Morguh UNquote:
O daar moet je niet blij mee zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2025 06:59 schreef _UserName_ het volgende:
Wij hebben een hornaar nest in de tuin.. toch eens zien dat nest weg te krijgen
ik zou pro inschakelen. 1 keertje op vakantie meegemaakt, die beesten zijn angstaanjagend. brrrrrrquote:Op zaterdag 31 mei 2025 06:59 schreef _UserName_ het volgende:
Wij hebben een hornaar nest in de tuin.. toch eens zien dat nest weg te krijgen
Zijn we ook niet, hebben de koningin ook gezien en we wachten tot ze in het vogelhuisje gaat waar ze haar nest heeft, die plakken we dan af en verwijderen hetquote:
Eerst zelf proberen, we zien de koningin en weten waar het nest is, maandag wordt de groene container geleegd dus is ie gelijk wegquote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:08 schreef kree het volgende:
[..]
ik zou pro inschakelen. 1 keertje op vakantie meegemaakt, die beesten zijn angstaanjagend. brrrrrr
Bekijk deze YouTube-video
heb je meer lef als ik, no way ik in de buurt komen bij die.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eerst zelf proberen, we zien de koningin en weten waar het nest is, maandag wordt de groene container geleegd dus is ie gelijk weg
O dat is nogwel te doen hoop ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zijn we ook niet, hebben de koningin ook gezien en we wachten tot ze in het vogelhuisje gaat waar ze haar nest heeft, die plakken we dan af en verwijderen het
Morguh Sp3cquote:
Wel om haar nest te bouwen, dat doen ze in het voorjaar. Daarna niet meer geloof ik, dan blijft ze bij de larvenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is nogwel te doen hoop ik.
Dacht dat de koningin nooit haar nest uit kwam?
O dan is het fijn als het voor die tijd weg is, anders zit je met een lading van die beesten. WIl je niet met zo kleintje erbij dat die beeste haar prikkenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wel om haar nest te bouwen, dat doen ze in het voorjaar. Daarna niet meer geloof ik, dan blijft ze bij de larven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |