezenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen zijn posts over 14 jarige meisjes begluren vond ik wel wat minder.
Komt vast doordat ze een lieve papa ( en mama) heeftquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat verdiend ze ook wel. Het is een lief meisje
Dat is lief gezegd. Denk vooral dat ze altijd zichzelf is en gelukkig kan zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt vast doordat ze een lieve papa ( en mama) heeft
Dat is mooi en dat gun je ieder kind.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is lief gezegd. Denk vooral dat ze altijd zichzelf is en gelukkig kan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |