Ik ben weer helemaal zen en opgeladen na zo’n heerlijke zomerdag.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:01 schreef Evangelion het volgende:
Behoorlijk sleepy na zo'n zonnige dag altijd
Vorig jaar wel aantal pittige buiten gehad; en volgens mij jaar ervoor met flink wat schade rond Eindhoven. Dus mag wel overwaaien van mij.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:11 schreef DemonRage het volgende:
Er hangt een lekkere klamme warmte hier in Eindhoven en als ik omhoog kijk dan ziet de bewolking er goed instabiel uit.
De buien komen al dichterbij... onweer is echt zo lang geleden hier.
Komt wel wat stevigs aan vanuit Belgiequote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:11 schreef DemonRage het volgende:
Er hangt een lekkere klamme warmte hier in Eindhoven en als ik omhoog kijk dan ziet de bewolking er goed instabiel uit.
De buien komen al dichterbij... onweer is echt zo lang geleden hier.
Apart, dat was daar twee uur geleden, 20 km hier vandaan. En hier was het nog geen uur geleden.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:10 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)nen-van-2-centimeter
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:15 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Komt wel wat stevigs aan vanuit Belgie
Trekt voorlopig net te zuidelijk/oostelijk voor hierquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:19 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt er wel op.(van: Meteologix.com)
Wel genoeg bliksem te zien in die donkere lucht, maar de neerslag zal mij misschien niet niet bereiken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:26 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Trekt voorlopig net te zuidelijk/oostelijk voor hier
Hier toch wel al in Eindhoven.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wel genoeg bliksem te zien in die donkere lucht, maar de neerslag zal mij misschien niet niet bereiken.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hagelstenen van 5cm. Bizar.
Weerwoord.be heeft foto's.
Ik zit aan de noordkant... soms gaat het los aan de andere kant van Eindhoven en is hier hooguit wat gerommel te horen en vallen er 2 druppels.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier toch wel al in Eindhoven.
Paar jaar geleden was de wateroverlast ook heel erg lokaal. Nu was het even fikse bui met wat onderweer op de achtergrond.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik zit aan de noordkant... soms gaat het los aan de andere kant van Eindhoven en is hier hooguit wat gerommel te horen en vallen er 2 druppels.
quote:
Gave beelden nuquote:Op zaterdag 31 mei 2025 19:30 schreef MichaelPallada het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ben ik blij dat ik helemaal in het zuiden woon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |