Ik moet telkens weer denken aan dat plaatje in de OP van FBquote:Op zondag 1 juni 2025 11:22 schreef Cupfighter het volgende:
Nee hij bespreekt het hier en wij kunnen weinig zeker niet met iemand die als een lompe eikel om zich heen slaat
Zeker. Ik heb het aardig voor elkaar: vrouw, kinderen, huis, baan, auto. Al die dingen die ts niet of in mindere mate bezit.quote:Op zondag 1 juni 2025 10:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Daar kun je op jagen
[..]
Denk aan je gemoedsrust kerel
Vast wel iemand die hem kan aanpassen voor de OP van dit topicquote:Op zondag 1 juni 2025 11:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik moet telkens weer denken aan dat plaatje in de OP van FB![]()
[ afbeelding ]
(maar dan een overlay met 'Masberum' ipv 'R&P mods')
quote:Op zondag 1 juni 2025 11:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik moet telkens weer denken aan dat plaatje in de OP van FB![]()
afbeelding
(maar dan een overlay met 'Masberum' ipv 'R&P mods')
Ik quote deze nogmaals, mocht @Masberum er overheen lezen.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:43 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ik werk in de verslavingszorg en zo zwart wit is het echt niet. Je kinderen zijn niet bij jou nu dus het is geen (acuut) onveilige situatie dus ook niets te melden. Dat is anders als je een alleenstaande vader zou zijn die drinkt als je de zorg voor de kinderen hebt. Er wordt niet zomaar informatie uitgewisseld met veilig thuis oid, kan en mag niet met AVG tenzij echt gevaarlijk. Heb zoveel ouders behandeld en denk ik maar één keer echt een melding gemaakt bij een koppel waarvan de moeder dronk als ze alleen was met haar 5jarige kind. Zij kreeg uiteindelijk begeleiding en ziet haar kind nu onder toezicht (drinkt nog steeds) voor de veiligheid. Inzet is juist contact met je kinderen.
Dus dat het averechts werkt voor 'iets met je kinderen' of je kinderen niet meer mogen zien is niet waar.
Toevoeging, je kan het protocol ook nalezen. https://www.rijksoverheid(...)lijk-geweld/meldcode
Er zijn methoden waar verslaafden in een soort van narcose worden gehouden om de lichamelijke effecten van het afkicken niet bewust mee te hoeven maken. Dit is voor mensen met een serieuze verslaving aan meerdere middelen tegelijk (meestal in combinatie met heroïne), niet voor alcohol.quote:Op zondag 1 juni 2025 11:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
En jij volgens mij onbewust ook, met je hypothetische post over in coma raken en zo afkicken. Levensgevaarlijke verwondingen… hoe dieper zou je nog willen zakken?
Ik vind het begrijpelijk dat een topic open zou blijven.quote:
Hoe vervelend ook dat is toch echt de keuzevrijheid van de ts.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het begrijpelijk dat een topic open zou blijven.
Als een TS dan ook daadwerkelijk eens zou lezen wat users posten.
I.p.v. cherrypicking en hakken
Ik heb @:Droopie nu al meerdere erg goede en heldere adviezen zien geven
Waar TS amper tot niet op in gaat
Erg jammer
100 procent hier mee eens.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:31 schreef dop het volgende:
[..]
Hoe vervelend ook dat is toch echt de keuzevrijheid van de ts.
Advies hier blijft vrijblijvend.
Laat je vooral niet vangen door gedoe, en maak wel overwogen keuze in wie je helpt en hoeveel energie dat kost.
Deze ts lijkt het negatieve in de ander te zoeken zodat hij zich even wat minder negatief over zichzelf hoeft te voelen.
Logisch dat hij dan een stuk minder wordt aangetrokken tot goed bedoelde adviezen.
Hij wil kunnen klagen en aanklagen.
Oplossen zit er dan voorlopig nog even niet in.
Nou nee ik ben niet oke bezig. Ik zou veel minder moeten drinken. Maar dat is gewoon erg lastigquote:Op zondag 1 juni 2025 19:53 schreef kree het volgende:
mss is het altijd goed om eerst bij jezelf te zoeken. en ben je ok bezig enzo?
het is niet makkelijk, maar dat geef ik dan maar als tip.
is het ook, heb je hulp enzo of mensen die je advies geven buiten fok om. die je zelf kent enzo?quote:Op zondag 1 juni 2025 19:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou nee ik ben niet oke bezig. Ik zou veel minder moeten drinken. Maar dat is gewoon erg lastig
Dat is ook lastig, weet ik helaas ook uit ervaring. Je had het eerder over alleen in het weekend drinken. Heb ik ook geprobeerd, werkt ook niet. Het enige dat helpt is radicaal stoppen. Geen druppel meer. En zorgen dat je geen drank in huis hebt.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou nee ik ben niet oke bezig. Ik zou veel minder moeten drinken. Maar dat is gewoon erg lastig
Nee hij heeft geen backup.quote:Op zondag 1 juni 2025 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
is het ook, heb je hulp enzo of mensen die je advies geven buiten fok om. die je zelf kent enzo?
nouja niet heel raar, want had ik ook niet?quote:
Nou, ik heb eigenlijk niemand in het echt om me heen om mee te praten verder. Ik ben wat dat betreft altijd heel content in mijn eentje geweest. Maar met kinderen is het wat anders, ik hou wel van henquote:Op zondag 1 juni 2025 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
is het ook, heb je hulp enzo of mensen die je advies geven buiten fok om. die je zelf kent enzo?
het is best wel herkenbaar he, ook voor mij. maar je moet mensen hebben met wie je kunt praten enzo. en dat is niet alleen fok. hoewel ook best daar goeie tips van komen.
Maar meer dus mensen die je ziet persoonlijk, dat hielp mij.
npouja ik had geen kinderen of iemand toen. maar vind geen slecht idee? heb je wel eens met huisarts gepraat over mogelijkheden?quote:Op zondag 1 juni 2025 20:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou, ik heb eigenlijk niemand in het echt om me heen om mee te praten verder. Ik ben wat dat betreft altijd heel content in mijn eentje geweest. Maar met kinderen is het wat anders, ik hou wel van hen
Iedereen heeft al gezegd dat hij met de huisarts moet gaan praten. Heeft ie nog niet gedaan. Lees eerst even bij voordat je gaat reageren.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:10 schreef kree het volgende:
[..]
npouja ik had geen kinderen of iemand toen. maar vind geen slecht idee? heb je wel eens met huisarts gepraat over mogelijkheden?
Wat heb je nodig van ons zodat je wel het gevoel hebt dat er steun/hulp van deze kant komt?quote:Op zondag 1 juni 2025 20:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou, ik heb eigenlijk niemand in het echt om me heen om mee te praten verder. Ik ben wat dat betreft altijd heel content in mijn eentje geweest. Maar met kinderen is het wat anders, ik hou wel van hen
ik zeg alleen wat mij helpt. en mag ie mee doen wat ie wil. ik ga niet hele topics teruglezen en analyseren enzo.quote:Op zondag 1 juni 2025 20:11 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Iedereen heeft al gezegd dat hij met de huisarts moet gaan praten. Heeft ie nog niet gedaan. Lees eerst even bij voordat je gaat reageren.
En je gaat niet weer het hele topic kapen mag ik hopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |