De wereld is in ieder geval een stukje veiliger vandaag.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:37 schreef Discombobulate het volgende:
Zal wel weer een reactie komen, en dan daarop, daarop weer, etc. Ik ben bang dat deze oorlog nog lang niet klaar is.
quote:Op zondag 1 juni 2025 14:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Olenya, Belaya, Diaghilev en Ivanovo zijn geraakt lijkt het.
Mwa, gaat hoe dan ook weer actie reactie worden.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De wereld is in ieder geval een stukje veiliger vandaag.
Gelanceerd uit vrachtwagens, vandaar de reikwijdte.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:44 schreef Discombobulate het volgende:
Welke drones gebruikt Oekraïne? Welke kunnen zo ver?
Misschien gebruiken we over 20 jaar wel helemaal niet meer gevechtsvliegtuigen en strategische bommenwerpers. Alles gaat naar drones.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gelanceerd uit vrachtwagens, vandaar de reikwijdte.
Ja dit is echt de oorlog van de FPV drones.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Misschien gebruiken we over 20 jaar wel helemaal niet meer gevechtsvliegtuigen en strategische bommenwerpers. Alles gaat naar drones.
Ik wacht wel op de duiding van Rob de Wijk morgen in de podcast.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:52 schreef AchJa het volgende:
Ik wacht eerst wel even af voordat ik de vlag uithang, ik zie vooral veel dezelfde beelden voorbijkomen dus die claim van 40 toestellen moet ik nog maar zien.
Wat wel enigszins zorgwekkend is. Zeker in het begin zijn er ook gewoon "simpele" DJI drones ingezet.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dit is echt de oorlog van de FPV drones.
Russen zijn vooral goed in onrust verspreiden in andere landen. Alle kennis van techniek is ook zo'n beetje weg en geëmigreerd naar het Westen.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:57 schreef Discombobulate het volgende:
Oekraïne is trouwens wel echt een stuk innovatiever dan Rusland wanneer het aankomt op geheime operaties en dergelijke. Je zou toch zeggen dat de Russische geheime dienst ook wel met dit soort dingen bezig is, maar je hoort er nooit echt wat van. Of zou Oekraïne al die dingen niet naar buiten brengen? We weten beter hoe Rusland er voor staat dan Oekraïne.
Dat zou zo maar kunnen inderdaad.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:03 schreef DrMarten het volgende:
Trump zal ook wel aankomen met een 'zie je wel Zelensky wil geen vrede' uitspraak na vandaag.
drones met AI zijn ook gevechtsvliegtuigenquote:Op zondag 1 juni 2025 14:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Misschien gebruiken we over 20 jaar wel helemaal niet meer gevechtsvliegtuigen en strategische bommenwerpers. Alles gaat naar drones.
Ik dacht dat dit de reactie was op wat Rusland uitvreet.quote:Op zondag 1 juni 2025 14:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mwa, gaat hoe dan ook weer actie reactie worden.
Ik blijf hoop houden (tegen beter weten in) dat er iets kapot is in de relatie van Trump met Putin.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:03 schreef DrMarten het volgende:
Trump zal ook wel aankomen met een 'zie je wel Zelensky wil geen vrede' uitspraak na vandaag.
Zoals @AchJa zegt, laten we afwachten met 41 vliegtuigen en afgaan wat bevestigd is. Hoef je ook niet van een koude kermis thuis te komen al het niet zo is.quote:Op zondag 1 juni 2025 15:29 schreef speknek het volgende:
41 vliegtuigen, holy shit, dat zou praktisch een tak van Rusland's nucleaire triad onschadelijk maken. Ze kunnen de TU-95s ook nauwelijks vervangen, want de meeste onderdelen werden indertijd in Oekraine gefabriceerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |