SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Tuurlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iedereen weet dat je uiteindelijk toch naar de meet komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bliep blap bloepI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
8Don't follow me. I am lost too
HeroDon't follow me. I am lost too
Toen ik je zag..Don't follow me. I am lost too
7Don't follow me. I am lost too
6Don't follow me. I am lost too
5Don't follow me. I am lost too
Don't follow me. I am lost too
![]()
Euhhhhquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:09 schreef maily het volgende:
[..]
ONZ / Kaasplankje! Het spannende gezelschaps spel voor jong en oud!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gezel spelDon't follow me. I am lost too
HolaDon't follow me. I am lost too
Ik verheug me op de mooie verhalen van Harrie. Die heeft genoeg gekke dingen meegemaakt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:09 schreef maily het volgende:
[..]
ONZ / Kaasplankje! Het spannende gezelschaps spel voor jong en oud!![]()
![]()
![]()
Een Bacardi ingeschonken zo eens ondervinden hoe slecht de nieuwe captain america werkelijk is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Als je genoeg drinkt valt het meequote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een Bacardi ingeschonken zo eens ondervinden hoe slecht de nieuwe captain america werkelijk is.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een Bacardi ingeschonken zo eens ondervinden hoe slecht de nieuwe captain america werkelijk is.![]()
![]()
![]()
Was juist van plan rustig te genietenquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Oordopjes inquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was juist van plan rustig te genieten![]()
![]()
Ik kijk nog liever een keer Feyenoord - RKC of zo.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een Bacardi ingeschonken zo eens ondervinden hoe slecht de nieuwe captain america werkelijk is.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vanavond pas. Dat PlayStation geluid neem ik overdag maar op de kop toe zolang hij geen muziek gaat afspelen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mwah ken er teveel hier enzo om gelijk helemaal af te haken enzoquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Ik ken er genoeg in andere topics
Wil niet zeggen dat ik daar moet postenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hee kreequote:
Morgen je grote kans om ze live te overtuigen van jouw visie op het levenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:15 schreef kree het volgende:
[..]
mwah ken er teveel hier enzo om gelijk helemaal af te haken enzo![]()
![]()
nou ik keek gewoon naar wat ik leuk vond om te posten. en DTS was dat niet meer zo voor mij ivm regels en dingen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:16 schreef greysbones het volgende:
Ik ken er genoeg in andere topics
Wil niet zeggen dat ik daar moet posten
dus kijk gewoon ff anderen ook, niks ten nadele van die hier posten he
Do what you love, love what you do!![]()
Live stageDon't follow me. I am lost too
Gewoon posten waar je wil..quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:17 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik keek gewoon naar wat ik leuk vond om te posten. en DTS was dat niet meer zo voor mij ivm regels en dingen.
dus kijk gewoon ff anderen ook, niks ten nadele van die hier posten heDon't follow me. I am lost too
En al had je dat, dan mag je gewoon posten hier.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
precies. heb geen haat over dit topic ookDon't follow me. I am lost too
juist, maar dacht kijk ff verder naar andere topics. niet omdat ik hier mensen haat of niet eens ben. Maar het is spel topic en dat was ik beetje ff zat, want mij boeit me dat niet nl.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En al had je dat, dan mag je gewoon posten hier.Do what you love, love what you do!![]()
Hulloquote:
![]()
Een olifant?quote:Don't follow me. I am lost too
Ik rook niksquote:![]()
Maar wel mooi om te zien,zeker omdat het hier in de buurt was"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Krijgen ze het dan niet koudquote:
Is dat de 1ste keer dat je het ziet?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik rook niks![]()
Maar wel mooi om te zien,zeker omdat het hier in de buurt was
Heb ooit in Diever ouderwets schapen scheren gezien
Met zo’n enorme schaar
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
![]()
Ik heb het wel een paar keer gezien, maar alleen maar met een soort van tondeuse.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is dat de 1ste keer dat je het ziet?
Met zo’n enorme schaar![]()
Er komt zomer aan he, en anders gaan ze zweten. Komen er beestjes in de vachtquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Tweede keer, vorig jaar bij een grote schaapskooiquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is dat de 1ste keer dat je het ziet?
Met zo’n enorme schaar
Dat is wel gaaf
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vroeger wel gezien.
Ik vond het altijd sneu voor de schapen![]()
Maar ging ook wel hardhandig dan.Don't follow me. I am lost too
Wordt ook smerig idd.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er komt zomer aan he, en anders gaan ze zweten. Komen er beestjes in de vachtDon't follow me. I am lost too
Als je 50 schapen moet scheren, dan wil je niet 30 minuten per schaap bezig zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:32 schreef RedShoe het volgende:
Vroeger wel gezien.
Maar ging ook wel hardhandig dan.![]()
denk die heel blij mee die schapen vacht weg, het ziet er erger uit al is wss.\quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:32 schreef RedShoe het volgende:
Vroeger wel gezien.
Maar ging ook wel hardhandig dan.
zelfde als ik naar kapper.Do what you love, love what you do!![]()
Ah je bent er toch weerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
denk die heel blij mee die schapen vacht weg, het ziet er erger uit al is wss.\
zelfde als ik naar kapper.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Met een groot scheerapparaat vakerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb het wel een paar keer gezien, maar alleen maar met een soort van tondeuse.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: