We zijn er al heel wat goeien door verlorenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Staat in de huwelijks voorwaarden he. Deze SC gaat altijd naar Fred bij de afwikkeling.
En al die SC relaties die naar de knoppen zijn gegaan hequote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn er al heel wat goeien door verloren
Ook wel logisch. We zijn ook een onmogelijk stel mensen hier Redefinequote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
En al die SC relaties die naar de knoppen zijn gegaan he
Zoals Theo Reitsma ooit al zei: 'Dit is geen goed stel hoor.'quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook wel logisch. We zijn ook een onmogelijk stel mensen hier Redefine
Ik weet niet wat listiger is, groeiend onkruid of groeiende tuinkabouters.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:14 schreef NailQueen het volgende:
Mijn tuin is weer onkruidvrij. En er zijn tuinkabouters voor in de plaats gekomen
Het is bij mij thuis gelukkig totaal niet bekend dat er Nagelkoninginnen uit Arizona bezig zijn met het ESF.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:08 schreef Strani het volgende:
@:fred_b hoe heb jij jouw relatie eigenlijk in stand kunnen houden met al die verleidingen in deze SC?
Ahh bij jou thuis denken ze dat we hier allemaal stoere bierdrinkende kerels zijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is bij mij thuis gelukkig totaal niet bekend dat er Nagelkoninginnen uit Arizona bezig zijn met het ESF.
Maar dat ben jij toch ook?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh bij jou thuis denken ze dat we hier allemaal stoere bierdrinkende kerels zijn?
Maar daar kunnen we verandering in brengen!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is bij mij thuis gelukkig totaal niet bekend dat er Nagelkoninginnen uit Arizona bezig zijn met het ESF.
Waarom zou je dat in vredesnaam doen!?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar daar kunnen we verandering in brengen!
Ga je zo weer verdwijnen?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja ok, 2500 moet ik nog wel even meepikken natuurlijk.
Jammer. Ik had wel zin om weer met bitterballen voor de buis te zittenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De EK-koorts blijft voorlopig nog even onder het vriespunt ja.
Niemand houd je tegen om dat alsnog te doen hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jammer. Ik had wel zin om weer met bitterballen voor de buis te zitten
Ik was helemaal verdwenen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga je zo weer verdwijnen?Had je wel meegekregen dat we (naja, ik niet hoor
) ons een paar keer afvroegen waar je was en of het wel goed met je ging, of was je helemaal verdwenen?
Nee, dat is natuurlijk vanwege dit topic.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
vuurwerk hier. Dat zal vast niet vanwege het voetbal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |