SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Tuurlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedereen weet dat je uiteindelijk toch naar de meet komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bliep blap bloepI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
8Don't follow me. I am lost too
HeroDon't follow me. I am lost too
Toen ik je zag..Don't follow me. I am lost too
7Don't follow me. I am lost too
6Don't follow me. I am lost too
5Don't follow me. I am lost too
Don't follow me. I am lost too
![]()
Euhhhhquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:09 schreef maily het volgende:
[..]
ONZ / Kaasplankje! Het spannende gezelschaps spel voor jong en oud!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gezel spelDon't follow me. I am lost too
HolaDon't follow me. I am lost too
Ik verheug me op de mooie verhalen van Harrie. Die heeft genoeg gekke dingen meegemaakt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:09 schreef maily het volgende:
[..]
ONZ / Kaasplankje! Het spannende gezelschaps spel voor jong en oud!![]()
![]()
![]()
Een Bacardi ingeschonken zo eens ondervinden hoe slecht de nieuwe captain america werkelijk is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Als je genoeg drinkt valt het meequote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een Bacardi ingeschonken zo eens ondervinden hoe slecht de nieuwe captain america werkelijk is.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een Bacardi ingeschonken zo eens ondervinden hoe slecht de nieuwe captain america werkelijk is.![]()
![]()
![]()
Was juist van plan rustig te genietenquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Oordopjes inquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was juist van plan rustig te genieten![]()
![]()
Ik kijk nog liever een keer Feyenoord - RKC of zo.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een Bacardi ingeschonken zo eens ondervinden hoe slecht de nieuwe captain america werkelijk is.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vanavond pas. Dat PlayStation geluid neem ik overdag maar op de kop toe zolang hij geen muziek gaat afspelen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mwah ken er teveel hier enzo om gelijk helemaal af te haken enzoquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Ik ken er genoeg in andere topics
Wil niet zeggen dat ik daar moet postenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hee kreequote:
Morgen je grote kans om ze live te overtuigen van jouw visie op het levenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:15 schreef kree het volgende:
[..]
mwah ken er teveel hier enzo om gelijk helemaal af te haken enzo![]()
![]()
nou ik keek gewoon naar wat ik leuk vond om te posten. en DTS was dat niet meer zo voor mij ivm regels en dingen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
Ik ken er genoeg in andere topics
Wil niet zeggen dat ik daar moet posten
dus kijk gewoon ff anderen ook, niks ten nadele van die hier posten he
Do what you love, love what you do!![]()
Live stageDon't follow me. I am lost too
Gewoon posten waar je wil..quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:17 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik keek gewoon naar wat ik leuk vond om te posten. en DTS was dat niet meer zo voor mij ivm regels en dingen.
dus kijk gewoon ff anderen ook, niks ten nadele van die hier posten heDon't follow me. I am lost too
En al had je dat, dan mag je gewoon posten hier.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
precies. heb geen haat over dit topic ookDon't follow me. I am lost too
juist, maar dacht kijk ff verder naar andere topics. niet omdat ik hier mensen haat of niet eens ben. Maar het is spel topic en dat was ik beetje ff zat, want mij boeit me dat niet nl.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En al had je dat, dan mag je gewoon posten hier.Do what you love, love what you do!![]()
Hulloquote:
![]()
Een olifant?quote:Don't follow me. I am lost too
Ik rook niksquote:![]()
Maar wel mooi om te zien,zeker omdat het hier in de buurt was"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Krijgen ze het dan niet koudquote:
Is dat de 1ste keer dat je het ziet?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik rook niks![]()
Maar wel mooi om te zien,zeker omdat het hier in de buurt was
Heb ooit in Diever ouderwets schapen scheren gezien
Met zo’n enorme schaar
![]()
![]()
Ik heb het wel een paar keer gezien, maar alleen maar met een soort van tondeuse.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is dat de 1ste keer dat je het ziet?
Met zo’n enorme schaar![]()
Er komt zomer aan he, en anders gaan ze zweten. Komen er beestjes in de vachtquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Tweede keer, vorig jaar bij een grote schaapskooiquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is dat de 1ste keer dat je het ziet?
Met zo’n enorme schaar
Dat is wel gaaf
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vroeger wel gezien.
Ik vond het altijd sneu voor de schapen![]()
Maar ging ook wel hardhandig dan.Don't follow me. I am lost too
Wordt ook smerig idd.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er komt zomer aan he, en anders gaan ze zweten. Komen er beestjes in de vachtDon't follow me. I am lost too
Als je 50 schapen moet scheren, dan wil je niet 30 minuten per schaap bezig zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:32 schreef RedShoe het volgende:
Vroeger wel gezien.
Maar ging ook wel hardhandig dan.![]()
denk die heel blij mee die schapen vacht weg, het ziet er erger uit al is wss.\quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:32 schreef RedShoe het volgende:
Vroeger wel gezien.
Maar ging ook wel hardhandig dan.
zelfde als ik naar kapper.Do what you love, love what you do!![]()
Ah je bent er toch weerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
denk die heel blij mee die schapen vacht weg, het ziet er erger uit al is wss.\
zelfde als ik naar kapper.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Met een groot scheerapparaat vakerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb het wel een paar keer gezien, maar alleen maar met een soort van tondeuse.
Zucht..Don't follow me. I am lost too
Is ook niet goed voor zequote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je 50 schapen moet scheren, dan wil je niet 30 minuten per schaap bezig zijn
Omdat ze in een bepaalde houding moeten om geschoren te wordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat snap ik, maar dit ging wel heel ruw zeg maar.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je 50 schapen moet scheren, dan wil je niet 30 minuten per schaap bezig zijnDon't follow me. I am lost too
Trage filmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Back to BlackDon't follow me. I am lost too
Ik moest denken aan een geweer.quote:Don't follow me. I am lost too
Het is wat..Don't follow me. I am lost too
Ik ben een saaie ouwe man die alleen maar bier drinkt om zijn verdriet te verdrinken dus ik hoop dat het meevaltquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:10 schreef KillemWieft het volgende:
Ik verheug me op de mooie verhalen van Harrie. Die heeft genoeg gekke dingen meegemaakt.![]()
![]()
Beetje tegenstrijdig als je toch iedere keer terug komt en ook continu loopt me mekkeren over de modquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
whah valt wel mee, tis maar hoe jullie interpreteren.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig als je toch iedere keer terug komt en ook continu loopt me mekkeren over de modDo what you love, love what you do!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja tis wel een heftig dingquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Het lijkt wel een mini-heggenschaar
[ afbeelding ]
daar wil ik mijn "schaapje" niet mee scherenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Thankyou!!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Even opgezocht, maar kende ik nog niet. Veel plezier iigTrust nobody![]()
Je bent dus niet serieus in het FB-topic?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
whah valt wel mee, tis maar hoe jullie interpreteren.![]()
Je lijkt als enige het topic van possetje te waarderenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Van wiequote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je lijkt als enige het topic van possetje te waarderenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Triple trappel triple trap.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waar is possetje?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je lijkt als enige het topic van possetje te waarderenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mwah na 45 minuten een rookpauze ingelast.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En voordat er mods schuimbekkend gaan noten, hij heeft dat zelf gepost eldersUw ADH vitamine Worst
Weet je wie ook helder is?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weet je wie ook helder is?Die is vooral raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja wel?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:57 schreef maily het volgende:
[..]
Je bent dus niet serieus in het FB-topic?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weet je wie ook helder is?Ow en @maily had het topic hier al gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus technisch gezien is Maily dan ook fan ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Uiteraard! Het is possetjequote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je lijkt als enige het topic van possetje te waarderen![]()
Geen fan van possetje zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow en @:Maily had het topic hier al gepost
Dus technisch gezien is Maily dan ook fan ?![]()
![]()
Dank je StevenH.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Fijn dat je niet naar anoniem bent gegaan shiiii![]()
![]()
@Shii flies on strange wingsquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Fijn dat je niet naar anoniem bent gegaan shiiii
Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
@:shii flies on strange wings
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
RIP 400 punten
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Heb al lang teruggegeven, sta niet meer in de lijstquote:
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik heb ze anders nog niet ontvangenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb al lang teruggegeven, sta niet meer in de lijst![]()
En hoe dacht je nu dat het grappig was ?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb al lang teruggegeven, sta niet meer in de lijstThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En je punten zijn weg.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb al lang teruggegeven, sta niet meer in de lijstDon't follow me. I am lost too
Doe niet zo zuurquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
En hoe dacht je nu dat het grappig was ?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Waarschijnlijk zijn die 400 punten nu in die zielige schooierbakkes van masberum geproptUw ADH vitamine Worst
Dus wat gebeurd er eigenlijk als de laatste in DTS post en er is een slotje+? Krijgt de laatste dan onfelooflijk veel punten dan?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dan was hij hier al wel geweestquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:32 schreef hemarookworst het volgende:
Waarschijnlijk zijn die 400 punten nu in die zielige schooierbakkes van masberum gepropt
Om het te verkondigenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weet je CPquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus wat gebeurd er eigenlijk als de laatste in DTS post en er is een slotje+? Krijgt de laatste dan onfelooflijk veel punten dan?
Ik ken je nog uit de COS tijd
En ik weet
Je doet het niet om de boel op de kop te zetten
Maar wees dan een vent en zeg
Sorry
Beetje dom
Had ik niet moeten doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sorryquote:
Beetje dom
Had ik niet moeten doenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Goffer wat ben jij bruin geworden in je vakantiequote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sorry
Beetje dom
Had ik niet moeten doen![]()
![]()
[..]
Sorry
Beetje dom
Had ik niet moeten doen
Ja kan best hard gaan ineensquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goffer wat ben jij bruin geworden in je vakantie![]()
Vond het wel een geinige actie stiekem van die capuchonUw ADH vitamine Worst
[..]
Sorry
Beetje dom
![]()
Ik zal jou eens uittestenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon voor een keertje om uit te testen![]()
Ja, daarom had je zoveel puntenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus wat gebeurd er eigenlijk als de laatste in DTS post en er is een slotje+? Krijgt de laatste dan onfelooflijk veel punten dan?
+2quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sorry
Beetje dom
![]()
[..]
Sorry
Beetje dom
Had ik niet moeten doen
Dat vond ik ook.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
Vond het wel een geinige actie stiekem van die capuchon~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Vond hem wel grappig hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sorry
Beetje dom
![]()
Stiekem wel.quote:
Maar moest wel even rechtgezet worden
Alleen zijn posts over 14 jarige meisjes begluren vond ik wel wat minder.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mwah, als het bij 1x zou blijven heeft het niet zo veel invloed toch, dat SwJ zo hoog staat is dan natuurlijk net zo oneerlijk en kun je wel aan de gang blijven.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Stiekem wel.
Maar moest wel even rechtgezet worden~FEYENOORD~
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat is al even geleden...quote:Don't follow me. I am lost too
Alle vingers nog?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als hij zelf 16 zou zijn was het niet zo ergquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen zijn posts over 14 jarige meisjes begluren vond ik wel wat minder.~FEYENOORD~
Dat is de mod hier. Die heeft zoveel punten, omdat hij het op slot heeft gegooid een aantal dagen terug.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mwah, als het bij 1x zou blijven heeft het niet zo veel invloed toch, dat SwJ zo hoog staat is dan natuurlijk net zo oneerlijk en kun je wel aan de gang blijven.Don't follow me. I am lost too
Oh dan maakt dat dus niet uitquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat is de mod hier. Die heeft zoveel punten, omdat hij het op slot heeft gegooid een aantal dagen terug.
~FEYENOORD~
Je baalt gewoon dat jij niet op het idee gekomen bent maar ik had ook niet meer van je verwachtquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mwah, als het bij 1x zou blijven heeft het niet zo veel invloed toch, dat SwJ zo hoog staat is dan natuurlijk net zo oneerlijk en kun je wel aan de gang blijven.![]()
![]()
Dan niet idd.quote:Don't follow me. I am lost too
Nee joh, nergens voor nodig. Geintje moet kunnen. Als iemand daar niet tegen kan ... vervelend voor m.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sorry
Beetje dom
Had ik niet moeten doenF.K.A. SuperwormJim![]()
Oh je bent er weer, na zo hard schreeuwen om te vertrekkenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je baalt gewoon dat jij niet op het idee gekomen bent maar ik had ook niet meer van je verwacht
~FEYENOORD~
Ik wacht op het moment dat ze mijn verzoek verwerken niet meer niet minderquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh je bent er weer, na zo hard schreeuwen om te vertrekken![]()
Zekers maar voor zover ik het in kon schatten leek het me zo n goede jongen (met problemen helaas)quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Okidoquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat ze mijn verzoek verwerken niet meer niet minder
~FEYENOORD~
Woudje stookkabouterquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh je bent er weer, na zo hard schreeuwen om te vertrekken
Gaat iedereen wel op tijd slapen zodat ze fit zijn voor de meet morgen?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik kon zijn muziek wel waarderenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zekers maar voor zover ik het in kon schatten leek het me zo n goede jongen (met problemen helaas)![]()
![]()
Na het slotje kunnen jullie elkaar toch bolken? Dodetopicmodsquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:48 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee joh, nergens voor nodig. Geintje moet kunnen. Als iemand daar niet tegen kan ... vervelend voor m.![]()
![]()
De kater wegdrinken kan ook toch.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gaat iedereen wel op tijd slapen zodat ze fit zijn voor de meet morgen?~FEYENOORD~
Ik blijf de hele nacht bolken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gaat iedereen wel op tijd slapen zodat ze fit zijn voor de meet morgen?Don't follow me. I am lost too
Kom je met een bootcamp?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gaat iedereen wel op tijd slapen zodat ze fit zijn voor de meet morgen?Uw ADH vitamine Worst
je kunt mijn vorige post er voor de volledigheid even bij gooien in mijn notes dan heb te toch nog een klein geluksmomentje vandaagquote:![]()
![]()
Bootcamp halve liters klappen toch.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Blk
Gelukkig hoef ik niet om 8u s ochtends te verschijnen, dus kan gewoon normale weekendtijd slapenquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gaat iedereen wel op tijd slapen zodat ze fit zijn voor de meet morgen?![]()
![]()
Neuhquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
je kunt mijn vorige post er voor de volledigheid even bij gooien in mijn notes dan heb te toch nog een klein geluksmomentje vandaag~FEYENOORD~
Blk
Hé ik heb een punt, de beer is los
~FEYENOORD~
![]()
Precies, gewoon lekker uitslapen en dan vol gasquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet om 8u s ochtends te verschijnen, dus kan gewoon normale weekendtijd slapen![]()
![]()
Ik ga wel genieten van het weerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:56 schreef Sodeknetters het volgende:
Morgen kun je hier pas echt goed puncten pakkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
RAMMEN!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Precies, gewoon lekker uitslapen en dan vol gas![]()
![]()
Morgen de kamer van mijn dochter een nieuw behang geven. Hopelijk scoor ik daar punten door en is ze er blij meeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hij draaide keiharde hardcorequote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zijn fotoboek, filmpjes en zijn avonturen naar oa spanje
WT voor een behangetje ?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:19 schreef StevenHyde het volgende:
Morgen de kamer van mijn dochter een nieuw behang geven. Hopelijk scoor ik daar punten door en is ze er blij meeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Okergeel behang. En hebben bij de xenos een okergele fauteuil gekocht en knal donkerroze tafeltje en lichtroze rond kleed. Dus als 11 jarige echt even nu zelf mogen kiezen wat ze voor stijl wilquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Aaahquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okergeel behang. En hebben bij de xenos een okergele fauteuil gekocht en knal donkerroze tafeltje en lichtroze rond kleed. Dus als 11 jarige echt even nu zelf mogen kiezen wat ze voor stijl wil![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-05-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 5297 / +208 / +105 / 9760 / 10621
2. aeque / 1076 / +19 / +1 / 1890 / 2544
3. RedShoe / 994 / +24 / +28 / 2495 / 2734
4. Lovely / 946 / +31 / +14 / 2843 / 3468
5. Rob / 880 / +348 / +0 / 684 / 867
6. devzero / 824 / +1 / +3 / 792 / 1026
7. hemarookworst / 811 / +21 / +18 / 1508 / 2060
8. gebrokenglas / 760 / +17 / +0 / 2056 / 2662
9. KillemWieft / 741 / +1 / +11 / 325 / 525
10. SwJ / 727 / +1 / +0 / 43 / 47
11. _UserName_ / 650 / +0 / +0 / 509 / 733
12. HappyCharly / 649 / +10 / +3 / 677 / 886
13. Harrie / 604 / +0 / +7 / 903 / 1170
14. mario390 / 560 / +4 / +0 / 640 / 891
15. Dr.Mikey / 549 / +8 / +6 / 324 / 485
16. KoningWouter / 524 / +1 / +5 / 1475 / 1809
17. StevenHyde / 359 / +0 / +15 / 1035 / 1303
18. Fogel / 356 / +1 / +6 / 480 / 697
19. kree / 349 / +10 / +1 / 644 / 852
20. sp3c / 338 / +0 / +3 / 333 / 467SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Die heb ik goddank niet gelezenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen zijn posts over 14 jarige meisjes begluren vond ik wel wat minder.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Komt vast doordat ze een lieve papa ( en mama) heeftquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat verdiend ze ook wel. Het is een lief meisjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kan mijn concertoordoppen niet vinden
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat is lief gezegd. Denk vooral dat ze altijd zichzelf is en gelukkig kan zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt vast doordat ze een lieve papa ( en mama) heeft
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
Dat is mooi en dat gun je ieder kind.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is lief gezegd. Denk vooral dat ze altijd zichzelf is en gelukkig kan zijn![]()
![]()
![]()
hoi he? wil wel vragen zeg wat je denkt ook naar mij of niet eens enzo?Do what you love, love what you do!![]()
ik was jullie beetje zat namelijk, althans niet persoonlijk. maar als in topic. denk kan beter posten in anderen.Do what you love, love what you do!![]()
Je was het niet eens met de nieuwe regels en je zou hier niet meer komen. Je was behoorlijk resoluutquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:45 schreef kree het volgende:
ik was jullie beetje zat namelijk, althans niet persoonlijk. maar als in topic. denk kan beter posten in anderen.![]()
![]()
Zat je op de pot?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
Was vergeten te melden voor komende minuutThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik was niet eens met nieuwe regels. sowieso niet/ oké ik was met aantal personen wel eens.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je was het niet eens met de nieuwe regels en je zou hier niet meer komen. Je was behoorlijk resoluutDo what you love, love what you do!![]()
dat nieuwe idee sucks voor zover ik weet. ik ga er niet ij mee dat iig.Do what you love, love what you do!![]()
Ik neem er graag de tijd voor, stoofvlees wordt ook lekkerder als je wat langer laat pruttelen, niet waar?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
Ik neem er graag de tijd voor, stoofvlees wordt ook lekkerder als je wat langer laat pruttelen, niet waar?
Alles wordt lekkerder als je het wat langer laat pruttelenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
Ik neem er graag de tijd voor, stoofvlees wordt ook lekkerder als je wat langer laat pruttelen, niet waar?![]()
![]()
Ik blijf taaiquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
Alles wordt lekkerder als je het wat langer laat pruttelenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Biefstuk nietquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
Alles wordt lekkerder als je het wat langer laat pruttelenThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: